Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 mei 2005, 12:33   #81
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Zij hebben het dan vooral over de migrantenkwesties. De VRT drijft inderdaad mee op een politiek correcte hyper-multicultuur (lees: alles is goed behalve wat vlaams is) dat soms mij ook ferm de keel uithangt. Wat economische en sociale kwesties betreft daarentegen is de VRT een op en top establishment zender, dat wil zeggen neoliberaal en eurocratisch.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 12:55   #82
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid
 
Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 1.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
... is de VRT een op en top establishment zender, dat wil zeggen neoliberaal en eurocratisch.
Het establishment is niet liberaal. De VRT ook niet.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 12:58   #83
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Dat klopt, het establishment is neoliberaal.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 00:08   #84
LulNietVB
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 29 maart 2005
Berichten: 21
Standaard

Ik vraag me simpelweg af wie er straks het hardst gat janken als een aap als Bush beslist dat er in Europa ligt dat zijn persoonlijk fortuin kan omhoogkrikken.

ach ja....
LulNietVB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 10:22   #85
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Ik zeg ook niet dat ze de "commies" als centrum beschouwen. Nu, het pas als je een beetje de Franse media volgt dat je beseft hoe rechts een partij als de SP.a is.
__________

Iedereen die macht wil (delen) moet het centrum opvrijen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 10:26   #86
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
De VRT drijft inderdaad mee op een politiek correcte hyper-multicultuur (lees: alles is goed behalve wat vlaams is) dat soms mij ook ferm de keel uithangt. Wat economische en sociale kwesties betreft daarentegen is de VRT een op en top establishment zender, dat wil zeggen neoliberaal en eurocratisch.
Volstrekt akkoord, maar dat justifieert allerminst hun frauduleuse verkrachting van de deontologische journalistieke code.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 17:51   #87
DokterDick
Banneling
 
 
DokterDick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 maart 2005
Locatie: Gooyland
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
We kunnen toch alvast concluderen dat de staat en het establishment in alle landen nogal gortige propagandatechnieken hebben gebruikt. Misschien zijn de mensen slim genoeg geworden om daar doorheen te kijken, maar ik vrees er voor. Ik denk dat het ja-kamp dankzij de intimidatietechnieken het nipt gaat halen. Maar kom, Nederland is ook nog aan de beurt.
Ik heb NEE gestemd!!![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by DokterDick on 01-06-2005 at 18:56
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
We kunnen toch alvast concluderen dat de staat en het establishment in alle landen nogal gortige propagandatechnieken hebben gebruikt. Misschien zijn de mensen slim genoeg geworden om daar doorheen te kijken, maar ik vrees er voor. Ik denk dat het ja-kamp dankzij de intimidatietechnieken het nipt gaat halen. Maar kom, Nederland is ook nog aan de beurt.
Ik heb NEE gestemd!!![/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
We kunnen toch alvast concluderen dat de staat en het establishment in alle landen nogal gortige propagandatechnieken hebben gebruikt. Misschien zijn de mensen slim genoeg geworden om daar doorheen te kijken, maar ik vrees er voor. Ik denk dat het ja-kamp dankzij de intimidatietechnieken het nipt gaat halen. Maar kom, Nederland is ook nog aan de beurt.
Ik zit nu 1/6/2005 18h49 te wachten op de eerste uitslagen. Bij een NEE krijgen we volgens de VVD dus oorlog. Duitse troepen zouden al klaar staan om ons een lesje te leren. Gelukkig hebben we nu de steun van Napoleon.
[img]file:///C:/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/Stem%20Ja%20Balk%20als%20Napoleon.jpg[/img][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door DokterDick : 1 juni 2005 om 17:56.
DokterDick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 17:54   #88
DokterDick
Banneling
 
