Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

 
 
Discussietools
Oud 21 november 2004, 19:07   #21
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Matthias Storme is een attention-whore.
Als fervent aanhangster van de homofielenlobby zou u dergelijke termen beter niet in de mond nemen.
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 21 november 2004, 19:54   #22
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
gvd Koenrat,

hoeveel keer moet hier nog op dat forum staan dat je moet kunnen staven wat je beweert, als iets of iemand anders citeert.
Geef toch tenminste een link. Of een hint waar wij dat kunnen checken of er iets meer over lezen.
We zijn beter gewoon van de NVA hoor !!
Beleefd blijven aub.

U kan het terugvinden in een artikel in De Gentenaar van 14 november, geschreven door Marc Herremans.
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 22 november 2004, 22:03   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Beleefd blijven aub.
.
Wat zou een echte Vlaming niet mogen vloeken ... (... af en toe en ook frieten vreten en pinten zuipen)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 22 november 2004, 23:03   #24
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Als fervent aanhangster van de homofielenlobby zou u dergelijke termen beter niet in de mond nemen.
AanhangER, asjeblief...

En waarom zou ik dergelijke termen niet in de mond mogen nemen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 22 november 2004, 23:49   #25
Westland New Post
Banneling
 
 
Westland New Post's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2004
Locatie: Turnhout
Berichten: 561
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
N-VA-bestuurslid en professor Mathias Storme betuigde na het eerste arrest door het Gentse hof van beroep al zijn steun aan het Vlaams Blok. Storme riep toen op tot verzet tegen de veroordeling. Nu wikt hij zijn woorden. ,,Ik ga daar niks meer over zeggen. Ik heb een vrouw en vier kinderen.''

,,De repressie in dit land is dermate groot dat ik er het zwijgen toe doe. In dit land is de vrijheid van spreken onvoldoende gewaarborgd. Dan moet je niet verbaasd opkijken dat ook intellectuelen zich laf gaan gedragen'', aldus Storme.
Toch leuk, die linkse "bescherming" van "Dé Democratie".
Liberalen en linksen zijn de grootste kwalen van onze samenleving. Hun egalitaire en materialistische volksvernietigend globalisme betekent op termijn de doodsteek voor alle volkeren ter wereld. Zoals ik al zei dienen liberalen en linksen onschadelijk te worden gemaakt zodat ze de samenleving niet verder kunnen verwoesten!
Westland New Post is offline  
Oud 26 november 2004, 00:28   #26
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
AanhangER, asjeblief...

En waarom zou ik dergelijke termen niet in de mond mogen nemen?
juist... een afhanger dan tot hij staat
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 26 november 2004, 00:30   #27
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Twee pinten.
voor mij ook twee schol !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 26 november 2004, 00:32   #28
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

we hebben Bouckaert nog... Vorige zondag een zeer aangenaam duodebat, zwart-of-wit-debat, gevoerd met Boudewijn Bouckaert in het bijzijn van live publiek. Op een sneltempo hebben we gepraat over actualiteit en politieke visies. De aanwezigen mochten vragen stellen en indienen. Leuk. Is eindelijk iets anders dan sommige saaie debatten met standup en speech. Dit leefde en sprankelde. Een combinatie van ernst en humor....natuurlijk ook omdat de prof een zeer begaafd redenaar is met stellingen die ik voor 100% kan onderschrijven. Een dankwoord en pluim voor VBJ Gent en dit leuke idee. Kritisch, open minded en geen taboes schuwen...zo hoort dat in een democratie.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be