Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 februari 2023, 15:58   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Ik vertrek uit Nederland, Aniel Orie (FEESTEN dus)

onderwerp:
Ik vertrek uit Nederland, Aniel Orie (FEESTEN dus)

Analyse

1) Dus Aniel Orie heeft zijn zakken gevuld en vertrekt uit Nederland om te gaan rentenieren, zeker in Dubai waar er toch geen belasting is en geen vennootschaps belasting. Zijn geroofde miljoenen zijn daar dan safe.

2) Nederland is toch een zinkend scheepje nu, en alle koelie ratten springen er al uit, eentje is Aniel Orie, leuk toch.

3) op den duur moet Nederland maar terug gegeven worden aan de zee en natuur, meer HOMO's dus want dat is het beste middel tegen overbevolking en milieu vriendelijker dan heterofiel zijn. Aniel Orie is HOMOSEKSUEEL dus hij is goed bezig met de uitroeing van zijn viesgekleurde koelie ratten soort. India heeft er al teveel van, 1,4 miljard koelie ratjes, die als konijnen door fokken, met de Kama Sutra als heilig boek.



========================== REF:
https://www.frontaalnaakt.nl/archives/ik-vertrek.html



[10.02.2023]
Ik vertrek

Aniel Orie


Illustratie: Huang Xiaoxiao

Ik ben eruit. Nederland is niet meer te redden. De ongelijke behandeling van mensen die opkomen voor ons allemaal en niet alleen voor hun portemonnee, of het nu milieu-activisten zijn of antiracistische demonstranten, is opnieuw duidelijk geworden na het weekend van 28 januari.

Ik heb besloten om te vertrekken uit Nederland. Maar ik neem alle allochtonen met me mee. De eerste tot en met de derde generatie worden op de boot, vliegtuig of trein gezet naar het land van herkomst van hun voorouders.

De Indonesiërs gaan terug naar Indonesië en nemen mee hun zonen en dochters. Want denk maar niet dat deze Indonesische afstammelingen geen vijfde colonne vormen. Indonesië is het grootste moslimland ter wereld en we weten inmiddels allemaal dat taqiyya een vast onderdeel is van hun cultuur. Indonesiërs die zeggen dat ze geen moslims zijn kunnen we dus ook niet vertrouwen.
Grijze Wolven

Turken die beweren dat ze geen moslims meer zijn, vallen onder dezelfde categorie als de Indonesiërs. Geloof ze niet, ze zijn zakkenvullers die hun uitkering pakken en boeken proberen te verkopen door autochtonen wijs te maken dat het nest waar ze uitkomen bevuild is. De rest van de Turken nemen hun Grijze Wolven mee (nee, niet die op de Veluwe) en kunnen in Turkije hun liefde voor Erdogan tonen in plaats van in Nederland.

De Italiaanse maffia zetten we op de trein naar hun thuisland ze nemen dan gelijk Marco maar mee. Is er tijdens de lange reis terug tenminste live entertainment en kunnen er tegelijkertijd tips worden uitgewisseld hoe je jonge meiden kan groomen. Hoewel ik me meen te herinneren dat pedofielen niet echt populair zijn bij deze heren. Maar dit is geen aanzetten tot handelen door ondergetekende, ik heb alleen te veel gekeken naar The Godfather.

Dan hebben we nog Hindoestaanse-Surinamers, die zich laten leiden door hun afkeer van moslims en hun eigen racisme tegen zwarte mensen. Zelf zijn het naar massala stinkende bruine mensen, die denken er bij te mogen horen, maar vergeten dat ze altijd die ene bruine kop zullen zijn in een zaal met alleen maar witte fascistische koppen.
Zwarte Piet

Ken je die Creoolse Surinamers die beweren geen last te hebben van racisme? Die hebben niet door dat zij worden genoemd door diezelfde collega’s of buren of witte aangetrouwde familie als die ene Surinamer die Zwarte Piet niet racistisch vindt. Dat wordt wel een dingetje voor veel Nederlanders, misschien toch nog een uitzondering voor deze groep maken? Maar dan wel met een quotum, één zwarte per witte familie.

