Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > DHL
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht.

Bekijk resultaten enquête: Wat moet Vlaanderen bieden ter compensatie van de nachtvluchten boven Brussel?
Brussel laten uitbreiden. 3 7,89%
Een percentage van de extra jobs aan de Brusselaars geven. 17 44,74%
Vlaanderen heeft momenteel niks te bieden dat het wakker houden van 1 miljoen mensen rechtvaardigt. 10 26,32%
Brussel betalen voor de overlast. 8 21,05%
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 30 september 2004, 15:05   #21
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje


OK, suits me. We verdelen gewoon volgens aandeel van de bevolkingsgroep die er werkt ten opzichte van de totale bevolkingsgroep.

Stel we gingen uit van 15% Brusselaars aangeworven, dan heeft Vlaanderen 85%. Vlamingen zijn echter met 6 keer meer dan Brusselaars, dus die ratios blijven ongeveer hetzelfde.

15% voor de Brusselaars dus.


Argumenten, please.
hoi hoi hoi turkje

daar maak je een behoorlijk naieve fout, je laat namelijk de WALEN uit de vergelijking
die 85% is dus totaal fout
laat ons zeggen 45%

de nachtvluchten die je hierdoor niet kan toekennen? ha die tellen niet, ze maken te weinig lawaai
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door gm10 : 30 september 2004 om 15:07.
gm10 is offline  
Oud 30 september 2004, 15:08   #22
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
hoi hoi hoi turkje

daar maak je een behoorlijk naieve fout, je laat namelijk de WALEN uit de vergelijking
En slimmeke, hoeveel nachtvluchten krijgt Wallonië dan wel te slikken? En hoeveel Walen werken er bij DHL?

Citaat:
die 85% is dus totaal fout
laat ons zeggen 45%
Dus volgens uw bescheiden mening (sic) werken er 40% Walen bij DHL

Citaat:
dan komen we ongeveer uit bij (KIJK NOU) 20% jobs vs 10% nachtvluchten
Dromen doe je bij voorkeur 's nachts.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 30 september 2004, 15:12   #23
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
En slimmeke, hoeveel nachtvluchten krijgt Wallonië dan wel te slikken? En hoeveel Walen werken er bij DHL?
zie hierboven, die tellen niet

er werken heel wat walen bij DHL dacht ik

Citaat:
Dus volgens uw bescheiden mening (sic) werken er 40% Walen bij DHL
neen hoor, ik deed een wilde gok
ik denk rond de 30%

Citaat:
Dromen doe je bij voorkeur 's nachts.
inderdaad

maar om terug tot mijn oorspronkelijk punt te komen

de proportie nachtvluchten voor brussel hangt af van

1. de proportie EXTRA jobs voor brussel
2. de proportie BESTAANDE jobs voor brussel

jouw 6/1 regel kunnen we helaas niet toepassen omwille van de waalse jobs bij DHL
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 30 september 2004, 15:12   #24
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
hoi hoi hoi turkje

daar maak je een behoorlijk naieve fout, je laat namelijk de WALEN uit de vergelijking
die 85% is dus totaal fout
laat ons zeggen 45%

de nachtvluchten die je hierdoor niet kan toekennen? ha die tellen niet, ze maken te weinig lawaai
Als DHL verhuist naar Bierset moet het dus 60% vlamingen, 30% Walen en 10% Brusselaars tewerkstellen? Goe zot ja!
jan hyoens is offline  
Oud 30 september 2004, 15:13   #25
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Als DHL verhuist naar Bierset moet het dus 60% vlamingen, 30% Walen en 10% Brusselaars tewerkstellen? Goe zot ja!
vind ik wel, ja

maar het zal niet naar daar verhuizen
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 30 september 2004, 15:15   #26
jOOSt
Minister-President
 
jOOSt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Berichten: 5.047
Standaard

Mijn keuze staat niet bij de peiling
jOOSt is offline  
Oud 30 september 2004, 15:19   #27
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
zie hierboven, die tellen niet
Geen lasten, geen lusten, of was het niet iets in die trend dat u aan Vlaanderen verweet?

Citaat:
er werken heel wat walen bij DHL dacht ik

neen hoor, ik deed een wilde gok
ik denk rond de 30%
Sta me toe ook mee te gokken: 5% maximum.

