Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 25 maart 2015, 13:37   #101
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
daar gaat t m net om he Pontifex ...
jij zegt grote kuis te moeten houden
gebruikt hierbij drogredenen om te melden dat je dit doet zonder t reglement aan te hoeven passen ... ik vind dat fout.

eerst een duidelijk reglement schrijven, en dan streng toepassen is de correcte manier v werken.

een wet, een reglement is er niet om de staat/forumbeheerder te beschermen. wetten zijn er net om burgers tegen de staat en de willekeur van die staat te beschermen.

.
Nu ben ik maar een simpele Klojo, weliswaar eerste klas, maar ik snap toch niet wat jij niet duidelijk vindt aan dat reglement ?
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline  
Oud 25 maart 2015, 14:39   #102
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Nu ben ik maar een simpele Klojo, weliswaar eerste klas, maar ik snap toch niet wat jij niet duidelijk vindt aan dat reglement ?
het ging mij erover dat Pontifex het niet nodig vind het reglement aan te passen en duidelijk te omschrijven waarom en wanneer iemand geband wordt wegens gebruik van een dubbelnick.

dat maakt willekeur mogelijk. hij zou eigenlijk die mogelijkheid tot willekeur zelf niet mogen willen bezitten ... mja, geef een man een uniform of een beetje macht ...
Anna List is offline  
Oud 25 maart 2015, 16:31   #103
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
het ging mij erover dat Pontifex het niet nodig vind het reglement aan te passen en duidelijk te omschrijven waarom en wanneer iemand geband wordt wegens gebruik van een dubbelnick.

dat maakt willekeur mogelijk. hij zou eigenlijk die mogelijkheid tot willekeur zelf niet mogen willen bezitten ... mja, geef een man een uniform of een beetje macht ...
Ach, eigenlijk wil jij dit er uit :
""""De moderatie is baas over het forum en beslist dus.
De moderatie behoudt zich het recht voor om
om welke reden dan ook discussies te verwijderen, te wijzigen, te verplaatsen of te sluiten; en
om welke reden dan ook accounts van gebruikers te beëindigen, te verwijderen of op een andere manier onbereikbaar te maken.""""
Of je wil dit er bij :
"De reden wordt bekendgemaakt in de desbetreffende draad of in de draad 'Reden van verbanning' ' (draad nog op te starten)
Ik vrees dat het eerste er zal komen wanneer het vriest in de hel; het tweede daarentegen lijkt me wel interessant......moest ik verbannen worden
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline  
Oud 25 maart 2015, 16:54   #104
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Ik kan u jammer genoeg niet tegenspreken.
We zijn er té lang té laks in geweest.
We proberen er nu iets aan te doen, maar geloof me: ook dat is voor sommigen reden tot kritiek.
Ik kan enkel hopen dat diegenen die dit forum als een normaal discussieplatform willen zien, ook willen meehelpen om dat doel te bereiken, in de eerste plaats door zelf enkel ideeën, ideologieën, en politieke strekkingen te verkondigen en/of te bestrijden zonder de deelnemers persoonlijk aan te vallen als die het met een of ander niet eens zijn.

Pontifex.
Daarom ook dat ik eerder al aanraadde om zo'n beetje de meeste discussies in de meeste draden te volgen, zodat je weet wat leeft, net als elk ander forum, dan kan er - in de draad zelf - ingegrepen worden door te waarschuwen, niet via PM.

Er kan veel over Akira gezegd worden, maar zij deed dat regelmatig, op die manier waren �*lle betrokkenen gewaarschuwd, en niet enkel (permanent)bannen op aanvraag of driehoekklik.
SDX is offline  
Oud 25 maart 2015, 18:24   #105
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
daar gaat t m net om he Pontifex ...
jij zegt grote kuis te moeten houden
gebruikt hierbij drogredenen om te melden dat je dit doet zonder t reglement aan te hoeven passen ... ik vind dat fout.

eerst een duidelijk reglement schrijven, en dan streng toepassen is de correcte manier v werken.

een wet, een reglement is er niet om de staat/forumbeheerder te beschermen. wetten zijn er net om burgers tegen de staat en de willekeur van die staat te beschermen.




