Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: BOM voor klokkenluiders, een goed idee?
Ja 3 23,08%
Nee 8 61,54%
Ik ga een beredeneerd antwoord formuleren 2 15,38%
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 oktober 2017, 06:55   #101
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
[/color]


Inderdaad; iedereen is schuldig. En waar krijgt men de kans om het tegendeel te bewijzen? Bepaalde politici zijn God. Ze zorgen er wel voor dat hun smeerlapperij er is en dat hun slachtoffers niks meer bewijzen kunnen.
Alle deuren worden dicht gemetseld door ons kent ons.
Vandaag mag ik mijn hart eens ophalen en morgen mag jij.
En als er een slachtoffer spartelt zullen we hem te samen verder afmaken.
Neutraliteit en onderzoek? Ongewenst. Niemand heeft zich te bemoeien met onze macht.
Zei het opperhoofd van N-VA dat niet voor de verkiezingen op TV?

En juichten zijn volgelingen niet toen hij de macht kreeg en hen daarna de paar veren die ze nog hadden uittrok, door buiten de rijken rijker maken, met ons geld van de sociale zekerheid, alles van zijn programma in de prullenbak te kieperen?

Wacht tot de volgende verkiezingen, waar ze nu al mee bezig zijn, meer als met regeren, want ze moesten hun postjes eens verliezen. De modder komt eraan.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2017, 07:21   #102
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En waarom doet een flik of advocaat dit ? Ofwel om centen, ofwel om voor iets anders op een goed blaadje te staan bij de pers.
Of om het deksel van de doofpot te halen.
Maar al te vaak wordt het systeem gemanipuleerd en blijven de schuldigen ongestraft. Ons wetboek is ook niet echt een steunpilaar voor rechtszekerheid.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2017, 07:42   #103
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Heeft keizer Karel iets tegen je gezegd toen?

Ik heb keizer Karel toen naar Jack gestuurd om hem iets te zeggen.
Schijnbaar heeft Jack de boodschap toen begrepen want hij is gestopt met zijn kinderlijke streken op dit forum. Zelfs een leraar leert van zijn entourage in de klas. Er zit wel nog een ander typetje op het forum die Jack; elias Hardy; enorm mist. Leugenaar Laurel is ook geminderd met zijn vijgen na Pasen te produceren. Vroeger kreeg hij altijd rugsteun van Jack.
Waar Laurel in de aanval ging dook zijn schildknaap Hardy op.
Samen voelden zij zich sterk om den boel te verpesten.
Als Laurel begon te zeiken hield Hardy zijn piemel vast.
Tot Hardy aanvoelde dat Laurel zijn hulp ook niet meer waardeerde.
Hij plast liever alleen. Erge vaststelling voor Hardy. Het leven kan hard zijn.
Zelfs een sos lust geen blauwe vijgen.
Maar het is nu Allerheiligen en een jaar later.
Het ogenblik om zich te bezinnen over de doden.

Laatst gewijzigd door werkman : 28 oktober 2017 om 07:48.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2017, 11:53   #104
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Dat je weer een nieuwe lading gaat verpesten?
Hey zotteke, je doet me iets aan mijn hart krijgen, ik dacht al dat Jack terug was.

Gelukkig was het een post van vroeger.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2017, 11:55   #105
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hey zotteke, je doet me iets aan mijn hart krijgen, ik dacht al dat Jack terug was.

Gelukkig was het een post van vroeger.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2017, 13:22   #106
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hey zotteke, je doet me iets aan mijn hart krijgen, ik dacht al dat Jack terug was.

Gelukkig was het een post van vroeger.


