Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: moet je kunnen roken op een klein stukje van een trein
ja 20 28,57%
neen 50 71,43%
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 oktober 2003, 11:40   #201
Babeth
Gouverneur
 
Babeth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2002
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 1.432
Standaard

Dat kan zijn George, maar ik heb jarenlang vaak genoeg in het rokerscoupé moeten gaan plaatsnemen omdat alle andere wagons vol waren wegens spitsuur. Voor iemand met ademhalingsproblemen is het een ware hel, dat kan ik je verzekeren.
Dat mijn moeder bij mij thuis kan roken tolereer ik, want als ik het haar zou verbieden dan zou ze gewoon niet meer op bezoek komen. "Als ik niet kan roken dan kom ik niet" is nog altijd haar commentaar. En aangezien ik enkele jaren bij haar gewoond heb kan ik niet anders dan het verdragen, het is nu eenmaal zo en welk kind kan haar ouders gebieden ? Nu ik niet meer bij haar woon ben ik nog gevoeliger geworden voor sigarettenrook. Gelukkig is ze sinds enkele jaren een pak minder gaan roken... 1. het kost teveel geld en 2. ze werkt nu vaak met paarden en dan is er brandgevaar of gevaar die dieren te verwonden.
En ja, zij is dan nog beleefd genoeg om niet tijdens een maaltijd te roken (ook in een restaurant, ze zal eerst vragen of het nu eventjes kan) maar geloof me dat ze altijd zal trachten ergens te kunnen gaan paffen. Het is een echte verslaving en ik vind het vreselijk om te zien.
We hebben wel eens meegemaakt dat ze geen sigaretten had en een dag of meer zonder moest... zeer onaangenaam... echte ontwenningsverschijnselen zoals trillen, ziek zijn en zelfs gewelddadig worden... Welke idioot doet nu zoiets vrijwillig met zijn of haar lichaam ? Een roker.
__________________
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act." -- George Orwell

Lijst Dedecker, een kwestie van Gezond Verstand.

http://www.elisabethvanson.tk/
Babeth is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be