.
Beste,

U verwart een forum opgericht door private personen met een staat opgericht door haar bewoners.
Op een forum is de willekeur van de betaler, de wet.
U hoeft hier helemaal geen bescherming.
Desondanks proberen wij u die aan te bieden door u te vrijwaren van trollen, spammers, en dubbelnicks die om goede reden geband werden.
Voor de rest volstaat het om hier op een normale volwassen wijze te discussiëren over politiek, om geen enkel reglement nodig te hebben.
Dat lijkt mij een eenvoudige zaak.

Pontifex
Pontifex is offline  
Oud 26 maart 2015, 11:46   #106
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

U verwart een forum opgericht door private personen met een staat opgericht door haar bewoners.
Op een forum is de willekeur van de betaler, de wet.
U hoeft hier helemaal geen bescherming.
Desondanks proberen wij u die aan te bieden door u te vrijwaren van trollen, spammers, en dubbelnicks die om goede reden geband werden.
Voor de rest volstaat het om hier op een normale volwassen wijze te discussiëren over politiek, om geen enkel reglement nodig te hebben.
Dat lijkt mij een eenvoudige zaak.
Pontifex

daar twijfel ik, jammer genoeg, niet aan.

Laatst gewijzigd door Anna List : 26 maart 2015 om 11:48.
Anna List is offline  
Oud 26 maart 2015, 12:03   #107
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

U verwart een forum opgericht door private personen met een staat opgericht door haar bewoners.
Op een forum is de willekeur van de betaler, de wet.
U hoeft hier helemaal geen bescherming.
Desondanks proberen wij u die aan te bieden door u te vrijwaren van trollen, spammers, en dubbelnicks die om goede reden geband werden.
Voor de rest volstaat het om hier op een normale volwassen wijze te discussiëren over politiek, om geen enkel reglement nodig te hebben.
Dat lijkt mij een eenvoudige zaak.

Pontifex
Dat is een correct statement beste Pontifex
DeProf_eet is offline  
Oud 26 maart 2015, 14:26   #108
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
daar twijfel ik, jammer genoeg, niet aan.
Beste,

U hebt voor zover ik weet nog maar heel zelden of geen overlast veroorzaakt voor de moderatie.
Komt dat omdat u elke tekst die u plaatst aan het reglement toetst?
Of bent u gewoon in staat, zoals de meesten van ons doelpubliek, om op een volwassen wijze te discussiëren zonder dat u door de moderatie met haar reglement bij het handje genomen wordt?

Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 26 maart 2015, 14:33   #109
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

U hebt voor zover ik weet nog maar heel zelden of geen overlast veroorzaakt voor de moderatie.
Komt dat omdat u elke tekst die u plaatst aan het reglement toetst?
Of bent u gewoon in staat, zoals de meesten van ons doelpubliek, om op een volwassen wijze te discussiëren zonder dat u door de moderatie met haar reglement bij het handje genomen wordt?

Pontifex.
ik denk dat het komt omdat, wanneer ik iemand echt hard wil beledigen, ik er meestal voor zorg dat hij/zij dat wellicht niet doorheeft.

maar wat ik doe of hoe, doet niets af aan t feit dat een degelijk en correct gehanteerd reglement eigenlijk een noodzaak is voor een forum.

al was het maar om te voorkomen dat jij je tijd in draadjes en discussies als deze moet steken. Nu, maar ongetwijfeld in de toekomst geregeld nog eens exact dezelfde ...
Anna List is offline  
Oud 27 maart 2015, 15:19   #110
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik denk dat het komt omdat, wanneer ik iemand echt hard wil beledigen, ik er meestal voor zorg dat hij/zij dat wellicht niet doorheeft.
.. dus, waar het uiteindelijk op neerkomt is dat je kunst begrijpt om een opponent op een diplomatie correcte wijze - en dus binnen de lijntjes door politcs.be omschreven - de grond in te boren.
Wie niet taalvaardig is delft dus het onderspit.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be