Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 23 maart 2009, 16:19   #81
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
kijk, ... de joden ... Maar ik vind dat de arabieren ... de joden.

arabieren vechten in éénder welk conflict, quasi altijd zonder uniform, en altijd bevinden hun raketinstallaties en mortieren zich in burgergebied. dat zij vanuit burgergebied naar de vijand schiet dat mag, maar de vijand zou niet mogen terugschieten?

De joden ... de arabieren ...

de arabieren...
Misschien moet u wat nadenken voor u zich een mening vormt over dé joden en dé Arabieren. U scheert alle joden over één kam en dat lijkt op antisemitisme. U doet met Arabieren hetzelfde en dat is je reinste racisme.

U weet blijkbaar niet dat er Arabieren wonen van Marokko tot aan de Iraanse grens en dat daar doorgaans geen raketten worden afgeschoten, dat daar nauwelijks joden wonen, dat daar geen kinderen in militaire outfit paraderen, dan men daar géén mensen om de haverklap onthoofdt, enz.

Wat de joden betreft, misschien moet u leren een onderscheid te maken tussen joden (die zowat overal ter wereld wonen en allerlei standpunten, houdingen en gedrag vertonen) en zionisten die aan de basis van het probleem liggen.

Dé Arabieren en dé joden bestaan niet, je kan er dus niets zinnigs over schrijven, denken of zeggen.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline  
Oud 23 maart 2009, 16:22   #82
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

dubbel
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 23 maart 2009 om 16:33.
TypO is offline  
Oud 23 maart 2009, 16:26   #83
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Ik heb contact met islamieten van toen ik in de lagere school zat. De mensen hier noemden ze hier toen NEGERS, omdat dat de enige gekleurde mensen waren die ze toen kenden. Ik heb ermee geleefd, en weet dat ze bijlane niet allemaal de bloeddorstige fundamentalistische barbaren zijn waarvoor ze in groep in dergelijke dicussies moeten doorgaan. Ik heb mensen gekend die ondanks hun achtergestelde positie al het mogelijke deden om een beter leven voor hun kinderen mogelijk te maken.
Als ik zeg dat je een OEN bent omdat je de ene barbarij met de andere goedpraat, dan wil dit zeggen dat je post ongenuanceerd was pro israel, als vergoeilijking. Uit diezelfde tekst blijkt ook dat ik beide partijen van barbarij beschuldig, anders zou de ene de andere niet goedpraten.
Dus ik heb inderdaad geen probleem om barbarijen van om het even wie toe te geven.
Ik heb wel problemen met een regime dat van twee walletjes wil eten, en met een been de westerse voorpost van beschaving wil zijn, een democratische rechtsstaat, en met het andere been een schurkenstaat is, zonder enige terughoudendheid, zonder enig rechtsgevoel, als het palestijen betreft.
Van een staat naar westers model mag je meer verwachten volgens mij, dan de beestigheden, die eerst staalhard ontkend worden, en die we bij hen dan steeds met vertraging leren kennen, door deelnemers die achteraf hun geweten terugvinden en wroeging krijgen.

ik ben ook opgegroeid en heb zelfs samengeleefd met marokkanen en andere arabieren. Dat waren zelfs maten. Tot ik eens een probleem had met ene, dan was alle vriendschap en vooral de rede ineens weg. later heb ik meer van dat mogen vaststellen en al de andere leuke gewoontes die ze hebben.

tevens heb ik beroepsmatig al een paar contacten gehad met joden. en dat zijn ook niet altijd zo'n leukerdjes.

Ik ben zeker niet pro-israel, maar ik behoor evenmin tot de kliek die alles van de arabieren goedpraat. zoals velen hier.

ik vind het smerige t-shirts. Maar in vergelijking met de foto's die ik gelinkt heb, zijn ze braaf vind ik. De mensen die die kinderen op die foto's in handen hebben stùren ze de dood in. De T-shirts vergoelijkt het doden van.
Dat bedoel ik.
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline  
Oud 23 maart 2009, 16:32   #84
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Misschien moet u wat nadenken voor u zich een mening vormt over dé joden en dé Arabieren. U scheert alle joden over één kam en dat lijkt op antisemitisme. U doet met Arabieren hetzelfde en dat is je reinste racisme.

