Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 augustus 2017, 15:16   #1
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard Natuurpunt vergast 300 uitheemse ganzen

Citaat:
Natuurpunt heeft in het Schulensmeer in Limburg 300 ganzen laten vergassen omdat ze schadelijk zijn voor de natuur en inheemse soorten. Bron.
Als de Duitsers dat met de joden deden was het kot te klein en als het VB of anderen nog maar voorstellen een deel van de uitheemse moslims, waarvan de inheemsen schade ondervinden, elders te vestigen is het kot ook te klein. Maar natuurpunt mag alles natuurlijk. Half Vlaanderen ontbossen. Over leven en dood van vrije vogels beslissen.

[BB-modus] Ik ondervind serieuze schade van technologisch gecreëerde keffende kuttenlekkers maar zou ik zelfs nog maar proberen naar zo'n agressief ding te sjotten ik zat onmiddellijk in de bak.[/BB-modus]
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 15:52   #2
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.441
Standaard

Ze moeten af en toe eens tonen dat ze iets doen voor al dat andermans geld dat ze van het Centrale Commie Committee toegestopt krijgen.
1 van de vele Sociale TeBezigheidsstellingsprojecten. Boomverzorging in het bos.
Nieuwe bossen planten en meer van die kul.
Bos ontstaat vanzelf. Niks doen en het komt er vanzelf. Kost nul.
Hier in de buurt hebben de Commies begin dit jaar een bestelling & plaatsing van een 50 tal eiken gedaan. Ze waren al 3 meter hoog bij planten en zaten in mega grote zwarte plastieken potten, omheind door 3 pikkels en latten ertussen, en eraan vastgebonden met elastieken. Aan dezelfde weg staat in een verloren hoek tussen een brug en mais een bosje eiken, een 20 tal, van intussen een 15 meter hoog. Dat is er vanzelf gekomen, allicht door eikels van intussen gerooide bomen op / langs een autostradebrug. Die hebben van eikel tot grote boom 0 euro gekost. Laten doen, vanzelf.
Die nieuwe eiken in hun potten, wel de helft staat al verdord van de droogte. Ze lieten na
water te geven in hun potten. Het valt op dus natuurlijk gaan ze dra allicht nog een bestellingske plaatsen voor vervanging. En de komende decennia zal hun Commie gemeentepersoneel jaarlijks enkele 'werk'dagen kunnen vullen met snoeien van de takjes.
"Natuurbeheer", o zo nodig...
En aan de andere kant, zag en zie ik al vele jaren overal percelen bos verdwijnen, verkavelen en bebouwen, de hekkens volhangende met bedrijfsnamen / reklaam met "Eco" ergens in.
De strategie van de Big Lie. Hele dagen weken maanden en jaren mediacampagnes en hopen blabla over milieu en klimaat. Terwijl de Commies dag in dag uit natuurvernietiging beslissen, uit-typen, ondertekenen, naar hun postvrindjes doen opdat die wat bezigheid zouden hebben, en nadien fluks de facturen betalen, met andermans geld. Next!
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 16:02   #3
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.715
Standaard

Definitie inheems: een organisme is inheems te noemen als het op eigen kracht zich na de laatste ijstijd hier heeft kunnen vestigen .
Die ganzen kunnen niet op eigen kracht hier geraken (ingevoerd) dus uitheems (exoten zijn een negatieve factor in de natuur, omdat het een bijkomende stresserende factor is voor het ecologisch evenwicht )
Verschil onduidelijk tussen vogels en mensen?, maak dat de ganzen wijs.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 16:14   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Da's dom.
Waarom slachten ze ze niet, en gebruiken het vlees voor in hondenvoer ?

Voor de rest zijn die vergelijkingen in de openingspost gewoonweg onwaardig.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 16:20   #5
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als de Duitsers dat met de joden deden was het kot te klein en als het VB of anderen nog maar voorstellen een deel van de uitheemse moslims, waarvan de inheemsen schade ondervinden, elders te vestigen is het kot ook te klein. Maar natuurpunt mag alles natuurlijk. Half Vlaanderen ontbossen. Over leven en dood van vrije vogels beslissen.