Citaat:
inderdaad

maar om terug tot mijn oorspronkelijk punt te komen

de proportie nachtvluchten voor brussel hangt af van

1. de proportie EXTRA jobs voor brussel
2. de proportie BESTAANDE jobs voor brussel

jouw 6/1 regel kunnen we helaas niet toepassen omwille van de waalse jobs bij DHL
Maximum 5% Walen in DHL, de regel blijft gelden.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 30 september 2004, 15:21   #28
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Poll op VRT.niews.net
Mag de federale regering Brussel droogleggen als de hoofdstad niet bijdraait in het DHL-dossier? ja = 83% (4770) nee = 17% (956) Totaal aantal stemmen: [size=5]5726 !
[/size]
Spolpoel is offline  
Oud 30 september 2004, 15:24   #29
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Poll op VRT.niews.net
Mag de federale regering Brussel droogleggen als de hoofdstad niet bijdraait in het DHL-dossier? ja = 83% (4770) nee = 17% (956) Totaal aantal stemmen: [size=5]5726 !
[/size]


lijkt me ideaal
laat ons eens voor 1 jaar elk gewest laten doen alsof het een onafhankelijk land is
vlaanderen heft inkomensbelasting op de arbeid die enkel in vlaanderen verricht wordt

rarara wie met hangende pootjes zal terugkomen
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door gm10 : 30 september 2004 om 15:24.
gm10 is offline  
Oud 30 september 2004, 15:26   #30
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Geen lasten, geen lusten, of was het niet iets in die trend dat u aan Vlaanderen verweet?


Sta me toe ook mee te gokken: 5% maximum.


Maximum 5% Walen in DHL, de regel blijft gelden.
5%?

lijkt me weinig

gaan we echter akkoord dat (de proportie der vlamingen die bij DHL werkt)/(de proportie der brusselaars die bij DHL werkt) ook na uitbreiding groter is dan 1?
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 30 september 2004, 15:29   #31
Extinct
Partijlid
 
Extinct's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2004
Berichten: 227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
lijkt me niet eerlijk, aangezien niet 15% van de brusselaars er werkt
pak 20% jobs tov 10% van de extra vluchten, daar kan ik mee leven
Is dit nu niet juist het punt. Ik hoor het de burgemeester van anderlecht (ben zijn naam kwijt) nog zeggen op de 7de dag. "Het gaat niet over brussels tewerkstelling" MAW er staan geen brusselse jobs op het spel dus de wernemers van DHL kunnen stikken.
__________________
Democracy must be something more than two wolves and a sheep voting on what to have for dinner -- James Bovard
Extinct is offline  
Oud 30 september 2004, 15:34   #32
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Kerel,

Wordt wakker

je holt de feiten achterna. DHL gaat naar Bierset.

Wij compenseren Brussel al voldoende met Vlaams geld

Wij draaien de geldkraan dicht naar Wallonie en Brussel en eens zien wat er dan gebeurt;
Wij compenseren Brussel niet voldoende met Vlaams geld. Brussel genereert 20% van het BNP en krijgt slechts 66% van de belastingen op die productie als uitkering terug van Vlaanderen.

Vlaanderen gaat dus met 33% lopen.

je holt de feiten achterna, Vlaanderen betaalt niet voor Brussel.

(Bron cijfers: Vlaams Blok Mandataris Luc Broes)
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline  
Oud 30 september 2004, 15:36   #33
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Extinct
Is dit nu niet juist het punt. Ik hoor het de burgemeester van anderlecht (ben zijn naam kwijt) nog zeggen op de 7de dag. "Het gaat niet over brussels tewerkstelling" MAW er staan geen brusselse jobs op het spel dus de wernemers van DHL kunnen stikken.
LOL

dat hebben de regionalisten inderdaad voor mekaar gekregen
in een unitair belgie was dit onmogelijk
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 30 september 2004, 16:22   #34
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
5%?

lijkt me weinig
Kijk, ik ken het percentage ook niet, maar 30% leek me wel wat veel.

Ik ben echter wel blij verrast dat u akkoord gaat met het principe van "evenredige lusten (werkgelegenheid), evenredige lasten (vliegtuiglawaai)".

Citaat:
gaan we echter akkoord dat (de proportie der vlamingen die bij DHL werkt)/(de proportie der brusselaars die bij DHL werkt) ook na uitbreiding groter is dan 1?
Dat weet ik niet (indien u met "proportie" bedoelt het aantal Vlamingen dat bij DHL werkt tov het totaal aantal Vlamingen).

Het is in ieder geval zo dat het aantal Vlamingen dat bij DHL werkt, groter is dan het aantal Brusselaars. Als er 6 keer meer Vlamingen bij DHL werken, dan Brusselaars, dan is dat ten opzichte van totale bevolkingsaantallen dus dezelfde proportie.