U weet blijkbaar niet dat er Arabieren wonen van Marokko tot aan de Iraanse grens en dat daar doorgaans geen raketten worden afgeschoten, dat daar nauwelijks joden wonen, dat daar geen kinderen in militaire outfit paraderen, dan men daar géén mensen om de haverklap onthoofdt, enz.

Wat de joden betreft, misschien moet u leren een onderscheid te maken tussen joden (die zowat overal ter wereld wonen en allerlei standpunten, houdingen en gedrag vertonen) en zionisten die aan de basis van het probleem liggen.

Dé Arabieren en dé joden bestaan niet, je kan er dus niets zinnigs over schrijven, denken of zeggen.
ok zegt u eens hoe ik dan moet schrijven.
die 21,000,52ste jood van de weet ik veel van de hoeveel joden heeft...
en die arabier die deel uitmaakt van de 50milj arabieren in marokko heeft eens gezegd dat een andere arabier-maar die kwam uit iran en was een sjiiet en eigenlijk een Pers... toen zag die een Belg, maar dat mag ik niet zeggen, want da's geen ras maar een nationaliteit en dan veralgemeen ik in de tegenovergestelde zin. dus, die zag een ... blanke.
een mens. één van 6 miljard.

dus 'de duitsers' hebben niks gedaan in de oorlog?
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline  
Oud 23 maart 2009, 16:47   #85
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
ok zegt u eens hoe ik dan moet schrijven.
die 21,000,52ste jood van de weet ik veel van de hoeveel joden heeft...
en die arabier die deel uitmaakt van de 50milj arabieren in marokko heeft eens gezegd dat een andere arabier-maar die kwam uit iran en was een sjiiet en eigenlijk een Pers... toen zag die een Belg, maar dat mag ik niet zeggen, want da's geen ras maar een nationaliteit en dan veralgemeen ik in de tegenovergestelde zin. dus, die zag een ... blanke.
een mens. één van 6 miljard.

dus 'de duitsers' hebben niks gedaan in de oorlog?
Ik denk dat �*lle Duitsers wel iets gedaan hebben tijdens de oorlog. Maar niet allemaal hetzelfde. Duitsers zaten tijdens de oorlog in grote getalen in concentratiekampen. Ongeveer 6 miljoen Duitsers werden er vernietigd omdat ze joodse Duitsers waren. Nog eens een paar miljoen Duitsers zijn er gestorven omdat ze de verkeerde politieke keuzes hadden gemaakt, omdat ze gehandicapt waren, homosexueel, omdat ze seniel of mentaal gestoord waren.
Duitsers hebben getracht een aanslag op Hitler te plegen, de Duitsers zijn in het verzet gegaan, en zéér veel Duitsers zijn meegestapt met de rest van de kudde. Zo is dat.

Hetzelfde geldt voor joden: Noam Chomsky, Einstein, Karl Marx, Groucho Marx, Woody Allen, Emma Goldstein, Omer Goldman, zovele mensen, zovele genuanceerde visies en gedragingen. Wat mij stoort is de politiek en de militaire praktijk van de staat Israël. En of die staat nu joods of Chinees is, interesseert me niet. Op dezelfde manier hebben de Palestijnen rechten. En of die Palestijnen nu moslims zijn of christenen (wat voor een deel het geval is) interesseert mij niet.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline  
Oud 23 maart 2009, 18:14   #86
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik denk dat �*lle Duitsers wel iets gedaan hebben tijdens de oorlog. Maar niet allemaal hetzelfde. Duitsers zaten tijdens de oorlog in grote getalen in concentratiekampen. Ongeveer 6 miljoen Duitsers werden er vernietigd omdat ze joodse Duitsers waren. Nog eens een paar miljoen Duitsers zijn er gestorven omdat ze de verkeerde politieke keuzes hadden gemaakt, omdat ze gehandicapt waren, homosexueel, omdat ze seniel of mentaal gestoord waren.
Duitsers hebben getracht een aanslag op Hitler te plegen, de Duitsers zijn in het verzet gegaan, en zéér veel Duitsers zijn meegestapt met de rest van de kudde. Zo is dat.

