Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juni 2017, 20:46   #5021
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Of door als Poolse chauffeur voor een Nederlandse vervoerder te gaan werken? Of door met een gammel bootje naar Europa te komen?

(Of door te infiltreren in een vluchtelingenstroom zodat je lekker Duitse meisjes kan verkrachten? Of door je bij een gewapende terreurorganisatie aan te sluiten zodat je in het veroverde land je eigen paradijs kan gaan opbouwen? Oké, die gingen wat ver.)

(Overigens werkt een kans over het algemeen zo dat je hem moet krijgen voordat je hem kan pakken. Je kan het woord "creëren" nog proberen.)
Semantisch lullen schept geen kansen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2017, 20:48   #5022
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Of door als Poolse chauffeur voor een Nederlandse vervoerder te gaan werken? Of door met een gammel bootje naar Europa te komen?

(Of door te infiltreren in een vluchtelingenstroom zodat je lekker Duitse meisjes kan verkrachten? Of door je bij een gewapende terreurorganisatie aan te sluiten zodat je in het veroverde land je eigen paradijs kan gaan opbouwen? Oké, die gingen wat ver.)

(Overigens werkt een kans over het algemeen zo dat je hem moet krijgen voordat je hem kan pakken. Je kan het woord "creëren" nog proberen.)
Moest ik als jonge man in een land zonder toekomst en in oorlog zitten dan zou ik ook mijn leven riskeren om in het Westen een nieuwe toekomst op te bouwen. Maak alle immigranten niet gelijk met crapuul die hier meisjes komen verkrachten en die dromen van te teren op de OCMW.

Kansen pakken is met je bakkes soms in de modder vallen en terug opstaan. Je privé leven op de 2de plaats zetten en een doel voor ogen hebben.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2017, 21:01   #5023
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Moest ik als jonge man in een land zonder toekomst en in oorlog zitten dan zou ik ook mijn leven riskeren om in het Westen een nieuwe toekomst op te bouwen. Maak alle immigranten niet gelijk met crapuul die hier meisjes komen verkrachten en die dromen van te teren op de OCMW.

