Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 30 mei 2006, 09:25   #41
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.509
Standaard

Dat moet ge maar kunnen, moslim én heaumeau zijn...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline  
Oud 30 mei 2006, 13:40   #42
Bill
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: België
Berichten: 972
Standaard

Er zijn geen islamhomo's. Alleen zij die wat heldhaftig staan te dreigen voor de tv, maar die zijn gesluierd, dus mag het.
Bill is offline  
Oud 30 mei 2006, 15:06   #43
Rogier
Banneling
 
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Rumst
Berichten: 1.355
Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan Bekijk bericht
De reactie van de moeder van die Marokkaan is onlogisch. Zij speelt te fanatiek de passionaria tegen Dewinter en het VB. Normaal zou ze kapot moeten zijn van verdriet, maar bij haar hebben (geveinsde?) wraakgevoelens duidelijk de bovenhand. Wat is er werkelijk gebeurt? De kans is zeer klein dat het iets met racisme te maken heeft. De kans is nihil dat het iets met FDW te maken heeft. De piste van de moslim met homofiele neigingen die omwille van de schande tot zelfmoord gedreven werd, o.m. door de homovijandige houding van zijn diepgelovige ouders, moet onderzocht worden. Maar we weten het allemaal: indien dit zo zou blijken te zijn dan zal de pers dit doodzwijgen. Dit past namelijk niet in hun PC plaatje...
Men weet eigenlijk nog steeds niets! Ook niet of de homoreputatie van de red&Blue er iets mee te maken heeft. Ik ben daar ooit in de week geweest en toen was het zeker geen homofuif. De omstandigheden waarin de man werd terug gevonden zijn wel merkwaardig.
Bijgevolg is het fout om wie dan ook te beschuldigen.
Rogier
Rogier is offline  
Oud 30 mei 2006, 15:28   #44
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill Bekijk bericht
Er zijn geen islamhomo's. Alleen zij die wat heldhaftig staan te dreigen voor de tv, maar die zijn gesluierd, dus mag het.
Zijn dat dan geen travestieten?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 30 mei 2006 om 15:28.
Lof der Zotheid is offline  
Oud 30 mei 2006, 19:51   #45
odin1
Banneling
 
 
odin1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2005
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht


eigenlijk moeten we u heel dankbaar zijn
je toont eens op welke wijze door VB aanhangers, en misschien ook een voorbeeld hoe de partij, met informatie omgaat.
men heeft enkele flarden van een verhaal en men maakt er een verhaal van die perfect past in de VB ideologie.
Echter nagaan of de beweringen die men maakt ook correct zijn, dit is niet nodig precies. Neen, dit is niet nodig want ja, als je voor VB stemt dan heb je steeds gelijk
VB hoeft nooit informatie te checken, ze zijn ervan overtuigd dat alles wat ze maar denken, ook waarheid is.

spijtig genoeg verwacht ik weer van die snert opmerkingen maar eens naar zichzelf kijke, zelfkritisch zijn zit er vermoedelijk niet in
men leert precies niet bij


Wij zijn op les geweest bij verhofstad en co
odin1 is offline  
Oud 30 mei 2006, 20:11   #46
The B@ron
Burger
 
