Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 december 2017, 12:25   #681
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Graag had ik dieper ingegaan op uw blindheid voor het rationeel voor de hand liggende feit dat deze zaak overduidelijk een zaak van belangenvermenging, normvervaging en favoritisme.

Maar vermits u dan uit onmacht de rode driehoek hanteert, zie ik me verplicht het debat verder te zetten met iedereen behalve u.
Ik herhaal, het is niet Land Invest die op tunnelplaats het grote geld binnenhaalt. Verder heeft Land Invest 1 project in Antwerpen sinds De Wever op het schoon verdiep zit en het is geen project in opdracht van het stadsbestuur. Land Invest haalde meer projecten binnen onder het bewind van Janssens. Favoritisme, laat me niet lachen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 13:38   #682
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
gij vindt personeel laten shoppen met belastinggeld niet misdadig ??
Hangt ervan af wat de afspraken zijn. Restaurantkosten en kleding zijn zaken waar je over kan discussieren.
En ik blijf het zeggen: het was dom om dat te doen.

Hier trouwens de zaken waarover het ging:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/nbra13032003_035

Citaat:
Belangrijk is ook dat niet alles via Visa werd betaald. De stadsontvanger deelde begin dit jaar 25 procent van het budget kosten eigen aan het ambt uit in cash geld. Elke schepen kreeg op die manier 1.200 euro in een discrete enveloppe. Financieschepen Luc Bungeneers nam de enveloppe niet aan omdat hij de controle niet waterdicht vond.

Burgemeester Leona Detiège (SP.A)
Zal voor 633 euro aan kledinguitgaven terugbetalen. Het is niet bekend waar het cash ontvangen geld voor wordt gebruikt.

Marc Van Peel (CD&V), schepen voor Personeel
Gaf bijna de helft van zijn budget uit aan kleding: 1.292 euro. Zal dat terugbetalen. De 1.200 euro cash geld wordt gebruikt voor etentjes door kabinetsmedewerkers bij belangrijke besprekingen.

Leo Delwaide (VLD), schepen voor Haven en Economie
Is de enige schepen die geen Visakaart heeft uit de stedelijke begroting. Delwaide krijgt wel een kostenvergoeding van het Havenbedrijf.

...
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 13:57   #683
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
...die haar dan op een vliegtuig naar Parijs hebben gezet... (terwijl ze wegens drugs in dikke moeilijkheden zaten met het gerecht aldaar).
Niemand wordt door een ambassade op een vliegtuig gezet. Vanwaar haal je dergelijke fantasie ? Kim Geybels of Bas Luyten zijn nog nooit in aanraking gekomen met het gerecht. Niet in het binnenland en niet in het buitenland.

Bart De Wever gaat naar verjaardagsfeestjes van iemand die weken in coma heeft gelegen door zijn drugsgebruik. Dat is geen fantasie.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger en De Mier uitlevering aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op viktor Orban kunnen stemmen.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 4 december 2017 om 13:59.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 14:01   #684
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik herhaal, het is niet Land Invest die op tunnelplaats het grote geld binnenhaalt. Verder heeft Land Invest 1 project in Antwerpen sinds De Wever op het schoon verdiep zit en het is geen project in opdracht van het stadsbestuur. Land Invest haalde meer projecten binnen onder het bewind van Janssens. Favoritisme, laat me niet lachen.
Jij weet meer....
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger en De Mier uitlevering aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op viktor Orban kunnen stemmen.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 14:05   #685
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Het gaat hier wel over het organiseren van een vluchtweg, het eventueel zorgen voor de juiste (diplomatieke ?) papieren.
Alsof diplomaten zich niet heel veel kunnen permitteren, ook buitenlandse diplomaten in Belgie trouwens.
Kim Geybels is nooit een diplomate geweest en heeft nooit een diplomatiek paspoort gehad. Wat jij met juiste (diplomatieke ?) papieren bedoelt vraagt om verduidelijking.