 
DokterDick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 maart 2005
Locatie: Gooyland
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
We kunnen toch alvast concluderen dat de staat en het establishment in alle landen nogal gortige propagandatechnieken hebben gebruikt. Misschien zijn de mensen slim genoeg geworden om daar doorheen te kijken, maar ik vrees er voor. Ik denk dat het ja-kamp dankzij de intimidatietechnieken het nipt gaat halen. Maar kom, Nederland is ook nog aan de beurt.
Bij een NEE zal volgens de VVD Neederland in oorlog raken. Duitse troep zouden al klaar staan om ons een lesje te leren. Gelukkig zal Napoleon ons nu komen redden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by DokterDick on 01-06-2005 at 19:05
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
We kunnen toch alvast concluderen dat de staat en het establishment in alle landen nogal gortige propagandatechnieken hebben gebruikt. Misschien zijn de mensen slim genoeg geworden om daar doorheen te kijken, maar ik vrees er voor. Ik denk dat het ja-kamp dankzij de intimidatietechnieken het nipt gaat halen. Maar kom, Nederland is ook nog aan de beurt.
Bij een NEE zal volgens de VVD Neederland in oorlog raken. Duitse troep zouden al klaar staan om ons een lesje te leren. Gelukkig zal Napoleon ons nu komen redden.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
We kunnen toch alvast concluderen dat de staat en het establishment in alle landen nogal gortige propagandatechnieken hebben gebruikt. Misschien zijn de mensen slim genoeg geworden om daar doorheen te kijken, maar ik vrees er voor. Ik denk dat het ja-kamp dankzij de intimidatietechnieken het nipt gaat halen. Maar kom, Nederland is ook nog aan de beurt.
Bij een NEE zal volgens de VVD Neederland in oorlog raken. Duitse troep zouden al klaar staan om ons een lesje te leren. Gelukkig zal Napoleon ons nu komen redden.

[img]file:///C:/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/Stem%20Ja%20Balk%20als%20Napoleon.jpg[/img][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door DokterDick : 1 juni 2005 om 18:05.
DokterDick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 18:39   #89
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DokterDick
Ik heb NEE gestemd!!!
Eikel.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 20:22   #90
DokterDick
Banneling
 
 
DokterDick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 maart 2005
Locatie: Gooyland
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Eikel.
En wat heb jij gestemd oetlul.
DokterDick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 13:35   #91
Pol
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 23 februari 2003
Berichten: 966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DokterDick
Bij een NEE zal volgens de VVD Neederland in oorlog raken. Duitse troep zouden al klaar staan om ons een lesje te leren. Gelukkig zal Napoleon ons nu komen redden.
Als politici met dergelijke zwans afkomen, dan weet ge het natuurlijk. Ze draaien zich in alle bochten voor iets dat ze niet kunnen verdedigen. Onwennig, onhandig, onvoorbereid noemen ze dat. Huidige politieke caste blijkbaar alleen maar bezig met hun profijt, hun bezoldiging, hun eigen gelijk al geloven ze dit hier ook al niet.

http://blog.seniorennet.be/poli
Pol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 13:59   #92
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Hoe komt het eigenlijk dat die VB'ers zeggen dat de VRT een links-propaganda-machine is? Wat is daar de aanleiding voor? Ik denk toch dat het een kwalitatief hoogstaande omroep is waar veel integere mensen werken. Willen die mensen het tegendeel dan aantonen met voorbeelden, overtuig mij.
En die radio-zender van het Vlaams Belang dan? Is dat dan wel objectief? De presentator staat zelf op de Vlaams Belang lijst! Objectiviteit zoek.
Objectiviteit is idd. zoek bij de BRT.

De motivatie van de nationale zender moge duidelijk zijn, ze ontvangen meer als 90% van hun inkomen van de regerigspartijen dmv toelagen, subsidies etc. Na 20 jaar Blok bashing en opgedrongen cordon sanitair weten ze daar ook wel wat er met hun staat te gebeuren als het VB de vetpotten mag uitdelen.

Daarom is er sinds jaar en dag geen enkele rapportage over het VB die op een intellectueel eerlijke manier verloopt. Steevast kiest in elk debat waar een VBer bij betrokken is, de commentator de zijde van de tegenpartij. Als men reportages maakt over een VB lid maakt men een collage van de slechtste ogenblikken, of, in het geval van FDW, wordt de reportage gewoon niet uitgezonden wegens te positief.

Het gaat echter verder, bij alle themas die verschillende oplossingen hebben gebaseerd op ideologie trekt de VRT resoluut de kaart van links. De typische strategie is het ondervragen van een selectie van mensen die een uitgesproken linkse mening hebben, en het dan ondervragen van een of andere marginaal uitziende extremist als vertegenwoordiger van "de andere" opinie, terwijl minstens 1/3e van de Vlamingen die extremist zijn opinie deelt.