O ja, deze paragraaf geldt ook voor de Antilliaanse gemeenschap, ze zijn toch niet te onderscheiden van de zwarte Surinamers, volgens de autochtonen.

En dan hebben we nog mijn favoriete groep allochtonen, de Marokkaanse Nederlanders. Vroeger was het elke dag feest. De kranten worden nu vooral gevuld door zwarte mensen die niet meer racistisch bejegend willen worden of door ondankbare Oekraïners. Ik zeg: Pak je koffers nu het rustiger is in de media en neem al die miljarden die je met de drugshandel hebt verdiend mee naar Marokko.
Moderne slaven

Laten we ook niet de arbeidsmigrant vergeten die op de autochtoon lijkt. De Polen en Roemenen hoeven niet meer als moderne slaven worden uitgebuit door boeren die beweren goed voor de natuur te zorgen. Niet alleen is de natuur de klos maar ook de arbeidsmigrant wordt tot op het laatste restje energie uitgeknepen.

Bonus: nooit meer een toeslagenaffaire, nooit meer etnisch profileren, nooit meer een Zwarte Piet-discussie, nooit meer verrast reageren wanneer die verkrachter een witte man is of als dat huiselijk geweld toch een witte vader betreft.
Corrupte VVD’ers

Enige nadeel, de meest corrupte politici zijn nog altijd witte VVD’ers, want als het om corrupte politici gaat, is dat nog altijd een wit bastion. Laat je dus niet afleiden door het campagneteam van de VVD. Alles is ze eraan gelegen om je te doen vergeten dat zij niet alleen de laatste twaalf jaar aan het roer van zwalkend Nederland stonden, maar ook al meer dan vijftig jaar, met wat korte tussenpozen, deel uitmaken van de regering.

Tot slot, we nemen wel de goals van Ruud Gullit mee naar Suriname en daarmee ook de titel van Europees kampioen. Wiskunde verdwijnt uit de schoolboeken, want Algebra is een uitvinding van moslims. De koffiezaakjes sluiten, want ook dat is een Arabische uitvinding. De discussie friet of patat kan dan ook eindelijk de prullenbak in, de aardappel komt uit Peru. Alle muziek behalve klassieke muziek verdwijnt van de radio en uit je Spotify-lijst. Want geen enkele hedendaagse muziekstroming, behalve carnavalsmuziek, is hier bedacht.

Aniel Orie is zeer kritisch op de huidige maatschappij waarin hij als ondernemer zijn geld verdient. Een activist in zijn vrije uren. Aversie tegen alles wat rechts is. Knuffelt in zijn vrije tijd met mannen en een enkele vrouw op de mat. Droomt van een plek onder de zon in Porto.

Tweet

Aniel Orie, 10.02.2023 @ 11:53

[Home]


1 Reactie

op 10 02 2023 at 11:53 schreef Peter:

Reageren? [email protected].



https://www.frontaalnaakt.nl/archives/ik-vertrek.html
=============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2023, 14:32   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard meewerken aan massa remigratie plan

haha haha die aniel orie is een koelie homootje ok en hij is dus ook 100 procent genetische koelie apen afval zoals mij

nu begrijp ik genetica en DNA leven ok, simpel,

elke Lhbtiqer of 100 % NIET heterofiel is gewoon 100 % genetisch afval in een willekeurige populatie
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 07:31   #3
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Ik zou toch graag eens het algorythme zien dat uw gedachten stuurt, want dat moet toch wel de moeite zijn.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2023, 00:45   #4
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik zou toch graag eens het algorythme zien dat uw gedachten stuurt, want dat moet toch wel de moeite zijn.

