Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 september 2009, 18:49   #121
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Getver... ga toch eens om met je eigen grote mond. Ik heb ook al een ban gehad en heb er toen amper een woord over gezegd omdat de moderatie nu eenmaal een privaat forum uitbaat. Als ik een idioot was dan had ik honderd dubbelniks gemaakt enkel om mijn situatie uit te leggen. Maar dat kan je evenzeer doen via mail.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 september 2009 om 18:50.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2009, 18:55   #122
farak
Burgemeester
 
farak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Berichten: 551
Standaard

Waarom word je geband op dit forum? Als ik de reacties op dit forum lees...dat zijn veelal extreme aanslagen op zowat alles wat je kan bedenken. Maar vooral racistische opmerkingen als: vuil bruinen, zwetzakken, gore profiteurs en stinkende apen lijken me na een aanmaning toch genoeg om iemand te bannen? In sommige gevallen praten we niet meer over vrijheid van meningsuiting, maar bevuiling door uitgebraakte, foutieve meningen, die op niets slaan en alleen een vertolking zijn van iemands blinde woede.
__________________
“You cannot teach a man anything; you can only help him discover it in himself.” Galileo Galilei
"Fear is the path of the dark side" Yoda

Laatst gewijzigd door farak : 28 september 2009 om 18:57.
farak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2009, 20:06   #123
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farak Bekijk bericht
Waarom word je geband op dit forum? Als ik de reacties op dit forum lees...dat zijn veelal extreme aanslagen op zowat alles wat je kan bedenken. Maar vooral racistische opmerkingen als: vuil bruinen, zwetzakken, gore profiteurs en stinkende apen lijken me na een aanmaning toch genoeg om iemand te bannen?

Maar forumleden die VB gezind zijn constant het verwijt naar het hoofd slingeren dat ze racisten zijn mag dan wel?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2009, 20:28   #124
farak
Burgemeester
 
farak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Berichten: 551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Maar forumleden die VB gezind zijn constant het verwijt naar het hoofd slingeren dat ze racisten zijn mag dan wel?
Het is minder erg, maar even fout. (aangeboren huidskleur >< gedachten in je hersenen)

Verwar ook niet VB gezinden met ontevreden personen waarvan de woede het dichts bij het gedachtegoed van het VB staat. Het zijn deze personen waar ik op doel. Van deze personen weet de helft nog niet 5 standpunten van het programma van het blok.

edit: sorry, het belang!
__________________
“You cannot teach a man anything; you can only help him discover it in himself.” Galileo Galilei
"Fear is the path of the dark side" Yoda

Laatst gewijzigd door farak : 28 september 2009 om 20:31.
farak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 10:31   #125
svenska blue eyes
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 15 oktober 2009
Berichten: 1
Standaard

in the beginning, there were the negros. with one leader who owned all the women because he was stronger en smarter. and there was one negro man who could choose two negro women from him because he saved the leader from surtain death. but the negro-women wanted him to choose between them. and than the negro-man spoke to god. god listened when the negro said: god, why are these women all the same? I love them, but I can't make a choice between them. en god said: ok, i will make someone who is the exact opposite of yourself. and so it happened, the albino was born. but the negro didn't like it. he did not want to make children with a woman so different in age. he chose for the negro-woman who gave birth to the albino child. god was furious because he could only change humans who were not born yet. and the mother worried about her child that it would never have someone to love. so she now praid to god for a miracle...and another albino of the opposite sexe was born. the albino kids grew up and they loved eich other. they gave birth to many children. and now the leader-negro loved the white children because they were so pure in his eyes. en he wanted to make children so he gave everything he owned to the albino-mother. the mother said: ok, i can not refuse such an offer and gave away one of her children. and eventually the mixed race was born. now I hope that you understand why the white race wants to protect gods heritage. and why we are so affraid of stranger from the south who invade our countries...

ras-cistisch of niet... t'is maar hoe je ermee omgaat...
svenska blue eyes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 10:43   #126
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door svenska blue eyes
god was furious because he could only...
Then why call him"god"?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 10:47   #127
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Maar forumleden die VB gezind zijn constant het verwijt naar het hoofd slingeren dat ze racisten zijn mag dan wel?
Indien ze racistische posten plaatsen, waarom mag zou dat niet gezegd mogen worden? Zijn ze niet verantwoordelijk voor wat ze schrijven en moeten ze tegen zichzelf beschermd worden?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 11:13   #128
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Shana Towa, Chag Sameach!
Shalom!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 11:40   #129
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farak Bekijk bericht
Het is minder erg, maar even fout. (aangeboren huidskleur >< gedachten in je hersenen)

Verwar ook niet VB gezinden met ontevreden personen waarvan de woede het dichts bij het gedachtegoed van het VB staat. Het zijn deze personen waar ik op doel. Van deze personen weet de helft nog niet 5 standpunten van het programma van het blok.

edit: sorry, het belang!
Zoals er ook nog altijd mensen zijn die denken dat de SP.a de partij van de werkmens is, bedoel je?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be