Nog schrijnender is de berichtgeving van verderaf, die de modale vlaming niet zomaar kan natrekken. Sinds het verval van het oostblok, heeft de staatszender vakkundig de VS kapotgemaakt. Zowat elke negatieve maatschappelijke evolutie wordt afgebeeld als 'overgewaaid uit de Verenigde Staten', en alle goede dingen die van over de plas komen komen niet of nauwelijks ter sprake.

Af en toe, zoals in het geval van deze grondwet, slaan ze de bal volledig mis met hun propagandastukje, en ziet de gewone man ook eens hoe gekleurd de berichtgeving door de Belgische staatszender wel niet is.

Wie denkt dat de VRT objectief is, moet dringend eens elders het nieuws downloaden om te vergelijken.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 14:05   #93
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Hoe verklaar je dan met uw theorietje dat het VTM "nieuws" een doorslagje is van het "journaal". [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by solidarnosc on 02-06-2005 at 15:05
Reason:
--------------------------------

Hoe verklaar je dan met uw theorietje dat het VTM "nieuws" een doorslagje is van het "journaal". [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Hoe verklaar je dan met uw theorietje dat het VTM nieuw een doorslagje is van het journaal. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 2 juni 2005 om 14:05.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 14:13   #94
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Het is nochtans op dezelfde VRT dat ik een actie van electriciens en loodgieters zag om de electriciteitsdraden aan zijn woning door te knippen na; van zijn uitspraken over de noodzaak poolse loodgieteres in Frankrijk te importeren. Ik heb er geen chronometer op nagehouden, maar de anti- EU beweging zowel in Frankrijk als in Nederland komen behoorlijk aan bod.

Dat van die "positieve" film over FDW is een grap zeker ? Die film is intussen op de RTBF uitgezonden en sindsdien doodgezwegen door dezelfde VB sympathisanten die indertijd razend over "censuur" te keer gingen in die film wordt oa; getoont hoe FDW totaal uit de bocht ging tijdens een "intervieuw" met jongetjes van een schoolkrantje
en hoe hij onsamenhangend begon te wauwelen naar aanleiding van een opmerking van zijn dochtertje over een turks schoolvriendinnetje. Bijzonder ontroerend was ook de manier waarop hij een volgeling troostte ivm met het verdwijnen van het 70punten plan.

Het is inderdaad zo dat wij vandaag ook lachen met filmpjes over Mussolini en Hitler en dat datgene wat wij nu belachelijk vonden bij de aanhangers een grote adoratie veroorzaakte... Zo zal een VB volgeling de film over FDW waarschijnlijk aantrekkelijk en
een grote propagandistische waarde toekennen. De VB partijleiding doet dit echter niet..Van censuur bij de VRT is echter nooit sprake geweest. De film is in opdracht van de RTBF gemaakt en ook door die zender uitgezonden....

FOX Television is waarschijnlijk een objectieve nieuwsbron...
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 14:41   #95
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Het is nochtans op dezelfde VRT dat ik een actie van electriciens en loodgieters zag om de electriciteitsdraden aan zijn woning door te knippen na; van zijn uitspraken over de noodzaak poolse loodgieteres in Frankrijk te importeren. Ik heb er geen chronometer op nagehouden, maar de anti- EU beweging zowel in Frankrijk als in Nederland komen behoorlijk aan bod.
Houdt mss. eens de chronometer naast de nieuwsuitzending, ipv subjectief te gaan beweren dat alles gelijk aan bod komt.

Citaat:
Dat van die "positieve" film over FDW is een grap zeker ? Die film is intussen op de RTBF uitgezonden en sindsdien doodgezwegen door dezelfde VB sympathisanten die indertijd razend over "censuur" te keer gingen in die film wordt oa; getoont hoe FDW totaal uit de bocht ging tijdens een "intervieuw" met jongetjes van een schoolkrantje
en hoe hij onsamenhangend begon te wauwelen naar aanleiding van een opmerking van zijn dochtertje over een turks schoolvriendinnetje. Bijzonder ontroerend was ook de manier waarop hij een volgeling troostte ivm met het verdwijnen van het 70punten plan.
Kijk eens aan, een collage van de slechtste momenten, waarmee u duidelijk bewijst wat voor berichtgeving u te slikken kreeg.
Citaat:
Het is inderdaad zo dat wij vandaag ook lachen met filmpjes over Mussolini en Hitler en dat datgene wat wij nu belachelijk vonden bij de aanhangers een grote adoratie veroorzaakte... Zo zal een VB volgeling de film over FDW waarschijnlijk aantrekkelijk en
een grote propagandistische waarde toekennen.
Uw insinuatie dat ik een VB aanhanger zou zijn is misplaatst, ik ben namelijk niet akkoord met het VB op zowat al hun standpunten, noch stem ik erop. Hitler en Mussulini vermelden in dezelfde adem als het VB is in de mode zeker?
Citaat:
Van censuur bij de VRT is echter nooit sprake geweest.
Laat me niet lachen.
Citaat:
De film is in opdracht van de RTBF gemaakt en ook door die zender uitgezonden....
Enkel het deel dat ze u wouden tonen, nietwaar.


