Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > DHL
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht.

 
 
Discussietools
Oud 27 september 2004, 22:00   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

En nog een andere....


Citaat:
27/09/2004 Conclusies


Deze namiddag komen de onderhandelaars van de federale, de Vlaamse en de Brusselse regering opnieuw bijeen om een oplossing te zoeken voor de uitbreiding van DHL op Zaventem en de daarmee gepaard gaande nachtvluchten. In een open brief roept eerste minister Guy Verhofstadt de onderhandelaars op om het dossier op een constructieve manier te benaderen. Hij doet ook een oproep tot federale loyaliteit. En waarschuwt dat de manier waarop het DHL-dossier momenteel afgehandeld wordt, van aard is om buitenlandse investeerders af te schrikken.
Eerste minister Guy Verhofstadt heeft uiteraard gelijk. Maar dat het dossier in deze mate ontspoorde is mede zijn verantwoordelijkheid, het werd onvoldoende voorbereid, daardoor kregen onwillige partijen en regeringen de kans om op een goedkope manier oppositie te voeren. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer, alleen de toekomst telt en met de eerste minister rekenen we er op dat onze dames en heren politici tot een oplossing komen. Daarbij willen we ze uitdrukkelijk vragen om niet nog eens kandidaat-vluchtleider te spelen. Vliegtuigen moeten niet vliegen zoals politici dat willen, maar zoals de wind dat toelaat. Tegen de wetten van de natuur ingaan is spelen met de veiligheid van mensen die vanuit Zaventem vertrekken of er landen. Wie gaat de verantwoordelijkheid opnemen voor een neergestort vliegtuig? Onze politici?

Slaagt men er niet in om vandaag een oplossing te forceren, dan moet de discussie tussen de federale, de Vlaamse en de Brusselse regering definitief afgerond worden over de verdeling van de nachtvluchten en moet men de oplossing gaan zoeken in de volledige regionalisering van de luchthaven van Zaventem richting Vlaanderen. In dat geval zal Vlaanderen alle nadelen hebben van de luchthaven. Maar ook genieten van alle voordelen. Herfederalisering van een aantal zaken is géén optie. Ook nu moet de oplossing gezocht worden in meer regionalisering. De discussie over DHL en de nachtvluchten toont immers zwart op wit aan dat in tegenstelling tot wat Guy Verhofstadt graag zou heb ben er in dit land géén federale loyaliteit is, dat solidariteit in dit land een soort van éénrichtingsverkeer is van Vlaanderen naar Wallonië, dat wanneer Vlaanderen om solidariteit vraagt dit steevast een probleem is voor de Franstaligen. Daar moet men de gepaste conclusies uit trekken.

Eric DONCKIER
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 september 2004, 22:02   #42
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Een andere gazet dan...
2. Wat exact zijn de Brusselse DHL-lusten?
4. Wat is exact het nut van het enkele vluchten per nacht niet boven de rand te sturen. Volgens hen was het al niet leefbaar voordien, maar blijkbaar is het geen probleem om die situatie zo te houden. Blijkbaar gaat het zelfs nog beter zijn als men een extra MILJOEN mensen wakker houdt? Van irrationaliteit gesproken.
6. Het wordt tijd dat Vlaanderen eens wat solidariteit toont met Brussel. Het kan niet langer dat men jaarlijks tientallen miljarden euro's uit Brussel zuigt zonder dankbaarheid te tonen.
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 27 september 2004, 22:04   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Stuk voor stuk klotegazetten natuurlijk, want ze zeggen allemaal ongeveer hetzelfde.

Wat een Blokpraat ze tegenwoordig toch verkopen, tsssssssssssssssss.........

Citaat:
er in dit land géén federale loyaliteit is, dat solidariteit in dit land een soort van éénrichtingsverkeer is van Vlaanderen naar Wallonië, dat wanneer Vlaanderen om solidariteit vraagt dit steevast een probleem is voor de Franstaligen. Daar moet men de gepaste conclusies uit trekken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 september 2004, 22:07   #44
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Stuk voor stuk klotegazetten natuurlijk, want ze zeggen allemaal ongeveer hetzelfde.

