Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 september 2017, 17:15   #1041
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dat zijn systemen waarvoor ge uw smartphone (fysiek) nodig hebt om in te loggen.
Dat bespaart me opzoekwerk, ik heb geen smartphone.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2017, 19:46   #1042
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Niks vennoot na einde 2005.
Het probleem is dat de ambtenaar die de BTW-controle heeft uitgevoerd totaal vergeten was haar huiswerk te maken.
Vandaar dat de fiscus mijn naam heeft gebruikt als zaakvoerder. Ik geloof zelfs dat dat strafbaar is.
Veel wordt duidelijk als je het PV leest dat diezelfde ambtenaar 18 maand NA de BTW-controle heeft opgemaakt. Haar verhaal zit niet vol gaten, het is één groot gat. Ze spreekt zelfs in een verklaring aan een financieel expert haar verhaal tegen.
I see, ja dat is inderdaad een merde, vooral zien dat je dit alsnog rechtzet want wat daar allemaal gebeurd is kan echt niet door de beugel.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2017, 19:52   #1043
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Dat onderzoek is dus nog lopende en eigenlijk kan dat verhaal me niet echt boeien. Het enige wat mij interesseert zijn bepaalde documenten - de volgnummers van de documenten die voor mij belangrijk zijn heb ik opgelijst.
Deze hebben te maken met bankgegevens en bestuurszaken na de overname.
Ja die -68 golden rekening bij Argenta, ik heb ervan gehoord... laat vooral de moed niet zakken Johan want dit is werkelijk té gortig voor woorden. Als je wil zal ik meehelpen met die boekhouder die hiervoor verantwoordelijk een kloot af te draaien. Ik ben namelijk goed in mensen achtervolgen, bespieden en couillonneren zonder dat ze het in de mot hebben. Dan zal ie meteen beseffen wat het is: in de miserie zitten door toedoen van oplichters.

Laatst gewijzigd door bembem : 4 september 2017 om 19:54.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2017, 19:55   #1044
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Ik kom later nog terug op post 1023 met nog enkele opmerkingen en reacties die naar aanleiding van die post op het juridisch forum zijn neergeschreven.

Het enige wat vandaag echter telt is de beslissing van de Kamer van inbeschuldigingstelling. Binnen de 8 dagen na het beroep tegen de beslissing van de onderzoeksrechter dient deze kamer een antwoord te formuleren en dit antwoord ook te motiveren.
De laatste dag van die 8 dagen was vorige vrijdag. Ik veronderstel dat het antwoord ergens bij onze postdienst 'onderweg' is, vandaag toch nog niets ontvangen.

Het antwoord is van minder belang, waar we echt benieuwd naar zijn is de motivatie die bij die beslissing dient te zitten.

Ondertussen genieten we ten volle van dag 2772 van deze prachtige periode.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 4 september 2017 om 19:55.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2017, 19:56   #1045
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Ik kom later nog terug op post 1023 met nog enkele opmerkingen en reacties die naar aanleiding van die post op het juridisch forum zijn neergeschreven.

Het enige wat vandaag echter telt is de beslissing van de Kamer van inbeschuldigingstelling. Binnen de 8 dagen na het beroep tegen de beslissing van de onderzoeksrechter dient deze kamer een antwoord te formuleren en dit antwoord ook te motiveren.
De laatste dag van die 8 dagen was vorige vrijdag. Ik veronderstel dat het antwoord ergens bij onze postdienst 'onderweg' is, vandaag toch nog niets ontvangen.

Het antwoord is van minder belang, waar we echt benieuwd naar zijn is de motivatie die bij die beslissing dient te zitten.

Ondertussen genieten we ten volle van dag 2772 van deze prachtige periode.
I see
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2017, 20:17   #1046
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dan zal ie meteen beseffen wat het is: in de miserie zitten door toedoen van oplichters.
Dit dossier maakt het zeer duidelijk dat onze ambtenarij zeer kwistig omspringt
met beschuldigingen die men blijkbaar toch niet hoeft te bewijzen.
Laat ons zeggen dat dat 'menselijk' is gezien zowel op politics.be als op het juridisch forum onmiddellijk - en als eerste - een hoop mensen klaar staan om dit te herhalen.
Ik had dat wel verwacht op dit forum maar ben toch verbaasd dat mensen met een juridische opleiding (juridisch forum) hetzelfde liedje uit volle borst meezingen.

