Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 juli 2006, 19:18   #201
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Btw bij de oorlog van '48 hebben de arabische landen 800.000 joden gedeporteerd, eist u ook dat die mogen terugkeren naar de arabische landen?

800 000 is een overdreven cijfer, maar het waren er wel enkele hondderdduizend.
En weet u ook waarom ?
Omdat vOOR de oorlog in 48 de "terroristen"....de zionisten waren.

btw: in Noord afrikaanse landen zitten nog steeds joden die daar blijkbaar een goed leven hebben.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 13 juli 2006 om 19:20.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:19   #202
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bolle Bekijk bericht
Voor een zogezegde Christenen ben je wel een Dommekloot, het Jodendom en de wieg van het Christendom ligt in het Midden Oosten lang 'voor die Pedofiele profeet' met zijn vuiligheid er ook moest zijn.
Alweer een geconditioneerd extremistje, 't wordt hier hoe langer hoe meer een extreme site
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:20   #203
werkgroep morkhoven
Banneling
 
 
werkgroep morkhoven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.371
Standaard

Jan Van Duppen schreef het volgende over het Congres inzake de Beginselverklaring van de Sp.a waarop Sp.a-voorzitter Vande Lanotte zei dat de Sp.a de partij van iedereen en dus… van niemand was:

"De SP.A wil haar ecologisch profiel aanscherpen. Dat was ook aan de catering op het congres te merken. Wereldwinkeldrank die vroeger enkel op groene congressen werd geschonken. En de broodjes? Een broodje Zuid-Afrika bestond uit fetacrumble en een curry van linzen. Het broodje Bolivia bevatte kip en mango en pindanoten. Maar het broodje dat het langst bleef liggen heette Palestina: een beleg van humus (pastei van kikkererwten) en wortelsalade.
Voorzitter Vande Lanotte liet zich ontvallen dat konijnen daar heel blij mee zouden zijn."

Wat is eigenlijk het standpunt van de Sp.a inzake Palestina ?

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 13 juli 2006 om 19:27.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:20   #204
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bolle Bekijk bericht
Voor een zogezegde Christenen ben je wel een Dommekloot, het Jodendom en de wieg van het Christendom ligt in het Midden Oosten lang 'voor die Pedofiele profeet' met zijn vuiligheid er ook moest zijn.
Tsss. Christus wordt in de islam ook erkend als een belangrijke profeet hoor.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:21   #205
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
800 000 is een overdreven cijfer, maar het waren er wel enkele hondderdduizend.
En weet u ook waarom ?
Omdat vOOR de oorlog in 48 de "terroristen"....de zionisten waren.

btw: in Noord afrikaanse landen zitten nog steeds joden die daar blijkbaar een goed leven hebben.
Niet alleen vóór 48
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:23   #206
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red beret Bekijk bericht
Door wat nu Israël bezig is vind ik die mannen gelijk te geven.Ik als turkse moslim kan dit zeggen want ze hebben gelijk.Die fucking hamas leden moeten zich maar gedeist houden ,en zo niet krijg je dit ervan.Sommige form leden steunen het turkse standpunt helemaal niet ivm Israël.Ik wil 1ding kwijt aan die mensen .Hebben de arabieren ons gesteund tijdens de bevrijdigingsoorlog van turkije??? hebben ze ons gesteund tijdends de eerste wereld oorlog? hebben ze ons gesteund tijdens de cyprus kwestie?staan ze achter ons bij de armeense kwestie"maar de joodse lobby in amerika wel hé"???staan ze achter ons bij de karabach kwestie van azerbeidzjan???Laat dat allemaal staan ze laten zich zelf naaien.Waar waren de amerikanen gestationeerd tegen de oorlog met irak??? Waar bleef het hulp van egypte ,syrie,libanon ,Libië aan irak enz... dus meer reden genoeg om de arbieren niet te steunen.ken de turkse spreekwoord.Een slang die mij niet steekt mag 1000jaar lang leven.
Hiere se de turk komt hier weer les geven hoe het weer moet, sukkel,.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:25   #207
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

dubbel
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 13 juli 2006 om 19:27.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:29   #208
stonaar
Banneling
 
