Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 december 2017, 20:42   #301
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Brussel, een hellhole...
Negatief nieuws maw.
Wel, dan kan je besluiten dat alles een hellhole is.
Sla gelijk welke krant open, en je leest overal alleen maar slecht nieuws.
Hoe komt dat nu ?
Een doordenkertje...
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2017, 20:47   #302
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja dat denk ik ook want van uw soort zullen we niet veel moeten verwachten dan wat gebrul en gelal vanop afstand.
Ge gaat er ene keer naar het ziekenhuis 50 jaar geleden ....ge hoort daar iets dat u niet aanstaat en ge kuist uw schup af.
We hebben anders op TV heel kort geleden ook een paar keer één en ander gezien in Brussel dat ons niet aanstaat.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2017, 20:57   #303
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Ik begrijp de discussie over taal niet als het over een chirurg of zware medische hulp gaat. Dan neem je toch de meest bekwame of beschikbare. Dan begint ge toch niet te neuten dat hij geen Nederlands kent. Aangezien er amper 50.000 Vlamingen in Brussel wonen kan ik me voorstellen dat het een probleem kan zijn om in het Nederlands geholpen te worden. Dat is altijd geen slechte wil maar realiteit. Bovendien spreekt het overgrote deel van die Vlamingen ook Frans.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 00:02   #304
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik begrijp de discussie over taal niet als het over een chirurg of zware medische hulp gaat. Dan neem je toch de meest bekwame of beschikbare. Dan begint ge toch niet te neuten dat hij geen Nederlands kent. Aangezien er amper 50.000 Vlamingen in Brussel wonen kan ik me voorstellen dat het een probleem kan zijn om in het Nederlands geholpen te worden. Dat is altijd geen slechte wil maar realiteit. Bovendien spreekt het overgrote deel van die Vlamingen ook Frans.
Inderdaad. Het overgrote deel van de Vlamingen spreekt Frans, maar het overgrote deel van de Franstaligen spreken geen Nederlands. Als dat wél het geval was was er geen probleem. Zelfs niet in Brussel.

Brussel was in 1830 een overwegend Vlaamse stad. Toen werd er NIET gezegd; er zijn maar 50.000 Franstaligen in Brussel, dus die moeten maar Nederlands leren. We weten allemaal hoe het komt dat Brussel verfranste. Het was de bedoeling om heel Vlaanderen te verfransen. Dat is ook een realiteit.

Het kan mij niet verdommen hoeveel Nederlandstaligen er leven in Brussel. Al waren het er maar 100. Zolang Brussel wettelijk tweetalig is wil ik in het Nederlands te woord worden gestaan én met respect worden behandeld. Dat is geen slechte wil maar mijn recht.
Dat jij dat niet begrijpt, of niet wil begrijpen, is overduidelijk. Het typeert Franstaligen en is intellectueel oneerlijk.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 00:32   #305
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Inderdaad. Het overgrote deel van de Vlamingen spreekt Frans, maar het overgrote deel van de Franstaligen spreken geen Nederlands. Als dat wél het geval was was er geen probleem. Zelfs niet in Brussel...
En bij wie ligt hier de grootste fout ?

Citaat:
...Brussel was in 1830 een overwegend Vlaamse stad. Toen werd er NIET gezegd; er zijn maar 50.000 Franstaligen in Brussel, dus die moeten maar Nederlands leren. We weten allemaal hoe het komt dat Brussel verfranste. ...
Ja ? Hoe ?

Citaat:
...Het kan mij niet verdommen hoeveel Nederlandstaligen er leven in Brussel. Al waren het er maar 100. Zolang Brussel wettelijk tweetalig is wil ik in het Nederlands te woord worden gestaan én met respect worden behandeld. Dat is geen slechte wil maar mijn recht.
Dat jij dat niet begrijpt, of niet wil begrijpen, is overduidelijk. Het typeert Franstaligen en is intellectueel oneerlijk.
Klopt. Altijd maar Frans blijven praten tegen Franstaligen is zeker geen slechte wil. Maar kom nu niet klagen dat de Franstaligen geen Nederlands kennen, want eigenlijk is dat onze schuld.