Kansen pakken is met je bakkes soms in de modder vallen en terug opstaan. Je privé leven op de 2de plaats zetten en een doel voor ogen hebben.
Hmm "Scarface" in de realiteit. The European Dream, vergeef me als ik in een lachkramp schiet. Ik geef wel grif toe dat mensen hier te verwend zijn.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2017, 21:21   #5024
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Hmm "Scarface" in de realiteit. The European Dream, vergeef me als ik in een lachkramp schiet. Ik geef wel grif toe dat mensen hier te verwend zijn.
Ge loopt hopeloos achter, sinds decennia is de wereld een opportuniteit. Een vliegende kraai heeft meer dan een zittende kraai. Steeds die mentaliteit van te wachten op een kans. Ge kunt zo in een kist kruipen al wachtend.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 15 juni 2017 om 21:35.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2017, 22:01   #5025
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Rijkdom wordt niet verdeeld, rijkdom wordt gewonnen.
Sommigen krijgen écht geen kans, hoor. Echt niet.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2017, 22:05   #5026
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Sommigen krijgen écht geen kans, hoor. Echt niet.
Hippiegelul.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2017, 22:10   #5027
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Eindelijk een verstandige reactie. Het is hetzelfde voor de kotswekkende linkse onzin voor "kansarmen" en kansen "krijgen". Kansen moet ge godverdomme pakken en desnoods door met de ellebogen te werken.
Kansen pakken? Een opstand dus. Ja, deze mensen kunnen in opstand komen. Dat kan. Bv door VOOR de Brexit te stemmen. David Cameron, die hen geen kans wou geven met zijn donkerblauw beleid, is afgetreden. En kijk eens naar het resultaat van Labour. Ja, het zijn vooral de 1 % rijken die nu veel te verliezen hebben. Een opstand met succes dus. De rijken zijn enkel en alleen maar met hun eigen belangen bezig. Nu, ik ben geen econoom. Er zal normaal gezien wel erg veel veranderen, want de artificiële intelligentie komt eraan.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2017, 22:13   #5028
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Kansen pakken? Een opstand dus. Ja, deze mensen kunnen in opstand komen. Dat kan. Bv door VOOR de Brexit te stemmen. David Cameron, die hen geen kans wou geven met zijn donkerblauw beleid, is afgetreden. En kijk eens naar het resultaat van Labour. Ja, het zijn vooral de 1 % rijken die nu veel te verliezen hebben. Een opstand met succes dus. De rijken zijn enkel en alleen maar met hun eigen belangen bezig. Nu, ik ben geen econoom. Er zal normaal gezien wel erg veel veranderen, want de artificiële intelligentie komt eraan.
Probleem is wel dat 'deze mensen' voor figuren als Trump en Cameron.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2017, 22:16   #5029
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Hippiegelul.
Denk nu aan die ramp in Londen. Als er geen regels en wetten zijn om voor brandveiligheid te zorgen... Of denk maar aan de V.S. Als het water vervuild is, als je GEDWONGEN wordt om ALS KIND giftige lucht in te ademen... Denk maar aan Flint, waar de kinderen water met lood te drinken kregen. Die kregen ECHT geen eerlijke kans, hoor. Maar dat is in de V.S., niet in V.K. Ik wil maar zeggen: Je hebt drinkbaar, proper water nodig, propere lucht en goed onderwijs wanneer je kind bent. Anders krijg je gewoon GEEN eerlijke kans.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2017, 22:17   #5030
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Probleem is wel dat 'deze mensen' voor figuren als Trump en Cameron.
Ja, de 1 % rijken hebben nu het meeste te verliezen.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2017, 22:20   #5031
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Denk nu aan die ramp in Londen. Als er geen regels en wetten zijn om voor brandveiligheid te zorgen... Of denk maar aan de V.S. Als het water vervuild is, als je GEDWONGEN wordt om ALS KIND giftige lucht in te ademen... Denk maar aan Flint, waar de kinderen water met lood te drinken kregen. Die kregen ECHT geen eerlijke kans, hoor. Maar dat is in de V.S., niet in V.K. Ik wil maar zeggen: Je hebt drinkbaar, proper water nodig, propere lucht en goed onderwijs wanneer je kind bent. Anders krijg je gewoon GEEN eerlijke kans.
Kan je allemaal krijgen als je ervoor betaalt.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2017, 22:20   #5032
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Denk nu aan die ramp in Londen. Als er geen regels en wetten zijn om voor brandveiligheid te zorgen... Of denk maar aan de V.S. Als het water vervuild is, als je GEDWONGEN wordt om ALS KIND giftige lucht in te ademen... Denk maar aan Flint, waar de kinderen water met lood te drinken kregen. Die kregen ECHT geen eerlijke kans, hoor. Maar dat is in de V.S., niet in V.K. Ik wil maar zeggen: Je hebt drinkbaar, proper water nodig, propere lucht en goed onderwijs wanneer je kind bent. Anders krijg je gewoon GEEN eerlijke kans.
Was daarnet onvolledig. Als je op volwassen leeftijd geen proper, drinkbaar water hebt, maar water met lood drinkt, kan je dan nog gaan werken, net zoals VOOR de loodvergiftiging?
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2017, 22:22   #5033
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Kan je allemaal krijgen als je ervoor betaalt.
Misschien wanneer je volwassen bent, maar ALS KIND??? We hebben een kenniseconomie. Of wil jij soms graag kinderarbeid terug? In die arme landen zijn er veel kinderen die wel degelijk werken, hoor.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2017, 22:23   #5034
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Misschien wanneer je volwassen bent, maar ALS KIND??? We hebben een kenniseconomie. Of wil jij soms graag kinderarbeid terug? In die arme landen zijn er veel kinderen die wel degelijk werken, hoor.
Daar dienen ouders voor, om voor een deftige opvoeding in goede omstandigheden te zorgen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2017, 22:23   #5035
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Kan je allemaal krijgen als je ervoor betaalt.
WISTEN de volwassenen in Flint dan dat er lood in het kraantjeswater zat? Ze hielden dat lange tijd geheim. Het is pas na 'n tijd uitgekomen. Dus als je niet WEET dat er lood in het water zit...
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2017, 22:24   #5036
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Daar dienen ouders voor, om voor een deftige opvoeding in goede omstandigheden te zorgen.
En wat als je ouders dat niet doen? Wat met de kinderen die wees zijn?
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2017, 22:28   #5037
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Als kind beslis jij toch niet wat je ouders doen? Daar heb je toch helemaal niets over te zeggen? Zeker als je nog heel klein bent, moet je het doen en laten van je ouders (als je geen wees bent, tenminste) nemen zoals het komt. Maar bv. die jonge mensen in de V.S. konden wel voor Bernie Sanders stemmen.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2017, 05:29   #5038
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Hmm "Scarface" in de realiteit. The European Dream, vergeef me als ik in een lachkramp schiet. Ik geef wel grif toe dat mensen hier te verwend zijn.
ja en ik geeft ook toe dat het nog maar ongeveer 35 kleine 40 jaar begonnen is die zogezegde verwennerij....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2017, 05:31   #5039
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Daar dienen ouders voor, om voor een deftige opvoeding in goede omstandigheden te zorgen.
amai ... den helft van de ouders zijn zo dom als een pier............
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2017, 05:34   #5040
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ge loopt hopeloos achter,
Citaat:
Citaat:
Citaat:
sinds decennia is de wereld een opportuniteit.
Een vliegende kraai heeft meer dan een zittende kraai. Steeds die mentaliteit van te wachten op een kans. Ge kunt zo in een kist kruipen al wachtend.
ja vandaar dat ze allemaal vluchteling zijn...

en hoeveel waren het weer die bedreigd leven door oorlogen en in hongersnood .... oppotuniteit je mag je droomwereld hebben hoor,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be