Moest ik de door u gehanteerde cijfers echter nemen van werknemers bij DHL (10-15% Brusselaars, 30% Walen, 55-60% Vlamingen), dan is het aandeel Vlamingen ongeveer 5 keer zo groot als Brusselaars, en rekening houdende met de totale bevolking (Vlaanderen = 6 keer Brussel) is de (proportie der Vlamingen die bij DHL werkt)/(proportie Brusselaars die bij DHL werkt) alvast < 1...
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 30 september 2004, 16:31   #35
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Kijk, ik ken het percentage ook niet, maar 30% leek me wel wat veel.

Ik ben echter wel blij verrast dat u akkoord gaat met het principe van "evenredige lusten (werkgelegenheid), evenredige lasten (vliegtuiglawaai)".
ik ben een redelijk man

Citaat:
Dat weet ik niet (indien u met "proportie" bedoelt het aantal Vlamingen dat bij DHL werkt tov het totaal aantal Vlamingen).

Het is in ieder geval zo dat het aantal Vlamingen dat bij DHL werkt, groter is dan het aantal Brusselaars. Als er 6 keer meer Vlamingen bij DHL werken, dan Brusselaars, dan is dat ten opzichte van totale bevolkingsaantallen dus dezelfde proportie.

Moest ik de door u gehanteerde cijfers echter nemen van werknemers bij DHL (10-15% Brusselaars, 30% Walen, 55-60% Vlamingen), dan is het aandeel Vlamingen ongeveer 5 keer zo groot als Brusselaars, en rekening houdende met de totale bevolking (Vlaanderen = 6 keer Brussel) is de (proportie der Vlamingen die bij DHL werkt)/(proportie Brusselaars die bij DHL werkt) alvast < 1...
neeneen, ik deed een gok en die 15% sloeg op EXTRA jobs voor brusselaars
ik weet niet wat de uiteindelijke verhoudingen zijn, maar los daarvan heb ik er geen moeite mee om dit cijfer te hanteren om het aantal extra vluchten boven brussel te bepalen

persoonlijk vind ik het onzin dat men een hoofdstad overvliegt 's nachts, maar soit, als het dan toch moet van de vlamingen, dan moeten de lasten en lusten overeen komen
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 30 september 2004, 16:35   #36
Philips Inc.
Minister-President
 
Philips Inc.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2003
Locatie: Op deze doorgedraaide wereldbol
Berichten: 4.314
Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10


lijkt me ideaal
laat ons eens voor 1 jaar elk gewest laten doen alsof het een onafhankelijk land is
vlaanderen heft inkomensbelasting op de arbeid die enkel in vlaanderen verricht wordt

rarara wie met hangende pootjes zal terugkomen
Tja, dus alle vlaamse diensten uit brussel ... en belgië bestaat dan niet meer, dus ook geen belgische diensten meer in Brussel en geen hoofdstedelijke taak ...

Hahahah ... 't zal vet amusement zijn in Brussel ...
__________________
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 30 september 2004, 16:37   #37
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
persoonlijk vind ik het onzin dat men een hoofdstad overvliegt 's nachts
Persoonlijk vind ik het onzin dat een stad anders zou moeten behandeld worden enkel omdat men er het labeltje "hoofdstad" opgeplakt heeft.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 30 september 2004, 16:38   #38
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Maaseik
Berichten: 2.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
in een unitair belgie was dit onmogelijk
Ga je die discussie er nu ook nog bijhalen om toch maar je gelijk te halen? Binnen een unitair België zou Brussel nog geld 'verliezen' aan Vlaanderen... Of heb je er dan plots geen problemen meer mee?

Trouwens, in je eigen bekromen wereldje ga je er dus vanuit dat Brussel, bij een onafhankelijkheid, schier probleemloos zijn eigen werklozen kan betalen en daarbij nog eens een pak herscholigen mag gaan betalen en dan nog eens zijn 'lopende' rekeningen kan betalen en dat zonder de fiscale last voor in Brussel gevestigde bedrijven te verhogen? Hoe ga je dat dan doen?

Dan komen we bij je tweede argument. Je gaat Vlaamse werknemers geleidelijk aan vervangen door Brusselse werklozen. Maar er zijn nooit genoeg werknemers om alle 500.000 Vlamingen te vervangen, akkoord?
Ga je dan die overgebleven Vlaamse werknemers, die uit noodzaak nog in Brussel werken, nog steeds duurder houden voor de bedrijven? Of ga je dan plots de steven wenden en 'de prijs' van Vlamingen gelijk maken aan Brusselaars? Waar is de eerlijkheid?
Dat betekend dus dat je een paar duizend werknemers tekort komt. Waarom zouden die bedrijven dan nog in Brussel blijven, ze hebben er immers niet genoeg werknemers ter beschikking.