Erg hé...
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 01:07   #306
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.252
Standaard

Ik hou je niet tegen als jij de schuld op je wil nemen voor de verfransing, maar ik wil niet dat je in mijn naam spreekt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 02:19   #307
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik een slavenmentaliteit ? Ik denk niet dat er hier op dit forum 1 Vlaming is die al zo gestreden heeft voor zijn taal als den deze. Wie in Brussel woont staat iedere dag in de frontlinie. Dat is wat anders dan vanop uw verre patattenveld of vanuit uw mooie fermette staan roepen hoe ge het allemaal zou willen dat het is in Brussel.
Ik zal wel de laatste reden zijn waarom Brussel ooit is verfranst. Gij zijt er blijkbaar toch maar lekker laf gaan lopen .....laat de Fred er alleen maar de hete kolen uit het vuur halen. T'is tof.
Zo te lezen zal ik van u niet veel hulp meer moeten verwachten. En de Zipper is ook al gaan lopen.
Gelukkig is er nog Gipsy.
De beste stuurlui staan aan wal zoveel is me hier wel duidelijk.
En mijn 'kozijnen' ginder hebben destijds al zelfs de Mort Subite aan Heineken verkocht.
De verraders!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 19 december 2017 om 02:24.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 02:32   #308
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik begrijp de discussie over taal niet als het over een chirurg of zware medische hulp gaat. Dan neem je toch de meest bekwame of beschikbare. Dan begint ge toch niet te neuten dat hij geen Nederlands kent. Aangezien er amper 50.000 Vlamingen in Brussel wonen kan ik me voorstellen dat het een probleem kan zijn om in het Nederlands geholpen te worden. Dat is altijd geen slechte wil maar realiteit. Bovendien spreekt het overgrote deel van die Vlamingen ook Frans.
Vergeet het Gip.
De zoveelste poging tot logisch redeneren is bij voorbaat verloren bij de flamingante fundamentalisten.
Een betere illustratie van bekrompenheid bestaat niet. Onbegonnen werk om daartegen in te gaan.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 03:45   #309
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
We hebben anders op TV heel kort geleden ook een paar keer één en ander gezien in Brussel dat ons niet aanstaat.
Blijkbaar is het enige dat veel mensen weten of zien dat wat ze op hun tv zien. Ik zie alle dagen wel dingen die mij ergens niet aanstaan.

Om dingen te zien van een stad die u wel zullen aanstaan moet je niet naar de nationale zenders kijken. Kijk wat meer naar regionale zenders daarvoor

Kijk ook eens naar TV Brussel dan zal je ook de positieve en leuke dingen zien die er gebeuren. Maar dat interesseert de klagers meestal niet.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 04:04   #310
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Flauwe zever, zoals altijd met jou. Als het klopt wat jij beweerde; dat alle Vlamingen in Brussel Frans spreken, dan is dat geen toeval. Ze weten dat ze niet alleen de kans lopen om niet te worden begrepen maar zelfs om onbeschoft te worden behandeld als ze niet als vanzelfsprekend Frans spreken. Zoals jij dat klaarblijkelijk doet.

Als ik naar Brussel, Wallonië of Frankrijk reis dan wéét ik dat ik meer kans heb om bij Nederlandsonkundigen terecht te komen dan bij tweetaligen. Je hebt zélf toegegeven dat zelfs de politie tekort schiet wat de kennis van het Nederlands betreft. De politiek is er tot op vandaag zelfs niet in geslaagd om top-ambtenaren te verplichten Nederlands te kennen. In de Vlaamse rand werden Franstalige rechters benoemd. In Neder-Over-Heembeek heeft een duur restaurant zelfs geen Nederlandstalige menukaart. In Schaarbeek zijn de Nederlandsonkundige verpleegsters onbeschoft tegen Vlamingen die hun eigen taal willen gebruiken.

Ik aanvaard het als vanzelfsprekend dat ik in Wallonië of Frankrijk de streektaal moet gebruiken, maar niet in Brussel. Begrepen?
Neen want niemand verplicht U daartoe. Spreek er uw taal en de rest is uw verhaal.
Uw verhaaltje van die Franstalige verpleegsters daar tientallen jaren geleden ergens in Schaerbeek zijn dus representatief voor alle Franstalige verpleegkundigen in Brussel ? Die zijn allemaal onbeschoft
Rechtser kun je moeilijk redeneren. Wanneer een rechtse rakker één keer in zij leven onbeleefd word aangesproken door 1 Chinees dan zijn alle andere 1 miljard Chinezen stande pede allemaal onbeleefde mensen.

En ik ben de eerste die hier al heeft verkondigd dat men in openbare diensten zeker tweetalig zou moeten zijn en al zeker bij hulpdiensten en openbare ziekenhuizen.

