Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Politieke uitspraken prins Filip
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story.

 
 
Discussietools
Oud 30 november 2004, 19:14   #1
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard Prins Filip haalt bijzonder scherp uit naar Vlaams Belang

Zonet in het VTM nieuws, hij zegt wie aan België raakt, raakt aan mij en dat hij zich niet zo maar zal laten doen door het Vlaams Belang.
Zo dadelijk meer.

Het ganse verhaal zou donderdag in Story staan.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 30 november 2004, 19:17   #2
obiwan
Banneling
 
 
obiwan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Dietsland
Berichten: 307
Standaard

Een schande, dat hij dan aftreedt en op een lijst van de BUB gaat staan hé !

Ik vind nu wel dat er mag een referendum gehouden worden over de positie van het koningshuis ! DIT IS ONAANVAARDBAAR !
obiwan is offline  
Oud 30 november 2004, 19:19   #3
djaap
Burger
 
djaap's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2003
Berichten: 199
Standaard

ja, dat was niet een officiele interview, maar wel alleen een gesprek die in de blad zal getoond worden. En ik hoop dat hij alles tegen de racisten zal doen !


Albert II heeft al gezegd dat hij tegen nationalisme is, 2 jaar geleden in Kerstmis denk ik. Er waren geen politieke probleem met dat. want nationalisme=racisme, te stoppen dus !
__________________
djaap is offline  
Oud 30 november 2004, 19:20   #4
Sam
Provinciaal Gedeputeerde
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 894
Standaard

Wahahahaaha wa nene loser!

Slechte verliezers daar in Laken,

U priveleges zijn gedaan Filip,

Dankzij deze uitspraken worden wij nog sterker, en zullen velen zich vragen beginnen stellen bij "België als monarchie"



[size=7]REPUBLIEK
VLAANDEREN!

[/size]
__________________
Met groeten,
Sam,

Sam is offline  
Oud 30 november 2004, 19:21   #5
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Zonet in het VTM nieuws, hij zegt wie aan België raakt, raakt aan mij en dat hij zich niet zo maar zal laten doen door het Vlaams Belang.
Zo dadelijk meer.

Het ganse verhaal zou donderdag in Story staan.
Zalig! Onze Kroonprins moet zich openlijk distantiëren van racistische neo-nazistische partijen. RESPECT VOOR PRINS FILIP!!! Dat die flamimbo's nu nog maar eens afkomen met hun koekjesdozenromantiek.

Ik sta volledig achter Prins Filip. Als het moet: sterven voor den Koning!
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'

Laatst gewijzigd door Yann : 30 november 2004 om 19:21.
Yann is offline  
Oud 30 november 2004, 19:22   #6
Towelie030981
Gouverneur
 
Towelie030981's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2004
Berichten: 1.128
Standaard

Waarom mag Prins Filip geen mening hebben? Is vrije meninguiting niet het paradepaardje van het Vlaams Belang of vergis ik mij?
Towelie030981 is offline  
Oud 30 november 2004, 19:23   #7
Sam
Provinciaal Gedeputeerde
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djaap
ja, dat was niet een officiele interview, maar wel alleen een gesprek die in de blad zal getoond worden. En ik hoop dat hij alles tegen de racisten zal doen !


Albert II heeft al gezegd dat hij tegen nationalisme is, 2 jaar geleden in Kerstmis denk ik. Er waren geen politieke probleem met dat. want nationalisme=racisme, te stoppen dus !
Geen officieel intervieuw, wahahahahaa

okay hij zal wel weer wat ingefluisterd krijgen om zijn gefrustreerde uitspraken te niet te doen.


Het koningshuis doet niet aan politiek?

[size=5]MIJN:

[/size]
__________________
Met groeten,
Sam,

Sam is offline  
Oud 30 november 2004, 19:24   #8
Sam
Provinciaal Gedeputeerde
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Waarom mag Prins Filip geen mening hebben? Is vrije meninguiting niet het paradepaardje van het Vlaams Belang of vergis ik mij?
Verkiest de monarchie niet zich politiek onafzijdig te houden?

CONSEQENT BLIJVEN!

Schijnt men ferm problemen bij te hebben!
__________________
Met groeten,
Sam,

Sam is offline  
Oud 30 november 2004, 19:25   #9
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Waarom mag Prins Filip geen mening hebben? Is vrije meninguiting niet het paradepaardje van het Vlaams Belang of vergis ik mij?
Natuurlijk mag hij dat. Voor de nazisten van het Belang geldt vrijheid van meningsuiting enkel voor hen.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 30 november 2004, 19:26   #10
Sam
Provinciaal Gedeputeerde
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Zalig! Onze Kroonprins moet zich openlijk distantiëren van racistische neo-nazistische partijen. RESPECT VOOR PRINS FILIP!!! Dat die flamimbo's nu nog maar eens afkomen met hun koekjesdozenromantiek.

