Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 december 2017, 21:38   #41
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

En ?

https://www.youtube.com/watch?v=Ic4M4Dfqns0
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2017, 21:53   #42
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Dan kun je later ook zo'n trotse belastingbetalende loonslaven als je ouders worden.
Met een zware hypotheek op 25 jaar en een waslijst aan verzekeringen als een strop om je nek.
Betalend voor je eigen vervanging door infinite hajis die jou dood willen.

Laten we trots zijn op dit systeem.

Dit is het beste systeem ter wereld!
en de welke van de 19 types ben jij ?
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2017, 22:03   #43
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
en de welke van de 19 types ben jij ?
https://www.walmart.com/ip/Augason-F...-Cans/22985173

Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2017, 22:54   #44
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Ja, je kan altijd keyboardwarrior worden met als bijzondere vaardigheid: dopkaart invullen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2017, 23:13   #45
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ja, je kan altijd keyboardwarrior worden met als bijzondere vaardigheid: dopkaart invullen.
Dat is in de huidige omstandigheden zonder twijfel de intelligentste optie van de twee.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2017, 23:26   #46
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
en de welke van de 19 types ben jij ?
Hij is meer een propper
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2017, 23:48   #47
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Gelukkig hebben onze hoog gediplomeerden hier niet echt door, hoe ze bij hun snufferd genomen zijn...:

De waarheid over ons onderwijssysteem

"...een fascinerende lezing waarin John Taylor Gatto ingaat op het hoe en waarom van ons huidige onderwijssysteem. Hij gaat daarbij uitgebreid in op de krachten achter de samenleving die dit onderwijssysteem, wat we tot op de dag van vandaag gebruiken, hebben opgezet.
Social engineering in pure vorm.
Naast onderwijs komen daarnaast vele andere machtsstructuren aan bod zoals mainstream media, grootkapitaal, verschillende overlegclubs zoals The Council on Foreign Relations, etc."


http://achterdesamenleving.nl/de-waa.../#.Wi8ILU0VGcB

Kortom, gestudeerde geldslaafjes aapjes die wat aangeleerde kunstjes doen, for a fistfull of monkey nuts.

Ik hoop dat de trolletjes in deze draad een en ander kunnen weerleggen van wat Gatto aantoont, al maak ik me daar alvast geen illusies over.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2017, 23:55   #48
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Allez dan.

De onwetenden, dat zijn de echte slimmen !
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 00:18   #49
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Allez dan.

De onwetenden, dat zijn de echte slimmen !
Neen, alle passies zijn uit den boze omdat passie ervoor zorgt dat je piekert en in miserie leeft. Gooi de passies weg. Net zoals je alle kennis weggooit omdat kennis alleen maar stof verzamelt zonder ervaring. Net zoals je hoop weggooit omdat hoop ervoor zorgt dat je piekert over de toekomst. Net zoals je dogma's weggooit omdat dogma's ervoor zorgen dat je leeft in een keurslijf van dode wetten. Net zoals jij en ik weet; het enige dat ik zeker weet is dat ik niets weet.

En dan moet jij zeggen: doe maar gewoon? Ja; ik ben heel gewoon. Eenvoud siert de mens.

Maar over de onwetenden? Hoe definieer jij juist "onwetend"?

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 12 december 2017 om 00:18.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 00:22   #50
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Neen, alle passies zijn uit den boze omdat passie ervoor zorgt dat je piekert en in miserie leeft. Gooi de passies weg. Net zoals je alle kennis weggooit omdat kennis alleen maar stof verzamelt zonder ervaring. Net zoals je hoop weggooit omdat hoop ervoor zorgt dat je piekert over de toekomst. Net zoals je dogma's weggooit omdat dogma's ervoor zorgen dat je leeft in een keurslijf van dode wetten. Net zoals jij en ik weet; het enige dat ik zeker weet is dat ik niets weet.

En dan moet jij zeggen: doe maar gewoon? Ja; ik ben heel gewoon. Eenvoud siert de mens.

Maar over de onwetenden? Hoe definieer jij juist "onwetend"?
Iedereen die denkt dat onderwijs iets is waarmee men mensen controleert, is onwetend.

