Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 december 2010, 20:38   #81
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Maar meiske toch! Hebt gij een penis? Foute boel hoor! Het is gewoon jammer, ge zijt mogelijk best intelligent maar je drukt je zo agressief uit, dat niemand je communicatie serieus neemt, ik in ieder geval niet!
Ik vind het eigenlijk hilarisch hoe je ieder vooroordeel bevestigt!
Want blijkbaar klopt wel, machogedrag zet vrouwen aan tot agressie omdat ze tot mannen steevast in een onderdanige rol van onderwerping staan...precies bij jou wel waar....maar leef je gerust uit, helpt het een beetje?
U neemt me maar al te graag serieus hoor meisje.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:38   #82
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leeflonertje Bekijk bericht
Pfff... denk je nu echt dat er iemand van zal wakkel liggen wat een Flaam denkt?
De maatschappij bestaat niet enkel uit Flamen hoor!
(van waar komen jullie eigenlijk? Mars?)

Laat ons stellen dat Vlamingen een onderdeel zijn van de multiculturele maatschappij en hun wil is geen wet.... zij bepalen de spelregels niet meer hoor!

Kijk eens rond....!
De verkiezingsuitslagen niet meer gevolgd precies..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:40   #83
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
De verkiezingsuitslagen niet meer gevolgd precies..
Owja, de Vlamen bepalen de spelregels?

Alle geluk dat de walen zo links als de pest zijn en zich niet zomaar laten doen door de rechtse troep.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:47   #84
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Owja, de Vlamen bepalen de spelregels?

Alle geluk dat de walen zo links als de pest zijn en zich niet zomaar laten doen door de rechtse troep.
De meerderheid toch..
en na een grondige confederale herstructurering is die 'wit' en 'autochtoon'
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 21:16   #85
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leeflonertje Bekijk bericht
Liefhebber van SF?
huh ?
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 23:17   #86
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Buiten het feit dat vrijwel al het vieze en slechtbetaalde werk in Vlaanderen door immigranten verricht wordt, valt leefloon trekken niet onder graaien.
Dat is uw mening... http://www.vlaamsbelangmalle.be/4/174

Nu, graaien, of het nu langs boven of langs onder gebeurt, is inherent verbonden aan het beleid van onze huidige politieke elite. U hebt gelijk dat het zal blijven duren zolang die politieke elite aanblijft.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 23:20   #87
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Neen, ik blijf liever hier. Al was het om u te ambeteren.. Ik ben hier geboren en dit land is eveneens van mij. Ik heb hier evenveel te zeggen als jij en staat u dat niet aan, dan kunt u mijn beste eens overwegen om zelf te vertrekken.

Uzelf dwingen om na te denken is gezond. Het zou u sieren mocht u de Vlamen niet over eenzelfde kam scheren want ik ken er waar u en onze meid Alice alleen maar van kunnen leren. Het komt allemaal wel goed hoor. Niet getreurd, beste Vlaam.
U doet wat u wilt, natuurlijk. Op een bepaalde manier kunnen provocaties als de uwe zelfs bevorderlijk zijn. Achteraf dan wel niet komen klagen dat die 'rechtse troep' mensen als u het land wil uitgooien. Ik zou zeggen: geniet nog even van uw huidige bestaan zolang als het duurt, want de tekenen des tijds zijn tegen u.

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 16 december 2010 om 23:32.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 10:05   #88
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Owja, de Vlamen bepalen de spelregels?

Alle geluk dat de walen zo links als de pest zijn en zich niet zomaar laten doen door de rechtse troep.
Euh...