Ik sta volledig achter Prins Filip. Als het moet: sterven voor den Koning!
Sterven voor die aap,

Wow en dan wil jij nog mensen winnen voor jouw politieke opvatting, [size=5]je bent geen haar beter dan die moslim-extremisten[/size], die doen het voor Allah... jij voor die kwibussen in Laken.
__________________
Met groeten,
Sam,

Sam is offline  
Oud 30 november 2004, 19:26   #11
obiwan
Banneling
 
 
obiwan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Dietsland
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Waarom mag Prins Filip geen mening hebben? Is vrije meninguiting niet het paradepaardje van het Vlaams Belang of vergis ik mij?
Niet als die persoon een miljoen euro belastingsgeld krijgt van de belastingbetaler en niet door het volk verkozen is ! Hij wordt betaalt om te zwijgen en zijn middeleeuwse poppenkast op te voeren. En niet om de oppositie aan te vallen !
Die 1000 000 Vlaamse kiezers van het VB betalen ook wel mee hé voor zijn dotatie !

Niets belet de prince om op een lijst van de BUB te gaan staan en af te treden. Trouwens heel dat koningshuis met hem erbij !
obiwan is offline  
Oud 30 november 2004, 19:26   #12
snoodaard
Gouverneur
 
snoodaard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Locatie: rodenbachstede
Berichten: 1.071
Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Filipa van sexen-homoburg moet haar muil houden en als ze dat niet wil moet ze maar doen als tante boudin en zich zot laten verklaren of anders gewoon aftreden.
__________________
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline  
Oud 30 november 2004, 19:27   #13
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djaap
ja, dat was niet een officiele interview, maar wel alleen een gesprek die in de blad zal getoond worden. En ik hoop dat hij alles tegen de racisten zal doen !
Geen officieel interview? Wat voor interview was dat dan wel, misschien? Eentje gegeven door Filips dubbelganger???

Wie een interview toelaat van een weekblad, moet weten dat z'n uitspraken in de media zullen verschijnen.

"Votre prince Philip" richt zijn pijlen trouwens uitdrukkelijk op de Vlaamsnationalistische betrachting van het Vlaams Belang/Blok. Juist daarover heeft hij in alle talen te zwijgen. Hiermee zondigt hij tegen de neutraliteit die hij in dat verband zou moeten tonen.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 30 november 2004, 19:27   #14
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Sterven voor die aap,

Wow en dan wil jij nog mensen winnen voor jouw politieke opvatting, [size=5]je bent geen haar beter dan die moslim-extremisten[/size], die doen het voor Allah... jij voor die kwibussen in Laken.
Jij bent de extremist Sam.

Sterven voor die aap? Welke aap. Die aapkes zitten in uw nazistische partij, die binnenkort toch verboden zal worden.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 30 november 2004, 19:28   #15
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Waarom mag Prins Filip geen mening hebben? Is vrije meninguiting niet het paradepaardje van het Vlaams Belang of vergis ik mij?
De eerste minister heeft zich in een persbericht onmiddellijk gedistancieerd van de uitspraak van de kroonprins en er duidelijk aan toegevoegd dat er in ons bestel geen plaats is voor dergelijke optredens van een toekomstig staatshoofd.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 30 november 2004, 19:28   #16
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Filipa van sexen-homoburg moet haar muil houden en als ze dat niet wil moet ze maar doen als tante boudin en zich zot laten verklaren of anders gewoon aftreden.
Dwing hem er maar toe snoodaard. Je bent zelfs te laf om op een forum voor u identiteit uit te komen, dus laat staan dat je de ballen hebt om de Koning zijn troon af te pakken!
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 30 november 2004, 19:29   #17
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Waarom mag Prins Filip geen mening hebben? Is vrije meninguiting niet het paradepaardje van het Vlaams Belang of vergis ik mij?

Ja hoor maar niet voor achterlijken zonder democratische legitimatie.
En zeker niet achterlijkie Pruisen die betaald worden om te zwijgen.
En zeker niet nationalistische klootzakken die wel mogen spreken maar niet mogen van antwoord gediend.
...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 30 november 2004, 19:30   #18
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Dwing hem er maar toe snoodaard. Je bent zelfs te laf om op een forum voor u identiteit uit te komen, dus laat staan dat je de ballen hebt om de Koning zijn troon af te pakken!
Bij mijn weten is "le prince Philip" nog geen koning. Hopelijk nog een paar van dergelijke uitspraken en bijgesloten relletjes, en hij mag zijn koningstitel wel vergeten.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 30 november 2004, 19:31   #19
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Bij mijn weten is "le prince Philip" nog geen koning. Hopelijk nog een paar van dergelijke uitspraken en bijgesloten relletjes, en hij mag zijn koningstitel wel vergeten.
You wish. Die is nu erg realistisch geworden. En heeft al een prachtig voorsmaakje gegeven!!!
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 30 november 2004, 19:31   #20
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Dit krijgt zeker nog een staartje.
Verhofstadt heeft al gereageerd.
De Prins verkeerde in een emotioneel moment zij hij.

Ook FDW reageerde verbolgen.
De premier is voor de uitspraken van de prins verantwoordelijk.
Hij zal het mogen komen uitleggen in het parlement.
Dit is de democratie onwaardig, de Prins en vooral de kroonprins kan het zich niet veroorloven om één miljoen Vlamingen te negeren.

Hij verliest zen neutraliteit, en kan zo nooit Koning van ALLE Belgen worden.

De politicoloog in het nieuws vond zen uitspraak ook gevaarlijk.
De Waalse politici kunnen van deze stelling misbruik maken, om verdere regionalisering te vermoeilijken.
Om zen beurt kan dit dan weer werken tegen ALLE Vlaamse partijen.

Laatst gewijzigd door De Prof : 30 november 2004 om 19:32.
De Prof is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be