Reeds meer dan een jaar oud.
Maar je bent niet alleen gelukkig hoor.
Dat kinderlijk gedoe was hier bij momenten niet te pruimen.
Onderwijzers; raar volkje. Gelukkig zitten er ook goeden bij.
Maar op dit forum zijn ze niet alleen raar maar ze zijn er ook raar.
Bij ons op het departement was steeds de vraag als er iemand bekaf was en het niet meer zag zitten :"Toch gene uit het onderwijs gehad zeker die zijn kosten wilde bewijzen?" Ik heb meerder beambten en ambtenaren geweten die na zulk bezoek een pilletje moesten nemen om terug normaal te kunnen presteren. Die hun echtgenote zal het na hun dagtaak wel moeten uitgezweet hebben.
Een zwaar beroep? Reken er verdomd Financiën maar bij hoor.
Maar dat kan niet volgens sommigen.
Alle staatsbeambten zijn profiteurs en luierikken.
Inderdaad want het zijn juist dezen die men op straat of op café tegen komt.
De anderen zitten te werken.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2017, 13:59   #107
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
2!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2017, 17:08   #108
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
2!


Als ik mezelf er bij tel zijn er toch al vijf die schijnbaar opgelucht zijn dat er iemand met pensioen gegaan is. Die heeft nu geen tijd meer om het forum te vervuilen. Hij is zeker bezig met wat bij te verdienen.
Het leven is duurder geworden.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2017, 17:22   #109
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Als ik mezelf er bij tel zijn er toch al vijf die schijnbaar opgelucht zijn dat er iemand met pensioen gegaan is. Die heeft nu geen tijd meer om het forum te vervuilen. Hij is zeker bezig met wat bij te verdienen.
Het leven is duurder geworden.
Vind je ook niet dat we meer liefde en ruimdenkendheid nodig hebben?
__________________
Ex Gladio Libertas

Laatst gewijzigd door Gamla : 28 oktober 2017 om 17:23.
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2017, 22:16   #110
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Vind je ook niet dat we meer liefde en ruimdenkendheid nodig hebben?

Denk ik ook. Maar als het onnozel pestgedrag betreft moeten ze bij mij daar niet meer op rekenen. Het steeds proberen iets naar de kloten te helpen is een fout die mij niet meer aanzet tot ruimdenkendheid. Waar men gaat onder mensen moet men zijn fatsoen houden. Gebeurt dat niet dan is ruimdenkendheid zelfs ongepast. Kan je evengoed voorstellen om fanaten die onschuldige mensen in de lucht blazen een standbeeld te geven. Er zijn nu eenmaal mensen die sociale omgang niet kunnen verdragen.
Zij vormen een gevaar voor de maatschappij. Er zijn natuurlijk gradaties. Maar ik vraag mij dat reeds lang niet meer af. Het zal niet de laatste pestkop zijn die veroorzaakt dat mensen het niet meer zien zitten. Om als mens behandelt te worden moet men voor alles zich eerst zelf gedragen als mens. Wie dit niet beseft kan maar beter ergens in het oerwoud gaan leven.
Voor mij is soms het principe "oog om oog en tand om tand" noodzakelijk
om met sommige mensen om te gaan. Anders vraag je zelf om behandelt te worden als een dweil.

Laatst gewijzigd door werkman : 28 oktober 2017 om 22:19.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 09:01   #111
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Ik ben anders altijd fan van Snowden geweest en dat OS 'Tails' draait best vlot.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 09:08   #112
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Vind je ook niet dat we meer liefde en ruimdenkendheid nodig hebben?
Heel goed goeike. Gij zijt de Panda aan 't opvrijen!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 12:58   #113
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Heel goed goeike. Gij zijt de Panda aan 't opvrijen!

