Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 januari 2014, 18:14   #21
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Dus als jij slaapt met een militair uit het Belgisch Leger, is de kleine zoon van de koning? Vreemde redenering.

Zijn uw kinderen ook kinderen van de baas van uw man?


Dat wilt niet veel zeggen, ook in domme meningen zijn mensen zelden alleen daar bent u het vast mee eens.
Engels kent ge ook niet precies?

ik schreef:
Citaat:
en kijk: ons aller Cynara Cardunculus had het nog over een andere romeinse soldaat : http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=405
en wat zie je als je op zo'n blauw lijntje klikt?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door professor Herman Somers
According to the Jewish tradition Mary was a hoar (whore) and the father of Jesus was Panthera, a Roman soldier. There are however some unresolved questions: how is it possible that from the beginning there is a supposition that Jesus could become a king in Israel ? This seems quite unrealistic, if Jesus was the son of a Roman soldier. Things may change if one hypothesizes that actually his father was a prince, named Herod Archelaos, a name which evokes the word Archangelos, who became in 4 B.C. successor of the great Herod and who was known for his unrestrained sexual behaviour. Is it unthinkable that a prince said to a girl, that her son could become a king ? We will never know.

As it had to be shown to the many new adepts of the primitive church, who became curious about the origin of Jesus, that he really was born as the Messiah, the inferior conditions of his birth had to be overcompensated: loose virginity outside marriage to give birth to an illegitimate child in very bad conditions (flight to Bethlehem) had to be changed in a direct divine intervention, a virginal conception, a birth of a future king with the presence of royal magicians, shepherds, angels, heavenly signs and prophecies.
Ik herhaal even:

As it had to be shown to the many new adepts of the primitive church, who became curious about the origin of Jesus, that he really was born as the Messiah, the inferior conditions of his birth had to be overcompensated: loose virginity outside marriage to give birth to an illegitimate child in very bad conditions (flight to Bethlehem) had to be changed in a direct divine intervention, a virginal conception, a birth of a future king with the presence of royal magicians, shepherds, angels, heavenly signs and prophecies.


en nog :

Citaat:
Things may change if one hypothesizes that actually his father was a prince, named Herod Archelaos, a name which evokes the word Archangelos, who became in 4 B.C. successor of the great Herod and who was known for his unrestrained sexual behaviour. Is it unthinkable that a prince said to a girl, that her son could become a king ? We will never know.
en neen, mijn kinderen zijn niet van de baas van mijn man. Mijn man was dan ook nog geen oude impotente mijnheer die met een groen blaadje huwde....
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 januari 2014 om 18:15.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 18:29   #22
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
citaat VK:
Een non uit de Italiaanse stad Rieti is deze week onverwachts bevallen. De vrouw zou aan lokale media hebben verteld dat ze 'geen idee had dat ze zwanger was'. Ook het klooster waar de vrouw woonde zou verrast geweest zijn door het nieuws, melden verschillende internationale media.

De 31-jarige vrouw werd woensdag in allerijl met hevige buikpijn naar het ziekenhuis gebracht. Daar beviel ze enkele uren later van een gezonde baby. De jonge moeder komt oorspronkelijk uit El Salvador en zou haar pasgeboren zoontje Franciscus genoemd hebben, naar de huidige paus.

Italiaanse media berichtten gisteren over de gebeurtenis, die ondertussen ook internationale aandacht geniet. De burgemeester van Rieti, Simone Petrangeli, riep intussen op om de privacy van de vrouw te respecteren. Een lokale priester Don Fabrizio Borello liet aan journalisten weten dat de non van plan was zelf voor het kind te zorgen.
Of dit verhaal klopt kan ik natuurlijk niet beoordelen maar een onbevlekte ontvangenis is naar het schijnt wel degelijk mogelijk. Ik herinner me een paar jaar geleden een stuk over gelezen te hebben. Eens kijken of dat ik dat nog kan vinden...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 18:32   #23
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Things may change if one hypothesizes
Ja, dat is dus het einde van de redenering. Wat een zwak gedoe.
De dingen veranderen ook als men hypotiseerd dat de Koning een reptilian is. Om het meer naar de volksmond te brengen, als mijn tante ballen had...