Jij hebt blijkbaar weinig ervaring als wereldreiziger.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger en De Mier uitlevering aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op viktor Orban kunnen stemmen.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 14:33   #686
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Niemand wordt door een ambassade op een vliegtuig gezet. Vanwaar haal je dergelijke fantasie ? Kim Geybels of Bas Luyten zijn nog nooit in aanraking gekomen met het gerecht. Niet in het binnenland en niet in het buitenland.

Bart De Wever gaat naar verjaardagsfeestjes van iemand die weken in coma heeft gelegen door zijn drugsgebruik. Dat is geen fantasie.
En Bas Luyten heeft (of had) geen drugsproblemen, en was niet verwikkeld in een Thailandse drugszaak, en varkens kunnen vliegen...
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 14:36   #687
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Kim Geybels is nooit een diplomate geweest en heeft nooit een diplomatiek paspoort gehad. Wat jij met juiste (diplomatieke ?) papieren bedoelt vraagt om verduidelijking.

Jij hebt blijkbaar weinig ervaring als wereldreiziger.
Gij weet blijkbaar goed hoe het allemaal is gelopen. Wel leg het dan uit.
Maar gene zever aub.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 14:43   #688
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
En Bas Luyten heeft (of had) geen drugsproblemen, en was niet verwikkeld in een Thailandse drugszaak, en varkens kunnen vliegen...
Varkens kunnen niet vliegen. De rest klopt.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger en De Mier uitlevering aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op viktor Orban kunnen stemmen.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 14:45   #689
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Gij weet blijkbaar goed hoe het allemaal is gelopen. Wel leg het dan uit.
Maar gene zever aub.
Als je een idee wil hebben kan ik je volgende film aanbevelen:

https://www.youtube.com/watch?v=ohF5ZO_zOYU
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger en De Mier uitlevering aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op viktor Orban kunnen stemmen.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 14:46   #690
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Jij weet meer....
Dat klopt
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 19:42   #691
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.939
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik herhaal, het is niet Land Invest die op tunnelplaats het grote geld binnenhaalt. Verder heeft Land Invest 1 project in Antwerpen sinds De Wever op het schoon verdiep zit en het is geen project in opdracht van het stadsbestuur. Land Invest haalde meer projecten binnen onder het bewind van Janssens. Favoritisme, laat me niet lachen.
https://www.tijd.be/ondernemen/vastg...&ts=1512412825

Lees en leer. LIG werkt momenteel aan de verkoop van het project aan de Tunnelplaats. Zou raar zijn als ze er geen eigenaar van waren.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 20:04   #692
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Varkens kunnen niet vliegen. De rest klopt.
Als de rest klopt, dan kan ik zelf vliegen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 20:17   #693
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.006
Standaard

En hier maar en overal in dit sjoemel merk België met bloempoten naar elkaar werpen, t’s erger dan over de voetbal en dat hebben de partijen oooooh zo graag. Dat houd hen aan de macht!
Maar wat doen al die partijen aan de corruptie >>> al de partijen???? bv: PS, Meest duidelijk voorbeeld >> Di Rupo stelde nieuwe werkwijze voor, de grote opkuis waarvan sprake is na enkele maanden al weer vergeten!!! cdH, sp.a Nieuw is identiek als voorheen maar met andere woorden...

En de linksen en de vakbonden om de perseptie maar bleiten over de rijken, en als men hier naar Zwitserland durft te verwijzen >> steunt men de rijken, de banken is de perceptie!

Maar links hier verwijst niet naar Nederland dat met de linksen het grootste kapitaal versluizend sjoemel land werd en niet >>> naar wat Zwitserland met directe democratie= voor alles referendum kiezen wel daadwerkelijk doet tegen sjoemel.

Daarom, Ook voor het volgende verwijs ik steeds naar Zwitserland, waar het politiek en economisch goed loopt! !

Nederlands-Zwitsers oliebedrijf dreigt met vertrek uit Zwitserland na strenge anticorruptiewetgeving
Het Nederlands-Zwitserse oliebedrijf Vitol overweegt een vertrek uit Zwitserland. Aanleiding is de mogelijke komst van een strenge anticorruptie wet. Het bedrijf is bang dat verdere aanwezigheid in Zwitserland de reputatie schaadt.
Vitol is in de jaren 60 in Rotterdam opgericht en maakt met oliehandel een jaaromzet van 152 miljard dollar. Het is een van de grootste - en misschien wel onbekendste - bedrijven ter wereld.