Het kan zijn Jay-P; het kan zijn.
Waarschijnlijk heeft hij het nog niet door dat sommige mensen opvrijen nutteloos is. Maar laat hem de eer om dit zelf vast te stellen.
Panda is niet de vent waar je resultaten bij behaald om hem op te vrijen.
De Jacques heeft dat ook ondervonden denk ik.
Maar er zijn er zovelen die graag anderen opvrijen.
Het is meestal nutteloos. Bestweters en eenzaten hebben geen behoefte om opgevrijd te worden. Mogelijk begin ik ook te behoren tot die categorie.
Ik hoop het zelfs. Aan dat gefleem en rond de pot te draaien heeft niemand iets. Mijn standpunt is dat als je iets zegt dat je niet moet liegen en als dit niet kan dan zwijg je best. Alhoewel ik begin van dag tot dag meer en meer nog in te zien dat op dit forum iets zeggen totaal geen nut heeft bij sommige deelnemers. Zij horen toch alleen maar wat ze willen horen.
Past het niet in hun kraam dan kan je hier alle dagen miserie krijgen en persoonlijke aanvallen verwachten. Wat absoluut niet genietbaar is voor een echte debat-cultuur. In een debat bespreekt men de inhoud van wat iedere deelnemer aanbrengt. Of men reageert er niet op.
Persoonlijke aanvallen behoren steeds toe aan minderwaardige elementen.
Maar op een forum dat deelname onder een pseudoniem toelaat mag men zich aan alles verwachten.
Losgelaten neanderthalers maken bij voorkeur gebruik van deze anonimiteit.
Hun kots moet je er dan maar bijnemen. Of zelf verdwijnen.
Kunnen ze uiteindelijk blijven zeveren tegen zichzelf.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 21:45   #114
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Zei het opperhoofd van N-VA dat niet voor de verkiezingen op TV?

En juichten zijn volgelingen niet toen hij de macht kreeg en hen daarna de paar veren die ze nog hadden uittrok, door buiten de rijken rijker maken, met ons geld van de sociale zekerheid, alles van zijn programma in de prullenbak te kieperen?

Wacht tot de volgende verkiezingen, waar ze nu al mee bezig zijn, meer als met regeren, want ze moesten hun postjes eens verliezen. De modder komt eraan.

Wat ik Dewever verwijt en zal blijven verwijten is het feit dat zijn partij vele verdienstelijke VU-aanhangers de deur gewezen heeft. En dat hij hierop niet gereageerd heeft. De grote kanonnen zijn inderdaad gevlucht naar vreemde oorden om hun zakken te blijven vullen. Maar dat was voor zijn komst. En zijn komst stelde zoveel verwachtingen in het vooruitzicht dat de oudgedienden de plaats moesten ruimen voor nieuwe schattenjagers.
De N-VA zit dus volgepropt met mensen die nog alles moeten bewijzen en....die er vroeger niet waren of wilden zijn omdat er in hun dromen niet genoeg manna op de tafels lag. En juist om deze redenen zullen ze mijn vertrouwen niet krijgen. Als ik overweeg hoeveel moeite het mij vroeger gekost heeft om een volledige lijst vol te krijgen en plotsklaps de verandering zie van sommigen heb ik er totaal geen vertrouwen meer in. Ik weet nu al dat er sommigen (velen?) hun schop zullen afkuisen als hun zakken niet mee zullen gevuld worden.

Mijn stemgedrag zal zich volledig richten op een nieuwe visie.
De lijst van mijn voorkeur zal liefst geen verkiesbare kandidaten bevatten die in mijn omgeving wonen. Ik voel mij het veiligst als zo weinig mogelijk politiekers mij nog kennen. Ze kunnen allemaal oprotten met hun gemaakte grijns. Breedsmoel kikkers zijn het die geen enkele menselijke empathie vertonen. Alles wat je ervan kan verwachten als ze vriendelijk doen is beseffen dat je als boer op je kiekens moet passen.
Voor de rest heeft al hun gekruip en gekrauwel voor mij geen belang meer.
Geen politiekers dus in mijn buurt is mijn optie.
Ik hoef ze niet meer. En hun vliegenvangers nog minder.
Dat ze op een ander zo ver mogelijk van mijn deur hun kunstjes gaan opvoeren. Dan wordt ik minder gestoord bij confrontatie.
Wat ik nooit verkreeg; recht en rechtvaardigheid; zal ik nooit krijgen.
Alleen de rust die ik mezelf kan bezorgen zal ik nemen.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 21:51   #115
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Zei het opperhoofd van N-VA dat niet voor de verkiezingen op TV?