Ik ben ietwat voorzichtiger en doe geen uitspraken alvorens een rechter zich heeft uitgesproken over de mensen die mijn zaak hebben overgenomen.
Ons wetboek is een kladboekje, honderden keren doorgestreept en verbeterd door elke minister die de drang voelde om zijn stempel te drukken.
Geen kat geraakt daar nog aan uit.

Ik kan wel één ding besluiten. Dit dossier (en onze miserie) is volledig te danken aan prutsers bij de fiscus en absurde en gewoonweg foutieve procedures. Vergeten huiswerk - vals PV - onterechte solidariteit t.o.v. een collega - amateurisme - ....

Al wat hierboven is opgesomd, is met bewijzen reeds doorgestuurd en dus geweten (of zou moeten) geweten (zijn) door de verantwoordelijken bij de fiscus en verantwoordelijke ministers sinds we onze herziening van 230.000€ mochten ophoesten - begin 2010.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 4 september 2017 om 20:20.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2017, 21:07   #1047
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Dit dossier maakt het zeer duidelijk dat onze ambtenarij zeer kwistig omspringt
met beschuldigingen die men blijkbaar toch niet hoeft te bewijzen.
Laat ons zeggen dat dat 'menselijk' is gezien zowel op politics.be als op het juridisch forum onmiddellijk - en als eerste - een hoop mensen klaar staan om dit te herhalen.
Ik had dat wel verwacht op dit forum maar ben toch verbaasd dat mensen met een juridische opleiding (juridisch forum) hetzelfde liedje uit volle borst meezingen.

Ik ben ietwat voorzichtiger en doe geen uitspraken alvorens een rechter zich heeft uitgesproken over de mensen die mijn zaak hebben overgenomen.
Ons wetboek is een kladboekje, honderden keren doorgestreept en verbeterd door elke minister die de drang voelde om zijn stempel te drukken.
Geen kat geraakt daar nog aan uit.

Ik kan wel één ding besluiten. Dit dossier (en onze miserie) is volledig te danken aan prutsers bij de fiscus en absurde en gewoonweg foutieve procedures. Vergeten huiswerk - vals PV - onterechte solidariteit t.o.v. een collega - amateurisme - ....

Al wat hierboven is opgesomd, is met bewijzen reeds doorgestuurd en dus geweten (of zou moeten) geweten (zijn) door de verantwoordelijken bij de fiscus en verantwoordelijke ministers sinds we onze herziening van 230.000€ mochten ophoesten - begin 2010.
Johan tot hiertoe zijn vooral de oplichters (Patrick Coumans en Jan Langenakens) erin geslaagd de boel op te lichten en hebben ze handig misbruik gemaakt van het feit dat jij met naam & adres nog steeds vermeld stond in de papieren van desbetreffende bvba; Johan neem dit niet kwaad op maar je bent in deze veel te goed en goedgelovig geweest, hopelijk ziet justitie dit in en kan het alsnog rechtgezet worden...

Laatst gewijzigd door bembem : 4 september 2017 om 21:08.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2017, 22:24   #1048
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

It takes one to know one he bembem
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2017, 22:26   #1049
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Dit dossier maakt het zeer duidelijk dat onze ambtenarij zeer kwistig omspringt
met beschuldigingen die men blijkbaar toch niet hoeft te bewijzen.
Laat ons zeggen dat dat 'menselijk' is gezien zowel op politics.be als op het juridisch forum onmiddellijk - en als eerste - een hoop mensen klaar staan om dit te herhalen.
Ik had dat wel verwacht op dit forum maar ben toch verbaasd dat mensen met een juridische opleiding (juridisch forum) hetzelfde liedje uit volle borst meezingen.