Hetzelfde geldt voor joden: Noam Chomsky, Einstein, Karl Marx, Groucho Marx, Woody Allen, Emma Goldstein, Omer Goldman, zovele mensen, zovele genuanceerde visies en gedragingen. Wat mij stoort is de politiek en de militaire praktijk van de staat Israël. En of die staat nu joods of Chinees is, interesseert me niet. Op dezelfde manier hebben de Palestijnen rechten. En of die Palestijnen nu moslims zijn of christenen (wat voor een deel het geval is) interesseert mij niet.

awel ik denk dat alle arabieren iets doen, maar ook niet hetzelfde, en ik kan me er meestal niet in vinden
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline  
Oud 23 maart 2009, 18:30   #87
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
awel ik denk dat alle arabieren iets doen, maar ook niet hetzelfde, en ik kan me er meestal niet in vinden
De meeste Arabieren die ik ken gaan 's morgens naar hun werk of naar school, ze nemen een ontbijt voor ze vertrekken, nemen de tram of de trein, sommige Arabieren nemen de fiets of de auto. De meeste vrouwelijke Arabieren die ik ken, zorgen voor hun kinderen, volgen één of andere cursus, zoeken elkaar op, luisteren naar muziek, wandelen met de kinderen, halen ze van school. 's Avonds zitten veel Arabieren voor tv, mannen zoeken vaak elkaars gezelschap op, drinken thee, roken sigaretten en spelen spelletjes. Niet bijzonder interessant maar hoogst menselijk en normaal. Op die manier kan ik me er best in vinden.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline  
Oud 23 maart 2009, 18:38   #88
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
De meeste Arabieren die ik ken gaan 's morgens naar hun werk of naar school, ze nemen een ontbijt voor ze vertrekken, nemen de tram of de trein, sommige Arabieren nemen de fiets of de auto. De meeste vrouwelijke Arabieren die ik ken, zorgen voor hun kinderen, volgen één of andere cursus, zoeken elkaar op, luisteren naar muziek, wandelen met de kinderen, halen ze van school. 's Avonds zitten veel Arabieren voor tv, mannen zoeken vaak elkaars gezelschap op, drinken thee, roken sigaretten en spelen spelletjes. Niet bijzonder interessant maar hoogst menselijk en normaal. Op die manier kan ik me er best in vinden.
Ik ken niet zoveel arabieren. Diegenen die ik in de bank tegenkwam hebben ze als tijdverdrijf dan maar overvallen. Het waren voor de rest sympathieke kerels, we mochten blijven leven; we moesten alleen maar ons geld afgeven.
Maar het is best mogelijk dat ze daarna samen sigaretten gaan roken zijn en thee samen gedronken hebben.
Pericles is offline  
Oud 23 maart 2009, 18:48   #89
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
De meeste Arabieren die ik ken gaan 's morgens naar hun werk of naar school, ze nemen een ontbijt voor ze vertrekken, nemen de tram of de trein, sommige Arabieren nemen de fiets of de auto. De meeste vrouwelijke Arabieren die ik ken, zorgen voor hun kinderen, volgen één of andere cursus, zoeken elkaar op, luisteren naar muziek, wandelen met de kinderen, halen ze van school. 's Avonds zitten veel Arabieren voor tv, mannen zoeken vaak elkaars gezelschap op, drinken thee, roken sigaretten en spelen spelletjes. Niet bijzonder interessant maar hoogst menselijk en normaal. Op die manier kan ik me er best in vinden.
amaai; zoals u het stelt, is het precies de hemel op aarde. Je kan niet genoeg arabieren hebben.

zullen met z'n allen aan een nog grotere inwijking van arabieren doen dan?

soit.