The B@ron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 februari 2004
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht
onder bedreiging moeten uitkleden vernedering ? sommige mensen vinden het leuk om iemand te vernederen, je moet maar eens surfen naar de site van VB
Eventjes iets zeggen over die bullshit die je overal leest over die onderbroek. Het lijk werd ongeveer 1 week later aangetoffen op de oever van de Schelde, right ? Dat wil zeggen dan hij een week lang in het water heeft gelegen. Nu heb ik al een paar keer het bedenkelijke genoegen gehad om aanwezig te zijn bij het ophalen van lichamen die een tijd in het water hebben gelegen. Wel, die zijn allemaal naakt of bijna volledig ontkleed. Waarom ? Omdat het lichaam opzwelt tot een paar keer zijn normale omvang. Dus alle kledij scheurt los. Ook de stroming en voorbijvarende schepen dragen daartoe bij. Als jullie nu echt zo ongeloofelijk dom zijn om te geloven dat iemand die bv met maatpak en das in de Schelde springt, er na 1 week terug piekfijn uitgedost wordt uitgevist, bevestigd dit mijn idee over de geestelijke capaciteiten van links. Eerst brullen en pas daarna nadenken....typisch.
__________________
~Si vis pacem para bellum~
The B@ron is offline  
Oud 31 mei 2006, 11:16   #47
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The B@ron Bekijk bericht
Eventjes iets zeggen over die bullshit die je overal leest over die onderbroek. Het lijk werd ongeveer 1 week later aangetoffen op de oever van de Schelde, right ? Dat wil zeggen dan hij een week lang in het water heeft gelegen. Nu heb ik al een paar keer het bedenkelijke genoegen gehad om aanwezig te zijn bij het ophalen van lichamen die een tijd in het water hebben gelegen. Wel, die zijn allemaal naakt of bijna volledig ontkleed. Waarom ? Omdat het lichaam opzwelt tot een paar keer zijn normale omvang. Dus alle kledij scheurt los. Ook de stroming en voorbijvarende schepen dragen daartoe bij. Als jullie nu echt zo ongeloofelijk dom zijn om te geloven dat iemand die bv met maatpak en das in de Schelde springt, er na 1 week terug piekfijn uitgedost wordt uitgevist, bevestigd dit mijn idee over de geestelijke capaciteiten van links. Eerst brullen en pas daarna nadenken....typisch.
ja, en dat maatpak waar U het over heeft wordt dan ook netjes opgevouwen teruggevonden aan de wal natuurlijk.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 31 mei 2006, 14:40   #48
Jos Verhulst
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 2.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The B@ron Bekijk bericht
Eventjes iets zeggen over die bullshit die je overal leest over die onderbroek. Het lijk werd ongeveer 1 week later aangetoffen op de oever van de Schelde, right ? Dat wil zeggen dan hij een week lang in het water heeft gelegen. Nu heb ik al een paar keer het bedenkelijke genoegen gehad om aanwezig te zijn bij het ophalen van lichamen die een tijd in het water hebben gelegen. Wel, die zijn allemaal naakt of bijna volledig ontkleed. Waarom ? Omdat het lichaam opzwelt tot een paar keer zijn normale omvang. Dus alle kledij scheurt los. Ook de stroming en voorbijvarende schepen dragen daartoe bij. Als jullie nu echt zo ongeloofelijk dom zijn om te geloven dat iemand die bv met maatpak en das in de Schelde springt, er na 1 week terug piekfijn uitgedost wordt uitgevist, bevestigd dit mijn idee over de geestelijke capaciteiten van links. Eerst brullen en pas daarna nadenken....typisch.
Er staat evenwel een verklaring van de broer van het slachtoffer op het internet, waarin die zegt niet te geloven dat Mohamed in het water is gesprongen, omdat hij ongekleed in het water terechtkwam. Hier is de quote:

Feit blijft dat de zoekactie vanuit de politie veel te laat van start ging! De dader werd nog steeds niet opgepakt, terwijl al de verklaringen naar zijn richting wijzen! Ik twijfel aan het feit dat mijn broer gesprongen zou zijn. Waarom zou hij dan eerst zijn kleren uit doen en dan pas springen terwijl een groep jongeren hem achtervolgen?? We zitten nog met vele vraagtekens en we hopen dat de waarheid snel aan het licht komt.
http://www.forum.kifkif.be/showthread.php?t=2563

Het is natuurlijk heel goed mogelijk, dat de broer van Mohamed Bouazza de door u geschetste vergissing heeft gemaakt. De vraag is hier: werden de kleren op de oever teruggevonden? Ik weet dit niet.

Persoonlijk zou ik graag weten in welke mate nu eigenlijk vaststaat dat het hier een racistische moord betrof. Is er iemand aangehouden of in beschuldiging gesteld? Ik heb hierover niets kunnen terugvinden, en dit ondanks het feit dat de betoging in Antwerpen haar oorsprong vond bij het overlijden van Mohamed Bouazza, en de moeder van laatstgenoemde het VB verantwoordelijk stelde voor diens dood. Ik vind het bedenkelijk dat de pers hierover geen klaarheid schept, of tenminste klaarheid schept omtrent het eventueel gebrek aan klaarheid.
__________________
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE,
WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE
Jos Verhulst is offline  
Oud 31 mei 2006, 14:49   #49
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ik vrees dat dit een onopgeloste "racistische moord op een drenkeling " zal blijven.

