Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 april 2017, 13:44   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.942
Standaard Federale overheid vergoedt imams beter dan katholieke priesters

Dat vind ik wel straf: discriminatie in zijn puurste vorm.
En die kaloten laten dat toe ! Ze zwijgen daarover gelijk vermoord ...

titel: Federale overheid vergoedt imams beter dan katholieke priesters
link (opgelet: gevaarlijke website voor gevoelige correcten): https://www.vlaamsbelang.org/federal...eke-priesters/

Citaat:
...
Vergelijkt men de verloning van de verschillende geestelijken, dan blijkt bovendien dat de meeste van deze imams beter vergoed worden dan de katholieke geestelijken! De lagere katholieke geestelijken (pastoor, kerkbedienaar, kapelaan, onderpastoor en parochieassistent) krijgen immers zonder onderscheid naar rang steevast de laagste jaarwedde toegekend (13.409 euro). Bij de islamitische geestelijken daarentegen stijgt de wedde van de imams wél progressief naar rang. De derde imam in rang krijgt de laagste wedde (zoals bij de katholieken), maar de tweede imam in rang ontvangt een hogere wedde (15.841 euro) en de eerste imam in rang zelfs nog een stuk meer (18.653 euro). Aangezien de meeste imams (met name 67%) zich in deze laatste categorie bevinden, plus nog eens 9% van de imams in de tweede categorie, betekent dat in de praktijk dat de gemiddelde imam veel beter vergoed wordt dan de gemiddelde katholieke geestelijke.
...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 16:40   #2
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat vind ik wel straf: discriminatie in zijn puurste vorm.
En die kaloten laten dat toe ! Ze zwijgen daarover gelijk vermoord ...

titel: Federale overheid vergoedt imams beter dan katholieke priesters
link (opgelet: gevaarlijke website voor gevoelige correcten): https://www.vlaamsbelang.org/federal...eke-priesters/
De kaloten zijn precies een beetje aan het verdrinken in hun eigen vergif langzaam de stille dood...


nog wat spartelen in hun wijwatervat ...vol leugens en foefel op zoek naar de laatste smeerlapperij om nog te overleven ...

Beke,
nog wat vergif spuwen op de voorzitter van Vlaams Belang in Ter Zake
met verwijten
dat zijn plan niet realistisch lijkt terwijl zijn eigen beerput overloopt langs alle kanten ....

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 26 april 2017 om 16:46.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2017, 08:36   #3
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.092
Standaard

Wonen imams ook gratis ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2017, 10:40   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Wonen imams ook gratis ?
Dat denk ik niet.
Maar die mogen wel getrouwd zijn, volgens mij.

Dat is eigenlijk ook niet eerlijk.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2017, 15:05   #5
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.092
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat denk ik niet.
Maar die mogen wel getrouwd zijn, volgens mij.

Dat is eigenlijk ook niet eerlijk.

.
En vermits imams een vast inkomen hebben (in tegenstelling tot vele via de interim ploeterende moslims) zullen er ook een pak aan veelwijverij doen.

(Sommige priesters wonen ook niet gratis maar krijgen woonpremies (400euro) las ik net.)
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2017, 21:17   #6
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
En vermits imams een vast inkomen hebben (in tegenstelling tot vele via de interim ploeterende moslims) zullen er ook een pak aan veelwijverij doen.

(Sommige priesters wonen ook niet gratis maar krijgen woonpremies (400euro) las ik net.)
Woonpremie kan alleen uitgekeerd worden aan een geestelijke bedienaar. Een pastoor bijvoorbeeld.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 06:57   #7
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Zou het niet zijn dat de Katho'kes in hun organisatie meer top-heavy zijn?


Maw de Daensen schieten een beetje in ter meerdere financiële glorie van de Vangheluwes
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be