Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 augustus 2004, 08:36   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard Niet meer ingelogd ?

Sinds het nieuwe forum gebeurt het mij meer dan regelmatig en meer dan mij lief is dat ik een hele tekst zit te typen en op het moment dat ik het doorstuur kom ik op een pagina terecht die mij vriendelijk zegt dat ik niet ingelogd ben en dat ik dus geen berichten kan sturen en dat ik mij moet inloggen.
Nochtans was ik telkens ingelogd en had ik al gereageerd op andere berichten ?

Het gebeurt telkens als ik eens een lang bericht wil plaatsen of eens veel werk maak van mijn postings. Of wil het systeem mij gewoon duidelijk maken dat ik mij bij mijn one-liners moet houden ?

Is het zo dat je na een bepaalde tijd niets te doen automatische uitgelogd wordt ? Want ik laat het politics.be scherm openstaan en doe ondertussen andere dingen en kom dan als ik eens tijd heb eens piepen welke onzin ik kan verkopen.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 09:37   #2
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Als je "Herinner mij" niet aanvinkt bij het inloggen word je na x aantal minuten inactiviteit automatisch afgemeld.
Dus waarschijnlijk vink jij "Herinner mij" niet aan?
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 15:07   #3
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Inderdaad want deze computer wordt ook nog wel eens door iemand anders gebruikt en die surft ook wel eens het www rond en als die dan hier terecht komt denk ik dat die dadelijk Tegendradigaard is en dat die in mijn naam mijn goede naam kan bezoedelen... ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 15:15   #4
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Als je "Herinner mij" niet aanvinkt bij het inloggen word je na x aantal minuten inactiviteit automatisch afgemeld.
Dus waarschijnlijk vink jij "Herinner mij" niet aan?
Dat was op het vorige forum ook al zo, maar daar was de tijdsinterval veel groter. Kan die hier ook niet vergroot worden?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 19:47   #5
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

Och voor een ouwe knar als ik is het hier te moeilijk geworden...
ik kom er af en toe nog eens in maar het vuur is er uit omdat ik ook zo al enkele verkeerde wedervaren beleefde...
en daarbij, het korte termijn geheugen begint fel te minderen...
en wat ik te zeggen had is gezegd...
en neimand neemt mij serieus...
niemand zal wel wakker liggen om mij...
dat zal wel aan mij liggen...
maar dat het moeilijker geworden is... is voor mij een feit...
enfin, we zien wel...
"burn-out..." je weet wel....
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...
Steenbok66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 08:46   #6
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Niet zo depressief Steenbok, ik herinner mij hier enkele vinnige discussies tussen jou en sommige mensen. Das altijd een goed teken vind ik.

En remember : always look at the bright side of life.. dudup dududududup...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 08:48   #7
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

inderdaad het voorstel van Distel lijkt me nog zo gek niet. Op het oude forum werkte ik op dezelfde manier en heb ik dat nooit voorgehad dat ik plots uitgelogd was. Timerke anders instellen aub.
Dank U veelmaals op voorhanden tot genoegen en vriendelijke hoogachtende groeten aan de ongelooflijke wijze, verstandige en begrijpende heren moderators.

Genoeg geslijmd zo ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be