ik zie en hoor andere dingen, maar 't zal aan mij liggen.
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline  
Oud 23 maart 2009, 18:53   #90
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik ken niet zoveel arabieren. Diegenen die ik in de bank tegenkwam hebben ze als tijdverdrijf dan maar overvallen. Het waren voor de rest sympathieke kerels, we mochten blijven leven; we moesten alleen maar ons geld afgeven.
Maar het is best mogelijk dat ze daarna samen sigaretten gaan roken zijn en thee samen gedronken hebben.
Ik schreef niet voor niets "de meeste Arabieren". Er zijn er ook anderen. Zo ken ik er ook een paar. Maar ik ken er geen die t-shirts laten drukken waarop zwangere vrouwen en kinderen als doelwit aangeprezen worden of waarbij ze kenbaar maken dat ze met veel plezier synagoges opblazen of zoveel mogelijk schade toebrengen aan de infrastructuur van een ander volk of andere natie.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •


Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 23 maart 2009 om 18:54.
ministe van agitatie is offline  
Oud 23 maart 2009, 18:58   #91
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik schreef niet voor niets "de meeste Arabieren". Er zijn er ook anderen. Zo ken ik er ook een paar. Maar ik ken er geen die t-shirts laten drukken waarop zwangere vrouwen en kinderen als doelwit aangeprezen worden of waarbij ze kenbaar maken dat ze met veel plezier synagoges opblazen of zoveel mogelijk schade toebrengen aan de infrastructuur van een ander volk of andere natie.
Dat waren ook maar enkele -zoniet éne- jood die dat gedaan en/of gedragen heeft.

Maar de arabieren die bommen maken, maken wel allemaal bommen die zoveel mogelijk slachtoffers maken.
Dat doen noch de amerikanen noch de joden -ohoh! veralgemening!!! ik bedoel die 1ne amerikaan of jood die die bommen maakt he-.

Dat is een neveneffect van precisiebommen. daarmee kan je het aantal onschuldige slachtoffers beperken.
Niet dat dat het doel van un ontwikkieling was... maar 't helpt toch.
De bommen van de arabieren die dienen alleen maar om zoveel mogelijk slachtoffers te maken, gelijk of 't een kind, moeder of bejaarde is.
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 23 maart 2009 om 19:02.
TypO is offline  
Oud 23 maart 2009, 19:02   #92
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
Dat waren ook maar enkele -zoniet éne- jood die dat gedaan en/of gedragen heeft
Als je het artikel zou gelezen hebben, dan weet je dat het niet waar is. Het is een traditie om dit soort t-shirts te laten drukken als soldaten afzwaaien, terugkomen van een missie of na een training.
De shirts worden overigens goedgekeurd door de commandanten. Ook dat stond in het artikel.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline  
Oud 23 maart 2009, 19:12   #93
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Als je het artikel zou gelezen hebben, dan weet je dat het niet waar is. Het is een traditie om dit soort t-shirts te laten drukken als soldaten afzwaaien, terugkomen van een missie of na een training.
De shirts worden overigens goedgekeurd door de commandanten. Ook dat stond in het artikel.

ok. werd goedgekeurd op het niveau sektiecommandant / sergeant.
dat is meestal de laagste onderofficier. De eerste met een graad die in de vuurlinie staat he. dus maw, de eerste net boven korporaal, de eerste die over een paar mensen iets te zeggen heeft. da's iets anders dan een kolonel of zo he. als nu een kolonel of zo die shirts had laten printen... ok. dan is 'het israelische leger' in de fout. maar een paar sergeanten? da's voetvolk. en dat weet jij ook.


en wat over de rest van m'n antwoord?
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 23 maart 2009 om 19:42.
TypO is offline  
Oud 23 maart 2009, 19:51   #94
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
Israël zou zich beter moeten opstellen dan de mannen van Hamas, niet zakken tot hun niveau met het vermoorden van onschuldige burgers. Het gebruik van sommige ongepaste wapens en nu dit, is echt slecht voor Israel, en misschien verdienen ze idd wel sancties voor dit, ook al vond ik de justificatie voor de oorlog correct, het gedrag is schandalig.

