Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

 
 
Discussietools
Oud 7 november 2007, 19:39   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Ik heb verschillende keren gesteld dat de vergruizelaars van Leterme en DeWever ooit hunexcuses zouden moeten aanbieden.

Nu denkt er iemand dat dat moment gekomen is.

IK BEN DAAR NIET MEE AKKOORD.

Als ik zie wat er door die twee BIJNA door onze neus was geboord, zullen ze aardig wat te bewijzen hebben in de nabije toekomst willen ze op een even goed blaadje biu mij komen als toen we nog geen weet hadden van hun verraad.

We kunnen nu wel stellen dat Maingain plat op de buik is gegaan, en dat is zeker geen leugen, maar eerder zijn Yves en Bartje duidelijk minstens diep onder de lat gegaan, en het is maar te danken aan het NON van de Franstaligen dat het voor Vlaanderen rampzalige scenario ten einde is gebracht.

Geen excuses nodig dus.
Ben jij wel zeker dat er vandaag bij jou geen kei in je hersens werd vergruisd inplaats van een steen in je nieren?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 7 november 2007, 19:42   #22
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht
[/b]

inderdaad zoals gezegd : het moet nog allemaal beginnen!
Vergeet nooit de gemaakte beloftes aan de kiezer!
Er is momenteel een cruciale vergadering bij CD&V. Ik ben echt benieuwd.

Kris Peeters liet uitschijnen dat een staatshervorming noodzakelijk is en blijft in een volgende regering. Laat ons hopen dat ze de oude krokodillen kunnen afhouden.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline  
Oud 7 november 2007, 19:42   #23
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ben jij wel zeker dat er vandaag bij jou geen kei in je hersens werd vergruisd inplaats van een steen in je nieren?
Nee hoor.
BTW, dat vergruizelen was verdekke een pijnlijke zaak! 3000 stompen in mijn nier en geen lichte!

Maar allee, ik ben getroost door de commissie. Een prettige pleister op de wonde
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 7 november 2007, 19:47   #24
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Er is momenteel een cruciale vergadering bij CD&V. Ik ben echt benieuwd.

Kris Peeters liet uitschijnen dat een staatshervorming noodzakelijk is en blijft in een volgende regering. Laat ons hopen dat ze de oude krokodillen kunnen afhouden.
En samen met U alle Vlamingen met het hart op de juiste plaats!
wees daar maar zeker van
__________________
AVV is offline  
Oud 7 november 2007, 19:50   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Gratuite reaktie ??
Voor anderen en mezelf niet.
Voor jou zo te zien wel.

Ik beschreef nochtans enkel feiten die niet te ontkennen vallen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 november 2007 om 19:59.
Knuppel is offline  
Oud 7 november 2007, 19:59   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Nee hoor.
BTW, dat vergruizelen was verdekke een pijnlijke zaak! 3000 stompen in mijn nier en geen lichte!

Maar allee, ik ben getroost door de commissie. Een prettige pleister op de wonde
Je bent dus van je steen af. Ook dat had anders gekunnen.

Ik ben ook content dat er gebeurd is wat er gebeurde in de commissie, al had ik tot het onderonsje van Leterme met Maingain mijn twijfels. Toen ik echter van zijn uitval naar Leterme hoorde wist ik dat er (eindelijk) een grens overschreden was en dat de stemming zou mogen doorgaan.

Gisteren was ik echter nog razend omdat De Wever zich toch weer op sleeptouw liet nemen door Leterme. Nochtans was duidelijk genoeg gebleken dat die zijn tsjevenstreken nog niet verleerde.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 november 2007 om 20:00.
Knuppel is offline  
Oud 7 november 2007, 20:03   #27
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Er is momenteel een cruciale vergadering bij CD&V. Ik ben echt benieuwd.

Kris Peeters liet uitschijnen dat een staatshervorming noodzakelijk is en blijft in een volgende regering. Laat ons hopen dat ze de oude krokodillen kunnen afhouden.
Ik heb geheel andere bedenkingen.

Het zou wel eens kunnen dat uiteindelijk tijdens verdere onderhandelingen wijzigingen aan het BHV dossier worden aangebracht... Maar blijkbaar denkt er niemand aan dat scenario.
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 7 november 2007, 20:04   #28
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bent dus van je steen af. Ook dat had anders gekunnen.

Ik ben ook content dat er gebeurd is wat er gebeurde in de commissie, al had ik tot het onderonsje van Leterme met Maingain mijn twijfels. Toen ik echter van zijn uitval naar Leterme hoorde wist ik dat er (eindelijk) een grens overschreden was en dat de stemming zou mogen doorgaan.

