Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Bekijk resultaten enquête: Waarom gaat u niet naar de mars in Antwerpen?
Ik ben niet welkom (VB) 18 31,03%
Ik heb geen tijd 6 10,34%
Ik woon te ver 10 17,24%
Ik ben verhinderd 12 20,69%
Ik heb wel wat beters te doen 23 39,66%
Een mars haalt niets uit 20 34,48%
Andere (vermeld in topic) 8 13,79%
#care 13 22,41%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 26 mei 2006, 16:43   #41
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
"De moeder van de vermoorde Mohamed Bouazza riep iedereen op om rustig te blijven en hand in hand tegen racisme te strijden. In haar toespraak haalde ze vooral zwaar uit naar het Vlaams Belang en meer specifiek naar Filip Dewinter. Volgens de moeder van de vermoorde Mohamed Bouazza is het Vlaams Belang verantwoordelijk voor wat er gebeurd is. Ze riep iedereen op niet te stemmen op de partij." HLN
zielig om de dood van je zoon zo te misbruiken


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
"
Ik denk niet dat Filip Dewinter verantwoordelijk is voor de dood van haar zoon. Gezien de aard van de feiten denk ik eerder dat de racistische Turken die in NL een kleine Indonesiër wou verdrinken, hierachter zitten.
mss was ie wel dronken en zo in het water gevallen. Het zo niet de eerste moslim zijn die toch stiekem een pintje of wijntje drinkt
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline  
Oud 26 mei 2006, 16:45   #42
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Ik heb niet meegedaan, omdat de achterliggende gedachte van deze mars veel dieper ligt dan het opkomen tegen racisme en zinloos geweld.

Namelijk het verbieden van een politieke partij.

En dat is tegen de basisregels van de democratie.
De Prof is offline  
Oud 26 mei 2006, 16:47   #43
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
mss was ie wel dronken en zo in het water gevallen. Het zo niet de eerste moslim zijn die toch stiekem een pintje of wijntje drinkt
Absoluut niet, het is bekend geraakt dat hij boel heeft gekregen met drie autochtone mannen en is weggevlucht richting Schelde. Daar is hij op een boot gesprongen om zich te verbergen maar dat is verkeerd uitgedraaid. De drie mannen zijn hem achterna gegaan en in een poging om zijn belagers af te schudden is hij dan in het water gesprongen. Hij is er helaas niet meer uitgekomen.

Dat is wat mijn vader me alleszins wist te vertellen (de jongen in kwestie werkte bij dezelfde firma als mijn vader).

Laatst gewijzigd door Kim : 26 mei 2006 om 16:48.
Kim is offline  
Oud 26 mei 2006, 16:49   #44
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Absoluut niet, het is bekend geraakt dat hij boel heeft gekregen met drie autochtone mannen en is weggevlucht richting Schelde. Daar is hij op een boot gesprongen om zich te verbergen maar dat is verkeerd uitgedraaid. De drie mannen zijn hem achterna gegaan en in een poging om zijn belagers af te schudden is hij dan in het water gesprongen. Hij is er helaas niet meer uitgekomen.
En voor hij in het water sprong, trok hij zijn kleren uit en legde die netjes op een stapeltje terwijl zijn belagers even een pauze inschakelden om toe te kijken dat hij zijn kleren wel netjes gevouwen waren?
Knorretje is offline  
Oud 26 mei 2006, 16:50   #45
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
En voor hij in het water sprong, trok hij zijn kleren uit en legde die netjes op een stapeltje terwijl zijn belagers even een pauze inschakelden om toe te kijken dat hij zijn kleren wel netjes gevouwen waren?
Ik zeg ook enkel maar wat er in de krant heeft gestaan en wat er op het werk van mijn vader is gezegd.

Er stond overigens nergens geschreven dat zijn kleren netjes waren opgevouwd.

Laatst gewijzigd door Kim : 26 mei 2006 om 16:50.
Kim is offline  
Oud 26 mei 2006, 16:51   #46
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
En voor hij in het water sprong, trok hij zijn kleren uit en legde die netjes op een stapeltje terwijl zijn belagers even een pauze inschakelden om toe te kijken dat hij zijn kleren wel netjes gevouwen waren?
Inderdaad, maar als het verhaaltje niet klopt zullen we het maar doen kloppen zeker.
athena is offline  
Oud 26 mei 2006, 16:51   #47
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Artesia Bekijk bericht
Ik ga niet omdat ik zulke marsen compleet onnozel vind.
Bovendien wacht ik nog altijd op verontwaardigde reakties van de politiek correcte meute ivm de moorden door allochtonen op Glenn Wijnants, Patrick Mombaerts, Christel De Jongh en ongetwijfeld nog een rij anderen.
Ik kots van al die PC hypocrieten
zo is dat
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline  
Oud 26 mei 2006, 16:53   #48
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena Bekijk bericht
Inderdaad, maar als het verhaaltje niet klopt zullen we het maar doen kloppen zeker.
U weet dus perfect wat er heeft plaatsgevonden, u was er dus bij?