Israel doet dit niet. De mannen die hun handen moeten vuilmaken en in oorlogssituaties zitten en gruwelijke dingen zien en doen, vrouwen en kinderen mee -al dan niet gewild- afslachten, moeten hun vijanden demoniseren en hun daden rechtvaardigen om te kunnen slapen , naderhand.

Dat is wat men hier niet snapt. deze shirts werden gegeven na de oorlog, eigenlijk zeggen ze tegen de soldaten "het is niet erg, die vrouwen en kinderen" het waren legitieme doelen.

de foto's die ik postte daarentegen - daar zei men tegen kinderen;
"ga en vermoord de vijand."

en in de laatste foto, had men bijna het kind zijn hand vastgehouden, toen hij iemnd moest vermoorden op de meest barbaarse wijze.
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline  
Oud 23 maart 2009, 19:58   #95
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik schreef niet voor niets "de meeste Arabieren". Er zijn er ook anderen. Zo ken ik er ook een paar. Maar ik ken er geen die t-shirts laten drukken waarop zwangere vrouwen en kinderen als doelwit aangeprezen worden of waarbij ze kenbaar maken dat ze met veel plezier synagoges opblazen of zoveel mogelijk schade toebrengen aan de infrastructuur van een ander volk of andere natie.
Dat is inderdaad verkeerd. Maar het waren er maar een paar en dit doortrekken als representatief voor de rest van het Israëlisch leger is idioot.
Aan de andere kant, hamassttijders zouden wat graag over dergelijkeT-shirts beschikken maar dan met joodse zwangere vrouwen erop. Men moet daar niet hypocriet over doen.
Pericles is offline  
Oud 23 maart 2009, 19:59   #96
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
ok. werd goedgekeurd op het niveau sektiecommandant / sergeant.
als nu een kolonel of zo die shirts had laten printen... ok. dan is 'het israelische leger' in de fout. maar een paar sergeanten? da's voetvolk. en dat weet jij ook.
Goedgekeurd door hun commandant dus. Dat is wat ik al schreef. Je mag dat allemaal onbelangrijk en nietszeggend vinden, men is het daar in Israël niet mee eens. Het is een illustratie van de mentaliteit van het leger die trouwens ook door artsen, mensenrechtenverenigingen en de VN-rapporteur word bevestigd. Men heeft zich daar schuldig gemaakt aan misdaden, de t-shirts zijn een anecdote die aantoont dat men dat normaal vindt om op kinderen, zwangere vrouwen en onschuldige burgers te schieten en zoveel mogelijk burgerlijke infrastructuur te vernietigen. Oorlogsmisdaden dus.
Citaat:
en wat over de rest van m'n antwoord?
Ja, wat moet ik daarmee. Je schrijft:
Citaat:
Maar de arabieren die bommen maken, maken wel allemaal bommen die zoveel mogelijk slachtoffers maken.
Dat doen noch de amerikanen noch de joden -ohoh! veralgemening!!! ik bedoel die 1ne amerikaan of jood die die bommen maakt he-.

Dat is een neveneffect van precisiebommen. daarmee kan je het aantal onschuldige slachtoffers beperken.
Niet dat dat het doel van un ontwikkieling was... maar 't helpt toch.
De bommen van de arabieren die dienen alleen maar om zoveel mogelijk slachtoffers te maken, gelijk of 't een kind, moeder of bejaarde is.
Ik heb er altijd voor gepleit dat Palestijnen over een regulier, standing army zouden kunnen beschikken. Met artillerie, F16's, clusterbommen, witte fosfor, tanks, gepansterde voertuigen, geleide raketten, UAV's, DIME-wapens en al wat daar bijhoort. Dan hoefden ze geen flutraketten af te vuren en dan hoefden ze geen bommengordels aan te trekken om zich op een bus of in een café tot ontploffing te brengen.