Gisteren was ik echter nog razend omdat De Wever zich toch weer op sleeptouw liet nemen door Leterme. Nochtans was duidelijk genoeg gebleken dat die zijn tsjevenstreken nog niet verleerde.
Het lijkt me duidelijk dat hij teveel onder invloed van die oude krokodil heeft gestaan. Hopelijk blijft die zeveraar buiten de verdere onderhandelingen
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 7 november 2007, 20:10   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Nee hoor.
BTW, dat vergruizelen was verdekke een pijnlijke zaak! 3000 stompen in mijn nier en geen lichte!

Maar allee, ik ben getroost door de commissie. Een prettige pleister op de wonde
Ik weet er van mee te spreken. Maar toch liever honderd keer vergruizelen, dan één keer een niersteenkrisis.

En ook op het pollentieke vlak: liever het vergruizelen van de Waalse steenkoppigheid, dan een Vlaamse krisis van blokkage.

Veel drinken is de boodschap voor de nieren.
Veel splitsen is de boodschap voor de Vlaming.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 8 november 2007, 11:34   #30
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Iedereen die zich niet goed voelt omdat hij in de rubriek verkiezingen van dit forum bij hoog en bij laag beweerde dat de geitenhoeder, het Weverke, het Zomerke, De Rem pardon De Stem ... plat op de buik gingen;
en die daarbij nogal verwijtend uit de hoek kwamen naar het kartel,

die mogen zich in een post in deze draad verekskuseren en hun ongelijk toegeven.

Op voorhand zijn deze ekskuses aanvaard. (want er is een veldslag gewonnen, maar nog geen oorlog)
Ik had mijn twijffels ... waarom zou ik mij daarvoor moeten ecxuseren.

Ik wil hen wel feliciteren met de stemming. Maar voor mij moet er nog veel gebeuren voor ik helemaal tevreden zal zijn.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 8 november 2007, 11:48   #31
Cyrano
Minister
 
Cyrano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2006
Locatie: 3680
Berichten: 3.050
Standaard

Er zijn hier geen excuses gepast. Wel felicitaties.

Ik heb gisteren onmiddellijk mijn welgemeende felicitaties aan Maingain gezonden. Ik heb geen excuses gevraagd voor zijn vlamingvreterij. Ik heb hem gefeliciteerd met zijn duidelijk standpunt dat doorgedrongen is tot de twijfelende politici en tamme vlamingen.
Hij heeft bakzeil moeten halen. De FDF is , godzijdank, niet groot genoeg. Ik heb het al dikwijls gezegd : de splitsing zal uit het Zuiden komen .
Cyrano is offline  
Oud 8 november 2007, 11:58   #32
Confucius
Gouverneur
 
Geregistreerd: 1 april 2003
Berichten: 1.020
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius Bekijk bericht
Ik zal maar als eerste mij excuseren omdat ik aan de CD&V twijfelde. Maar geef toe, de tjeven hebben hun verleden tegen waar het geloofwaardigheid en kazzakdraaien betreft.
Na er een nachtje over geslapen te hebben begin ik de indruk te krijgen dat we gerold werden. Het ging er alleen maar over om de publieke opinie te bespelen. Het probleem BHV zit op de lange baan en we doen voort zoals vanouds. Ze geven ons de illusie van een overwinning maar het zal een dode mus blijken. Arm Vlaanderen !!
__________________
Laten we de kerk in het midden van het dorp houden !!!
Confucius is offline  
Oud 8 november 2007, 12:00   #33
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius Bekijk bericht
Na er een nachtje over geslapen te hebben begin ik de indruk te krijgen dat we gerold werden. Het ging er alleen maar over om de publieke opinie te bespelen. Het probleem BHV zit op de lange baan en we doen voort zoals vanouds. Ze geven ons de illusie van een overwinning maar het zal een dode mus blijken. Arm Vlaanderen !!
De Vlamingen nemen met minder géén genoegen, en er kunnen géén nieuwe verkiezingen komen, vooraleer dat hoofdstuk volledig is afgesloten. Laat ze dus maar vertragen, mij deert het echt niet. BHV zal bij de volgende verkiezingen er helemaal anders uitzien!
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 8 november 2007, 12:02   #34
Luc Bekaert
Gouverneur
 