Onzin van hetzelfde niveau als Francesco Carotta.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 18:35   #24
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Of dit verhaal klopt kan ik natuurlijk niet beoordelen maar een onbevlekte ontvangenis is naar het schijnt wel degelijk mogelijk. Ik herinner me een paar jaar geleden een stuk over gelezen te hebben. Eens kijken of dat ik dat nog kan vinden...
Nogmaals, maagdgeboorte is niet hetzelfde als Onbevlekte Ontvangenis.

De Onbevlekte Ontvangenis slaat op de verwekking van Maria, niet Jezus, die verlost zou zijn van de erfzonde vanaf verwekking.

De maagdgeboorte slaat op de 'verwekking' van Jezus, dat hoef ik niet uit te leggen denk ik.

Geweldig hoe men hier loopt te boasten met de meest waanzinnige theorieën over het Christendom, en zelfs niet de basis van het geloof begrijpt. (Niet specifiek naar U gericht, Joris). Als je dan toch op het Internet zit, en het gaat over de Onbevlekte Ontvangenis, geef dat dan eens in op Wikipedia, alvorens naar ridicule theorieën met Romeinse soldaten op zoek te gaan.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 18 januari 2014 om 18:43.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 18:35   #25
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Of dit verhaal klopt kan ik natuurlijk niet beoordelen maar een onbevlekte ontvangenis is naar het schijnt wel degelijk mogelijk. Ik herinner me een paar jaar geleden een stuk over gelezen te hebben. Eens kijken of dat ik dat nog kan vinden...
een zwangerschap zonder dat het maagdenvlies werd doorbroken (het wordt niet doorbroken, het wordt wat uitgerekt) is perfect mogelijk. Je kan met een pipetje doorheen de opening die er dus wèl is
(of maagden kunnen niet menstrueren, raar dat niemand zich ooit afvroeg hoe het menstruatiebloed voorbij dat afgesloten maagden"vlies" geraakt als er geen opening is, of hoe het komt dat je als maagd perfect een tampon kan gebruiken ....)
gerust wat sperma binnenspuiten.

En dan ben je maagdelijk zwanger. Als je dan ook nog eens proper te werk gaat, ben je zelfs onbevlekt zwanger.

Nog zo'n leuk ding: de "onbevlekte" is meer waard dan de "bevlekte": welke viezerik maakt hier in feite de vlekken?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 januari 2014 om 18:37.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 18:36   #26
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
en neen, mijn kinderen zijn niet van de baas van mijn man. Mijn man was dan ook nog geen oude impotente mijnheer die met een groen blaadje huwde....
Ja, maar de dingen veranderen als ik hypotiseer dat...
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 18:38   #27
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ja, maar de dingen veranderen als ik hypotiseer dat...
"hypotiseer" al op! laat vooral je fantasie de vrije loop
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 18:46   #28
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.416
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Met wie is die non van bil gegaan ?? Die pummel moet meedokken !!
De rest , onbevlekte ontvangenis = serieus !?!?
Nooit geweten dat vrouwen zonder een mans' sperma kunnen zwanger worden ??
Of kunnen ze nu ook al letterlijk kunstmatige sperma maken ??
Misschien was het van de WC-bril.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 18:53   #29
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.429
Standaard

Dan zou ze 100% zeker een dochter moeten krijgen, waar anders kan een Y-chromosoom vandaag komen? (Joshua was een man). Bij de mens heb ik van een bevruchting zonder een mannelijke gameet nog nooit gehoord. Bij een haai in gevangenschap is het al eens gebeurd, bijvoorbeeld.