Citaat:
FOX Television is waarschijnlijk een objectieve nieuwsbron...
Irrelevant, het gaat hier niet om de amerikaanse media. Mooie poging om de discussie te ontsporen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by TomB on 02-06-2005 at 15:46
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Het is nochtans op dezelfde VRT dat ik een actie van electriciens en loodgieters zag om de electriciteitsdraden aan zijn woning door te knippen na; van zijn uitspraken over de noodzaak poolse loodgieteres in Frankrijk te importeren. Ik heb er geen chronometer op nagehouden, maar de anti- EU beweging zowel in Frankrijk als in Nederland komen behoorlijk aan bod.
Houdt mss. eens de chronometer naast de nieuwsuitzending, ipv subjectief te gaan beweren dat alles gelijk aan bod komt.

Citaat:
Dat van die "positieve" film over FDW is een grap zeker ? Die film is intussen op de RTBF uitgezonden en sindsdien doodgezwegen door dezelfde VB sympathisanten die indertijd razend over "censuur" te keer gingen in die film wordt oa; getoont hoe FDW totaal uit de bocht ging tijdens een "intervieuw" met jongetjes van een schoolkrantje
en hoe hij onsamenhangend begon te wauwelen naar aanleiding van een opmerking van zijn dochtertje over een turks schoolvriendinnetje. Bijzonder ontroerend was ook de manier waarop hij een volgeling troostte ivm met het verdwijnen van het 70punten plan.
Kijk eens aan, een collage van de slechtste momenten, waarmee u duidelijk bewijst wat voor berichtgeving u te slikken kreeg.
Citaat:
Het is inderdaad zo dat wij vandaag ook lachen met filmpjes over Mussolini en Hitler en dat datgene wat wij nu belachelijk vonden bij de aanhangers een grote adoratie veroorzaakte... Zo zal een VB volgeling de film over FDW waarschijnlijk aantrekkelijk en
een grote propagandistische waarde toekennen.
Uw insinuatie dat ik een VB aanhanger zou zijn is misplaatst, ik ben namelijk niet akkoord met het VB op zowat al hun standpunten, noch stem ik erop. Hitler en Mussulini vermelden in dezelfde adem als het VB is in de mode zeker?
Citaat:
Van censuur bij de VRT is echter nooit sprake geweest.
Laat me niet lachen.
Citaat:
De film is in opdracht van de RTBF gemaakt en ook door die zender uitgezonden....
Enkel het deel dat ze u wouden tonen, nietwaar.


Citaat:
FOX Television is waarschijnlijk een objectieve nieuwsbron...
Irrelevant, het gaat hier niet om de amerikaanse media. Mooie poging om de discussie te ontsporen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Het is nochtans op dezelfde VRT dat ik een actie van electriciens en loodgieters zag om de electriciteitsdraden aan zijn woning door te knippen na; van zijn uitspraken over de noodzaak poolse loodgieteres in Frankrijk te importeren. Ik heb er geen chronometer op nagehouden, maar de anti- EU beweging zowel in Frankrijk als in Nederland komen behoorlijk aan bod.
Houdt mss. eens de chronometer naast de nieuwsuitzending, ipv subjectief te gaan beweren dat alles gelijk aan bod komt.