Ik weet het, voor jou lijkt het natuurlijk onmogelijk in het boertige Vlaanderen, maar waarom zou Vlaanderen die bedrijven dan geen aantrekkelijke aanbiedingen kunnen doen? Genoeg plaats, genoeg faciliteiten, genoeg werknemers, een mindere fiscale druk tegenover nu.

En wat dat schaalvoordeel voor Brussel betreft, je kan Brussel nu eenmaal niet vergelijken met andere stadsstaten als Monaco, wat onze naar de VS gevluchte Brusselaar voor elkaar kreeg. Monaco heeft geen 22% werklozen, Monaco kent geen grote communautaire problemen en vooral, wie in Monaco gaat wonen, is rijk, in Brussel niet.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline  
Oud 30 september 2004, 16:39   #39
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Persoonlijk vind ik het onzin dat een stad anders zou moeten behandeld worden enkel omdat men er het labeltje "hoofdstad" opgeplakt heeft.
prima
dan moet DHL maar naar Deurne en Antwerpen overvliegen 's nachts

ik vind gewoon dat een hoofdstad al genoeg doet voor een land zonder nog eens dat te moeten aanvaarden
en dit zeker in belgie, alwaar de hoofdstad wordt uitgeperst door de vlamingen en walen
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 30 september 2004, 16:44   #40
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Ga je die discussie er nu ook nog bijhalen om toch maar je gelijk te halen? Binnen een unitair België zou Brussel nog geld 'verliezen' aan Vlaanderen... Of heb je er dan plots geen problemen meer mee?
idd niet, dat zei ik al
dat is de rol van een hoofdstad

Citaat:

Trouwens, in je eigen bekromen wereldje ga je er dus vanuit dat Brussel, bij een onafhankelijkheid, schier probleemloos zijn eigen werklozen kan betalen en daarbij nog eens een pak herscholigen mag gaan betalen en dan nog eens zijn 'lopende' rekeningen kan betalen en dat zonder de fiscale last voor in Brussel gevestigde bedrijven te verhogen? Hoe ga je dat dan doen?
door de inkomsten binnen de grenzen te houden natuurlijk
gedaan met alle brusselse belastingsgeld als belgisch te beschouwen

Citaat:
Dan komen we bij je tweede argument. Je gaat Vlaamse werknemers geleidelijk aan vervangen door Brusselse werklozen. Maar er zijn nooit genoeg werknemers om alle 500.000 Vlamingen te vervangen, akkoord?
ja

Citaat:
Ga je dan die overgebleven Vlaamse werknemers, die uit noodzaak nog in Brussel werken, nog steeds duurder houden voor de bedrijven? Of ga je dan plots de steven wenden en 'de prijs' van Vlamingen gelijk maken aan Brusselaars? Waar is de eerlijkheid?
Grensarbeiders, he.

Citaat:
Dat betekend dus dat je een paar duizend werknemers tekort komt. Waarom zouden die bedrijven dan nog in Brussel blijven, ze hebben er immers niet genoeg werknemers ter beschikking.
Dit wil niet zeggen dat er werknemers tekort zijn. Als Vlamingen in Frankrijk en NL willen werken, zullen ze ook in BXL willen werken.

Citaat:
Ik weet het, voor jou lijkt het natuurlijk onmogelijk in het boertige Vlaanderen, maar waarom zou Vlaanderen die bedrijven dan geen aantrekkelijke aanbiedingen kunnen doen? Genoeg plaats, genoeg faciliteiten, genoeg werknemers, een mindere fiscale druk tegenover nu.
BRussel is een zakenstad, heeft geen haven of fabrieken nodig
VL en BXL zijn behoorlijk complementair in deze zin (l'union fait la force )

Citaat:
En wat dat schaalvoordeel voor Brussel betreft, je kan Brussel nu eenmaal niet vergelijken met andere stadsstaten als Monaco, wat onze naar de VS gevluchte Brusselaar voor elkaar kreeg. Monaco heeft geen 22% werklozen, Monaco kent geen grote communautaire problemen en vooral, wie in Monaco gaat wonen, is rijk, in Brussel niet.
idd niet, maar monaco bepaalt dan ook zijn eigen beleid
als Nice nachtvluchten wil over Monaco, zal het trouwens ook ballekes zijn
als jullie daar naar toe willen in VL, fijn
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be