http://forum.politics.be/showthread.php?t=146209
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 16:26   #89
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Komend weekeinde mag je weer naar de Belgische voetbalcompetitie kijken. Of de Franse. Of de Nederlandse.
Dacht je misschien dat d�*t me nog interesseerde?
Zelfs dat werkt niet meer in ons landje...
Wil je je avond verknallen? Kijk dan naar ons voetbal...
Ik zou er niets tegen hebben mocht dat stilaan weer worden zoals "vroeger"!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 16:35   #90
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kun je niet op een normale manier een discussie voeren? Denk daar eens over na, agressie tonen is hier een teken van zwakte.
Natuurlijk is het ook jou land. Je bent hier zelfs geboren. Ik neem aan dat je het hier fijn vindt, goed zo! Zolang de spelregels voor onze samenleving voor jou glashelder en duidelijk zijn zie ik geen probleem!
Ik ken trouwens veel moslims waar u van zou kunnen leren, om te beginnen een minder agressieve toon! Daar ga je echt mee af hoor onder Vlamingen!
Inderdaad.
Je hoort hier maar thuis als je jezelf hebt ingepast in de plaatselijke cultuur, levenswijze, denkwijze. Kleur is en mag van geen belang zijn. Tenzij een bepaald kleur te veel overeenkomt met bepaalde kenmerken die wij hier als negatief ervaren...
Hier geboren zijn is voor mij van nul en generlei waarde als het bovenstaande er niet bij komt.
Het is niet omdat een ezel geboren is in een paardenstal dat hij/zij een paard is. Daar is nog iets meer voor nodig.
Voor mensen ook dacht ik...
Indien sommigen de "islamisering" met alles wat daar zo fantastisch en vooruitstrevend aan is een verbetering vinden voor wat we hier en nu hebben, tja...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 16:36   #91
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Oh meisje toch. Zoals gewoonlijk op de lul getrapt en dus snel maar beginnen (voor de 120ste keer) over mn agressief gedrag. What the fuck? Doe maar hoor, ik zal op deze manier blijven reageren. En staat u dat niet aan, dan meldt u mijn reacties maar of zet me maar op je negeerlijst, nog beter.
Doe jij maar lekker verder zoals je bezig bent. Dan weten we met wie/wat we te maken hebben nietwaar? Allaaaaah kijkt vriendelijk glimlachend naar je...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 16:46   #92
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
En dan moet eens de lezersbrieven doornemen in de franstalige pers ivm de vreemdelingeninvasie en wat ze kosten...
Buiten het opblazen van het aantal "franstalige" inwoners om de Vlamingen te pesten kunnen ze die evengoed missen als wij hier! Eens dat ze ze binnengehaald hebben zouden ze moeten "over het ganse land" verdeeld worden volgens hen. Dat wel. De dag dat ze zelf moeten opdraaien voor wat ze binnenhalen maken we wel wat anders mee!
Kijk maar naar de demografische ramp in het Brusselse... Mollahbeek en zo.
Probeer het maar uit, Le Soir enz
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 18:18   #93
Pieter B
Staatssecretaris
 
Pieter B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Nou, vergeet dat maar hoor.

Geen enkele Marokkaan of Turk die geassocieerd wilt worden met een balloze Vlaming. Het woord 'vlaming' bezien bepaalden zelfs als een belediging. Zelfs uw eigen volk (De walen). Tot zover uw kennis over de allochtone gemeenschap.

Ik heb beide nationaliteiten en wanneer iemand me een jaar geleden vroeg naar mn nationaliteit, zei ik: Belgische van Marokkaanse afkomst.

Tegenwoordig zeg ik in volle trots: Marokkaans.
Weet je wat vreemd is. Als ik Vlaamse Marokkanen in het Buitenland ontmoet hebben ze er geen probleem mee dat ik zeg, hé tof dat hier nog andere Vlamingen zijn. Door het feit dat ze Nederlands spreken zullen ze zich onvermijdelijk steeds meer verwant gaan voelen met Vlaanderen en zoiets merk je extra hard in het buitenland.
Net zoals Marokkanen zich extra hard verwant voelen met Marokko in Vlaanderen.

Nationaliteit en identiteit zijn niet onveranderlijk. Als jij met een Vlaamse trouwt dan zullen jou kinderen niet meer automatisch zeggen dat ze Marokkanen zijn, ze hebben Marokkaanse roots, maar zijn ook voor de helft Vlaming en aangezien ze hier wonen zal dit onvermijdelijk leiden naar een identiteitsgevoel waar Vlaanderen een belangrijke plaats in heeft.
__________________
Pieter B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 21:50   #94
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.461
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Inderdaad.
Je hoort hier maar thuis als je jezelf hebt ingepast in de plaatselijke cultuur, levenswijze, denkwijze. ...
De plaatselijke cultuur in Vlaanderen is tegenwoordig de graaicultuur.

De levenswijze is consumeren.

En de denkwijze is graaien.

Gelukkig passen niet alle immigranten zich daar aan aan.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 21:53   #95
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.461
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Kijk maar naar de demografische ramp in het Brusselse...
In Brussel. Je kent de cijfers dus niet.