Wat een Blokpraat ze tegenwoordig toch verkopen, tsssssssssssssssss.........
laat het ons even bij argumenten houden ipv middelmatige humor
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 27 september 2004, 22:17   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Je bedoelt dat we het bij JOUW 'argumenten' moeten houden.

Lees de krantencommentaren van ALLE Vlaamse kranten en je hebt alle mogelijke REDELIJKE argumenten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 september 2004, 22:20   #46
Woody
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 10 april 2004
Locatie: blankenberge
Berichten: 35
Stuur een bericht via MSN naar Woody
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
6. Het wordt tijd dat Vlaanderen eens wat solidariteit toont met Brussel. Het kan niet langer dat men jaarlijks tientallen miljarden euro's uit Brussel zuigt zonder dankbaarheid te tonen.
ja en praat dan ook eens over de tientallen miljarden dat de vlaaming in brussel steekt?? En ze moeten niet te veel praten want die vliegtuigen zijn daar al lang, en de gronden zijn in die streken ook veel goedkoper om te wonen. Dat is net hetzelfde als je goedkoop een zeer mooi huis kunt kopen naast een megadancing en dan achteraf klagen dat er snachts veel lawaai is.
__________________
Iedereen klaagt over zijn geheugen maar niemand klaagt over zijn verstand

La Rochefoucauld,

Laatst gewijzigd door Woody : 27 september 2004 om 22:21.
Woody is offline  
Oud 27 september 2004, 22:27   #47
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Je bedoelt dat we het bij JOUW 'argumenten' moeten houden.

Lees de krantencommentaren van ALLE Vlaamse kranten en je hebt alle mogelijke REDELIJKE argumenten.
liever had ik jouw opmerkingen ivm mijn argumenten gehoord
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 27 september 2004, 22:28   #48
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woody
ja en praat dan ook eens over de tientallen miljarden dat de vlaaming in brussel steekt?? En ze moeten niet te veel praten want die vliegtuigen zijn daar al lang, en de gronden zijn in die streken ook veel goedkoper om te wonen. Dat is net hetzelfde als je goedkoop een zeer mooi huis kunt kopen naast een megadancing en dan achteraf klagen dat er snachts veel lawaai is.
tientallen miljarden???? BRON????
volgens ik hoorde gaat 10 miljard van VL naar WAL en BXL (nu ja, als men 30% van de brusselse inkomensbelastingen in rekening brengt als "vlaams" geld tenminste)
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 27 september 2004, 22:58   #49
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

Gm10 schreef :


Citaat:
tientallen miljarden???? BRON????
Gm10 je bent blijkbaar absoluut niet goed in cijfers ! In het onthouden van importante cijfers dan toch !

Die, 81% Vlaamse inkomsten versus 19% franstalige inkomsten, verhouding en wel volgens het hoogst officiële Nationaal Instituut voor de Statistiek al vergeten ?

Over % doppers in Broeksele zullen we maar niet spreken zeker.
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline  
Oud 27 september 2004, 23:07   #50
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator
Gm10 schreef :


Gm10 je bent blijkbaar absoluut niet goed in cijfers ! In het onthouden van importante cijfers dan toch !

Die, 81% Vlaamse inkomsten versus 19% franstalige inkomsten, verhouding en wel volgens het hoogst officiële Nationaal Instituut voor de Statistiek al vergeten ?

Over % doppers in Broeksele zullen we maar niet spreken zeker.
link??? 81% vlaamse inkomsten? welke inkomsten? van de appelpluk?
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door gm10 : 27 september 2004 om 23:07.
gm10 is offline  
Oud 28 september 2004, 14:18   #51
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Je bedoelt dat we het bij JOUW 'argumenten' moeten houden.

Lees de krantencommentaren van ALLE Vlaamse kranten en je hebt alle mogelijke REDELIJKE argumenten.


Allemaal klotegazetten... 10 miljoen mensen in Bels die het niet snappen, alle journalisten (let op met de meeste journalisten loop ik ook niet erg hoog op hoor) en alle experts tegenover éne GM10 diebeweert dat het allemaal net andersom is...

tja... 't leven is hard niwaar...

