Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 31 mei 2005, 23:22   #1
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard Homo's met gezond verstand

Omdat ik onmogelijk kan en ook niet wil reageren op posts van mensen die in mijn negeerlijst staan deze topic over homo's met gezond verstand.

Niet alle homo's zijn zo dwaas dat ze blindelings de relnichten achternavolgen.

Koen Crucke is zo iemand, die vindt dat een kind een papa en een mama nodig heeft.

Dat noem ik nog eens iemand met gezond verstand.
Wreker is offline  
Oud 31 mei 2005, 23:24   #2
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Ik sta iig niet op jouw negeerlijst want dat is onmogelijk, dus je hebt gelezen dat je moet reageren in die andere thread.
Blijkbaar kan dat niet omdat Raf in je negeerlijst staat, sja, dat is erg jammer, maar dan zul je toch niet kunnen reageren of je haalt hem uit je negeerlijst.
Het lijkt me al te overdreven om speciaal daarvoor twee threads te laten lopen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jeroen on 01-06-2005 at 00:25
Reason:
--------------------------------

Ik sta iig niet op jouw negeerlijst want dat is onmogelijk, dus je hebt gelezen dat je moet reageren in die andere thread.
Blijkbaar kan dat niet omdat Raf in je negeerlijst staat, sja, dat is erg jammer, maar dan zul je toch niet kunnen reageren of je haalt hem uit je negeerlijst.
Het lijkt me al te overdreven om speciaal daarvoor twee threads te laten lopen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik sta iig niet op jouw negeerlijst want dat is onmogelijk, dus er zijn twee opties ofwel haal je hem uit je negeerlijst ofwel post je niet.[/size]
[/edit]
Jeroen is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be