[BB-modus] Ik ondervind serieuze schade van technologisch gecreëerde keffende kuttenlekkers maar zou ik zelfs nog maar proberen naar zo'n agressief ding te sjotten ik zat onmiddellijk in de bak.[/BB-modus]
Moest dat mijn kefferke zijn dan kon je de rest van je dagen sopraantje zijn in de kerk.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 16:34   #6
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Definitie inheems: een organisme is inheems te noemen als het op eigen kracht zich na de laatste ijstijd hier heeft kunnen vestigen .
Die ganzen kunnen niet op eigen kracht hier geraken (ingevoerd) dus uitheems (exoten zijn een negatieve factor in de natuur, omdat het een bijkomende stresserende factor is voor het ecologisch evenwicht )
Verschil onduidelijk tussen vogels en mensen?, maak dat de ganzen wijs.
Ganzen zijn trekvogels. Migranten. Door de klimaatverandering verandert hun gedrag. Ze zijn hier wel op eigen kracht geraakt maar willen gewoon niet meer weg. (Marokkanen en Turken zijn hier trouwens ook niet op eigen kracht geraakt. Syriërs dan weer wel.)
Mensen zijn dieren. Moderne samenlevingen erkennen de rechten van mensen en dieren. Vele dieren voelen namelijk net als mensen, oa pijn. Migranten vergassen wordt niet meer aanvaard. Als Natuurpunt vindt van wel dan ziet het er niet goed uit voor de moslims die uitheems zijn (want niet op eigen kracht hier geraakt) en de inheemsen serieuze schade berokkenen. Het ecologische evenwicht is goed zoek in onze steden.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 16:53   #7
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.461
Standaard

Groenen, Natuurpunters, zijn dan ook de grootste racisten. Alle niet inheemse soorten moeten worden uitgeroeid. Bende crapuul.
Mijn lidmaatschap van Natuurpunt kwam abrubt tot een einde toen ik vernam dat ze zelfs in door hun beheerde gebieden jagers hun gang lieten gaan.

Nog 5 brieven gekregen waarom ik toch geen lid wou blijven...
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 16:57   #8
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Groenen, Natuurpunters, zijn dan ook de grootste racisten. Alle niet inheemse soorten moeten worden uitgeroeid. Bende crapuul.
Mijn lidmaatschap van Natuurpunt kwam abrubt tot een einde toen ik vernam dat ze zelfs in door hun beheerde gebieden jagers hun gang lieten gaan.

Nog 5 brieven gekregen waarom ik toch geen lid wou blijven...
Ach... je doet wat melig en emotioneel omdat je zelf ganzen hebt. Meer is het niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 17:13   #9
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.461
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ach... je doet wat melig en emotioneel omdat je zelf ganzen hebt. Meer is het niet.
Je zou al beter moeten weten. Hadden ze nu 300 illegalen.....

Laatst gewijzigd door Skobelev : 4 augustus 2017 om 17:14.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 17:22   #10
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Groenen, Natuurpunters, zijn dan ook de grootste racisten. Alle niet inheemse soorten moeten worden uitgeroeid. Bende crapuul.
Mijn lidmaatschap van Natuurpunt kwam abrubt tot een einde toen ik vernam dat ze zelfs in door hun beheerde gebieden jagers hun gang lieten gaan.

Nog 5 brieven gekregen waarom ik toch geen lid wou blijven...
Mogen ze niet jagen misschien?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 17:26   #11
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Moest dat mijn kefferke zijn dan kon je de rest van je dagen sopraantje zijn in de kerk.
Het positieve daarvan is misschien dat er weer meer volk naar de kerk zou gaan voor de lol... Daar mag ook eens gelachen worden, dat ontbreekt er nu aan! Een zatte pastoor die nu en dan van de kansel valt zou ook al helpen.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 17:26   #12
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