 
stonaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 juni 2006
Locatie: achter menne pc
Berichten: 1.122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red beret Bekijk bericht
Door wat nu Israël bezig is vind ik die mannen gelijk te geven.Ik als turkse moslim kan dit zeggen want ze hebben gelijk.Die fucking hamas leden moeten zich maar gedeist houden ,en zo niet krijg je dit ervan.Sommige form leden steunen het turkse standpunt helemaal niet ivm Israël.Ik wil 1ding kwijt aan die mensen .Hebben de arabieren ons gesteund tijdens de bevrijdigingsoorlog van turkije??? hebben ze ons gesteund tijdends de eerste wereld oorlog? hebben ze ons gesteund tijdens de cyprus kwestie?staan ze achter ons bij de armeense kwestie"maar de joodse lobby in amerika wel hé"???staan ze achter ons bij de karabach kwestie van azerbeidzjan???Laat dat allemaal staan ze laten zich zelf naaien.Waar waren de amerikanen gestationeerd tegen de oorlog met irak??? Waar bleef het hulp van egypte ,syrie,libanon ,Libië aan irak enz... dus meer reden genoeg om de arbieren niet te steunen.ken de turkse spreekwoord.Een slang die mij niet steekt mag 1000jaar lang leven.
De joden mogen dus van jou kinderen vermoorden?
stonaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:30   #209
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Ik steun het VB niet als is het wel de enigste partij die de verdediging van Israël op zich neemt.
Dat geloof je toch zelf niet (doe eens een geschiedenisboek open, en kijk eens wat "hun voorgangers" vh VNV met Joden deden tijdens WOII). De VB-top vist gewoon naar Joodse stemmen in Antwerpen. Dat is dan ook, samen met hun rabiate haat tegenover alles wat nog maar met moslims te maken heeft, de enige reden waarom Dewinter af en toe pro-Joodse uitspraken doet. Vooral dat interview in die Israëlische krant was echt een giller. Puur onderkruiperij was dat.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:39   #210
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Alweer een geconditioneerd extremistje, 't wordt hier hoe langer hoe meer een extreme site
nee hoor, zijn steeds twee dezelfde.
Als er ééntje weer eens geband wordt, vallen er meteen weer een viertal nicks stil...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:39   #211
stijn
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 februari 2003
Berichten: 70
Standaard

Ik vraag mij af of Israël niet bewust een groot miltair conflict uitlokt om een brug te kunnen slaan naar Iran.

Er was al een opmerking van de Israëlische regering dat men vreest dat de gekidnapte soldaten mogelijk naar Iran zouden overgebracht worden.

Dit kan voldoende reden zijn om een offensief tegen Iran te lanceren.

Ben benieuwd hoe dit evolueert...
stijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:43   #212
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Niet alleen vóór 48
je hebt gelijk. Heeel het zionistische kolonisatie experiment is eigenlijk een zestig jaar durende vorm van georganiseerde terreur door de zionisten jegens de autochtone niet-joodse bevolking.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:44   #213
stonaar
Banneling
 
 
stonaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 juni 2006
Locatie: achter menne pc
Berichten: 1.122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
je hebt gelijk. Heeel het zionistische kolonisatie experiment is eigenlijk een zestig jaar durende vorm van georganiseerde terreur door de zionisten jegens de autochtone niet-joodse bevolking.
Hoe lang kan het nog stadnhouden denk je?

Laatst gewijzigd door stonaar : 13 juli 2006 om 19:49.
stonaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:46   #214
Red beret
Partijlid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stonaar Bekijk bericht
De joden mogen dus van jou kinderen vermoorden?
maar de arabieren mochten ons wel destijds uitroeien!!!!!
Red beret is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:48   #215
bolle
Partijlid
 
bolle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2005
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stonaar Bekijk bericht
Hoe lang kan het nog stadnhouden denk je?
Liefst zo lang mogelijk!
__________________
[SIZE=1][/SIZE]
bolle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:48   #216
stonaar
Banneling
 
 
stonaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 juni 2006
Locatie: achter menne pc
Berichten: 1.122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red beret Bekijk bericht
maar de arabieren mochten ons wel destijds uitroeien!!!!!
De profeet Mohamed was toch ook een Arabier?

En kritiek op Arabieren is ook een vorm van antisemitisme.
stonaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:52   #217
Red beret
Partijlid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stonaar Bekijk bericht
De profeet Mohamed was toch ook een Arabier?

En kritiek op Arabieren is ook een vorm van antisemitisme.
Wat heeft dat nu er nu mee temaken ???Mohamed sav is een arabier en heb ik soms iets gezegd tegen ons profeet???maar daarvoor moet ik toch niet de arabieren lief hebben .dus volgens jou moet ik hun ene zuigen omdat ze arabieren zijn en zij staan boven de wet onze profeet heeft er niets mee te maken dus betrek hem er niet bij gebrain washte fetullah gulenci seni

Laatst gewijzigd door Red beret : 13 juli 2006 om 19:52.
Red beret is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:52   #218
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
De Europese Unie en Rusland veroordeelden het "onevenredige gebruik van geweld" door Israël.
De Russen weten waarover ze spreken...








Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 19:57   #219
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijn Bekijk bericht
Ik vraag mij af of Israël niet bewust een groot miltair conflict uitlokt om een brug te kunnen slaan naar Iran.

Er was al een opmerking van de Israëlische regering dat men vreest dat de gekidnapte soldaten mogelijk naar Iran zouden overgebracht worden.

Dit kan voldoende reden zijn om een offensief tegen Iran te lanceren.

Ben benieuwd hoe dit evolueert...
de vorige miserie in Libanon is er OOK gekomen door Israel die daar verschillende milities tegen elkaar ophitste.
Net zoals ze verantwoordelijk zijn voor de creatie van HAMAS om de PLO te bestrijden.

en ja, ze zitten nu al Syrië en Iran te beschuldigen.

Ik vind het verschrikkelijk dat er mensen streven , maar dat zionistisch krapuul laten begaan en onder zogezegde "vrede" =bezetting je laten koloniseren en je land laten pikken...nee, dat is geen leven. dan liever al strijdend opkomen voor je zaak.
en nu ziet heel de wereld hoe de zionisten de zaak doen escaleren....heel Libanon wordt verantwoordelijk gehouden omdat een DEMOCRATISCH verkozen partij (die de helft van het land vertegenwoordigt) ocharme twee zionsoldaatjes heeft gevangen genomen.... Over de duizenden Libanese en Palestijnse gevangen wordt niets gezegd bovendien mogen de niet-moslim Libanezen (waaronder heel wat christenen) "meegenieten" van de zionistische staatsterreur. Maar ja, uitverkorenen boven ALLE andere volkeren zijn dat natuurlijk OOK boven de christenen...en als die christenen dan ook een donker kleurtje hebben...

Dat zionistisch gedoe heeft al heel wat doden en miserie op zijn geweten.

Doelgerichte akties ?.
Zoals die aanval op een palestijns gezin vanuit een IDF schip ...
Of het die TIEN !! libanese kinderen die ze vandaag AFGEMAAKT hebben met een "microprecision rocket"..

waarom o waarom worden die uitverkorenen toch zo fel gehaat...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 20:01   #220
stonaar
Banneling
 
 
stonaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 juni 2006
Locatie: achter menne pc
Berichten: 1.122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red beret Bekijk bericht
Wat heeft dat nu er nu mee temaken ???Mohamed sav is een arabier en heb ik soms iets gezegd tegen ons profeet???maar daarvoor moet ik toch niet de arabieren lief hebben .dus volgens jou moet ik hun ene zuigen omdat ze arabieren zijn en zij staan boven de wet onze profeet heeft er niets mee te maken dus betrek hem er niet bij
Waarom je haat tegen de Arabieren? Het is misschien zo dat de noord-Afrikanen/Arabieren in België, de Turken niet echt graag hebben. De grootvaders van die arabieren hebben tegen jou grote Turkse natie gevochten. Maar wat hebben die kansarme Arabieren in Palestina,Libanon, .. jou aangedaan?

Soms praat ik met mijn moslim stiefvader over de Turkse geschiedenis .. Hij zegt dat de Arabieren destijds samen met de Turken tegen de kruistochters hebben gevochten.

Ik weet wel dat er in Jemen veel Turkse soldaten zijn gesneuveld, hetzelfde gebeurde ook tijdens de Arabische opstand onder leiding van Lawrence ..

Geloof mij, de Arabieren hebben nu spijt dat ze tegen de Turken hebben gevochten.

De joodse lobby in de vs gebruikt de Turken. Geef ons zoveel geld, anders laten we de Armeense genocide erkennen .. noem jij dat helpen?

De Turken hebben het leven van honderd duizenden sefardiem gered, tot spijt van de Ashkenazi joden. De Turken hebben in 1933, heel veel joodse intellectuelen onderdak geboden(ben gourion heeft in Turkije gestudeerd), de Turken hebben tijdens WO II nog is joden geholpen bij het bereiken van het Heilige land ...

Laat de joden maar iets terug doen, en gratis als het kan.

Vraag aan zionisten op het forum of ze van Turkije houden!

Ze dromen allemaal van een Koerdistan, erkenning van de Armeense genocide, als het kan, teruggave van Constantinopel ...

Laatst gewijzigd door stonaar : 13 juli 2006 om 20:02.
stonaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be