Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 juni 2002, 15:39   #1
muuske
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2002
Berichten: 228
Standaard De 13 van Clabecq en het Islamitisch Centrum

Als nieuweling ben ik even naar de "Columns" gaan kijken, waar een bijdrage is geleverd over de gerechtszaak tegen die syndicalisten uit Clabecq.
Persoonlijk ben ik het in grote trekken eens met de inhoud.
Maar mijn vraag is of hetzelfde artikel 66 §4 ook van toepassing is op het Islamitisch Centrum in verband met zijn website. Indien ja, welke maatregels werden er genomen. Indien niet, waar is het verschil met Clabecq?
Hetgeen op die website staat kan iedereen zien en lezen. Wat in die duistere moskeetjes gebeurt niet.
Welke politieke partij ( of politieker) heeft daar een initiatief over genomen, en welk?
Waar staan de staatsveiligheid en het ministerie van binnenlandse zaken?
Waarom kan een "statengeneraal" over verkeersveiligheid en niet over deze problematiek? Is dit geen bedreiging voor de burgers?
We worden het stilaan beu dat ons gevoel van onveiligheid steeds gerecupereerd wordt door het VB of aanverwanten.
muuske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2014, 13:25   #2
Bartjeuh
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Locatie: Aan de kust
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muuske Bekijk bericht
Als nieuweling ben ik even naar de "Columns" gaan kijken, waar een bijdrage is geleverd over de gerechtszaak tegen die syndicalisten uit Clabecq.
Persoonlijk ben ik het in grote trekken eens met de inhoud.
Maar mijn vraag is of hetzelfde artikel 66 §4 ook van toepassing is op het Islamitisch Centrum in verband met zijn website. Indien ja, welke maatregels werden er genomen. Indien niet, waar is het verschil met Clabecq?
Hetgeen op die website staat kan iedereen zien en lezen. Wat in die duistere moskeetjes gebeurt niet.
Welke politieke partij ( of politieker) heeft daar een initiatief over genomen, en welk?
Waar staan de staatsveiligheid en het ministerie van binnenlandse zaken?
Waarom kan een "statengeneraal" over verkeersveiligheid en niet over deze problematiek? Is dit geen bedreiging voor de burgers?
We worden het stilaan beu dat ons gevoel van onveiligheid steeds gerecupereerd wordt door het VB of aanverwanten.
Ja, dat vraag ik mij ook af...
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2014, 14:25   #3
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

je reageert op een bericht van 2002...
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2014, 14:31   #4
Bartjeuh
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Locatie: Aan de kust
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
je reageert op een bericht van 2002...
Ook forumeenzamen, die al 11 jaar vruchteloos zitten te <F5>-en voor een reactie op hun bijdrage, verdienen onze aandacht...
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be