In restaurants en in privé zaken doet men wat men wil. Staat het U niet aan ga je ergens anders eten. Ik ken verschillende Aziatische zaken in Brussel waar ze noch Frans noch Nederlands kennen.....wel Engels. Wie daar niet van moet hebben blijft er maar weg simple als that.

Buiten die keer daar in Schaerbeek ben je naar mij inziens nooit meer in Brussel geweest want dat plaatje heb je ondertussen nu grijsgedraaid.

En als ik in Sint Pieters Leeuw (vlaams brabant) ga eten bij de griek bestellen de vlamingen daar steevast in het frans. Ah ja wat een Griek ...die zullen wel geen Nederlands begrijpen en ze gaan zich daar toch niet gaan belachelijk maken met hun Vlaams
Ik ken de baas van de zaak heel goed en hij staat er op dat al zijn obers u bedienen in het nederlands zelfs al is dat geen perfect nederlands

Wel den deze is zowat de enige die daar in het Nederlands besteld .....en ik word er nooit onbeschoft bediend integendeel die mensen liken tevreden dat ze zich wat mogen oefenen in het Nederlands.

Te laf om hun taal te spreken dat zijn de meeste Vlamingen zeer zeker.Kan je het de Franstaligen kwalijk nemen dat ze daar dankbaar gebruik van maken dan ??

De rest van uw betoog over rechters en ambtenaren is een politiek verhaal. Het hoe en waarom daarvan moet je maar vragen aan uw vlaamse volksvertenwoordigers.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 december 2017 om 04:13.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 04:23   #311
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Nou, zet me op bv Mallorca en je zult me niet horen klagen, maar Brussel, dat is een big nono geworden.
P.S. Mallorca, ik zeg maar wat. Het mag ook Temptation Island zijn.
Inderdaad je zegt zo maar wat zonder eigenlijk te beseffen wat je zegt.
Voor een weekje vakantie in Mallorca zal alles wel super zijn en zal je niet veel te klagen hebben daar ben ik van overtuigd.
Kom nog maar eens wat terug met uw verhaal als je 4 jaar in Mallorca bent gaan wonen.


Voor de rest ....Temptation Island waar ligt dat ? Nooit van gehoord ? Heb hier nochtans mijn atlas bij mij ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 04:25   #312
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Brussel is figuurlijk in een moeras aan het wegzinken.
Als u het hebt gevonden kan U kan nog altijd emigreren naar uw temptation island.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 december 2017 om 04:26.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 04:29   #313
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Iedereen weet dat regionale zenders voor het grootste deel gewoon verkapte reclame tonen.
Inderdaad best niet te veel naar kijken ....U kan veel meer bijleren op uw temptation island.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 04:33   #314
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik hou je niet tegen als jij de schuld op je wil nemen voor de verfransing, maar ik wil niet dat je in mijn naam spreekt.
U hebt nooit in Brussel gewoond. En wil er nooit gaan wonen.Verder mijdt U de stad zoveel U kan. Dus wat kan die verfransing U dan eigenlijk schelen ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 04:50   #315
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik begrijp de discussie over taal niet als het over een chirurg of zware medische hulp gaat. Dan neem je toch de meest bekwame of beschikbare. Dan begint ge toch niet te neuten dat hij geen Nederlands kent. Aangezien er amper 50.000 Vlamingen in Brussel wonen kan ik me voorstellen dat het een probleem kan zijn om in het Nederlands geholpen te worden. Dat is altijd geen slechte wil maar realiteit. Bovendien spreekt het overgrote deel van die Vlamingen ook Frans.
Tuurlijk zelfs een doofstomme chirurg of cardioloog kan voor mij. Zolang die zijn werk goed doet.
Een veearts kan ook niet spreken met zijn patiënt maar die doet ook wonderlijke dingen als hij of zij bekwaam is. Zelfs wielrenners kunnen er terecht

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 december 2017 om 04:51.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 07:29   #316
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Brussel, een hellhole...
Negatief nieuws maw.
Wel, dan kan je besluiten dat alles een hellhole is.
Sla gelijk welke krant open, en je leest overal alleen maar slecht nieuws.
Hoe komt dat nu ?
Een doordenkertje...
Leuven is het nieuwe Hellhole

Nooit ga ik daar nog naartoe. Dat ze daar hun plan trekken . Maar het zal zonder mij zijn.

