Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 januari 2014, 11:05   #1
pegasus6869
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 februari 2009
Locatie: HELL !!!!!
Berichten: 1.289
Standaard ikke weete van nietse !!

http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-nb

Onze multicul vriendjes........!! hahaha !!Dat ze den turk uitkleden tot zijn vel....maar kan men een ei pellen, hé zo slim zijn ze wel !

Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 2 januari 2014 om 11:07.
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 11:22   #2
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-nb

Onze multicul vriendjes........!! hahaha !!Dat ze den turk uitkleden tot zijn vel....maar kan men een ei pellen, hé zo slim zijn ze wel !
Bulgaren...Dit is enkel het begin...Als een sprinkhanen-invasie zullen ze West Europa binnenvallen.
Alles wat niet te heet of te zwaar is zal spoorloos verdwijnen, en naar Oost Europa versjacherd worden.
Nu nog Albanië en Turkije bij de E.U.aller!
En d�*n, eindelijk, zullen zelfs bij de grootste idioten onder de pro-multikul-lers de pellen van de ogen vallen...As het TE LAAT is !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 13:08   #3
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Ik ga binnenkort verhuizen naar Bulgarije. Al het Bulgaars crapuul zal dan in het Westen zitten. Dan kan ik ginder rustig van mijn pensioen genieten.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 13:26   #4
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ik ga binnenkort verhuizen naar Bulgarije. Al het Bulgaars crapuul zal dan in het Westen zitten. Dan kan ik ginder rustig van mijn pensioen genieten.
Het stond reeds in een artikel in de krant dat misdadigers de Belgen vreselijk naief vinden. En dat de criminaliteit in bepaalde landen daalt omdat al die schurken gewoon naar hier zijn geemigreerd. Misschien geen slecht idee van je, Lukkas. Ik begin erover te denken hetzelfde te doen. Maar dan niet naar Bulgarije. De naam van dat land op zich geeft me al een slecht smaak in de mond.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 15:20   #5
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ik ga binnenkort verhuizen naar Bulgarije. Al het Bulgaars crapuul zal dan in het Westen zitten. Dan kan ik ginder rustig van mijn pensioen genieten.


Zoude het sterrenuitzicht ginder anders zijn.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 18:04   #6
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Het stond reeds in een artikel in de krant dat misdadigers de Belgen vreselijk naief vinden. En dat de criminaliteit in bepaalde landen daalt omdat al die schurken gewoon naar hier zijn geemigreerd. Misschien geen slecht idee van je, Lukkas. Ik begin erover te denken hetzelfde te doen. Maar dan niet naar Bulgarije. De naam van dat land op zich geeft me al een slecht smaak in de mond.
Belgique, het paradijs der misdadigers. Een land vol Lamme Goedzakken met veel centen, en te stom om dood te slagen. Het geld valt bijna op te rapen, je moet die Belgische slungels gewoon een duwtje geven, en het komt uit hun zakken gerold. En ze hebben zoveel schrik dat ze doen alsof ze niets gezien hebben.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 19:35   #7
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Belgique, het paradijs der misdadigers. Een land vol Lamme Goedzakken met veel centen, en te stom om dood te slagen. Het geld valt bijna op te rapen, je moet die Belgische slungels gewoon een duwtje geven, en het komt uit hun zakken gerold. En ze hebben zoveel schrik dat ze doen alsof ze niets gezien hebben.
Ik moet U gelijk geven als ik soms merk hoe kruiperig en lief sommigen zijn tegen vele allochtonen, illegalen en profiteurs die hier komen profiteren van onze sociale welvaart.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 19:51   #8
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik moet U gelijk geven als ik soms merk hoe kruiperig en lief sommigen zijn tegen vele allochtonen, illegalen en profiteurs die hier komen profiteren van onze sociale welvaart.
Politiek correct zijn is gewoon een hypocriet synoniem voor lafheid.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 21:40   #9
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik moet U gelijk geven als ik soms merk hoe kruiperig en lief sommigen zijn tegen vele allochtonen, illegalen en profiteurs die hier komen profiteren van onze sociale welvaart.


Sommigen zijn gewoon rascistisch, helaas.

Gelukkig geld dat niet voor iedereen en zijn er wel mensen die tolerant zijn naar aanleiding van hoe iemands innerlijk is:


That until there no longer
First class and second class citizens of any nation
Until the colour of a man's skin
Is of no more significance than the colour of his eyes -

That until the basic human rights
Are equally guaranteed to all,
Without regard to race


Ik vind het echt schandalig en een gebrek hebben aan moraal.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2014, 00:38   #10
pegasus6869
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 februari 2009
Locatie: HELL !!!!!
Berichten: 1.289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Belgique, het paradijs der misdadigers. Een land vol Lamme Goedzakken met veel centen, en te stom om dood te slagen. Het geld valt bijna op te rapen, je moet die Belgische slungels gewoon een duwtje geven, en het komt uit hun zakken gerold. En ze hebben zoveel schrik dat ze doen alsof ze niets gezien hebben.
Zal wel zijn dat ze ons naief vinden......Ons verdedigen mogen we al niet,daarover moeten we eerst 6 keer nadenken als we overvallen worden.....Schieten, of slaan we te hard, dan legt de dader klacht neer tegen u .....T"ja .....!!ze lachen vaneigens met ons!!
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be