Als er ergens in Belgie zich een demografische ramp voltrekt is het in Vlaanderen.

Om maar niet te spreken van de witte Vlaming die sinds 1970 1,4 kind gemiddeld weet te produceren.
Gezellig uitsterven dus. Veel succes.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 21:56   #96
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.461
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En dan moet eens de lezersbrieven doornemen in de franstalige pers ivm de vreemdelingeninvasie en wat ze kosten...
Buiten het opblazen van het aantal "franstalige" inwoners om de Vlamingen te pesten kunnen ze die evengoed missen als wij hier!
Er is geen anti immigratie partij in Walbrux o.a. omdat Franstaligen alles op alles zullen zetten om de meerderheid in Belgie te krijgen.
Daaar zijn ze het vrijwel allemaal over eens.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 21:59   #97
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B Bekijk bericht
Weet je wat vreemd is. Als ik Vlaamse Marokkanen in het Buitenland ontmoet hebben ze er geen probleem mee dat ik zeg, hé tof dat hier nog andere Vlamingen zijn. Door het feit dat ze Nederlands spreken zullen ze zich onvermijdelijk steeds meer verwant gaan voelen met Vlaanderen en zoiets merk je extra hard in het buitenland.
Net zoals Marokkanen zich extra hard verwant voelen met Marokko in Vlaanderen.

Nationaliteit en identiteit zijn niet onveranderlijk. Als jij met een Vlaamse trouwt dan zullen jou kinderen niet meer automatisch zeggen dat ze Marokkanen zijn, ze hebben Marokkaanse roots, maar zijn ook voor de helft Vlaming en aangezien ze hier wonen zal dit onvermijdelijk leiden naar een identiteitsgevoel waar Vlaanderen een belangrijke plaats in heeft.
Ja, dat klopt. De Marokkanen zijn dan sneller geneigd zich als Vlamingen te bezien. Vreemd vind ik dat niet. Het gaat nu eenmaal om iets dat beide partijen gemeen hebben. 'Beiden afkomstig uit Vlaanderenland'.

Mijn tante is met een Vlaming getrouwd, heeft 2 zoontjes. Beiden een vlaamse naam. Spreken geen woord Marokkaans. Wat het karakter/gedrag betreft, neigt de oudste meer naar zn vaderskant. De jongste daarentegen is zo Marokkaans als de pest. Het toeval wilt dat deze jongste best wel op een Marokkaan trekt. De oudste is een blanke.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 december 2010 om 22:05.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 01:33   #98
Pieter B
Staatssecretaris
 
Pieter B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ja, dat klopt. De Marokkanen zijn dan sneller geneigd zich als Vlamingen te bezien. Vreemd vind ik dat niet. Het gaat nu eenmaal om iets dat beide partijen gemeen hebben. 'Beiden afkomstig uit Vlaanderenland'.
Waarom focust men in Vlaanderen zelf dan niet meer die gemeenschappelijke kenmerken die zo alomtegenwoordig zijn en kijkt men zo hard naar de verschillen? Het zou toch veel makkelijker samenleven zijn als we elkaar meer als broeders zouden zien, we zitten toch in hetzelfde schuitje, leven graag in hetzelfde land, houden van dezelfde vrijheden en mogelijkheden die dit land ons biedt. Ik weet dat Vlamingen niet altijd even hard openstaan voor buitenlanders. Maar gettovorming, je afsluiten van de Vlaamse cultuur en het verafschuwen van onze leefwereld lokt toch gewoon die negatieve reacties uit. Het is tijd dat Marokkanen Vlamingen worden. Vlamingen die misschien een ander geloof hebben en wat donkerdere ogen maar die samen met de andere Vlamingen willen werken aan een gemeenschappelijke toekomst.
Citaat:
Mijn tante is met een Vlaming getrouwd, heeft 2 zoontjes. Beiden een vlaamse naam. Spreken geen woord Marokkaans. Wat het karakter/gedrag betreft, neigt de oudste meer naar zn vaderskant. De jongste daarentegen is zo Marokkaans als de pest. Het toeval wilt dat deze jongste best wel op een Marokkaan trekt. De oudste is een blanke.
Wat zijn dan Marokkaanse karaktertrekken?
__________________

Laatst gewijzigd door Pieter B : 18 december 2010 om 01:43.
Pieter B is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be