Schrik
Haar zoontje is er -naar eigen zeggen- goed aan toe. “Hij is wat geschrokken over wat er gebeurd is, maar voor zijn leeftijd is hij erg volwassen. Al bij al is hij nog kalm gebleven. Hij is een goede steun”, klinkt het. De Leuvense politie onderzoekt de feiten. “Wij hebben een proces-verbaal opgesteld tegen onbekenden. Voorlopig is het nog onduidelijk of er camerabeelden zijn die wat meer duidelijk kunnen scheppen over de zaak. Maar we zijn ermee bezig”, bevestigt Marc Vranckx, woordvoerder van de Leuvense politie. Marleen zal haar laatste bezoekje aan Leuven niet gauw vergeten. “Dit is één van de redenen waarom ik uit Leuven ben weggegaan. Leuven wordt te erg. Zo kan het niet verder. Als de mensen al schrik hebben om buiten te komen door al het gespuis dat er rondloopt, dan is het ver gekomen”, zegt Marleen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 07:50   #317
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
U hebt nooit in Brussel gewoond. En wil er nooit gaan wonen.Verder mijdt U de stad zoveel U kan. Dus wat kan die verfransing U dan eigenlijk schelen ?
Verfransing is als een agressieve kanker die alles aantast waar het begint te woekeren. Overal waar Franstalige Belgen komen eisen zij in het Frans bediend te worden. Is het aan de kust of is het aan het loket van een gemeente, is het bij de politie om een pv op te stellen het maakt hen niet uit, zij willen in het Frans bediend en toegesproken worden.

En dan zwijgen we nog over hun lamentabele economische toestand en hun voorkeur voor hoogst twijfelachtige politici.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 08:02   #318
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Leuven is het nieuwe Hellhole

Nooit ga ik daar nog naartoe. Dat ze daar hun plan trekken . Maar het zal zonder mij zijn.

Schrik
Haar zoontje is er -naar eigen zeggen- goed aan toe. “Hij is wat geschrokken over wat er gebeurd is, maar voor zijn leeftijd is hij erg volwassen. Al bij al is hij nog kalm gebleven. Hij is een goede steun”, klinkt het. De Leuvense politie onderzoekt de feiten. “Wij hebben een proces-verbaal opgesteld tegen onbekenden. Voorlopig is het nog onduidelijk of er camerabeelden zijn die wat meer duidelijk kunnen scheppen over de zaak. Maar we zijn ermee bezig”, bevestigt Marc Vranckx, woordvoerder van de Leuvense politie. Marleen zal haar laatste bezoekje aan Leuven niet gauw vergeten. “Dit is één van de redenen waarom ik uit Leuven ben weggegaan. Leuven wordt te erg. Zo kan het niet verder. Als de mensen al schrik hebben om buiten te komen door al het gespuis dat er rondloopt, dan is het ver gekomen”, zegt Marleen.
Zet het er maar bij :

Het was een grote man van Noord-Afrikaanse origine


bron :
https://www.hln.be/regio/jabbeke/in-...rbij~a6342bac/

Alweer eentje van de soort die jij blijft verdedigen.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 12:47   #319
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Verfransing is als een agressieve kanker die alles aantast waar het begint te woekeren. Overal waar Franstalige Belgen komen eisen zij in het Frans bediend te worden. Is het aan de kust of is het aan het loket van een gemeente, is het bij de politie om een pv op te stellen het maakt hen niet uit, zij willen in het Frans bediend en toegesproken worden.

En dan zwijgen we nog over hun lamentabele economische toestand en hun voorkeur voor hoogst twijfelachtige politici.
Als de meerderheid der Franstaligen dan toch geen Nederlands willen leren ,waarom willen zij dan na 137 jaar nog steeds met een meerderheid Nederlandstalige blijven samenwonen in één land?

Voor het geld natuurlijk ,de jaarlijkse transfers van de Nederlandstaligen ,
die hebben ze graag maar de taal van hun vrijgevige sponsors,
daar moeten zij niets van hebben .
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 12:48   #320
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Tuurlijk zelfs een doofstomme chirurg of cardioloog kan voor mij. Zolang die zijn werk goed doet.
Een veearts kan ook niet spreken met zijn patiënt maar die doet ook wonderlijke dingen als hij of zij bekwaam is. Zelfs wielrenners kunnen er terecht
Vraagje ;"Hoe gaat een dove cardioloog zijn patiënt ausculteren"
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be