En juichten zijn volgelingen niet toen hij de macht kreeg en hen daarna de paar veren die ze nog hadden uittrok, door buiten de rijken rijker maken, met ons geld van de sociale zekerheid, alles van zijn programma in de prullenbak te kieperen?

Wacht tot de volgende verkiezingen, waar ze nu al mee bezig zijn, meer als met regeren, want ze moesten hun postjes eens verliezen. De modder komt eraan.

Wat ik Dewever verwijt en zal blijven verwijten is het feit dat zijn partij vele verdienstelijke VU-aanhangers de deur gewezen heeft. En dat hij hierop niet gereageerd heeft. De grote kanonnen zijn inderdaad gevlucht naar vreemde oorden om hun zakken te blijven vullen. Maar dat was voor zijn komst. En zijn komst stelde zoveel verwachtingen in het vooruitzicht dat de oudgedienden de plaats moesten ruimen voor nieuwe schattenjagers.
De N-VA zit dus volgepropt met mensen die nog alles moeten bewijzen en....die er vroeger niet waren of wilden zijn omdat er in hun dromen niet genoeg manna op de tafels lag. En juist om deze redenen zullen ze mijn vertrouwen niet krijgen. Als ik overweeg hoeveel moeite het mij vroeger gekost heeft om een volledige lijst vol te krijgen en plotsklaps de verandering zie van sommigen heb ik er totaal geen vertrouwen meer in. Ik weet nu al dat er sommigen (velen?) hun schop zullen afkuisen als hun zakken niet mee zullen gevuld worden.


Mijn stemgedrag zal zich volledig richten op een nieuwe visie.
De lijst van mijn voorkeur zal liefst geen verkiesbare kandidaten bevatten die in mijn omgeving wonen. Ik voel mij het veiligst als zo weinig mogelijk politiekers mij nog kennen. Ze kunnen allemaal oprotten met hun gemaakte grijns. Breedsmoel kikkers zijn het die geen enkele menselijke empathie vertonen. Alles wat je ervan kan verwachten als ze vriendelijk doen is beseffen dat je als boer op je kiekens moet passen.
Voor de rest heeft al hun gekruip en gekrauwel voor mij geen belang meer.
Geen politiekers dus in mijn buurt is mijn optie.
Ik hoef ze niet meer. En hun vliegenvangers nog minder.
Dat ze op een ander zo ver mogelijk van mijn deur hun kunstjes gaan opvoeren. Dan wordt ik minder gestoord bij confrontatie.
Wat ik nooit verkreeg; recht en rechtvaardigheid; zal ik nooit krijgen.
Alleen de rust die ik mezelf kan bezorgen zal ik nemen.
Ze hebben dus totaal geen waarde meer in mijn ogen zoals ik nooit enige waardering of waarde kreeg in hun ogen.
Weg ermee dus.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2017, 09:01   #116
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Wat ik Dewever verwijt en zal blijven verwijten is het feit dat zijn partij vele verdienstelijke VU-aanhangers de deur gewezen heeft. En dat hij hierop niet gereageerd heeft. De grote kanonnen zijn inderdaad gevlucht naar vreemde oorden om hun zakken te blijven vullen. Maar dat was voor zijn komst. En zijn komst stelde zoveel verwachtingen in het vooruitzicht dat de oudgedienden de plaats moesten ruimen voor nieuwe schattenjagers.
De N-VA zit dus volgepropt met mensen die nog alles moeten bewijzen en....die er vroeger niet waren of wilden zijn omdat er in hun dromen niet genoeg manna op de tafels lag. En juist om deze redenen zullen ze mijn vertrouwen niet krijgen. Als ik overweeg hoeveel moeite het mij vroeger gekost heeft om een volledige lijst vol te krijgen en plotsklaps de verandering zie van sommigen heb ik er totaal geen vertrouwen meer in. Ik weet nu al dat er sommigen (velen?) hun schop zullen afkuisen als hun zakken niet mee zullen gevuld worden.