http://news.nationalgeographic.com/n...n-birth-2.html
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 18:56   #30
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Misschien was het van de WC-bril.
LOL
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 20:44   #31
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Dan zou ze 100% zeker een dochter moeten krijgen, waar anders kan een Y-chromosoom vandaag komen? (Joshua was een man). Bij de mens heb ik van een bevruchting zonder een mannelijke gameet nog nooit gehoord. Bij een haai in gevangenschap is het al eens gebeurd, bijvoorbeeld.

http://news.nationalgeographic.com/n...n-birth-2.html
Waarom zou ze van een WC bril enkel X'en kunnen krijgen?

wie zegt dat ze op een openbare WC bevrucht werd? kan ook thuis geweest zijn waar ze ook mannelijke WC gangers had. Dus waarom zou ze zeker een dochter (XX?) moeten krijgen?


ik begrijp uw redenering niet.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 20:49   #32
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Zolang die katholieken zich allen gedragen als boertjes Bavo, zal dit schering en inslag zijn. Heel veel van die doldwaze situaties, zouden niet langer bestaan, als seks niet zou worden aanzien als een zonde. De pastoors zouden de kleine jongentjes ook met rust laten.

Wat betreft Maria...

Het is toch duidelijk dat:

Jozef en Maria een typisch koppel waren, zoals er tot enkele tientallen jaren terug ook koppels waren. De vrouw heeft haar handen vol me het huishouden, terwijl de man de centen binnenbrengt.
Jozef is een vakman, werkt hard, maar verdient amper een nagel om aan zijn bruine reet te krabben.
Maria is een verveelde huisvrouw, ziet haar hardwerkende man amper en voelt zich dus vaak eenzaam.
Wanneer ze terugkomt van de markt, alwaar ze de wekelijkse boodschappen heeft gedaan, kruist een jonge mooie man haar pad. Maria geeft hem een veelbetekenende blik, dewelke de jongeman niet foutief kan interpreteren en al snel liggen beiden in elkaars armen te hijgen. Maria, volledig het noorden kwijt en niet wetende wat coïtus interruptus is, laat een kledder zaad zich tot diep in haar kut banen en kermt het uit van genot.

Nadat de jonge man, zonder zich te douchen afscheid neemt van Maria, begint onze brave sloor aan het avondeten. Alles gaat zijn gewone gangetje. Jozef komt thuis, eet, slaapt, ontwaakt, werkt, komt thuis, eet, ... Maria begint zich wat misselijk te voelen na iets meer dan drie weken, en voelt nattigheid. Drie maand later kan ook Jozef er niet meer naastkijken, zodat Maria zegt dat een zekere 'Heilige Geest' haar een kind heeft geschonken. Ze noemt het een godenkind.

Jozef, de arme drommel, naïef tot en met (SP.A-stemmer avant la lettre) gaat in het verhaal mee, en draagt zorg voor Maria, zoals geen man hem dat ooit heeft voorgedaan.

Jezeus wordt geboren; en net zoals zijn moeder zal hij door het leven gaan als een maffe, goedlachse en innemende persoon. Hij zal veel vrienden maken, omdat hij het goed kan uitleggen en weet hoe hij mensen kan overtuigen. Hij is voor de vrije liefde en duwt bijgevolg zijn lelijke vleestoeter in menig vagina. Tot hij de verkeerde vrouw, voor een nacht tot de zijne maakt. Jezus wordt op de leeftijd van 31 (of 33?) veroordeeld tot de kruisdood.
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 20:51   #33
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Zolang die katholieken zich allen gedragen als boertjes Bavo, zal dit schering en inslag zijn. Heel veel van die doldwaze situaties, zouden niet langer bestaan, als seks niet zou worden aanzien als een zonde. De pastoors zouden de kleine jongentjes ook met rust laten.

Wat betreft Maria...