De feiten in de krant staan u niet aan en daarom verzint u maar vlug iets wat zeker niet in een Vlaams Belang nadeel kan klinken.

Zielig!

Laatst gewijzigd door Kim : 26 mei 2006 om 16:54.
Kim is offline  
Oud 26 mei 2006, 16:55   #49
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik zeg ook enkel maar wat er in de krant heeft gestaan en wat er op het werk van mijn vader is gezegd.

Er stond overigens nergens geschreven dat zijn kleren netjes waren opgevouwd.
In ieder geval is hij enkel met zijn onderbroek aan teruggevonden, waren er geen uitwendige letsels en is hij zeker door verdrinking omgekomen.

Bovendien indien het verhaal zo gelopen is als jij vertelt moeten er toch ooggetuigen geweest zijn, waarom hebben die geen hulp geboden?
Hij zou weggevlucht zijn uit de R&B, nogmaals geen ooggetuigen, geen camerabeelden.
athena is offline  
Oud 26 mei 2006, 16:56   #50
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena Bekijk bericht
In ieder geval is hij enkel met zijn onderbroek aan teruggevonden, waren er geen uitwendige letsels en is hij zeker door verdrinking omgekomen.

Bovendien indien het verhaal zo gelopen is als jij vertelt moeten er toch ooggetuigen geweest zijn, waarom hebben die geen hulp geboden?
Hij zou weggevlucht zijn uit de R&B, nogmaals geen ooggetuigen, geen camerabeelden.
Zoals ik eerder zei: ik was er niet bij, ik zeg enkel maar wat er in de kranten stond.

De toekomst zal het wel uitwijzen zeker?
Kim is offline  
Oud 26 mei 2006, 16:58   #51
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
U weet dus perfect wat er heeft plaatsgevonden, u was er dus bij?

De feiten in de krant staan u niet aan en daarom verzint u maar vlug iets wat zeker niet in een Vlaams Belang nadeel kan klinken.

Zielig!
Ik verzien juist niets, nogmaals het parket heeft al verschillende malen herhaald dat hij enkel met zijn onderbroek aan gevonden is, er geen uitwendige letsels waren en hij zeker door verdrinking is omgekomen.
Volgens verklaringen van het parket zijn er geen aanwijzingen die duiden op racisme, enkel de moeder (die er denk ik ook niet bij was) beweert dit en de media doet met alle graagte mee want het verhaal past precies in de hetze die er nu aan de gang is.
athena is offline  
Oud 26 mei 2006, 16:59   #52
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
De toekomst zal het wel uitwijzen zeker?
vwl

en laten we het hierbij houden
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline  
Oud 26 mei 2006, 16:59   #53
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Zoals ik eerder zei: ik was er niet bij, ik zeg enkel maar wat er in de kranten stond.

De toekomst zal het wel uitwijzen zeker?
Juist, had dat maar aan de moeder gezegd, dan hoefde ze geen mars te misbruiken voor politieke doeleinden.

Kregen de ouders van Peter Mombaerts eenzelfde forum tijdens deze mars om de islamitische gemeenschap en de PS/Spa te stigmatiseren voor hun verpletterende verantwoordelijkheid in de moord op hun kind?
Knorretje is offline  
Oud 26 mei 2006, 17:00   #54
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Absoluut niet, het is bekend geraakt dat hij boel heeft gekregen met drie autochtone mannen en is weggevlucht richting Schelde. Daar is hij op een boot gesprongen om zich te verbergen maar dat is verkeerd uitgedraaid. De drie mannen zijn hem achterna gegaan en in een poging om zijn belagers af te schudden is hij dan in het water gesprongen. Hij is er helaas niet meer uitgekomen.

Dat is wat mijn vader me alleszins wist te vertellen (de jongen in kwestie werkte bij dezelfde firma als mijn vader).
Misschien kan je ook even aan je vader vragen waarom de kranten dan (in een klein hoekje op pag. 8 ) vermeldden dat de kleding van de verdronken jongeman (die geen enkel lichamelijk letsel vertoonde) netjes op een hoopje aan de wal lagen?

Nog een paar vraagjes:
Om te beginnen ontbreekt elke informatie over de hoeveelheid alcohol genuttigd door het slachtoffer en zijn companen.