Luc Bekaert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Berichten: 1.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius Bekijk bericht
Na er een nachtje over geslapen te hebben begin ik de indruk te krijgen dat we gerold werden. Het ging er alleen maar over om de publieke opinie te bespelen. Het probleem BHV zit op de lange baan en we doen voort zoals vanouds. Ze geven ons de illusie van een overwinning maar het zal een dode mus blijken. Arm Vlaanderen !!
dit is zeker niet onmogelijk
__________________
Luc Bekaert is offline  
Oud 8 november 2007, 12:54   #35
I amsterdam
Minister-President
 
I amsterdam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2007
Berichten: 5.368
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik als jarenlang Vlaams Belang kiezer heb Leterme meer dan een jaar eens gezien tijdens een veldrit. De man heeft toen indruk op mij gemaakt, hij luisterde naar de mensen en wist heel goed wat er bij het volk leefde. Hij stond ook tussen het volk en had geen dikkenek zoals Verhofstadt, die het gewone Vlaamse volk in het gezicht uitlachte bijna. Toen zag ik dat Leterme potentieel had om iets te betekenen voor Vlaanderen. Voordien was ik ook zeer sceptisch hoor. Uiteindelijk heeft mijn verachting voor paars, geleid dat ik Leterme en het kartel een kans ging geven en ik gepleid heb net zoals de IJzerwake 2006, voor een godsvrede, zeker tot na de verkiezingen. Dan gingen we zien.

Op de verkiezingen heb ik een inhoudelijke stem uitgebracht voor Vlaams Belang, zoals altijd, maar het was geen stem tegen Leterme en de NVA.

Uiteindelijk heb ik die mensen veel tijd gegeven alvorens een oordeel te vormen, ten laatste tot 11 november. Wel voorlopig komt het potentieel van Leterme als groot verantwoordelijk Vlaams leider eruit. Eerlijk is eerlijk.

Nu nog afwachten of ze gaan voor een verregaande staatshervorming.
Hij zal de eerste Vlaamse politicus zijn die in de geschiedenisboeken zal staan, als een grondlegger van een nieuwe tijdperk en een nieuw Vlaanderen.
I amsterdam is offline  
Oud 8 november 2007, 13:15   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luc Bekaert Bekijk bericht
dit is zeker niet onmogelijk
Ik zou toch maar niet te hard tillen aan wat de verzuuurde van De Morgen uitbraakt.

Welbewust werden we in alle geval niet gerold. Er had gisteren, athans volgens mijn bescheiden mening, eerder ongewild een 'accident de parcours' plaats. Eentje dat overduidelijk zeer moeilijk te verteren is door dezelfden die met zoveel overtuiging beweren dat de Vlamingen met opzet getript werden. Wat er opnieuw op wijst dat wat gisteren kon gebeuren zeker niet de bedoeling is geweest.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 november 2007 om 13:16.
Knuppel is offline  
Oud 8 november 2007, 13:16   #37
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
Hij zal de eerste Vlaamse politicus zijn die in de geschiedenisboeken zal staan, als een grondlegger van een nieuwe tijdperk en een nieuw Vlaanderen.
Dat zou kunnen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 8 november 2007, 13:25   #38
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
Hij zal de eerste Vlaamse politicus zijn die in de geschiedenisboeken zal staan, als een grondlegger van een nieuwe tijdperk en een nieuw Vlaanderen.
Dan zal hij toch anders uit de hoek moeten komen dan met voorstellen zoals datgene wat door de franstaligen is afgeschoten.
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 8 november 2007, 13:26   #39
I amsterdam
Minister-President
 
I amsterdam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2007
Berichten: 5.368
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat zou kunnen.
Leterme is net zo'n figuur als Balkenende.Hij gaat recht op zijn doel af ,wordt door alle tegenstanders als onbekwaam weggezet en ondertussen krijgt hij de meeste kiezers omdat hij de meest betrouwbare politicus is.
Balkenende leidt nu al 3 kabinetten en het CDA is verreweg de grootste partij. Zo zie ik het ook met Leterme aflopen.
Alleen is het zeer gecompliceerd door de onwillige Walen en daarom zal Belgie toch barsten.
I amsterdam is offline  
Oud 8 november 2007, 13:38   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Dan zal hij toch anders uit de hoek moeten komen dan met voorstellen zoals datgene wat door de franstaligen is afgeschoten.
D�*t zal echter heel waarschijnlijk in kleine lettertjes in de geschiedenisboeken komen te staan. Een anecdote met een sterretje, onderaan een bladzijde....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be