Het is toch duidelijk dat:

Jozef en Maria een typisch koppel waren, zoals er tot enkele tientallen jaren terug ook koppels waren. De vrouw heeft haar handen vol me het huishouden, terwijl de man de centen binnenbrengt.
Jozef is een vakman, werkt hard, maar verdient amper een nagel om aan zijn bruine reet te krabben.
Maria is een verveelde huisvrouw, ziet haar hardwerkende man amper en voelt zich dus vaak eenzaam.
Wanneer ze terugkomt van de markt, alwaar ze de wekelijkse boodschappen heeft gedaan, kruist een jonge mooie man haar pad. Maria geeft hem een veelbetekenende blik, dewelke de jongeman niet foutief kan interpreteren en al snel liggen beiden in elkaars armen te hijgen. Maria, volledig het noorden kwijt en niet wetende wat coïtus interruptus is, laat een kledder zaad zich tot diep in haar kut banen en kermt het uit van genot.

Nadat de jonge man, zonder zich te douchen afscheid neemt van Maria, begint onze brave sloor aan het avondeten. Alles gaat zijn gewone gangetje. Jozef komt thuis, eet, slaapt, ontwaakt, werkt, komt thuis, eet, ... Maria begint zich wat misselijk te voelen na iets meer dan drie weken, en voelt nattigheid. Drie maand later kan ook Jozef er niet meer naastkijken, zodat Maria zegt dat een zekere 'Heilige Geest' haar een kind heeft geschonken. Ze noemt het een godenkind.

Jozef, de arme drommel, naïef tot en met (SP.A-stemmer avant la lettre) gaat in het verhaal mee, en draagt zorg voor Maria, zoals geen man hem dat ooit heeft voorgedaan.

Jezeus wordt geboren; en net zoals zijn moeder zal hij door het leven gaan als een maffe, goedlachse en innemende persoon. Hij zal veel vrienden maken, omdat hij het goed kan uitleggen en weet hoe hij mensen kan overtuigen. Hij is voor de vrije liefde en duwt bijgevolg zijn lelijke vleestoeter in menig vagina. Tot hij de verkeerde vrouw, voor een nacht tot de zijne maakt. Jezus wordt op de leeftijd van 31 (of 33?) veroordeeld tot de kruisdood.
had je dat al niet ergens geschreven? of was het iemand anders?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 20:52   #34
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
had je dat al niet ergens geschreven? of was het iemand anders?
Ik vond het hier wel toepasselijk. Eigenlijk nog iets meer dan in de draad, waar ik dit inderdaad had neergeschreven voorheen.
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 20:55   #35
Zondag
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 juni 2013
Berichten: 503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Wat? Nogmaals, wat heeft de maagdgeboorte met de Onbevlekte Ontvangenis te maken? Dat zijn 2 verschillende dingen, in tegenstelling tot wat velen, topicstarter en U inclus, lijken te denken.


En?
Zeer geachte heer Anarcho C,

u neemt me driemaal de woorden uit het toetsenbord.

Zullen we er nog een didactische uitweiding aan toevoegen?

Die maagdelijkheid had namelijk evenals de onbevlekte ontvangenis een symbolische waarde: als God in mensengedaante tot ons komt, mag op de zuiverheid van de vleeswording niet de smet van een menselijke bevruchting rusten (in het geval van de o.v. vormt de erfzonde het probleem).

Bij de mohammedanen komt God in boekvorm tot de mensen, en ook daar moet de tussenpersoon "onbevlekt" zijn. Daarom is de zogenaamde "profeet" van de Mohammedanen volgens de overlevering een analfabeet (historisch vermoedelijk onjuist).
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 20:58   #36
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht
Zeer geachte heer Anarcho C,

u neemt me driemaal de woorden uit het toetsenbord.

Zullen we er nog een didactische uitweiding aan toevoegen?