Mijn stemgedrag zal zich volledig richten op een nieuwe visie.
De lijst van mijn voorkeur zal liefst geen verkiesbare kandidaten bevatten die in mijn omgeving wonen. Ik voel mij het veiligst als zo weinig mogelijk politiekers mij nog kennen. Ze kunnen allemaal oprotten met hun gemaakte grijns. Breedsmoel kikkers zijn het die geen enkele menselijke empathie vertonen. Alles wat je ervan kan verwachten als ze vriendelijk doen is beseffen dat je als boer op je kiekens moet passen.
Voor de rest heeft al hun gekruip en gekrauwel voor mij geen belang meer.
Geen politiekers dus in mijn buurt is mijn optie.
Ik hoef ze niet meer. En hun vliegenvangers nog minder.
Dat ze op een ander zo ver mogelijk van mijn deur hun kunstjes gaan opvoeren. Dan wordt ik minder gestoord bij confrontatie.
Wat ik nooit verkreeg; recht en rechtvaardigheid; zal ik nooit krijgen.
Alleen de rust die ik mezelf kan bezorgen zal ik nemen.
Ze hebben dus totaal geen waarde meer in mijn ogen zoals ik nooit enige waardering of waarde kreeg in hun ogen.
Weg ermee dus.

En van vernieuwing gesproken!
Ik heb geen enkel feit vastgesteld dat er iets veranderd zou zijn om onbeperkte en misbruikte macht aan banden te leggen. Mij vangen ze dus niet meer met beloften van meer democratie; eerlijkheid en pogingen om werk van misdadigers af te remmen. Stilzwijgen op alle fronten is het resultaat dat men merkt als men er over praat. En zelfs van de kiezers. Laffe bende als ze het zelf vaststellen maar zolang het iemand anders overkomt zijn ze tevreden.
Wel voor mijn part mag het velen overkomen in de toekomst.
Hun gekrijs en gehuil zal mij als muziek in de oren klinken.
En hierbij neem ik definitief afscheid van het forum. De wens van sommigen wordt hierbij voldaan.
Krijgen ze opnieuw meer ruimte om te roepen en te tieren via one-liners zonder enige inhoud. Arm volk!!!
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 10:41   #117
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
En van vernieuwing gesproken!
Ik heb geen enkel feit vastgesteld dat er iets veranderd zou zijn om onbeperkte en misbruikte macht aan banden te leggen. Mij vangen ze dus niet meer met beloften van meer democratie; eerlijkheid en pogingen om werk van misdadigers af te remmen. Stilzwijgen op alle fronten is het resultaat dat men merkt als men er over praat. En zelfs van de kiezers. Laffe bende als ze het zelf vaststellen maar zolang het iemand anders overkomt zijn ze tevreden.
Wel voor mijn part mag het velen overkomen in de toekomst.
Hun gekrijs en gehuil zal mij als muziek in de oren klinken.
En hierbij neem ik definitief afscheid van het forum. De wens van sommigen wordt hierbij voldaan.
Krijgen ze opnieuw meer ruimte om te roepen en te tieren via one-liners zonder enige inhoud. Arm volk!!!

Geen reactie. Zoals verwacht. Spreken over het basisrecht van de democratie is niet nodig. We zullen dus maar beginnen met over die Brusselse parking zeker? Dag democraten!
Ik had beloofd van weg te blijven. Ja, ja. Ik doe het hoor.
Niet beginnen met zagen. Even geduld.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be