Verder is er de discrepantie tussen enerzijds de aanwezigheid van "vrienden", en de afwezigheid van die vrienden als het slachtoffer is gaan lopen. Ze waren erbij en weten de details na te vertellen, tot op het moment dat het slachtoffer achtervolgd werd.

Dat lijkt me ook wel vreemd: ofwel zijn ze gaan lopen in dezelfde richting als het slachtoffer, ofwel in een andere richting, ofwel zijn ze blijven staan.

Als ze zijn blijven staan, waarom hebben de boze "racisten" dan niet verkozen om op hen hun woede te koelen? Hadden ze zin om te gaan joggen? Of had het slachtoffer wel iets uitgespookt zodat hij specifiek geviseerd werd?

Als ze zijn gaan lopen in een andere richting, hoe weten ze dan met hoeveel man het slachtoffer werd achtervolgd?

Het detail dat de Belg die bedreigingen uitte wel gekend is, en de niet-vrienden die boel zochten en een ruit insloegen niet gekend of bij naam vermeld worden helpt de zaak ook niet vooruit.

Dan is er nog de "wandelaar". Wat deed die gast daar, en gaat het hem hier inderdaad om een "wandelaar", of was het ook een fuifnummer dat ondertussen al wat gedronken had?

Waarom verzuimt de "wandelaar" iets te zeggen over de achtervolgers van het slachtoffer? Waren die er op dat moment niet?

Als die er op dat moment niet waren, en de politie wel, zoals de "wandelaar" beweert, waarom moest het slachtoffer dan "op een boot springen"?

__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 mei 2006 om 17:02.
circe is offline  
Oud 26 mei 2006, 17:00   #55
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Ik heb niet meegedaan, omdat de achterliggende gedachte van deze mars veel dieper ligt dan het opkomen tegen racisme en zinloos geweld.

Namelijk het verbieden van een politieke partij.

En dat is tegen de basisregels van de democratie.
Je had telepathisch contact met elk van de 20.000 deelnemers?
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 26 mei 2006, 17:02   #56
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Zoals ik eerder zei: ik was er niet bij, ik zeg enkel maar wat er in de kranten stond.

De toekomst zal het wel uitwijzen zeker?
Maar het zit er dik in dat indien die waarheid niet past in het multicule verhaal... de mensen er niet te veel over te weten zullen komen, nietwaar? Ergens op pagina 12 in een klein hoekje. En zeker niet op ons aller VRT-journaal.
Gebeurt wel meer...
andev is offline  
Oud 26 mei 2006, 17:13   #57
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Je had telepathisch contact met elk van de 20.000 deelnemers?
Nee, ik zal voor u preciezer zijn.
De 'organisatoren' of een deel daarvan. Die zich gesterkt voelen door de enorme druk van "politiek correct" en de media.

Zij zijn de 'achterliggende' vuurstokers.

Laatst gewijzigd door De Prof : 26 mei 2006 om 17:14.
De Prof is offline  
Oud 26 mei 2006, 17:15   #58
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena Bekijk bericht
Waarom waren de organisatoren en de ouders van Luna dan verontwaardigd dat het Vlaams Belang zijn kiezers opriep mee op te stappen in de betoging?

Straks begin je eigen leugens nog te geloven.
Alle partijen werd gevraagd om niet te mobiliseren.
De VB-kiezers waren welkom, de VB-top niet. Zolang ge dat verschil niet kunt maken uis er iets mis met uw vermogen tot begrijpend lezen.

Of zult ge uw leugens beter moeten cammoefleren.
driewerf is offline  
Oud 26 mei 2006, 17:17   #59
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Ha nee? Werd er dan niet overal van de daken geschreeuwd dat VB - kiezers VB'ers zijn? En Vb'ers zijn dus niet welkom...
neen.
driewerf is offline  
Oud 26 mei 2006, 17:20   #60
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Alle partijen werd gevraagd om niet te mobiliseren.
De VB-kiezers waren welkom, de VB-top niet. Zolang ge dat verschil niet kunt maken uis er iets mis met uw vermogen tot begrijpend lezen.

Of zult ge uw leugens beter moeten cammoefleren.
Het is daarmee dat mama Bouazza nog eens flink is uitgevlogen naar het Vlaams Belang en haar kiezers.
Dit terwijl het parket nog geen enkele aanwijzing heeft dat haar zoon a. vermoord zou zijn b. het zou gaan om een racistische moord.

Als mijn kind morgen van de trap valt en zijn nek breekt kan ik het misschien op de Marokkaanse gemeenschap steken.
athena is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be