.dubbel

Laatst gewijzigd door andev : 4 augustus 2017 om 17:28.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 18:35   #13
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Moest dat mijn kefferke zijn dan kon je de rest van je dagen sopraantje zijn in de kerk.
Die idee zou 0.8 seconden alvorens de handeling in uw brein te registreren zijn met mijn vampier-telepathische krachten en nog voor ze bij u in uw bewustzijn zou opkomen had ik u al leeg gezogen en lagt ge gelijk een lege zak bloed van het rode kruis tegen de grond.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 18:54   #14
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.461
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Mogen ze niet jagen misschien?
Op gebieden eigendom van Natuurpunt? Ik dacht niet dat iets dergelijks de bedoeling kan zijn van een organisatie die aan natuurbehoud wil doen. Of vergis ik me...
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 18:56   #15
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Op gebieden eigendom van Natuurpunt? Ik dacht niet dat iets dergelijks de bedoeling kan zijn van een organisatie die aan natuurbehoud wil doen. Of vergis ik me...
Natuurpunt is uitbater van gesubsidieerde hondenweides voor de elites. Natuurbehoud ... waar haalt ge het
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 19:02   #16
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Op gebieden eigendom van Natuurpunt? Ik dacht niet dat iets dergelijks de bedoeling kan zijn van een organisatie die aan natuurbehoud wil doen. Of vergis ik me...
Uiteraard.

Als er teveel everzwijnen zijn, dan worden die afgeschoten voor ze teveel ecologische schade aanrichten, want voor je het weet loopt de hele zaak zo uit de hand dat er bijna een nationale noodtoestand uitgeroepen moet worden, zoals in 62. In reactie daarop trouwens, is Natuurpunt opgericht.

Veel mensen zijn dat natuurlijk al vergeten of erger nog, ze hebben er nooit van gehoord.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 augustus 2017 om 19:03.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 19:04   #17
bartelx
Parlementslid
 
bartelx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2012
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uiteraard.

Als er teveel everzwijnen zijn, dan worden die afgeschoten voor ze teveel ecologische schade aanrichten, want voor je het weet loopt de hele zaak zo uit de hand dat er bijna een nationale noodtoestand uitgeroepen moet worden, zoals in 62. In reactie daarop trouwens, is Natuurpunt opgericht.

Veel mensen zijn dat natuurlijk al vergeten of erger nog, ze hebben er nooit van gehoord.
Vertel eens wat er in '62 met everzwijnen aan de hand was?
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 19:04   #18
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Het Vlaanderen war ik in opgegroeid ben was een moerassig Vlaanderen met grachten en plassen en ondoordringbaar kreupelhout dat heerlijk rook. Elke maand hadden we wel eens een oorvijg vast omdat we weer eens een schoen in het slijk verloren hadden. Natuurpunt probeert van Vlaanderen Afrikaanse savanne te maken met stuifduinen en toestanden zodat Afrikanen geen heimwee zouden krijgen. Ze gaan in het geval van de menselijke dieren eerder ons nog vergassen dan de uitheemsen. Of uitdrogen. Woestijn wordt het hier nog. Natuurpunt en AZG (die vollenbak Afrikanen zijn aan het overzetten). Twee handen op één buik.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 19:20   #19
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Het Vlaanderen war ik in opgegroeid ben was een moerassig Vlaanderen met grachten en plassen en ondoordringbaar kreupelhout dat heerlijk rook. Elke maand hadden we wel eens een oorvijg vast omdat we weer eens een schoen in het slijk verloren hadden. Natuurpunt probeert van Vlaanderen Afrikaanse savanne te maken met stuifduinen en toestanden zodat Afrikanen geen heimwee zouden krijgen. Ze gaan in het geval van de menselijke dieren eerder ons nog vergassen dan de uitheemsen. Of uitdrogen. Woestijn wordt het hier nog. Natuurpunt en AZG (die vollenbak Afrikanen zijn aan het overzetten). Twee handen op één buik.
Uw "moerassig Vlaanderen" is gebetonneerd door Vlaamse betonboeren lang voor er sprake was van Natuurpunt Vlaanderen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 19:44   #20
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Je zou al beter moeten weten. Hadden ze nu 300 illegalen.....
Sorry hoor, jij bent wel degene die indertijd je melige verhaal kwam vertellen hier over die stomme ganzen op je hof.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be