Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 november 2015, 12:57   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het woord 'bestand' is voor mij te geslachtloos.
Daarenboven wou de Pandareus enkel wat lachen met dat woordgebruik; en daar heeft hij overschot van humoristisch gelijk in.
Jij pakt dat dan ernstig aan, waardoor je volledig de mist in gaat.

Verder moesten wij de Vlaamse meubelen redden.
Want wij vonden dat dat nodig was, en hebben dat zo weergegeven in het kiesprogramma.
Op basis van dat programma, hebben wij redelijk dik gewonnnen.
Dus voeren wij dat uit.


Citaat:
En wie er niet mee akkoord is, moet zich maar wenden tot een partij die beter aan zijn/haar wensen voldoet.
Dat antwoordde mij ook ooit een directrice (destijds nog een non) toen ik haar herinnerde aan eerder gedane beloften. "Er waren nog andere scholen" als ik niet akkoord was met haar handelswijze.

Een half uur later had haar school drie leerlingen minder.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 13:01   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Hoe al dan niet “te geslachtloos” u persoonlijk het woord “bestand” vindt zal mij worst wezen, mijnheer.

....

, maar u zult al wel gemerkt hebben dat degenen die nog niet helemaal het vermogen tot zelfstandig denken hebben verloren niet zomaar bereid zijn om u blind te volgen in uw waan.
Dat van dat worst wezen, had u al door dat dat wederzijds is.
Ik kies mijn woorden vrij, en jij beoordeelt mijn Nederlands ook vrij.

Onvermogenden tot zelfstandig denken hebben gelukkig genoeg nog altijd stemrecht. Ik maar er graag gebruik van. Dan volgt onverwijdelijk, en alweer wederzijds: worst.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 13:08   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Dit verbod op referenda is dat een Goddelijke wet ,
die nooit meer kan herroepen worden soms.

Laten wij dit toekomstig referendum eerder gebruiken als een breekijzer
op weg naar de Vlaamse Onafhankelijkheid.

Als de Belgicisten dit referendum blijven weigeren ,
tonen ze aan de buitenwereld dat ze geen democraten zijn .
Hoe naïef kan je zijn.

Heb jij dan écht niet door waarom er nooit nog een referendum aangedurfd werd na de koningskwestie?
Belgique heeft toen bewezen dat het geen democratie verdraagt.
De dag dat de democratie hier mag spelen valt Belgique uit elkaar.
Het bindend referendum zal bijgevolg NOOIT in de Belgische grondwet geraken. En nog minder het BROV.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 13:23   #44
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat van dat worst wezen, had u al door dat dat wederzijds is.
Ik kies mijn woorden vrij, en jij beoordeelt mijn Nederlands ook vrij.

Onvermogenden tot zelfstandig denken hebben gelukkig genoeg nog altijd stemrecht. Ik maar er graag gebruik van. Dan volgt onverwijdelijk, en alweer wederzijds: worst.

.
Correctie: onvermogenden tot zelfstandig denken hebben ongelukkig genoeg nog steeds stemplicht in dit apenland. Dat jij "onverwijdelijk" gebruik maakt van de opkomstdwang verwondert mij niet. Het zou mij wél verbazen als jouw partij over een dikke drie jaar nog steeds gesteund wordt door kiezers die tot zelfstandig denken in staat zijn, en die zich belazerd en bedonderd weten.

En kom nu niet af met "opkomstplicht" want het zijn uitgerekend de onvermogenden tot zelfstandig denken die niet anders durven dan de bollekenskermis te respecteren omdat er op ALLE oproepingsbrieven De Stemming Is Verplicht staat.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 14:19   #45
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ah, Bart De Wever. Oké.
Maar neen, het was Bart niet.

Ik weet de naam terug: het was Adolf Hitler die de Minion wilde uitbeelden of was het andersom

Deze rare kwast dus ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 november 2015 om 14:21.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 15:54   #46
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Correctie: onvermogenden tot zelfstandig denken hebben ongelukkig genoeg nog steeds stemplicht in dit apenland. Dat jij "onverwijdelijk" gebruik maakt van de opkomstdwang verwondert mij niet. Het zou mij wél verbazen als jouw partij over een dikke drie jaar nog steeds gesteund wordt door kiezers die tot zelfstandig denken in staat zijn, en die zich belazerd en bedonderd weten.

En kom nu niet af met "opkomstplicht" want het zijn uitgerekend de onvermogenden tot zelfstandig denken die niet anders durven dan de bollekenskermis te respecteren omdat er op ALLE oproepingsbrieven De Stemming Is Verplicht staat.
Geniet van die vooruitzichten die je leuk lijken.

Of ze bewaarheid zullen worden, weet ik niet. Afspraak in 2019.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 17:44   #47
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



Ik heb er best goed met gelachen met de nieuwsuitzending waar BDW tekst en uitleg gaf over het morrelen aan dotaties ...