[qoute]Dat van die "positieve" film over FDW is een grap zeker ? Die film is intussen op de RTBF uitgezonden en sindsdien doodgezwegen door dezelfde VB sympathisanten die indertijd razend over "censuur" te keer gingen in die film wordt oa; getoont hoe FDW totaal uit de bocht ging tijdens een "intervieuw" met jongetjes van een schoolkrantje
en hoe hij onsamenhangend begon te wauwelen naar aanleiding van een opmerking van zijn dochtertje over een turks schoolvriendinnetje. Bijzonder ontroerend was ook de manier waarop hij een volgeling troostte ivm met het verdwijnen van het 70punten plan.[/quote]
Kijk eens aan, een collage van de slechtste momenten, waarmee u duidelijk bewijst wat voor berichtgeving u te slikken kreeg.
Citaat:
Het is inderdaad zo dat wij vandaag ook lachen met filmpjes over Mussolini en Hitler en dat datgene wat wij nu belachelijk vonden bij de aanhangers een grote adoratie veroorzaakte... Zo zal een VB volgeling de film over FDW waarschijnlijk aantrekkelijk en
een grote propagandistische waarde toekennen.
Uw insinuatie dat ik een VB aanhanger zou zijn is misplaatst, ik ben namelijk niet akkoord met het VB op zowat al hun standpunten, noch stem ik erop. Hitler en Mussulini vermelden in dezelfde adem als het VB is in de mode zeker?
Citaat:
Van censuur bij de VRT is echter nooit sprake geweest.
Laat me niet lachen.
Citaat:
De film is in opdracht van de RTBF gemaakt en ook door die zender uitgezonden....
Enkel het deel dat ze u wouden tonen, nietwaar.


Citaat:
FOX Television is waarschijnlijk een objectieve nieuwsbron...
Irrelevant, het gaat hier niet om de amerikaanse media. Mooie poging om de discussie te ontsporen.[/size]
[/edit]
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.

Laatst gewijzigd door TomB : 2 juni 2005 om 14:46.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 15:19   #96
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Het nee-kamp is overigens serieus onderbelicht in de (belgische)media hoor. Ik verwijs eens naar mijn openingspost van deze topic. Het enige dat we horen is het ja-kamp dat "uitlegt" waarom mensen nee stemmen.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 16:09   #97
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DokterDick
En wat heb jij gestemd oetlul.
Aangezien ik niet in Nederland woon (de naam 'Vlaanderen Boven' is een aanwijzing), niet, droplul.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 16:21   #98
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid
 
Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 1.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Het nee-kamp is overigens serieus onderbelicht in de (belgische)media hoor. Ik verwijs eens naar mijn openingspost van deze topic. Het enige dat we horen is het ja-kamp dat "uitlegt" waarom mensen nee stemmen.
Ik heb toch ook de uitleg van heel wat nee-stemmers mogen aanhoren na de Frans non... Onder andere van een zwarte vrouw die vond dat de Grondwet racistisch was.
Ja, in het uiten van populistische onzin waren ja- en nee-kamp elkaar best wel waard.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Zijne Heerlijkheid on 02-06-2005 at 17:22
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Het nee-kamp is overigens serieus onderbelicht in de (belgische)media hoor. Ik verwijs eens naar mijn openingspost van deze topic. Het enige dat we horen is het ja-kamp dat "uitlegt" waarom mensen nee stemmen.
Ik heb toch ook de uitleg van heel wat nee-stemmers mogen aanhoren na de Frans non... Onder andere van een zwarte vrouw die vond dat de Grondwet racistisch was.
Ja, in het uiten van populistische onzin waren ja- en nee-kamp elkaar best wel waard.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Het nee-kamp is overigens serieus onderbelicht in de (belgische)media hoor. Ik verwijs eens naar mijn openingspost van deze topic. Het enige dat we horen is het ja-kamp dat "uitlegt" waarom mensen nee stemmen.
Ik heb toch ook de uitleg van heel wat nee-stemmers mogen aanhoren na de Frans non... Onder andere een zwarte vrouw die vond dat de Grondwet racistisch was.
Ja, in het uiten van populistische onzin waren ja- en nee-kamp elkaar best wel waard.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 2 juni 2005 om 16:22.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 12:24   #99
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Met dat verschil dat het Ja-kamp op het geld van de staat kon rekenen terwijl de oppositie het uit eigen zak heeft moeten betalen.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 18:04   #100
DokterDick
Banneling
 
 
DokterDick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 maart 2005
Locatie: Gooyland
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Met dat verschil dat het Ja-kamp op het geld van de staat kon rekenen terwijl de oppositie het uit eigen zak heeft moeten betalen.
En er ook veel werk verricht dmv het debat, internetforums, discussies op het werk en natuurlijk niet vergeten, het gestuntel en van het JA-kamp.
DokterDick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be