Weet je wat de oplossing is.... we nemen de waarheid van gm10 en we brainwashen de waalse politici totdat dezen gm10 zijne zever ook geloven.
10 (tien) minuten later is Vlanderen onafhankelijk... en iedereen is kontent.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 28 september 2004, 14:30   #52
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ik ben die vlaamse arrogantie kotsbeu
jullie zijn niks zonder brussel, weg 10 miljard euro aan jaarlijkse inkomensbelasting, weg enige stad met naam en faam, weg de invloed op 500.000 brusselse jobs, weg de europese hoofdstad
stevaert wil de herfinanciering van brussel herbekijken? laat ons dat vooral doen, laat ons bvde vennootschaps- en inkomensbelasting regionaliseren
zodat vlaanderen kan fluiten naar die centen

wat een onwaarschijnlijke arrogantie, men wil 1.000.000 mensen wakker houden die weinig tot geen belang hebben bij de aanwezigheid van een sorteercentrum voor pakjes ten koste van enkele tienduizende bleiters die uit vrije wil nabij een luchthaven zijn gaan wonen
misschien kan wallonie ook nachtelijke goederentreinen gaan verbieden die vanuit duitsland naar antwerpen gaan, haja want enkelen duizenden mensen kunnen niet slapen daarvan

en wanneer gaat dat nu eens gedaan zijn met het vb de politieke agenda te laten zetten? in een vb-arm vlaanderen waren & co somers NOOIT ofte NOOIT ingegaan op die belachelijke klacht, maar nu doet men het al in zijn broek bij de VLD, CD&V en SPA bij de gedachte dat er een situatie ontstaat waarbij het VB weer garen zou kunnen spinnen, de VB-paranoia is compleet
het doet er niet meer toe of een communautaire klacht rechtvaardig is of niet, men denkt de "vlaamse" kaart te moeten trekken? 0.0 visie hebben die gasten, ze zijn gewoon de speelbal van het blok geworden
en weet je wat het ironische is? omdat ze er vaak niets kunnen aan doen creeren ze zelf het imago dat ze onder de waalse knoet liggen en krijgt het vb nog meer stemmen
wat een ontzettend domme eikels
Vlaamse arrogantie wat is dat ? als je meer jobs wil scheppen ?
de geldstroom van Vlaanderen naar Wallonië die bestaat en niet omgekeerde hé kieken... of ben je KBC vergeten
wie werkt er voor de Europese gemeenschap ? zeker gééén éééntalige walen
1.000.000 mensen wakker houden boven onze slaapkamer komen ook vliegtuigen overgevlogen... ik slaap vast want ik werk een hele dag !

dat al die doppers in de dag slapen hé, de duizenden anderen na het ocmw te zijn zijn gepasseerd daarna gaan slapen hé

Vlaams Blok blijft groeien naar 30 % bij de volgende verkiezing ! zeker wanneer DHL verhuisd zal zijn is zelfs 35 % mogelijk !! EN DAN ????????


Vlaamse slogan : WIJ WILLEN WERKEN !

Franstalige slogan : nous voulons dormir !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 28 september 2004 om 14:31.
ancapa is offline  
Oud 28 september 2004, 14:31   #53
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler


Allemaal klotegazetten... 10 miljoen mensen in Bels die het niet snappen, alle journalisten (let op met de meeste journalisten loop ik ook niet erg hoog op hoor) en alle experts tegenover éne GM10 diebeweert dat het allemaal net andersom is...

tja... 't leven is hard niwaar...