Laurent dat is toch de stand-up comedian van ons Koningshuis of zie ik dat weeral verkeerd.
Dat ze hem naar Limburg verbannen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 20:21   #48
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Dat ze hem naar Limburg verbannen.
Iets tegen de Limburg ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 23:11   #49
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dat is typisch de N-VA.
Veel bla bla maar daden .......
Een beetje geduld daiwa. Volgens je partijgenoot pericles bestaat de N-VA tegen de volgende verkiezingen niet meer. En jullie gaan 35 % van de uitgebrachte stemmen halen en dit met de vingers in de neus.

Ga dus maar rustig verder met je verdachtmakingen van mede-nationalisten en dit tot grote vreugde van de belgicisten en het zootje ongeregeld die de N-VA willen vernietigd zien. De vijanden van mijn vijanden zijn automatisch mijn vrienden. Denk je...
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 23:28   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Geniet van die vooruitzichten die je leuk lijken.

Of ze bewaarheid zullen worden, weet ik niet. Afspraak in 2019.

.
Ik geniet wel van andere zaken dan van politieke jassendraaierij.

Wat ik rondom mij hoor wijst er wel op dat hetgeen jij nog niet wil weten heel goed bewaarheid zou kunnen worden in 2019. Wie voor zichzelf kan denken kon dat al weten na de onvoorwaardelijke deelname van de N-VA aan de federale dinges. Voor mij zal het alleszins geen verrassing zijn als het VU scenario zich herhaalt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 23:54   #51
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Een beetje geduld daiwa. Volgens je partijgenoot pericles bestaat de N-VA tegen de volgende verkiezingen niet meer. En jullie gaan 35 % van de uitgebrachte stemmen halen en dit met de vingers in de neus.

Ga dus maar rustig verder met je verdachtmakingen van mede-nationalisten en dit tot grote vreugde van de belgicisten en het zootje ongeregeld die de N-VA willen vernietigd zien. De vijanden van mijn vijanden zijn automatisch mijn vrienden. Denk je...
Heeft Pericles dat beweerd? Dat het VB de volgende verkiezingen 35% van de stemmen zal halen? Meer dan de N-VA er de vorige verkiezingen binnen rijfde?
Dat klopt natuurlijk niet, maar je kan ook niet ontkennen dat er door de "vluchtelingen" crisis veel kiezers VB zullen stemmen de volgende verkiezingen. Die tsunami van gelukzoekers zal trouwens niet alleen de N-VA een pak stemmen kosten. Met een open brief alleen zal De Wever de kiezer niet bekoren.

Ik heb onlangs de mails geblokkeerd van een VB-er die mij de keel begon uit te hangen met zijn "Ward den Bever" gevit. Anderzijds begrijp ik de afkeer van VB-ers voor De Wever maar al te goed. Je kan moeilijk ontkennen dat het de oogst is van wat De Wever zélf zaait. De belgicisten zullen diens uitvallen naar het VB evengoed smaken als die van VB-ers richting N-VA. Logisch als zelfs een kind kan zien dat de verdeel en heers tactiek de door het regime gewenste vruchten afwerpt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 23:56   #52
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Iets tegen de Limburg ?
"De" Limburg?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 01:15   #53
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je had beter de post van Gwylan vanaf "inhoudelijk" wat beter gelezen alvorens te reageren. Of negeer je met opzet compleet waar zij de vinger op legt?
Misschien wéét u het niet,maar toen Albert de troon overnam van zijn broer stelde hij enige voorwaarden....

Een ervan was een levenslange dotatie voor al zijn kinderen .....

De verantwoordelijkheid voor het aanvaarden van zulke voorwaarden moet je leggen bij de regeringspartijen die destijds deze voorwaarden hebben aanvaard....

Wie maakte er in 1993 de dienst uit??????

Bij het aantreden van filip werd er aan de dotaties gemorreld voor wat betreft stridje en de lorre,en wie maakte er toen de dienst uit....

Citaat:
26/02/1996, 199519960
Antwoord

Ik heb de eer het geacht lid de lijst mede te delen van alle bedragen die in de loop van de geschiedenis van het Koninkrijk België als civiele lijst van ZM de Koning en als dotaties aan leden van de koninklijke familie werden toegekend. Met betrekking tot de civiele lijst van ZM de Koning bepaalt artikel 89 van de gecoördineerde Grondwet dat die door de wet wordt vastgesteld voor de duur van de regering van elke Koning. Bij de aanvang van elk koningschap wordt aldus een wet gestemd houdende de vaststelling van de civiele lijst. De civiele lijst kan tijdens de regeerperiode niet worden gewijzigd.
Duidelijk genoeg....

https://www.dekamer.be/kvvcr/showpag...0199560413.xml
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 02:43   #54
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Correctie: onvermogenden tot zelfstandig denken hebben ongelukkig genoeg nog steeds stemplicht in dit apenland. Dat jij "onverwijdelijk" gebruik maakt van de opkomstdwang verwondert mij niet. Het zou mij wél verbazen als jouw partij over een dikke drie jaar nog steeds gesteund wordt door kiezers die tot zelfstandig denken in staat zijn, en die zich belazerd en bedonderd weten.