Ik ben ietwat voorzichtiger en doe geen uitspraken alvorens een rechter zich heeft uitgesproken over de mensen die mijn zaak hebben overgenomen.
Ons wetboek is een kladboekje, honderden keren doorgestreept en verbeterd door elke minister die de drang voelde om zijn stempel te drukken.
Geen kat geraakt daar nog aan uit.

Ik kan wel één ding besluiten. Dit dossier (en onze miserie) is volledig te danken aan prutsers bij de fiscus en absurde en gewoonweg foutieve procedures. Vergeten huiswerk - vals PV - onterechte solidariteit t.o.v. een collega - amateurisme - ....

Al wat hierboven is opgesomd, is met bewijzen reeds doorgestuurd en dus geweten (of zou moeten) geweten (zijn) door de verantwoordelijken bij de fiscus en verantwoordelijke ministers sinds we onze herziening van 230.000€ mochten ophoesten - begin 2010.
Een fatsoenlijke advocaat, beter vroeger dan laat.

Sorry Johan, maar je had u heel wat miserie kunnen sparen als je door de zure appel had heengebeten....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2017, 22:37   #1050
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Een fatsoenlijke advocaat, beter vroeger dan laat.

Sorry Johan, maar je had u heel wat miserie kunnen sparen als je door de zure appel had heengebeten....
Dat zijn vijgen na pasen, Johan moet zien dat ie alsnog redt wat er te redden valt, en ik denk dat ie kans maakt, after all is deze zaak + wat er allemaal misgelopen is toch echt wel té gortig.......
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 20:09   #1051
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
en hebben ze handig misbruik gemaakt van het feit dat jij met naam & adres nog steeds vermeld stond in de papieren van desbetreffende bvba
Ja, waar haal jij dat? Toon me eens papieren na 2005 waarin ik nog met naam en adres vermeld sta, ik ben echt benieuwd.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 20:35   #1052
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Johan tot hiertoe zijn vooral de oplichters (Patrick Coumans en Jan Langenakens) erin geslaagd de boel op te lichten
Ik moet je echt wel teleurstellen.
In de documenten die betrekking hebben op mijn zaak tegen de fiscus (totaal iets anders dan de zaak die in Mechelen wordt onderzocht) worden de namen Patrick Coumans en Jan Langenakens éénmaal vermeld en dit in een PV opgemaakt op 4 december 2009.
Nu is reeds op 17 maart 2009 de opdracht gegeven om ons te belasten voor de som van 230.000€, dat is meer dan een half jaar eerder.

De waarheid is dat men bij de fiscus van Namen tot op vandaag elke link met het dossier van Mechelen ontkent.

Van het PV dat 18 maand na datum door de ambtenaar is opgesteld blijft na grondig lezen enkel nog goed voor een misplaatste grap. Het is tevens de eerste zet in het ontkennen van wat er eigenlijk allemaal bij de fiscus is fout gelopen. Een ambtenaar bij de BBI van Brussel (E.O.) heeft me tijdens een bezoek (08-05-2012) alle stommiteiten uit de doeken gedaan.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  20170905b_Politics.jpg‎
Bekeken: 235
Grootte:  90,1 KB
ID: 106897  

Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 20:59   #1053
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Een fatsoenlijke advocaat, beter vroeger dan laat.

Sorry Johan, maar je had u heel wat miserie kunnen sparen als je door de zure appel had heengebeten....
Uw raad is identiek aan raad die we overal te horen krijgen.
Alleen zijn advocaten die de 'juridische complicaties' kennen onbetaalbaar -in andere woorden uitgelegd .... een gewone burger is een vogel voor de kat.