Weet je wat de oplossing is.... we nemen de waarheid van gm10 en we brainwashen de waalse politici totdat dezen gm10 zijne zever ook geloven.
10 (tien) minuten later is Vlanderen onafhankelijk... en iedereen is kontent.
allemaal goed en wel, maar liever zag ik een inhoudelijke reactie op de mijn argumenten

enneuh, "experts"? welke experten bedoel je dan? de politici of de journalisten?

de meeste Waalse politici laten me koud, net als de meeste Brusselse en de Vlaamse politici
ik ben enkel al dat idiote gezaag van Vlaanderen beu, we zijn allemaal een beetje hypocriet maar nu loopt het de spuigaten uit in Vlaanderen
als het jullie niet aanstaat he, trap het dan af, richt de Vlaamschen Republiek op, dan zullen we eens zien hoe jullie het dan gaan aanpakken om vluchten over Brussel (een ander land) te sturen, dan zullen we eens zien hoe Vlaanderen de Brusselse vennootschapsbelastingen misloopt, dan zullen de Vlaamse pendelaars eens belasten zoals de Nederlandse pendelaars naar Belgie belast worden (inkomensbelasting betalen in het land waar je werkt)

Dan kunnen jullie DHL naar Deurne brengen. Dan kunnen de fiere Vlamingen die de Antwerpenaren zijn wakker liggen van de vluchten waar ze niks aan hebben. Als logische maatregel zie ik trouwens ook het verbieden op Waalse grondgebied van nachttreinen van Duitsland naar Antwerpen. Daar liggen enkele duizenden Walen van wakker, dit is onaanvaardbaar, ze hebben immers zelf gekozen om aan de spoorweg te wonen. Zeveraars.
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 28 september 2004, 14:35   #54
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
allemaal goed en wel, maar liever zag ik een inhoudelijke reactie op de mijn argumenten

enneuh, "experts"? welke experten bedoel je dan? de politici of de journalisten?

de meeste Waalse politici laten me koud, net als de meeste Brusselse en de Vlaamse politici

ik ben enkel al dat idiote gezaag van Vlaanderen beu, we zijn allemaal een beetje hypocriet maar nu loopt het de spuigaten uit in Vlaanderen
als het jullie niet aanstaat he, trap het dan af, richt de Vlaamschen Republiek op, dan zullen we eens zien hoe jullie het dan gaan aanpakken om vluchten over Brussel (een ander land) te sturen, dan zullen we eens zien hoe Vlaanderen de Brusselse vennootschapsbelastingen misloopt, dan zullen de Vlaamse pendelaars eens belasten zoals de Nederlandse pendelaars naar Belgie belast worden (inkomensbelasting betalen in het land waar je werkt)

Dan kunnen jullie DHL naar Deurne brengen. Dan kunnen de fiere Vlamingen die de Antwerpenaren zijn wakker liggen van de vluchten waar ze niks aan hebben. Als logische maatregel zie ik trouwens ook het verbieden op Waalse grondgebied van nachttreinen van Duitsland naar Antwerpen. Daar liggen enkele duizenden Walen van wakker, dit is onaanvaardbaar, ze hebben immers zelf gekozen om aan de spoorweg te wonen. Zeveraars.
maar wij vragen niet liever !! splits heel die zever... maar de geldkraan gaat toe hoor, want de Vlaamse koe wordt niet meer gratis gemolken !
Zaventem ligt in Vlaanderen

Wat ga je doen ? de vliegtuigen afschieten boven Brussel
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 28 september 2004, 14:44   #55
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote=gm10]
Citaat:
allemaal goed en wel, maar liever zag ik een inhoudelijke reactie op de mijn argumenten

enneuh, "experts"? welke experten bedoel je dan? de politici of de journalisten?

de meeste Waalse politici laten me koud, net als de meeste Brusselse en de Vlaamse politici
Dat dacht ik ook al, dat de politici van Wallonië en Brussel U kunnen gesotlen worden... maar daarmee zjn we er nog niet van af hé.
En met zulke simpliciteiten gaan we daar ook niet in slagen


Citaat:
ik ben enkel al dat idiote gezaag van Vlaanderen beu, we zijn allemaal een beetje hypocriet maar nu loopt het de spuigaten uit in Vlaanderen
als het jullie niet aanstaat he, trap het dan af, richt de Vlaamschen Republiek op, dan zullen we eens zien hoe jullie het dan gaan aanpakken om vluchten over Brussel (een ander land) te sturen, dan zullen we eens zien hoe Vlaanderen de Brusselse vennootschapsbelastingen misloopt, dan zullen de Vlaamse pendelaars eens belasten zoals de Nederlandse pendelaars naar Belgie belast worden (inkomensbelasting betalen in het land waar je werkt)