Gérard Delsad, de hoogste baas van Vitol in Zwitserland, gaf afgelopen week een interview aan de Zwitserse zakenkrant Agefi. Daarin suggereerde hij dat het bedrijf overweegt te vertrekken uit Zwitserland als daar strenge anticorruptiewetgeving wordt ingevoerd.

Paradise Papers
Vitol heeft een kantoor in Genève waar 185 mensen werken. Het bedrijf heeft wereldwijd 40 vestigingen en in totaal 1200 man in dienst.

"Als Zwitserland niet meer een marktplaats wil zijn voor grondstoffen dan nemen we daar akte van", zo zei Delsad naar aanleiding van de anticorruptievoorstellen van de Zwitserse regering. "Wat wij nodig hebben is de mogelijkheid om te kunnen werken in een heldere en stabiele omgeving."

Delsad hekelt volgens Zwitserse media de reactie van de Zwitserse politiek op publicaties in de zogenaamde Paradise Papers waaruit blijkt dat er via Zwitserland dubieuze deals werden gesloten in de grondstoffenhandel.

"Wij hebben Zwitserland niet nodig voor onze business: voor een wereldwijd opererende groep zoals Vitol is het eenvoudig om activiteiten te verplaatsen en dus ook de medewerkers in kantoren in Europa, Azië en de VS We zijn allemaal heel mobiel en kunnen overal werken."

Storende berichtgeving
De woordvoerder van Vitol zegt dat het bedrijf zich erg stoort aan de berichtgeving over de grondstoffenhandel in Zwitserse media. "We hebben een erg slechte pers in Zwitserland. De media luistert er vooral naar de organisaties die ons bekritiseren en vervolgens niet naar ons."
Daarbij wordt onder meer gedoeld op Ngo’s als Global Witness en Public Eye die veel onderzoek deden naar de manier van werken van de grote grondstoffenhandelaren in Afrika.

Zwitserland handelscentrum
Handelaren in olie en andere grondstoffen kiezen vaak Zwitserland als vestigingsplaats. De zogenaamde 'big four' zitten er allemaal.

Trafigura heeft een hoofdkantoor in Amsterdam en een belangrijke vestiging in Luzern. Glencore, ook een handelshuis in metalen, energie en agrarische producten zit in Baar, in het Zwitserse kanton Zug. Gunvor, eigenaar van onder meer een raffinaderij in Rotterdam, zetelt net als Vitol in Genève.

Enorme omzetten
De bedrijven behoren met relatief weinig personeel qua omzet vaak tot de grootste ter wereld. Trafigura maakte vorig jaar een omzet van bijna 100 miljard dollar. Gunvor, opgericht door een Zweed en een Rus en statutair gevestigd op Cyprus, van 47 miljard dollar. Glencore 153 miljard dollar. En Vitol dus 152 miljard.

Vitol hekelt de Zwitserse minister van justitie Simonetta Sommaruga die naar aanleiding van de Paradise Papers strengere anticorruptiewetgeving voorstelt. "Als de sector het niet voor elkaar krijgt om zich te houden aan de eigen regels, dan moet de staat gaan reguleren", zei ze in Zwitserse kranten.

In de zogenaamde Paradise Papers was naar voren gekomen dat Glencore een dubieuze deal had gesloten waardoor het goedkoop koper kan winnen in De Democratische republiek Congo.

Dubieuze deals
Rondom de handelaren in grondstoffen hangt al decennia de waas van dubieuze deals. De bedrijven werken daar zelf aan mee door zo min mogelijk in de openbaarheid te treden. De meesten zijn niet aan de beurs genoteerd. Vitol is volledig in handen van 350 medewerkers van het bedrijf. De kritiek op Zwitserland is, dat ze er te weinig aan doen.

De Zwitserse regering zegt nu in het wetsvoorstel dat alle betalingen over de 100.000 Zwitserse frank (100.400 euro) door grondstofhandelaren openbaar moeten worden gemaakt. Dit zou volgens de regering burgers van landen waar grondstoffen worden gewonnen, inzicht geven in hoeveel de regering binnenhaalt met de grondstoffen.