Ze gaan geen 18.000 man waarvan de helft allochtonen en illegalen, belachelijk gaan maken, anders is De Witte weer boos.

Laatst gewijzigd door circe : 31 mei 2006 om 14:52.
circe is offline  
Oud 31 mei 2006, 15:07   #50
Patje48
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 301
Standaard

In een interview in Humo van deze week beweert de broer dat het slachtoffer achterna werd gezeten door 4 racisten. De politie zou weten wie dit zijn doch weigeren ze te verhoren. De rest van het artikel heb ik niet gelezen.

Weet iemand hier meer over ?

Mij komt die hele zaak toch zeer eigenaardig over. De driestheid en de overdreven hevigheid van de familie van het slachtoffer is ook maar raar. Het lijkt wel of ze de denkpistes enkel en alleen in de richting van racisme willen duwen.
Patje48 is offline  
Oud 31 mei 2006, 15:17   #51
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Die 4 "racisten" zijn dan wel discriminerende racisten, vermits ze uitgingen in een groepje waar ook allochtonen bij zaten. (Dit kan natuurlijk ook de ondertussen standaard voorzorgsmaatregel zijn, om niet teveel te worden lastiggevallen. Ik hoorde dat vele jongeren specifiek een of meer allochtonen mee uitvragen om die reden).

Bovendien werden die racisten hun autoruit ingeslagen door een groepje anti-racistische allochtonen.

Laatst gewijzigd door circe : 31 mei 2006 om 15:21.
circe is offline  
Oud 31 mei 2006, 15:37   #52
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht


eigenlijk moeten we u heel dankbaar zijn
je toont eens op welke wijze politiek correct, en misschien ook een voorbeeld hoe de media, met informatie omgaat.
men heeft enkele flarden van een verhaal en men maakt er een verhaal van dat perfect past in de hetze tegen het VB
Echter nagaan of de beweringen die men maakt ook correct zijn, dit is niet nodig precies. Neen, dit is niet nodig want ja, als je racisme aan VB koppelt heb je steeds gelijk
De media hoeft nooit informatie te checken, ze zijn ervan overtuigd dat alles wat ze maar denken, ook waarheid is.

spijtig genoeg verwacht ik weer van die snert opmerkingen maar eens naar zichzelf kijke, zelfkritisch zijn zit er vermoedelijk niet in
men leert precies niet bij

Ik heb even uw tekst aangepast....
en je hebt gelijk...
men leert precies niet bij
De Prof is offline  
Oud 31 mei 2006, 17:00   #53
Chrilord
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 8 april 2005
Berichten: 389
Standaard

ALLE VLAMINGEN ZIJN DUS MOORDENAARS
ALLE NOORDAFRIKANEN ZIJN HEILIGEN OF DEALERS.....

T'zijn droeven tijden als de oorlog woedt.......
Chrilord is offline  
Oud 31 mei 2006, 17:52   #54
The B@ron
Burger
 
The B@ron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 februari 2004
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst Bekijk bericht
Er staat evenwel een verklaring van de broer van het slachtoffer op het internet, waarin die zegt niet te geloven dat Mohamed in het water is gesprongen, omdat hij ongekleed in het water terechtkwam. Hier is de quote:

Feit blijft dat de zoekactie vanuit de politie veel te laat van start ging! De dader werd nog steeds niet opgepakt, terwijl al de verklaringen naar zijn richting wijzen! Ik twijfel aan het feit dat mijn broer gesprongen zou zijn. Waarom zou hij dan eerst zijn kleren uit doen en dan pas springen terwijl een groep jongeren hem achtervolgen?? We zitten nog met vele vraagtekens en we hopen dat de waarheid snel aan het licht komt.
http://www.forum.kifkif.be/showthread.php?t=2563

Het is natuurlijk heel goed mogelijk, dat de broer van Mohamed Bouazza de door u geschetste vergissing heeft gemaakt. De vraag is hier: werden de kleren op de oever teruggevonden? Ik weet dit niet.