Komt er nog bij dat op juridische hulp vandaag BTW dient betaald te worden en dat de kosten voor een advocaat niet meer op de overheid kunnen verhaald worden. Waar blijft de gewone burger met zo'n wetboek?
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  20170905c_Politics.jpg‎
Bekeken: 189
Grootte:  179,6 KB
ID: 106898  

Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 21:05   #1054
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Ja, waar haal jij dat? Toon me eens papieren na 2005 waarin ik nog met naam en adres vermeld sta, ik ben echt benieuwd.
Bijlage 106862 (die ik hier eerder postte) vermeldt toch wel degelijk Rue de l'étoile 3 te 5363 Emptinne als adres, (hetzelfde adres dat reeds toen jij nog zaakvoerder was op de papieren stond).
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 21:09   #1055
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Op datzelfde document staat eveneens een verwijzing naar de oorspronkelijke vennoten, met name:

Citaat:
Datum van de neerlegging van de oprichtingsakte OF van het recentste stuk dat de datum van bekendmaking van de oprichtingsakte en van de akte tot statutenwijziging vermeldt. 17-02-2001
Via het staatsblad komt men dan uit op jouw naam...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 21:15   #1056
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Ik moet je echt wel teleurstellen.
In de documenten die betrekking hebben op mijn zaak tegen de fiscus (totaal iets anders dan de zaak die in Mechelen wordt onderzocht) worden de namen Patrick Coumans en Jan Langenakens éénmaal vermeld en dit in een PV opgemaakt op 4 december 2009.
Nu is reeds op 17 maart 2009 de opdracht gegeven om ons te belasten voor de som van 230.000€, dat is meer dan een half jaar eerder.

De waarheid is dat men bij de fiscus van Namen tot op vandaag elke link met het dossier van Mechelen ontkent.

Van het PV dat 18 maand na datum door de ambtenaar is opgesteld blijft na grondig lezen enkel nog goed voor een misplaatste grap. Het is tevens de eerste zet in het ontkennen van wat er eigenlijk allemaal bij de fiscus is fout gelopen. Een ambtenaar bij de BBI van Brussel (E.O.) heeft me tijdens een bezoek (08-05-2012) alle stommiteiten uit de doeken gedaan.
Johan daarmee ik zei dat die Patrick Coumans & co de boel opgelicht hebben vermits ze de fiscus blaasjes hebben wijsgemaakt toen die bij hen zijn wezen aankloppen, of wat dacht je dat die Patick gezegd heeft dat ie zat te sjjoemelen, nee die heeft handig gebruik gemaakt van het feit dat jij nog ergens een link (mede vermelding via de papieren) had met het bedrijf....

Laatst gewijzigd door bembem : 5 september 2017 om 21:15.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 21:15   #1057
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Bijlage 106862 (die ik hier eerder postte) vermeldt toch wel degelijk Rue de l'étoile 3 te 5363 Emptinne als adres, (hetzelfde adres dat reeds toen jij nog zaakvoerder was op de papieren stond).
Wat is daar mis mee?
Heb je nog nooit een bvba tegengekomen die op hetzelfde adres blijft staan?
Als dat ertoe leidt dat ambtenaren automatisch veronderstellen dat, ondanks de publicaties in het staatsblad ook de zaakvoerder dezelfde blijft dan mogen we nog een hoop miserie verwachten.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 21:17   #1058
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Op datzelfde document staat eveneens een verwijzing naar de oorspronkelijke vennoten, met name:



Via het staatsblad komt men dan uit op jouw naam...

Zoals je zelf zegt ... oorspronkelijke vennoten.
Ik zie nog steeds geen excuus voor de verwisseling van zaakvoerder.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 21:20   #1059
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Johan ik zou hen dat papier tonen van 2008 (re-cf. bijlage 106862) waaruit blijkt dat die Patrick Coumans toen reeds de bestuurder-zaakvoerder was. En er eveneens nogmaals op hameren dat jij de boel hebt laten overnemen door desbetreffende Patrick. Dat kan je immers bewijzen via het staatsblad.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 21:31   #1060
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Zoals je zelf zegt ... oorspronkelijke vennoten.
Ik zie nog steeds geen excuus voor de verwisseling van zaakvoerder.
Dat heeft die Patrick natuurlijk wijsgemaakt op ogenblik dat fiscus onderzoek deed bij hem snappie...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be