Nee, dan konden ze zoals Israël op een beschaafde manier oorlog voeren en dan hoefde dat niet in Gaza te gebeuren waar ze als ratten in de val zitten maar dan kon men het slagveld verplaatsen. Naar Tel Aviv bijvoorbeeld. Dan konden Palestijnen daar hun beschaafde clusterbommen droppen, dan konden hun geciviliseerde precisieraketten de nederzettingen raken zonder onschuldigen te treffen, dan konden ze hun democratische witte fosfor afwerpen boven West-Jeruzalem. Als rookgordijn natuurlijk en alles met de beste intenties, dat spreekt.

Dat ware een ware vooruitgang voor de mensheid.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •


Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 23 maart 2009 om 20:02.
ministe van agitatie is offline  
Oud 23 maart 2009, 20:11   #97
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Goedgekeurd door hun commandant dus. Dat is wat ik al schreef. Je mag dat allemaal onbelangrijk en nietszeggend vinden, men is het daar in Israël niet mee eens. Het is een illustratie van de mentaliteit van het leger die trouwens ook door artsen, mensenrechtenverenigingen en de VN-rapporteur word bevestigd. Men heeft zich daar schuldig gemaakt aan misdaden, de t-shirts zijn een anecdote die aantoont dat men dat normaal vindt om op kinderen, zwangere vrouwen en onschuldige burgers te schieten en zoveel mogelijk burgerlijke infrastructuur te vernietigen. Oorlogsmisdaden dus.


Ja, wat moet ik daarmee. Je schrijft:


Ik heb er altijd voor gepleit dat Palestijnen over een regulier, standing army zouden kunnen beschikken. Met artillerie, F16's, clusterbommen, witte fosfor, tanks, gepansterde voertuigen, geleide raketten, UAV's, DIME-wapens en al wat daar bijhoort. Dan hoefden ze geen flutraketten af te vuren en dan hoefden ze geen bommengordels aan te trekken om zich op een bus of in een café tot ontploffing te brengen.

Nee, dan konden ze zoals Israël op een beschaafde manier oorlog voeren en dan hoefde dat niet in Gaza te gebeuren waar ze als ratten in de val zitten maar dan kon men het slagveld verplaatsen. Naar Tel Aviv bijvoorbeeld. Dan konden Palestijnen daar hun beschaafde clusterbommen droppen, dan konden hun geciviliseerde precisieraketten de nederzettingen raken zonder onschuldigen te treffen, dan konden ze hun democratische witte fosfor afwerpen boven West-Jeruzalem. Als rookgordijn natuurlijk en alles met de beste intenties, dat spreekt.

Dat ware een ware vooruitgang voor de mensheid.
Wat ne zever, hadden wij dan Hitler ook de atoombom moeten geven, opdat hij dan met gelijke wapens zou kunnen strijden ?
Pericles is offline  
Oud 23 maart 2009, 20:20   #98
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Goedgekeurd door hun commandant dus. Dat is wat ik al schreef. Je mag dat allemaal onbelangrijk en nietszeggend vinden, men is het daar in Israël niet mee eens. Het is een illustratie van de mentaliteit van het leger die trouwens ook door artsen, mensenrechtenverenigingen en de VN-rapporteur word bevestigd. Men heeft zich daar schuldig gemaakt aan misdaden, de t-shirts zijn een anecdote die aantoont dat men dat normaal vindt om op kinderen, zwangere vrouwen en onschuldige burgers te schieten en zoveel mogelijk burgerlijke infrastructuur te vernietigen. Oorlogsmisdaden dus.


Ja, wat moet ik daarmee. Je schrijft:


Ik heb er altijd voor gepleit dat Palestijnen over een regulier, standing army zouden kunnen beschikken. Met artillerie, F16's, clusterbommen, witte fosfor, tanks, gepansterde voertuigen, geleide raketten, UAV's, DIME-wapens en al wat daar bijhoort. Dan hoefden ze geen flutraketten af te vuren en dan hoefden ze geen bommengordels aan te trekken om zich op een bus of in een café tot ontploffing te brengen.