Die maagdelijkheid had namelijk evenals de onbevlekte ontvangenis een symbolische waarde: als God in mensengedaante tot ons komt, mag op de zuiverheid van de vleeswording niet de smet van een menselijke bevruchting rusten (in het geval van de o.v. vormt de erfzonde het probleem).
Vindt U het dan niet raar dat de Almachtige (zullen we maar zeggen) dan wèl Maria als onbevlekt kon laten geboren worden, gezien haar later verplicht toekomstig lot, en niet ineens Jezus onbevlekt kon laten geboren worden? beetje on-almachtig vind je niet?

Citaat:
Bij de mohammedanen komt God in boekvorm tot de mensen, en ook daar moet de tussenpersoon "onbevlekt" zijn. Daarom is de zogenaamde "profeet" van de Mohammedanen volgens de overlevering een analfabeet (historisch vermoedelijk onjuist).
Daarom dat Gabriel (degene die de briefkes bracht) dan ook als eerste briefke aan Mohammed bracht: IQRA (= LEES). Als almachtige zoiets aan een analfabeet sturen is ook niet zo almachtig, noch alwetend en lijkt eerder op pestgedrag.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 21:36   #37
Zondag
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 juni 2013
Berichten: 503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vindt U het dan niet raar dat de Almachtige (zullen we maar zeggen) dan wèl Maria als onbevlekt kon laten geboren worden, gezien haar later verplicht toekomstig lot, en niet ineens Jezus onbevlekt geboren kon laten worden? beetje on-almachtig vind je niet?

Daarom dat Gabriel (degene die de briefkes bracht) dan ook als eerste briefke aan Mohammed bracht: IQRA (= LEES). Als almachtige zoiets aan een analfabeet sturen is ook niet zo almachtig, noch alwetend en lijkt eerder op pestgedrag.
Geachte mevrouw Circe,

Ik heb uw bezwaar doorgestuurd naar de Heer der heerscharen, maar daar hij "out of office" is, wordt het thans door zijn hulpje Allah in behandeling genomen. Ik vrees weliswaar het ergste, maar houd u toch op de hoogte van alle verdere ontwikkelingen.
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 22:00   #38
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht
Geachte mevrouw Circe,

Ik heb uw bezwaar doorgestuurd naar de Heer der heerscharen, maar daar hij "out of office" is, wordt het thans door zijn hulpje Allah in behandeling genomen. Ik vrees weliswaar het ergste, maar houd u toch op de hoogte van alle verdere ontwikkelingen.
na al die decennia begrijp ik nu volkomen waarom onze "directeur", pastoor wiens naam ik (écht) vergeten ben, me ooit de enigste buis in mijn leven gegeven heeft op mijn eindexamen. De smeerlap. hij maakte het verschil tussen: 79,99999 en 80% en de nonnen hebben niet gedelibereerd. de trutten.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 22:16   #39
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vindt U het dan niet raar dat de Almachtige (zullen we maar zeggen) dan wèl Maria als onbevlekt kon laten geboren worden, gezien haar later verplicht toekomstig lot, en niet ineens Jezus onbevlekt kon laten geboren worden? beetje on-almachtig vind je niet?
Jamaar, God moet zich ondoorgrondelijk tonen.

Citaat:
Daarom dat Gabriel (degene die de briefkes bracht) dan ook als eerste briefke aan Mohammed bracht: IQRA (= LEES). Als almachtige zoiets aan een analfabeet sturen is ook niet zo almachtig, noch alwetend en lijkt eerder op pestgedrag.
Jamaar, God moet zich ondoorgrondelijk tonen.
__________________

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 22:17   #40
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht
Geachte mevrouw Circe,

Ik heb uw bezwaar doorgestuurd naar de Heer der heerscharen, maar daar hij "out of office" is, wordt het thans door zijn hulpje Allah in behandeling genomen. Ik vrees weliswaar het ergste, maar houd u toch op de hoogte van alle verdere ontwikkelingen.
Dat zal wel, Zondag.
__________________

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be