Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 januari 2016, 05:20   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard Asielzoekers leren correct flirten in cursus 'normen en waarden'

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Alle opvangcentra geven binnenkort cursussen aan asielzoekers over de normen en waarden in onze samenleving. Dat meldt Het Nieuwsblad. Om te tonen hoe die lessen er ongeveer zullen uitzien, verspreidde staatssecretaris Theo Francken gisteren een voorbeeldcursus: van tips hoe Belgen elkaar begroeten, tot de melding dat sexy kledij niet gelijk is aan 'ik wil seks'.
Menen ze dat nu echt zelf.

Draait er tegenwoordig nog iets niet over seks denk ik dan?

Laten we voor onze mensen een cursus opstarten in de zin van:

Hoe zetten we die bende er zo snel mogelijk terug uit!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 januari 2016 om 05:22.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 08:18   #2
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Draait er tegenwoordig nog iets niet over seks denk ik dan?

Laten we voor onze mensen een cursus opstarten in de zin van:

Hoe zetten we die bende er zo snel mogelijk terug uit!
Lees de Koran, lees de levenswandel van de profeet,...bij Mo draaide alles om geld, gewel en jodenhaat.

Laten we onze mensen, maar ook de moslims nog eens duidelijk maken hoe gruwelijk de profeet was. Hopelijk valt den euro dan bij beide groepen.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 20:06   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Lees de Koran, lees de levenswandel van de profeet,...bij Mo draaide alles om geld, gewel en jodenhaat.

Laten we onze mensen, maar ook de moslims nog eens duidelijk maken hoe gruwelijk de profeet was. Hopelijk valt den euro dan bij beide groepen.
UTOPIA?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2016, 09:52   #4
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ze moeten er ook inzetten dat ze geen onbekende vrouwen moeten aanspreken.
Ze met rust laten onder elke bedding en onder geen enkele voorwaarde contact zoeken.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2016, 09:54   #5
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ze moeten er ook inzetten dat ze geen onbekende vrouwen moeten aanspreken.
Ze met rust laten onder elke bedding en onder geen enkele voorwaarde contact zoeken.
Wie niet waagt blijft maagd. En vlaamse vrouwen lusten heus een stukje tropisch fruit, zelfs getrouwde.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2016, 09:59   #6
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Maar sommigen zijn er vies van en willen helemaal geen contact, voor sommige is buiten komen al een taak op zich en dan ineens 100tal opdringerige venten erbij die iedereen liever arm dan rijk is....

Laten we de olifant in de kamer niet ontkennen, die hebben meegekregen in hun opvoeding dat vrouwen minderwaardig zijn en hebben hier geen jota te zoeken.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2016, 10:44   #7
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Wie niet waagt blijft maagd. En vlaamse vrouwen lusten heus een stukje tropisch fruit, zelfs getrouwde.
Maar zeker geen achterlijke islamitische vrouwenhaters.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 22 januari 2016 om 10:48.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2016, 10:51   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Wie niet waagt blijft maagd. En vlaamse vrouwen lusten heus een stukje tropisch fruit, zelfs getrouwde.
Kan ik u dan weer geen ongelijk in geven, veel vrouwen liggen open voor die types.

Op dat vlak, vrouwen ... Der Untergang!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2016, 12:48   #9
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

U bent een mannelijke vluchteling. U wil in dit land komen wonen. U wil zelfs werken? OK maar eerst chemische castratie en 10 jaar dwangarbeid om de gemaakte kosten voor uw integratie te vergoeden Niet akkoord? Daar is de deur (grens).

Voor vrouwen zelfde maar we zijn nu ook niet wreed. Gewoon verwijderen van baarmoeder en eileiders is voldoende Dicht naaien gaan we niet doen, dan kunnen ze er zelf nog af en toe een komkommer in steken.

Voor kinderen : direct sterilisatie en op een tuchtschool. Om later "in dienst" van autochtonen tewerkgesteld te kunnen worden.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2016, 12:56   #10
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Wie niet waagt blijft maagd. En vlaamse vrouwen lusten heus een stukje tropisch fruit, zelfs getrouwde.
Vooral de getrouwde vrouwen zoeken een stuk black vlees. Om dan vast te stellen dat ze een pijnlijk slippertje hebben gemaakt. Om nog maar over de verdere verwoesting van hun eigen leven te spreken.

Een mooi voorbeeld : een tof meisje van een gebuur komt met een Black thuis. Ouders in alle staten maar om hun dochter niet te verliezen aanvaarden ze hem. Een jaar later wordt er al een kleine Blackie geboren. En amper een jaar later een tweede. Het gaat nog even goed tot het tof meisje -ondertussen vrouw en moeder van twee Blackies- haar moeder met haar Black in bed vindt. Excuus van de moeder : ik wou ook eens zien of een een Black echt zo een grote had en goed kon neuken. Resultaat : het tof meisje zit nu moederziel alleen met haar twee kleine Blackies. Haar Black woont samen met haar moeder. En haar vader is alleen op een klein appartementje kunnen gaan wonen. Omdat de moeder -een getrouwde vrouw- het eens met een Black wou doen. En omdat de Black op alles kroop wat een opening had.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be