haha haha mooie vraag
vroeger wilde ik seriemoordenaar worden ok gelukkig werd ik omgebouwd en geherprogrammeerd in Nederlandse psychiatrische inrichtingen en isoleercellen en nog met 9 maanden opsluiting PI Noordsingel Hvb, dus diverse draadjes in mijn koelie apenkop zijn verwisseld, met rectale bottom HOMO therapieen he erbij, dus nu ben ik soort upgrade koelie aapje, nieuwe versie is Europese Superkoelie?? Mijn Terminators software is inderdaad nu anders dan vroeger, wel werk ik echt aan een 100 % Etnische Zuivering van Nederland met 100 % Ahimsa op 100 % Profit Basis voor de Germanilanders, die mij dus herprogrammeerden, dit is een output file ok, beetje ChatGPT stijl:


============================
Moderne Herkolonisatie Suriname, ism Forum voor Democratie (FVD olv Arische Katten Fuhrer Thierry Baudet (14,1888) (wfor1426 / Doc Size: Pages=10, DAB=22, Words=3197)

Deeplink publicatie op Kritisch Podium Dewanand:
http://www.dewanand.com/wfor1426.htm



Offeraars Waldo & Wieroe, & Co (T-Nanda, Bruinhomoaap, Brunswijk, Cindy en de quark constitutie: Waldo Dewanand Doerga)
Offercode WFOR1426
Offerdatum maandag 18 mei 2020

Inhoudsopgave
=====>> [wfor1426: M01] Inleiding
=====>> [wfor1426: M02-M11] (V1-V10) Tien voordelen Herkolonisatie Suriname door superieur, hi tech, blank/ Arisch Nederland
=====>> [wfor1426: M12] Verzoek leden Forum voor Democratie om mee te denken en te reageren
=====>> [wfor1426: M13] Messenger bericht aan postmoderne neonazi uit Duitsland
=====>> [wfor1426: M14] 40 jaar militaire Afro/ Bouta apartheids dictatuur in Suriname
=====>> [wfor1426: M15] NDP wint omdat meerderheid Surikoelie meiden op de lekkerste NDP negerlullen stemmen
=====>> [wfor1426: M16] Discriminatie is je eigen schuld Surizwartjes, slechte karma haha haha
=====>> [wfor1426: M17-M20] FVD en PVV zijn verplicht om extreem rechtse, en Postmoderne NEONAZI idealen na te streven
=====>> [wfor1426: M21] Persbericht: Herkolonisatie Suriname evt. i.s.m. Forum voor Democratie en Partij voor de Vrijheid
=====>> [wfor1426: M22] Disclaimer Dewanand

<> <> <> BEGIN [wfor1426: M01] - [wfor1426: M22] <> <> <>

=====>> [wfor1426: M01] Inleiding
Hierbij een beknopte analyse om nuchter, op z'n oer-Hollands te onderzoeken of het niet gewoon slimmer en intelligenter is om Suriname nu meteen op moderne, humane en beschaafde wijze te laten herkoloniseren door het superieure blank/ Westers, Arisch Arctische Nederland? Een brede maatschappelijke discussie hierover is nu hard nodig, met name de hele ruim 45.000 KAASkoppige aanhang van het Forum voor Democratie (FVD) wordt hierbij van harte uitgenodigd om ongecensureerd hen mening te geven op de centrale discussie pagina van onze wordpress blog, link:
(Eerste posting heeft moderatie door systeem, maar daarna kan je vrij posten, elke mening is waardevol)
https://dewanandblog.wordpress.com/2...democratie-fvd

=====>> [wfor1426: M02-M11] (V1-V10) Tien voordelen Herkolonisatie Suriname door superieur, hi tech, blank/ Arisch Nederland
Hier volgen nu heel beknopt tien mogelijke voordelen van de herkolonisatie van Suriname door superieur blank/ Arisch Nederland:




================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be