Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 29 mei 2011, 17:47   #1061
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Enerzijds:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Anderzijds:







Enerzijds:




Anderzijds:





De Winter is een ordinaire zionist. Een schande dat hij Verschaeve als mentor durft noemen!


De Winter zou er tussen kunnen staan. Kijk maar goed naar deze foto, bestaan er foto's waar meer haat en racisme van af druipen?



Zionisme = HAAT = De Winter

Laatst gewijzigd door bgf324 : 29 mei 2011 om 17:48.
bgf324 is offline  
Oud 29 mei 2011, 17:52   #1062
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het probleem zit niet bij mij, als ik dat dacht dan deed ik wel een poging.
Vertrouw me, bij mij kan het probleem gewoon ook al niet zitten, dus laat maar komen die verklaring.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 29 mei 2011, 18:03   #1063
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.528
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Vertrouw me, bij mij kan het probleem gewoon ook al niet zitten, dus laat maar komen die verklaring.
Uhm.. Nee, nu wil je het weer te hard en dan begin ik bij u altijd enigszins achterdochtig te worden.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 29 mei 2011, 18:07   #1064
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.528
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Enerzijds:



Anderzijds:







Enerzijds:




Anderzijds:





De Winter is een ordinaire zionist. Een schande dat hij Verschaeve als mentor durft noemen!


De Winter zou er tussen kunnen staan. Kijk maar goed naar deze foto, bestaan er foto's waar meer haat en racisme van af druipen?



Zionisme = HAAT = De Winter
Soms heb ik de indruk dat enige haat u ook niet volledig vreemd is.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 29 mei 2011, 18:13   #1065
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Helemaal niet. Ik haat geen mensen, maar daden en gedachten.
Het gevoel dat de laatste foto bij me op roept illustreert dat.

Laatst gewijzigd door bgf324 : 29 mei 2011 om 18:21.
bgf324 is offline  
Oud 29 mei 2011, 18:27   #1066
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.528
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Helemaal niet. Ik haat geen mensen, maar daden en gedachten.
Het gevoel dat de laatste foto bij me op roept illustreert dat.
Mja, soms heb ik de indruk toch dat je FDW zo erg haat dat je hem bijna graag ziet.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 29 mei 2011, 18:30   #1067
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Ai,het beroemde stockholmsyndroom...
Svennies is offline  
Oud 29 mei 2011, 18:45   #1068
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.528
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Helemaal niet. Ik haat geen mensen, maar daden en gedachten.
Het gevoel dat de laatste foto bij me op roept illustreert dat.
Er is niets verkeerd met haat en rascisme, je mag voor de wet alleen niet aanzetten tot.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 29 mei 2011, 19:35   #1069
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Mja, soms heb ik de indruk toch dat je FDW zo erg haat dat je hem bijna graag ziet.
Ik heb echt NIETS met De Winter. Geloof me nu maar.
Als je doelt op het "Cheeren voor De winter" topic ... dat is maar een speeltuin.
bgf324 is offline  
Oud 29 mei 2011, 19:38   #1070
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Er is niets verkeerd met haat en rascisme, je mag voor de wet alleen niet aanzetten tot.
Ik vind van wel. Al het kwaad op aarde komt voort uit het haten van mensen. Men moet dit soort van racisme/haat/groepsegoïsme hardhandig bestrijden!
bgf324 is offline  
Oud 29 mei 2011, 19:43   #1071
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.528
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Ik vind van wel. Al het kwaad op aarde komt voort uit het haten van mensen. Men moet dit soort van racisme/haat/groepsegoïsme hardhandig bestrijden!
Je gaat dus toch de mensen bestrijden en niet de daden.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 29 mei 2011, 21:45   #1072
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
EddyBal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2010
Locatie: WILRIJK
Berichten: 10.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koevoet Bekijk bericht
"Holocoast"