Persoonlijk zou ik graag weten in welke mate nu eigenlijk vaststaat dat het hier een racistische moord betrof. Is er iemand aangehouden of in beschuldiging gesteld? Ik heb hierover niets kunnen terugvinden, en dit ondanks het feit dat de betoging in Antwerpen haar oorsprong vond bij het overlijden van Mohamed Bouazza, en de moeder van laatstgenoemde het VB verantwoordelijk stelde voor diens dood. Ik vind het bedenkelijk dat de pers hierover geen klaarheid schept, of tenminste klaarheid schept omtrent het eventueel gebrek aan klaarheid.
Ik ben ook gaan kijken op het Kifkif forum en uit wat ik daar kon lezen gaat men voort op het feit dat het lichaam werd aangetroffen zonder kleren. Hieruit ontstonden dus blijkbaar de wildste theorieen. Er is ook nergens iets te vinden dat er kleren zouden zijn aangetroffen op een of andere kade. In een interview verklaart de moeder het volgende : "Hij sprong op een boot, waarschijnlijk om zich te redden. Toen is hij in het water gevallen. Dat is hem fataal geworden." (http://www.basta-online.be/ExterneBe...%20getuigt.htm) (extreem linkse site, dus buiten verdenking ) Dus is er ook nergens sprake van moord. Het lijkt erop dat het gewoon een van de vele ruzies is die elk weekend plaatsvinden in het uitgangsleven. Deze wel met fatale gevolgen en op schandalige manier uitgebuit.
__________________
~Si vis pacem para bellum~
The B@ron is offline  
Oud 31 mei 2006, 18:09   #55
The B@ron
Burger
 
The B@ron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 februari 2004
Berichten: 176
Standaard

Eventjes ter herinnering en om te vergelijken :

"Ouders van doder Patrick Mombaerts mee verantwoordelijk voor gewelddaad

De 16-jarige B., die in 1998 in Schaarbeek een ijzeren staaf op het hoofd van Patrick Mombaerts (foto) gooide, moet 120 uur vrijwilligerswerk doen. Samen met zijn ouders, die mee verantwoordelijk worden gesteld voor de dood van de elektricien uit Oud-Heverlee, moet hij 145.000 euro schadevergoeding betalen. Volgens het hof van beroep was Mombaerts' dood geen ongeval. "We zijn opgelucht dat het voorbij is. De rechter heeft eindelijk gezegd wat we al vier jaar wilden horen. Namelijk dat de dood van Patrick geen ongeval was. De jonge dader heeft de ijzeren staaf opzettelijk gegooid. De hoge schadevergoeding is meegenomen, maar interesseert ons eigenlijk niet zo. Onze zoon is niet met geld te vergoeden", zeiden François en Anny Mombaerts gisteren bij het verlaten van de rechtzaal.
Ruim vier jaar na de dood van hun enige zoon kan het echtpaar uit Oud-Heverlee nu definitief afscheid van hem nemen. Het idee dat de dader ongestraft rondliep terwijl zij voor het leven gestraft werden, liet hen niet los. "Hopelijk kan onze schoondochter Nadia zich ook met dit arrest verzoenen. Op doktersbevel bleef ze vandaag weg uit het justitiepaleis. Ze is in behandeling voor een zware depressie. Ze geraakt niet over het verlies van haar man heen", zuchtte Anny gisteren.

Lijfwachten

De 16-jarige B. had opnieuw zijn 'lijfwachten' meegebracht naar het justitiepaleis, en die hadden het ook dit keer weer op de aanwezige journalisten gemunt. Bij de vorige zitting kreeg een cameraman van de VRT een vuistslag in het gezicht. Gelukkig was er dit keer voldoende politie in de buurt om de jonge heethoofden tijdig weg te leiden.
Volgens de rechter van het hof van beroep waren B. en zijn vrienden die bewuste novemberavond vier jaar geleden uit op de centen van Mombaerts en zijn werkmakker. De twee vierden Sint-Elooi en hadden net geld uit een bankautomaat gehaald.
B. gooide de ijzeren staaf die hij van een werf haalde niet toevallig op het hoofd van het slachtoffer. Hij mikte om te raken, wat hem helaas ook lukte. Na enkele dagen in coma te hebben gelegen, stierf Mombaerts. De dader mag dan uit een familie komen die een goede reputatie heeft in Schaarbeek, toch vond de rechter dat wat B. deed niet ongestraft kan blijven. De berisping die hij in eerste aanleg van de jeugdrechter kreeg en die veel commotie veroorzaakte bij de publieke opinie, werd omgezet in 120 uur gemeenschapsdienst, en een schadevergoeding van 145.000 euro, mee te betalen door de ouders van B."

