Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 oktober 2013, 12:44   #121
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Excuseer?
Wie een werkloosheidsuitkering krijgt is niet " onbekwaam" om ergens de handen uit de mouwen te steken!
als je ook maar enigzins kan begrijpend lezen zou je wel gezien hebben dat niet ik vind dat die mensen onbekwaam on ongeschikt zijn, maar degene waarop ik antwoordde.


en ik heb nog altijd geen antwoord op mijn vraag die je zo doodleuk negeert.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 12 oktober 2013 om 12:45.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2013, 16:44   #122
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
als je ook maar enigzins kan begrijpend lezen zou je wel gezien hebben dat niet ik vind dat die mensen onbekwaam on ongeschikt zijn, maar degene waarop ik antwoordde.


en ik heb nog altijd geen antwoord op mijn vraag die je zo doodleuk negeert.
1. Ik citeer u even
QUOTE=Sywen;6834932]dus je wil onbekwame mensen laten werken waar ze ongeschikt voor zijn?

zoals de jobtjes die Alcie voorstelde..
wil jij je laten verzorgen door onbekwame mensen?
wil jij je kinderen toevertrouwen aan onbekwame mensen?

en jij vind dat een goed idee?


onbegrijpelijk[/quote]
Daar kreeg u een reactie op en terecht lijkt me.
2. ik las nergens een vraag aan mij persoonlijk, stel ze nog maar eens.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 07:38   #123
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.954
Standaard

https://www.tijd.be/politiek-economi.../10034983.html

Ik vraag me echt af hoe ze dat gaan doen. Gaat men mensen niet vervangen bij de groendiensten of het straatonderhoud van steden en gemeenten om dat werk dan te laten doen door doppers ? Of gaat men politici en managers en content-providers niet vervangen en dat laten doen door werklozen ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 08:00   #124
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
https://www.tijd.be/politiek-economi.../10034983.html

Ik vraag me echt af hoe ze dat gaan doen. Gaat men mensen niet vervangen bij de groendiensten of het straatonderhoud van steden en gemeenten om dat werk dan te laten doen door doppers ? Of gaat men politici en managers en content-providers niet vervangen en dat laten doen door werklozen ?
Er zijn genoeg werkjes die door vrijwilligers gedaan worden.
Google maar eens.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 09:26   #125
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.786
Standaard

Moeten we extreme paden gaan bewandelen om bepaalde problemen opgelost te krijgen?

Extreem zou zijn dat wel al diegenen die uit andere landen gekomen zijn allemaal terug huiswaarts sturen en de jobs die zij gekregen of gestolen hebben aan de mensen van eigen bodem 'geven'?

Te fanatieke denkpiste waarschijnlijk, alhoewel?

Citaat:
Ik vraag me echt af hoe ze dat gaan doen. Gaat men mensen niet vervangen bij de groendiensten of het straatonderhoud van steden en gemeenten om dat werk dan te laten doen door doppers ? Of gaat men politici en managers en content-providers niet vervangen en dat laten doen door werklozen ?
Gaat u in Antwerpen eens kijken wat er bij die diensten te werk gesteld is, daar is géén autochtoon meer bij.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 10:40   #126
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.954
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht


Gaat u in Antwerpen eens kijken wat er bij die diensten te werk gesteld is, daar is géén autochtoon meer bij.
Zever. Gemakkelijk de helft van diegenen die ik op straat bezig zie zijn autochtonen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 10:44   #127
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.954
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Er zijn genoeg werkjes die door vrijwilligers gedaan worden.
Google maar eens.
Inderdaad. Vrijwilligerswerk is er genoeg. Heb ik niet aan gedacht. Bezoek van zieken, vereenzaamden, gepensioneerden, bloed geven, ... . Of het tussen die twee groepen mensen gaat klikken, daar heb ik toch zo mijn vraagtekens bij.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 10:49   #128
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Inderdaad. Vrijwilligerswerk is er genoeg. Heb ik niet aan gedacht. Bezoek van zieken, vereenzaamden, gepensioneerden, bloed geven, ... . Of het tussen die twee groepen mensen gaat klikken, daar heb ik toch zo mijn vraagtekens bij.
Dat is idd de vraag.
Maar tussen welke groepen klikt het het wel bij werklozen?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 11:35   #129
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Zever. Gemakkelijk de helft van diegenen die ik op straat bezig zie zijn autochtonen.
Hier nochtans niet.

Als de bezemwagen voorbij komt, dan is dat met een Vlaming/Vlaamse aan het stuur. Verder loopt er een hele karavaan negers, Noord-Afrikanen en een zootje onbestemd ongeregeld er bij.


Is wel een verandering met de dagen toen ik op de groendienst werkte, eerst aan het Nachtegalenpark, daarna aan het serrecomplex in Wilrijk, nooit geen vreemdelingen gezien daar.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 15:49   #130
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.954
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hier nochtans niet.

Als de bezemwagen voorbij komt, dan is dat met een Vlaming/Vlaamse aan het stuur. Verder loopt er een hele karavaan negers, Noord-Afrikanen en een zootje onbestemd ongeregeld er bij.


Is wel een verandering met de dagen toen ik op de groendienst werkte, eerst aan het Nachtegalenpark, daarna aan het serrecomplex in Wilrijk, nooit geen vreemdelingen gezien daar.
Bwa. Er lopen toch ook altijd wel wat autochtone vrouwen bij hier. Zo die met hun hoofddoek die ziet ge nergens waar er gewerkt moet worden.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be