Onderwezen mensen zijn net de meest rebellerende en vrijdenkenden: kennis zorgt er voor dat je zelf een mening kan vormen, dat je de wereld kan zien voor wat het is.

Als je jezelf dom houdt omdat je denkt dat er iets mis is met het onderwijs, ben je erg fout bezig.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 00:32   #51
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Iedereen die denkt dat onderwijs iets is waarmee men mensen controleert, is onwetend.

Onderwezen mensen zijn net de meest rebellerende en vrijdenkenden: kennis zorgt er voor dat je zelf een mening kan vormen, dat je de wereld kan zien voor wat het is.

Als je jezelf dom houdt omdat je denkt dat er iets mis is met het onderwijs, ben je erg fout bezig.
En wat ben je ermee zonder praktijk en ervaring? Zoals je zelf zegt; de AI en robots loeren om de hoek en gaan de meeste jobs vervangen. Wat leer je dan op school? Robotmatige handelingen want je kan vervangen worden door een robot of AI. Tenzij je creatief bezig bent of je houdt van je werk dan wordt het een ander fenomeen. Maar is dat privilege niet voor een zeer selecte groep in de samenleving? Laten we zeggen 10%-20% en dan ben ik nog genereus.

Als je goed bent in niets dan is het kapitalisme een nachtmerrie voor je omdat je maar een "jack of all trades, master of none" blijft. Wat blijft er dan over? Een toevallige job'ke dat je wel redelijk graag doet om de tijd te doden en geld te verdienen. Produceert zo'n systeem waarbij 10%-20% graag doet wat hij doet veel meerwaarde? Ja het produceert veel meerwaarde door die 10-20%; de rest is vervangbaar door robots...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 00:37   #52
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Gelukkig hebben onze hoog gediplomeerden hier niet echt door, hoe ze bij hun snufferd genomen zijn...:

De waarheid over ons onderwijssysteem

"...een fascinerende lezing waarin John Taylor Gatto ingaat op het hoe en waarom van ons huidige onderwijssysteem. Hij gaat daarbij uitgebreid in op de krachten achter de samenleving die dit onderwijssysteem, wat we tot op de dag van vandaag gebruiken, hebben opgezet.
Social engineering in pure vorm.
Naast onderwijs komen daarnaast vele andere machtsstructuren aan bod zoals mainstream media, grootkapitaal, verschillende overlegclubs zoals The Council on Foreign Relations, etc."


http://achterdesamenleving.nl/de-waa.../#.Wi8ILU0VGcB

Kortom, gestudeerde geldslaafjes aapjes die wat aangeleerde kunstjes doen, for a fistfull of monkey nuts.

Ik hoop dat de trolletjes in deze draad een en ander kunnen weerleggen van wat Gatto aantoont, al maak ik me daar alvast geen illusies over.
Een complottheorie!

Warempel!

Dat had ik nu niet van u verwacht!

En het is aan de anderen om te bewijzen dat het niet waar is!

Dat heb ik ook nog nooit meegemaakt!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 12 december 2017 om 00:39.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 00:50   #53
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
En wat ben je ermee zonder praktijk en ervaring? Zoals je zelf zegt; de AI en robots loeren om de hoek en gaan de meeste jobs vervangen. Wat leer je dan op school? Robotmatige handelingen want je kan vervangen worden door een robot of AI. Tenzij je creatief bezig bent of je houdt van je werk dan wordt het een ander fenomeen. Maar is dat privilege niet voor een zeer selecte groep in de samenleving? Laten we zeggen 10%-20% en dan ben ik nog genereus.

Als je goed bent in niets dan is het kapitalisme een nachtmerrie voor je omdat je maar een "jack of all trades, master of none" blijft. Wat blijft er dan over? Een toevallige job'ke dat je wel redelijk graag doet om de tijd te doden en geld te verdienen. Produceert zo'n systeem waarbij 10%-20% graag doet wat hij doet veel meerwaarde? Ja het produceert veel meerwaarde door die 10-20%; de rest is vervangbaar door robots...
Ik heb het helemaal niet over economische activiteit.

Ik heb het over je mogelijkheid om jezelf maatschappelijk te engageren, een mening te vormen over zaken, resistent te zijn ten opzichte van propaganda....onderwijs levert u de middelen om zelf kritisch te kunnen oordelen over dingen die je leest en ziet.

