Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 mei 2005, 14:30   #121
Abiogenesis
Lokaal Raadslid
 
Abiogenesis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 396
Standaard

Volgens mij kan het wel degelijk zijn vruchten afwerpen.

Het rare is wel weer:

Toen vroeger het VB zoiets voorstelde (lang terug) was dit totaal onaanvaardbaar. Nu de rooien met zoiets op de proppen komen is dit ineens wel menselijk :s (en dat gebeurt wel meer, dat een voorstel van het VB afgewimpelt wordt om het dan vroeg of laat toch te doen, maar als voorstel van een andere partij... Maar dat is een andere zaak)

Dat er ondertussen (toen het VB het voorstel deed) in Wallonië reeds langere tijd een gebied was (vraag me niet meer welk, google zal u helpen...) waar dit van kracht was en zijn vruchten reeds had afgeworpen werd door de andere partijen zoveel mogelijk verzwegen.

Ze kunnen maar proberen in Antwerpen...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Abiogenesis on 27-05-2005 at 15:32
Reason:
--------------------------------

Volgens mij kan het wel degelijk zijn vruchten afwerpen.

Het rare is wel weer:

Toen vroeger het VB zoiets voorstelde (lang terug) was dit totaal onaanvaardbaar. Nu de rooien met zoiets op de proppen komen is dit ineens wel menselijk :s (en dat gebeurt wel meer, dat een voorstel van het VB afgewimpelt wordt om het dan vroeg of laat toch te doen, maar als voorstel van een andere partij... Maar dat is een andere zaak)

Dat er ondertussen (toen het VB het voorstel deed) in Wallonië reeds langere tijd een gebied was (vraag me niet meer welk, google zal u helpen...) waar dit van kracht was en zijn vruchten reeds had afgeworpen werd door de andere partijen zoveel mogelijk verzwegen.

Ze kunnen maar proberen in Antwerpen...[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Abiogenesis on 27-05-2005 at 15:31
Reason:
--------------------------------

Volgens mij kan het wel degelijk zijn vruchten afwerpen.

Het rare is wel weer:

Toen vroeger het VB zoiets voorstelde (lang terug) was dit totaal onaanvaardbaar. Nu de rooien met zoiets op de proppen komen is dit ineens wel menselijk :s (en dat gebeurt wel meer, dat een voorstel van het VB afgewimpelt wordt om het dan vroeg of laat toch te doen, maar als voorstel van een andere partij... Maar dat is een andere zaak)

Dat er ondertussen (toen het VB het voorstel deed) in Wallonië reeds langere tijd een gebied was (vraag me niet meer welk, google zal u helpen...) waar dit van kracht was en zijn vruchten reeds had afgeworpen werd door de andere partijen zoveel mogelijk verzwegen.

Ze kunnen maar proberen...[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Volgens mij kan het wel degelijk zijn vruchten afwerpen.

Het rare is wel weer:

Toen vroeger het VB zoiets voorstelde (lang terug) was dit totaal onaanvaardbaar. Nu de rooien met zoiets op de proppen komen is dit ineens wel menselijk :s (en dat gebeurt wel meer dat een voorstel van het VB afgewimpelt wordt om het dan vroeg of laat toch te doen als voorstel van een andere partij... maar dat is een andere zaak)

Dat er ondertussen (toen het VB het voorstel deed) in Wallonië reeds langere tijd een gebied was (vraag me niet meer welk, google zal u helpen...) waar dit van kracht was en zijn vruchten reeds had afgeworpen werd door de andere partijen zoveel mogelijk verzwegen.

Ze kunnen maar proberen...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 27 mei 2005 om 14:32.
Abiogenesis is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be