Nee, dan konden ze zoals Israël op een beschaafde manier oorlog voeren en dan hoefde dat niet in Gaza te gebeuren waar ze als ratten in de val zitten maar dan kon men het slagveld verplaatsen. Naar Tel Aviv bijvoorbeeld. Dan konden Palestijnen daar hun beschaafde clusterbommen droppen, dan konden hun geciviliseerde precisieraketten de nederzettingen raken zonder onschuldigen te treffen, dan konden ze hun democratische witte fosfor afwerpen boven West-Jeruzalem. Als rookgordijn natuurlijk en alles met de beste intenties, dat spreekt.

Dat ware een ware vooruitgang voor de mensheid.

neen. sectieCOMMANDANT = baas over een sectie. een sectie is een kleine eenheid bestaande uit een achttal soldaten. hun commandant is een sergant.

niks 'commandant'
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline  
Oud 23 maart 2009, 20:24   #99
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Goedgekeurd door hun commandant dus. Dat is wat ik al schreef. Je mag dat allemaal onbelangrijk en nietszeggend vinden, men is het daar in Israël niet mee eens. Het is een illustratie van de mentaliteit van het leger die trouwens ook door artsen, mensenrechtenverenigingen en de VN-rapporteur word bevestigd. Men heeft zich daar schuldig gemaakt aan misdaden, de t-shirts zijn een anecdote die aantoont dat men dat normaal vindt om op kinderen, zwangere vrouwen en onschuldige burgers te schieten en zoveel mogelijk burgerlijke infrastructuur te vernietigen. Oorlogsmisdaden dus.


Ja, wat moet ik daarmee. Je schrijft:


Ik heb er altijd voor gepleit dat Palestijnen over een regulier, standing army zouden kunnen beschikken. Met artillerie, F16's, clusterbommen, witte fosfor, tanks, gepansterde voertuigen, geleide raketten, UAV's, DIME-wapens en al wat daar bijhoort. Dan hoefden ze geen flutraketten af te vuren en dan hoefden ze geen bommengordels aan te trekken om zich op een bus of in een café tot ontploffing te brengen.

Nee, dan konden ze zoals Israël op een beschaafde manier oorlog voeren en dan hoefde dat niet in Gaza te gebeuren waar ze als ratten in de val zitten maar dan kon men het slagveld verplaatsen. Naar Tel Aviv bijvoorbeeld. Dan konden Palestijnen daar hun beschaafde clusterbommen droppen, dan konden hun geciviliseerde precisieraketten de nederzettingen raken zonder onschuldigen te treffen, dan konden ze hun democratische witte fosfor afwerpen boven West-Jeruzalem. Als rookgordijn natuurlijk en alles met de beste intenties, dat spreekt.

Dat ware een ware vooruitgang voor de mensheid.

neen. sectieCOMMANDANT = baas over een sectie. een sectie is een kleine eenheid bestaande uit een achttal soldaten. hun commandant is een sergeant.

niks 'commandant'. Een 'commandant' is een hogere officier. een sectiecommandant is een teamchef. niet meer, niet minder.

de palestijnen kunnen over een regulier leger beschikken, als hun regering een f16 kan betalen en kan garanderen dat 'zij' die gaan gebruiken, dan hebben ze die. natuurlijk een f16 hebben is nog iets anders dan hem gebruiken he.
Iran heeft ook F14 Tomcats, maar kan er niks mee. sinds de amerikanen en de sjah weg zijn,kunnen ze ze niet meer onderhouden, laten vliegen of zelfs maar bewapenen. laat staan dat ze een 'presiciebombardement uitvoeren.
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline  
Oud 23 maart 2009, 20:34   #100
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Wat ne zever, hadden wij dan Hitler ook de atoombom moeten geven, opdat hij dan met gelijke wapens zou kunnen strijden ?
Als men Palestijnen verwijt dat ze Qassamraketten afschieten en bommengordels aantrekken is een regulier leger de beste oplossing. Dan krijgen we een beschaafde oorlog waar Israël het voorbeeld van is.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be