Hij claimt dat onderwijs mensen brainwasht tot loonslaven. In tegendeel: mensen zonder diploma hebben vaak de jobs die aanleunen bij slavernij.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 08:26   #54
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Dringend emigreren naar St.-Kilda, een eilandengroepje voor de Schotse kust. Het was bewoond tot 1930 maar een scheepsramp zorgde ervoor dat het grootste deel van de mannelijke bevolking verdronk.

De overgeblevenen, bejaarden, vrouwen & kinderen konden niet voorzien in hun onderhoud en werden dan allen geevacueerd. Het is nu dus compleet onbewoond (op een marine-basis na) en de huisjes van de voormalige bewoners staan er nog steeds. Moet je tenminste geen hut bouwen.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 12 december 2017 om 08:27.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 08:33   #55
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Dat is in de huidige omstandigheden zonder twijfel de intelligentste optie van de twee.
een overtuiging, da's een goed begin! nu nog je frustratie leren loslaten.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 09:06   #56
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Dringend emigreren naar St.-Kilda, een eilandengroepje voor de Schotse kust.
Ik emigreer helemaal nergens naar.
Ik blijf lekker hier.
Het verrottingsproces wat versnellen.
bovendien, het idee om het gepeupel uit de kantoortuintjes straks te zien janken en elkaars kop te zien inslaan voor een blik bonen is een veel te mooi vooruitzicht.
Dat wil ik voor geen geld missen.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 09:19   #57
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Onderwezen mensen zijn net de meest rebellerende en vrijdenkenden: kennis zorgt er voor dat je zelf een mening kan vormen, dat je de wereld kan zien voor wat het is.
Ik ben er echter niet van overtuigd dat die opleiding ervoor gezorgd heeft dat ze vrijdenkend en rebellerend worden, maar eerder andersom, dat ze door hun persoonstrekken meer hun eigen weg in vraag stellen en zo het beste voor zichzelf zoeken.
Onderwijs (allez, wat ik ervan heb gezien, ik heb mijn hogere studies nooit afgemaakt) is tevens goed voor technische kennis, maar daarbuiten gene vette.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 09:25   #58
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ik emigreer helemaal nergens naar.
Ik blijf lekker hier.
Het verrottingsproces wat versnellen.
bovendien, het idee om het gepeupel uit de kantoortuintjes straks te zien janken en elkaars kop te zien inslaan voor een blik bonen is een veel te mooi vooruitzicht.
Dat wil ik voor geen geld missen.
Bulderend lachend terwijl je maagdenbloed uit je moeder haar schedel drinkt, zoiets?
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 10:25   #59
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ik emigreer helemaal nergens naar.
Ik blijf lekker hier.
Het verrottingsproces wat versnellen.
bovendien, het idee om het gepeupel uit de kantoortuintjes straks te zien janken en elkaars kop te zien inslaan voor een blik bonen is een veel te mooi vooruitzicht.
Dat wil ik voor geen geld missen.
't Ja, om te kunnen emigreren naar een plaats buiten de westerse maatschappij moet je bepaalde overlevingsvaardigheden bezitten.
Je moet dus weten wat eetbaar is en wat niet in de vrije natuur.
Je moet weten welke middelen je kan gebruiken als geneesmiddel en wat als ontsmettingsmiddel.
Je moet een vuur kunnen aansteken zonder aansteker of lucifers.
Je moet wild kunnen opsporen en vangen.
Je moet dan zelfvoorzienend zijn en je zelf kunnen behelpen en beschermen tegen je natuurlijke vijanden.

Oeps, Thuleander zou moeten studeren en vaardigheden aanleren, iets waar hij juist tegen is.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 10:34   #60
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ik emigreer helemaal nergens naar.
Ik blijf lekker hier.
Het verrottingsproces wat versnellen.
bovendien, het idee om het gepeupel uit de kantoortuintjes straks te zien janken en elkaars kop te zien inslaan voor een blik bonen is een veel te mooi vooruitzicht.
Dat wil ik voor geen geld missen.
en dan zijn er nog mensen die durven klagen over te lange wachttijden aan de telefoon bij nutsmaatschappijen ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be