Dan kunnen jullie DHL naar Deurne brengen. Dan kunnen de fiere Vlamingen die de Antwerpenaren zijn wakker liggen van de vluchten waar ze niks aan hebben. Als logische maatregel zie ik trouwens ook het verbieden op Waalse grondgebied van nachttreinen van Duitsland naar Antwerpen. Daar liggen enkele duizenden Walen van wakker, dit is onaanvaardbaar, ze hebben immers zelf gekozen om aan de spoorweg te wonen. Zeveraars.
Zo'n gefrustreerd gezwets heb ik hier maar zelden gelezen.
Jij stelt je aan als een klein jongetje dat zjn zin niet krijgt en dat zijn adem inhoud in de hoop van mama zijn zinnetje te krijgen.

[font=Arial Black]A propos: dat van die republiek, daar ben ik het uiteraard volledig mee eens zij het om andere redenen.[/font]
[font=Arial Black][/font]
Jij weet duidelijk niet dat er in Vlaanderen miljoenen mensen moeten leven naast autowegen, rangeerstations, spoorwegen, havens, fabrieken, sluiproutes enz enz alleen maar om te mogen werken?
De offers die dagelijks door de noest werkende Vlaming wordt gebracht om het Brusselse en Waalse sociale drama te financieren laten jou koud.

Nu: laat ons scheiden
Of zoals Ancapa het peerfect verwoordt:

[font=Arial Black]Dan kunnen wij werken[/font]
[font=Arial Black]En jullie kunnen slapen[/font]
[font=Arial Black][/font]
[font=Arial Black][/font]
[font=Arial Black][/font]
[font=Arial Black][/font]
[font=Arial Black]x[/font]
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 28 september 2004, 14:53   #56
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Vlaamse arrogantie wat is dat ? als je meer jobs wil scheppen ?
de geldstroom van Vlaanderen naar Wallonië die bestaat en niet omgekeerde hé kieken... of ben je KBC vergeten
kan je mij dat rapport eens opsturen?
de vlaamse arrogantie?

Het uitzuigen van Brussel en dan doen alsof Brussel slechts bestaat bij gratie van de nobele Vlamingen. Dat de transfers slechts bestaan omdat de in Brussel geheven inkomensbelasting en vennootschapsbelasting worden ondergebracht in een federale pot en dan verdeeld worden per capita, daar denkt men natuurlijk liever niet aan. Wel vriend, ik geef het je op een blaadje, dat is heel wat meer dan 10 miljard euro dat jaarlijks wegvloeit uit Brussel.


Citaat:
1.000.000 mensen wakker houden boven onze slaapkamer komen ook vliegtuigen overgevlogen... ik slaap vast want ik werk een hele dag !
Dus de Noordrand en de Oostrand zijn massaal doppers volgens jou? Ha ja, want zij liggen blijkbaar wakker. Die Vlamingen toch he.

Citaat:
dat al die doppers in de dag slapen hé, de duizenden anderen na het ocmw te zijn zijn gepasseerd daarna gaan slapen hé
Zeg dat aan de vlamingen die wakker liggen. Jezus man, denk toch eens na.

Citaat:
Vlaams Blok blijft groeien naar 30 % bij de volgende verkiezing ! zeker wanneer DHL verhuisd zal zijn is zelfs 35 % mogelijk !! EN DAN ????????
Komen ze aan de macht en vallen de maskers af. Hopelijk voor het te laat is.

Citaat:
Vlaamse slogan : WIJ WILLEN WERKEN !