"Het is een eerste stap die gebaseerd is op Europese initiatieven om corruptie te bestrijden", zo zei Sommagura in het Zwitserse parlement. Critici vinden dat ze teveel luistert naar ngo's en niet naar de grondstoffenbedrijven zelf.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 20:30   #694
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Als de rest klopt, dan kan ik zelf vliegen.
Mijn beste Bob,

Ik kan ook vliegen, in een vliegtuig.

Ik blijf me afvragen waar jouw fantasie op gebaseerd is. Het is een feit dat ex-voorzitters van Jong N-VA in ongenade zijn gevallen van de partij. Ben jij een N-VA partijslaaf ? Stop jij enkel met laster aan de ex-voorzitters van Jong N-VA op het moment dat ze zichzelf het leven beroven ?

Je zou beter een beetje kritisch staan ten aanzien van van de moraal van N-VA. Bart De Wever drinkt Amerikaanse aspartaamfrisdrank op een verjaardagsfeestje van een junkie die dit jaar weken in coma lag door zijn drugsproblematiek.

Wat heb jij hierover te vertellen ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger en De Mier uitlevering aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op viktor Orban kunnen stemmen.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 4 december 2017 om 20:32.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 20:42   #695
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
maar in "die andere bedrijven" is het wel geen belastinggeld.
.. mja .. het probleem is dat die cola zero niet met belastinggeld betaald werd, althans niet direct ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 20:44   #696
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Erik Van der Paal (45) neemt in De Standaard de verdediging op van de burgemeester: ‘De gebeurtenissen grepen me aan. Ik geef elk jaar een feestje, nooit eerder had ik Bart uitgenodigd. Omdat ik weet dat hij zo’n dingen niet graag doet. Maar deze keer was het anders. In mei lag ik nog op sterven. Ik heb tweeënhalve week in coma gelegen, een gevolg van mijn drugsverslaving. Ik denk dat daarom de emotie het heeft gehaald op zijn politieke intuïtie. Hij dacht wellicht: “Erik geeft een feestje, ik zal maar eens gaan.”’

Met dergelijke sujetten gaat Bart De Wever Amerikaanse aspartaamfrisdrank nuttigen. Wat Bart De Wever en zijn N-VA kliek de wereld ingestuurd hebben over de Bangkok-vakantie van Kim Geybels en Bas Luytens was enkel op fantasie gebaseerd.
.. ik ben verdrietig ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 21:50   #697
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.313
Standaard

Land Invest Group blijkt voor 50% in handen van Ogeo Fund, het vijfde grootste pensioenfonds van ons land.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 4 december 2017 om 21:55.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 21:58   #698
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.313
Standaard

Ogeo Fund is het pensioenfonds van de in opspraak gekomen intercommunale Publifin.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 22:00   #699
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.313
Standaard

Het fonds beheert 1,1 miljard euro aan pensioengeld van gemeentepersoneel en medewerkers van de energie intercommunales.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 4 december 2017 om 22:00.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 22:39   #700
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Mijn beste Bob,

Ik kan ook vliegen, in een vliegtuig.

Ik blijf me afvragen waar jouw fantasie op gebaseerd is. Het is een feit dat ex-voorzitters van Jong N-VA in ongenade zijn gevallen van de partij. Ben jij een N-VA partijslaaf ? Stop jij enkel met laster aan de ex-voorzitters van Jong N-VA op het moment dat ze zichzelf het leven beroven ?

Je zou beter een beetje kritisch staan ten aanzien van van de moraal van N-VA. Bart De Wever drinkt Amerikaanse aspartaamfrisdrank op een verjaardagsfeestje van een junkie die dit jaar weken in coma lag door zijn drugsproblematiek.

Wat heb jij hierover te vertellen ?
Dat ik mij afvraag of ge met mijn voeten aan het spelen bent, of dat ge het allemaal ernstig meent.
Trouwens in dit artikel https://nl.wikipedia.org/wiki/Kim_Geybels staan genoeg bronnen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be