Zou dat geen goeie naam zijn voor de Vlaamse kust? Die valt toch ook ten prooi aan de franstalige genocide.
Nope, das een kust op een holodek van het sterreschip "onderneming"
__________________
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 30 mei 2011, 01:43   #1073
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je gaat dus toch de mensen bestrijden en niet de daden.
Men moet het zionisme ontmantelen. Dat kan men enkel door diegenen die de ideologie beschermen -en handelen naar de ideologie- aan te pakken.
bgf324 is offline  
Oud 30 mei 2011, 07:45   #1074
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Men moet het zionisme ontmantelen. Dat kan men enkel door diegenen die de ideologie beschermen -en handelen naar de ideologie- aan te pakken.
De Arabisch-Israëlische kwestie vertoont veel gelijkenissen met het collaboratie- en repressiedebat. De misstappen van BEIDE kanten moeten aangekaart worden ... en dat gebeurt niet. De misdaden van de overwinnaars (of degenen die volgens 'ons' (= de zichzelf verklaarde correcten) aan de juiste kant staan of stonden) worden door de 'correcten' verdedigd of zo veel mogelijk onder de mat geveegd terwijl de wandaden van de andere kant voortdurend aangehaald en extra belicht worden. Die hypocrisie dient bestreden en constant aangekaart te worden. Lijkt des mensens (of moet ik zeggen: des beestens) te zijn.
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 30 mei 2011 om 07:48.
Bokkenreyder is offline  
Oud 13 juni 2011, 09:38   #1075
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
En zo zijn er vele!!! Alleen: de 'nakomelingen' die denken extreem Vlaams te moeten zijn omdat de college-pastoors dat ooit vertelden weten niet eens wat er echt gebeurd is! Alle Joden weg! Alle goede en goedgelovige jongeren naar het Oostfront om den boljewiek tegen te houden- hierbij effekes maar vergetend dat ook Hitler alles behalve christelijk, laat staan katholiek, was.
Het enige wat 'den Duits' ooit voor Vlaanderen gedaan heeft is de Vlaamse krijgsgevangenen vroeger vrij te laten dan de Waalse.....
Ik denk dat u zich vergist. Dat is de mythe die men tracht te verspreiden over de Vlaamse collaboratie en dit door te stellen: ze konden er niets aan en ze meenden het goed. Ook in Wallonië bestaan er zo mythes over de Waalse collaboratie.

Een interessant boekje m.b.t. de Waalse collaboratie is het werk van Flore Plisnier, Te wapen voor Hitler, Gewapende collaboratie in Franstalig België.


In het woord vooraf, blz. 8, stelt een zekere Fabrice Maerten terecht het volgende:

"Het is waar dat in intellectuele en politieke kringen in Vlaanderen een lange tijd geloofd hebben aan een andere (*) mythe, dat wil zeggen het beeld dat de collaborerende Vlamingen idealisten waren die per ongeluk in het kamp van de verliezers terechtkwamen. Die voorstelling van zaken heeft de Franstalige inwoners van dit land niet geholpen om het eigen oorlogsverleden sereen te analyseren. Intussen hebben de Vlamingen hun visie geleidelijk aan bijgesteld. Reeds in het begin van de jaren tachtig gaf de televisiereeks De Nieuwe Orde van Maurice De Wilde een knauw aan dat idealistisch beeld; maar het is vooral de opkomst van extreem rechts in Vlaanderen die intellectuelen en deels ook politici stimuleert om de collaboratie in het noorden van het land te demystificeren. Inderdaad, door achteraf de ontsporing van de Vlaamse Beweging in de richting van het fascisme toe te dekken, hebben de Vlaamse intellectuelen het Vlaams Blok – later het Vlaams Belang – in de kaart gespeeld. Zij hebben die partij aanvankelijk aanvaardbaar doen lijken in de ogen van de bevolking. Vandaag is Vlaanderen de weg ingeslagen van een verregaande politieke, economische en culturele autonomie . Het voelt niet langer de behoefte om zich in de rol van eeuwig slachtoffer te wentelen. Gelukkig bestaan er nu talrijke wetenschappelijke studies die het ware gezicht van de collaboratie in Vlaanderen laten zien. Vooral de publicatie van de Gentse historicus Bruno De Wever hebben op dit vlak ophef gemaakt. Dit gezegd zijnde, zal het nog lang duren om aan de hele Vlaamse bevolking uit te leggen dat zij absoluut niets te winnen heeft bij het in standhouden van de mythe van Vlaanderen als onschuldig slachtoffer van de naoorlogse repressie en van een Belgische staat die uit was op wraak."



(*)
(Een ‘andere’ mythe dan in Wallonië omdat er ook een mythe is in Wallonië op dit punt. Namelijk dat vele Walen lange tijd gedacht hebben en misschien nog denken dat 'Vlaanderen alleen maar collaboreerde' en Wallonië 'alleen maar verzet pleegde'. Hetgeen natuurlijk niet strookt met de waarheid en dus een foute perceptie is die steunt op vooroordelen.)

Laatst gewijzigd door system : 13 juni 2011 om 09:59.
system is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be