Franstalige slogan : nous voulons dormir !
Mijn slogan: ik wil een intelligente discussie voeren.
Jouw slogan: ik wil enkel idiote racistische onzin verkopen.
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 28 september 2004, 14:55   #57
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
maar wij vragen niet liever !! splits heel die zever... maar de geldkraan gaat toe hoor, want de Vlaamse koe wordt niet meer gratis gemolken !
Zaventem ligt in Vlaanderen

Wat ga je doen ? de vliegtuigen afschieten boven Brussel
Hoe ga je een ander land verplichten om nachtelijke vluchten te aanvaarden? Jullie kunnen het nog niet in een gewest dat in hetzelfde land ligt.

Ik gun je de Vlaamse Republiek. Het wordt tijd dat de Vlamingen eens inzien dat ze niet een uber-ras zijn.
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 28 september 2004, 15:03   #58
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Is dat alles wat jullie kunnen zeggen?
Is dat niet genoeg, ... ? Het is eenvoudig en duidelijk, iedereen zou het kunnen begrijpen.
Herr Flick is offline  
Oud 28 september 2004, 15:04   #59
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Hoe ga je een ander land verplichten om nachtelijke vluchten te aanvaarden? Jullie kunnen het nog niet in een gewest dat in hetzelfde land ligt.

Ik gun je de Vlaamse Republiek. Het wordt tijd dat de Vlamingen eens inzien dat ze niet een uber-ras zijn.
Mijn insziens wordt het tijd dat de franstalige Belgen eens inzien wat een idioot ras ze wel zijn.
Spolpoel is offline  
Oud 28 september 2004, 15:05   #60
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Dat dacht ik ook al, dat de politici van Wallonië en Brussel U kunnen gesotlen worden... maar daarmee zjn we er nog niet van af hé.
En met zulke simpliciteiten gaan we daar ook niet in slagen
Tuurlijk niet, want ondanks alle gezwam wil Vlaanderen niet onafhankelijk worden, want dan zou het Brussel verliezen.

Citaat:
Zo'n gefrustreerd gezwets heb ik hier maar zelden gelezen.
Jij stelt je aan als een klein jongetje dat zjn zin niet krijgt en dat zijn adem inhoud in de hoop van mama zijn zinnetje te krijgen.
mijn zin? ik geloof dat het de vlamingen zijn die hun zin niet krijgen
ik ben pro belgie, mijn vriend

Citaat:
[font=Arial Black]A propos: dat van die republiek, daar ben ik het uiteraard volledig mee eens zij het om andere redenen.
[/font]

allez

[font=Arial]
Citaat:
[/font]

Jij weet duidelijk niet dat er in Vlaanderen miljoenen mensen moeten leven naast autowegen, rangeerstations, spoorwegen, havens, fabrieken, sluiproutes enz enz alleen maar om te mogen werken?
De offers die dagelijks door de noest werkende Vlaming wordt gebracht om het Brusselse en Waalse sociale drama te financieren laten jou koud.
In Brussel en Wallonie wonen er ook duizenden naast autowegen, rangeerstations, spoorwegen, etc. Ben jij eigenlijk ooit wel in Brussel of Wallonie geweest? Shit man, je moet je dringend eens informeren. 85% van de Walen werken trouwens he, tegenover 90% van de Vlamingen. Op basis van dit argument moet ik trouwens ook vaststellen dat de Vlamingen enorme luieriken zijn tegenover de Britten of de Denen, die met hun 95% werken.


Citaat:
Nu: laat ons scheiden
Of zoals Ancapa het peerfect verwoordt:

[font=Arial Black]Dan kunnen wij werken[/font]
[font=Arial Black]En jullie kunnen slapen[/font]




[font=Arial Black]x[/font]
No problemo. Als jullie het hoofd diep genoeg buigen mogen jullie voorlopig je jobs in Brussel houden. Maar de 20% van het Belgische BNP dat Brussel produceert, die blijft in Brussel. Gedaan met dat geld in de federale pot te steken. Wellicht zal de Vlaamse welvaart niet al te veel dalen hierdoor (itt de Waalse), maar de Vlaamse "verrassing" die dit zal veroorzaken zal fantastisch zijn. Waar zal die auto blijven die Boer Swa en Flupke De Winter beloofden
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door gm10 : 28 september 2004 om 15:18.
gm10 is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be