En kom nu niet af met "opkomstplicht" want het zijn uitgerekend de onvermogenden tot zelfstandig denken die niet anders durven dan de bollekenskermis te respecteren omdat er op ALLE oproepingsbrieven De Stemming Is Verplicht staat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Geniet van die vooruitzichten die je leuk lijken.
Of ze bewaarheid zullen worden, weet ik niet. Afspraak in 2019.
Knuppel's antwoord hierboven lijkt me echter direct & pertinent.
Jouw "afspraak" is ietwat politiek slijmerig gezien de overheersende vorm van "dingesheimer" van dat milieu dat U blijkbaar eens, lang geleden, geen windeiers heeft gesmeten.
Vergeten?
Deelmening
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 02:44   #55
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Een beetje geduld daiwa. Volgens je partijgenoot pericles bestaat de N-VA tegen de volgende verkiezingen niet meer. En jullie gaan 35 % van de uitgebrachte stemmen halen en dit met de vingers in de neus.

Ga dus maar rustig verder met je verdachtmakingen van mede-nationalisten en dit tot grote vreugde van de belgicisten en het zootje ongeregeld die de N-VA willen vernietigd zien. De vijanden van mijn vijanden zijn automatisch mijn vrienden. Denk je...

Van mijnentwege zijn dat geen verdachtmakingen Robert maar enkel vaststellingen.
En ik stel vast dat ze al veel van hun verkiezingsbeloftes inslikten.

Om er maar 1 te noemen, geen belastingsverhogingen.
Beloven wel maar de praktijk ziet er even wel anders uit.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 03:05   #56
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Van mijnentwege zijn dat geen verdachtmakingen Robert maar enkel vaststellingen.
En ik stel vast dat ze al veel van hun verkiezingsbeloftes inslikten.

Om er maar 1 te noemen, geen belastingsverhogingen.
Beloven wel maar de praktijk ziet er even wel anders uit.
Dat geldt nagenoeg voor alle partijen mijn beste.....

Of hebt u één der huidige regerende partijen tijdens de voorbije verkiezingscampagne horen verklaren dat als hun partij zou worden verkozen ,ze belastingen flink gingen omhoog brengen....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 03:10   #57
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dat geldt nagenoeg voor alle partijen mijn beste.....

Of hebt u één der huidige regerende partijen tijdens de voorbije verkiezingscampagne horen verklaren dat als hun partij zou worden verkozen ,ze belastingen flink gingen omhoog brengen....
Natuurlijk niet.
Maar Robert had het over verdachtmakingen terwijl ik enkel vaststellingen deed.
En ik stel gewoon vast dat de belastingen omhoog gaan ondanks hun beloftes.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 12:06   #58
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik geniet wel van andere zaken dan van politieke jassendraaierij.

Wat ik rondom mij hoor wijst er wel op dat hetgeen jij nog niet wil weten heel goed bewaarheid zou kunnen worden in 2019. Wie voor zichzelf kan denken kon dat al weten na de onvoorwaardelijke deelname van de N-VA aan de federale dinges. Voor mij zal het alleszins geen verrassing zijn als het VU scenario zich herhaalt.
Wat ik rondom mij hoor ...

Hoe accuraat is het, al wat jij rondom je hoort ?

Had je de enorme verkiezingsoverwinning van de nva ook gehoord, rondom jou ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 12:09   #59
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
"De" Limburg?
Yep !
In slecht Nederlands, maar goed Vlaams is het de Limburg.
Gelijkaardig aan het goede Nederlandse De Ardennen.

Maar voor de rest: heeft dat eigenlijk belang ?
.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 12:14   #60
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Misschien wéét u het niet,maar toen Albert de troon overnam van zijn broer stelde hij enige voorwaarden....

Een ervan was een levenslange dotatie voor al zijn kinderen .....

De verantwoordelijkheid voor het aanvaarden van zulke voorwaarden moet je leggen bij de regeringspartijen die destijds deze voorwaarden hebben aanvaard....

Wie maakte er in 1993 de dienst uit??????

Bij het aantreden van filip werd er aan de dotaties gemorreld voor wat betreft stridje en de lorre,en wie maakte er toen de dienst uit....



Duidelijk genoeg....

https://www.dekamer.be/kvvcr/showpag...0199560413.xml
Neen, dat wist ik niet.
Heb je daar ook een link van ?

Voor de rest zijn er 1001 manieren om sommige zaken te omzeilen.
Te beginnen met rode diesel te belasten.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be