Hier dus geen optochten, recuperatie en verklaringen door politieke hoeren of stigmatiseren van een bepaalde partij. Dat laatste zou eigelijk nog zo geen slecht idee zijn. Bij de volgende moord op een autochtoon door een allochtoon stellen we de Liga voor mesnenrechten, het CVGK en de linkse partijen verantwoordelijk. Omdat zij een klimaat hebben geschapen waarin allochtonen denken dat alles toegelaten is en hun daden ongestraft blijven. Oeps, is dat nu dan niet het geval ??
__________________
~Si vis pacem para bellum~
The B@ron is offline  
Oud 31 mei 2006, 18:11   #56
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The B@ron Bekijk bericht
Ik ben ook gaan kijken op het Kifkif forum en uit wat ik daar kon lezen gaat men voort op het feit dat het lichaam werd aangetroffen zonder kleren. Hieruit ontstonden dus blijkbaar de wildste theorieen. Er is ook nergens iets te vinden dat er kleren zouden zijn aangetroffen op een of andere kade. In een interview verklaart de moeder het volgende : "Hij sprong op een boot, waarschijnlijk om zich te redden. Toen is hij in het water gevallen. Dat is hem fataal geworden." (http://www.basta-online.be/ExterneBe...%20getuigt.htm) (extreem linkse site, dus buiten verdenking ) Dus is er ook nergens sprake van moord. Het lijkt erop dat het gewoon een van de vele ruzies is die elk weekend plaatsvinden in het uitgangsleven. Deze wel met fatale gevolgen en op schandalige manier uitgebuit.
Ik ben dat artikel zojuist gaan lezen, wat mijn eerste vraag is nu : Als die agenten hem hebben zien springen, hem om hulp hebben horen roepen...
waarom ondernemen die dan niets? Waarom melden ze het dan niet, bieden ze geen hulp?
"Hij sprong op een boot, waarschijnlijk om zich te redden. Toen is hij in het water gevallen. Dat is hem fataal geworden. Volgens een wandelaar die nadien getuigde, zagen politie-agenten Mohamed springen. Hij heeft enkele keren om hulp geroepen. Ze deden niets. Volgens mijn advocaat heeft die politiepatrouille op dat moment aan de radiokamer doorgegeven dat er iemand in de Schelde was gevallen, maar ze hebben niets ondernomen."
Met dat stuk heb ik het moeilijk.
1) dat is geen moord, laat staan een racistische
2) waarom komt er geen onderzoek of er al dan niet een melding gemaakt is van de feiten door de desbetreffende agenten, het niet verlenen van hulp aan een persoon in nood is strafbaar nog altijd, in mijn ogen al zeker als er agenten op staan te zien
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline  
Oud 31 mei 2006, 18:25   #57
polksalad
Burger
 
polksalad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2003
Locatie: Oostende
Berichten: 120
Standaard Nee hij was geen homo zoals bijgevoegde foto bewijst

yep
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  iraqi[1].jpg‎
Bekeken: 269
Grootte:  89,6 KB
ID: 8365  

polksalad is offline  
Oud 31 mei 2006, 18:30   #58
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Er is ook nergens iets te vinden dat er kleren zouden zijn aangetroffen op een of andere kade
Stond ergens in de krant. Heb het zelf niet gelezen, maar de persoon die het wel gelezen had vermeldde: "netjes opgevouwen". Weinig waarschijnlijk dus dat die het verkeerd begrepen had.

Laatst gewijzigd door circe : 31 mei 2006 om 18:32.
circe is offline  
Oud 31 mei 2006, 18:41   #59
Gargamel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Berichten: 2.765
Standaard

Zijn familie voor wie hij een schande was als homo, heeft de kleren netjes opgevouwen.Zijn roze onderbroek lieten ze aan zijn pietje,duwden hem in het water en zitten nu showke op te voeren.
Gargamel is offline  
Oud 31 mei 2006, 18:51   #60
Schavuit
Partijlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2005
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht


onder bedreiging moeten uitkleden
vernedering ?
sommige mensen vinden het leuk om iemand te vernederen, je moet maar eens surfen naar de site van VB

voorbeeld?
Schavuit is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be