Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 mei 2005, 10:01   #41
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.V.V.
Dokters schrijven inderdaad zomaar Rilatine voor op 'vermoeden' van autistisch spectrum ,ik heb het zelf meegemaakt met mijn oudste zoon van elf , die nog voor er enige onderzoeken werden gedaan dat vergif voorgeschreven kreeg. Door dat medicijn kwam zijn autisme nog meer naar boven zodat we er zelf mee gestopt waren het hem te geven (de dokters in de waan latend) we zijn nu ondertussen 5 jaar verder en mijn zoon doet het heel goed zonder medicijnen

Als ze da spul gepakt hebben zijn het net junks, zo down als iet...

Natuurlijk zonder spul zijn ze hyperactief, of maken ze de raarste redeneringen, ...

Ik ken ook zo iemand en da is een braaf manneke, maar na een kwartier naar zijn gezwets te luisteren moet ik buiten, ik vind da zelf erg, maar die maakt u zo zenuwachtig als iet.

Nie simpel als ge t mij vraagt, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2005, 10:09   #42
L’ intérêt flamand
Partijlid
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: ergens verloren in het grote dietse rijk.
Berichten: 220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Als ze da spul gepakt hebben zijn het net junks, zo down als iet...

Natuurlijk zonder spul zijn ze hyperactief, of maken ze de raarste redeneringen, ...

Ik ken ook zo iemand en da is een braaf manneke, maar na een kwartier naar zijn gezwets te luisteren moet ik buiten, ik vind da zelf erg, maar die maakt u zo zenuwachtig als iet.

Nie simpel als ge t mij vraagt, ...
Bij mijn zoon had het spul gewoon geen effect. De bedoeling was zijn aandacht te vergroten. Maar het hielp geen barst. Hij werd er ook geen "junk" van. Er gebeurde gewoon niks. We zijn er dan ook mee gestopt. Later bleek hij een ernstige vorm van dislectie te hebben. Zijn concentratie was zo "zwak" omdat het hem zo verschrikkelijk veel moeite koste om "symbolen" te ontcijferen. Daardoor werd hij snel moe. Na drie jaar zware begeleiding gaat het nu redelijk goed met hem. De huidige maatschappij is bereid rekening te houden met leerstoornissen. In mijnen tijd waart ge gewoon dom,lui of alle twee.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by L’ intérêt flamand on 26-05-2005 at 11:10
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Als ze da spul gepakt hebben zijn het net junks, zo down als iet...

Natuurlijk zonder spul zijn ze hyperactief, of maken ze de raarste redeneringen, ...

Ik ken ook zo iemand en da is een braaf manneke, maar na een kwartier naar zijn gezwets te luisteren moet ik buiten, ik vind da zelf erg, maar die maakt u zo zenuwachtig als iet.

Nie simpel als ge t mij vraagt, ...
Bij mijn zoon had het spul gewoon geen effect. De bedoeling was zijn aandacht te vergroten. Maar het hielp geen barst. Hij werd er ook geen "junk" van. Er gebeurde gewoon niks. We zijn er dan ook mee gestopt. Later bleek hij een ernstige vorm van dislectie te hebben. Zijn concentratie was zo "zwak" omdat het hem zo verschrikkelijk veel moeite koste om "symbolen" te ontcijferen. Daardoor werd hij snel moe. Na drie jaar zware begeleiding gaat het nu redelijk goed met hem. De huidige maatschappij is bereid rekening te houden met leerstoornissen. In mijnen tijd waart ge gewoon dom,lui of alle twee.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Als ze da spul gepakt hebben zijn het net junks, zo down als iet...

Natuurlijk zonder spul zijn ze hyperactief, of maken ze de raarste redeneringen, ...

Ik ken ook zo iemand en da is een braaf manneke, maar na een kwartier naar zijn gezwets te luisteren moet ik buiten, ik vind da zelf erg, maar die maakt u zo zenuwachtig als iet.

Nie simpel als ge t mij vraagt, ...
Bij mijn zoon had het spul gewoon geen effect. De bedoeling was zijn aandacht te vergroten. Maar het hielp geen barst. Hij werd er ook geen "junk" van. Er gebeurde gewoon niks. We zijn er dan ook mee gestopt. Later bleek hij een ernstige vorm van dislectie te hebben. Zijn concentratie was zo "zwak" omdat het hem zo verschrikkelijk veel moeite koste om "symbolen" te ontcijferen. Daardoor werd hij snel moe. Na drie jaar zware begeleiding gaat het nu redelijk goed met hem. De huidige maatschappij is bereid rekening te houden met leerstoornissen. In mijnen tijd wart ge gewoon dom,lui of alle twee.[/size]
[/edit]
__________________
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size]
Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme.
"How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name."
- A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan

Laatst gewijzigd door L’ intérêt flamand : 26 mei 2005 om 10:10.
L’ intérêt flamand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2005, 10:14   #43
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Dat zou ik niet durven zeggen Bhairav, er liepen toen ook genieën rond...

Mensen als Newton, en dergelijke kan je moeilijk dom noemen niet waar.


Iemand terecht wijzen als hij fout is , is niet verkeerd, dat heeft niks met dom zijn te maken. Als gij later als volwasene den hyperactieven wilt uithangen, of denkt superintelligent te zijn en u daar anders gaat door gedragen is dat volledig uw zaak.
Ik had het over de mensen in het algemeen, niet of er al dan niet genieën rondliepen.
Het heeft wel met dom zijn te zien als iemand een kleinburgerlijk bekrompen en vooral géén eigen idee heeft van goed en slecht.

En idd, soms denk ik dat, vooral als ik mij onder normale alledaagse oersaaie rechtse domme mensen bevind.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2005, 10:16   #44
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
of maken ze de raarste redeneringen
Hetgeen de huidige normen en waarden in gevaar brengt, ik kan het geloven dat juist Amerika met die rommel is afgekomen.
ADHD'ers beweren vaak dat ze meer hebben aan wiet dan rilatine, maar ja... kneuterigheid alom hè.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be