Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juni 2008, 08:14   #21
Pick Nick
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Berichten: 1.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ik was de klikspaan en ik eis uw excuses. Ik heb van zeer nabij een verkrachtingsdrama meegemaakt (hoewel ik niet het voornaamste slachtoffer was). Ik lach niet met een verkrachting, en ik laat u deze aan laster grenzende bullshit niet zomaar verkondigen.
Wie verkrachting een fait divers noemt, lacht ermee.
Jij zou beter je excuses aanbieden voor je schandalige uitspraak.

Laatst gewijzigd door Pick Nick : 22 juni 2008 om 08:15.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 08:32   #22
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Nu deze verkrachting is geen alleenstaand feit.
Volgens sommige instellingen gebeuren er dagelijks verkrachtingen in België op publieke plaatsen, met een massa volk er rond.

Maar een feit is dat men in de Westerse wereld zodruk metzichzelf bezig is;
dat men rustig iemand kan vermoorden in een vol treinstation, wat ook reeds gebeurd is.
dat men rustig iemand kan doodstampen om een volle bus, wat reeds bewezen is.
dat men rustig iemand kan verkrachten, met publiek dat toekijkt.

Wij leven in een IK maatschappij en daarin kan dus alles, maar eist wel iedereen dat een ander voor de veiligheid zorgd.
Waarom zou IK mijn leven wagen, IK betaal daarvoor toch belastingen, zodat de staat andere hun leven laat wagen voor mijn veiligheid.
Waarom zou IK een verkrachting stoppen, beter zij dan IK.

Dat is onze maatschappij.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 08:44   #23
Pick Nick
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Berichten: 1.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Nu deze verkrachting is geen alleenstaand feit.
Volgens sommige instellingen gebeuren er dagelijks verkrachtingen in België op publieke plaatsen, met een massa volk er rond.

Maar een feit is dat men in de Westerse wereld zodruk metzichzelf bezig is;
dat men rustig iemand kan vermoorden in een vol treinstation, wat ook reeds gebeurd is.
dat men rustig iemand kan doodstampen om een volle bus, wat reeds bewezen is.
dat men rustig iemand kan verkrachten, met publiek dat toekijkt.

Wij leven in een IK maatschappij en daarin kan dus alles, maar eist wel iedereen dat een ander voor de veiligheid zorgd.
Waarom zou IK mijn leven wagen, IK betaal daarvoor toch belastingen, zodat de staat andere hun leven laat wagen voor mijn veiligheid.
Waarom zou IK een verkrachting stoppen, beter zij dan IK.

Dat is onze maatschappij.
Intussen weten we dat wie tussenkomt en de daders op de een of andere manier te hard aanpakt, door het Belgisch gerecht (onder druk van links en politiek correctheid) tot dader gebombardeerd wordt en dat de dader(s) - in elke geval als het vreemdelingen zijn - tot kansarme slachtoffertjes van deze harde maatschappij uitgeroepen worden.

Niet erg motiverend om tussen te komen dus, als je op voorhand weet dat er een batterij extreem-linkse advocaatjes klaar staat om importcriminelen (term gebruikt door Bryce De Ruyver) via de eeuwige calimero-techniek vrij te pleiten en om het slachtoffer of de tussenkomer zwart te maken als provocateur.

Bovendien kan je d'r vanop aan dat het CGKR dat altijd paraat staat om autochtonen te criminaliseren, niets van zich zal laten horen en de daders, als ze opgepakt worden, niet zal trakteren op een klacht voor racisme op religieuze gronden.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 08:52   #24
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Intussen weten we dat wie tussenkomt en de daders op de een of andere manier te hard aanpakt, door het Belgisch gerecht (onder druk van links en politiek correctheid) tot dader gebombardeerd wordt en dat de dader(s) - in elke geval als het vreemdelingen zijn - tot kansarme slachtoffertjes van deze harde maatschappij uitgeroepen worden.

Niet erg motiverend om tussen te komen dus, als je op voorhand weet dat er een batterij extreem-linkse advocaatjes klaar staat om importcriminelen (term gebruikt door Bryce De Ruyver) via de eeuwige calimero-techniek vrij te pleiten en om het slachtoffer of de tussenkomer zwart te maken als provocateur.

Bovendien kan je d'r vanop aan dat het CGKR dat altijd paraat staat om autochtonen te criminaliseren, niets van zich zal laten horen en de daders, als ze opgepakt worden, niet zal trakteren op een klacht voor racisme op religieuze gronden.
De mentaliteit die ik beschreef bestaat wel al een pak langer dan het CGKR of dan dat er Noord-Afrikaanse Emmigranten hier de criminelen zijn.

De linkse zijn trouwens pas begonnen met extreem te worden, nadat ze verkiezing na verkiezing verloren tegen het VB, maar toch in de regeringen konden blijven.

Een zoveelste bewijs van onze Ik maatschappij.

We sluiten een deel kiezers uit en IK kan mijn zin blijven doen.

Laatst gewijzigd door Jantje : 22 juni 2008 om 08:52.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 08:54   #25
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Steeds meer vrouwen misbruiken mannen in Zweden
In twee procent van de gevallen gaat het om seksueel misbruik door vrouwen.Het aantal mannen dat slachtoffer geworden is van seksueel misbruik door vrouwen is volgens de Zweedse Organisatie tegen Seksueel Misbruik, gestegen.

Misbruik door moeder
Hoewel het aantal gevallen gestegen is, blijft het totaal aantal vrij laag. De organisatie merkt wel op dat de drempelvrees bij mannen nog altijd hoog is. Ze zoeken minder snel professionele hulp dan vrouwen, luidt het. "Bovendien zitten de mannen die wel hulp zoeken ook erg verveeld met hun situatie", zegt Lena Lindblom. "Het blijkt uit de telefoontjes en e-mails van mannen dat ze zich ongelooflijk hard schamen en zich vernederd voelen. Blijkt ook dat in 80 procent van de gevallen de mannen ook al seksueel misbruikt werden door hun moeder."

"Werkelijke cijfers liggen hoger"
Volgens de psychotherapeute bereiken ze amper een kwart van de slachtoffers. Slechts in twee procent van de aangiftes over seksueel misbruik gaat het om mannen die slachtoffer geworden zijn van vrouwen. Een cijfer dat volgens Lindholm niet strookt met de realiteit. Het werkelijke cijfer ligt veel hoger, beweert ze. Niklas Långström van het Karolinska Institutet is het eens met haar. "De cijfers liggen hoger dan we vermoeden. Tien tot vijftien procent van het seksueel misbruik wordt gepleegd door vrouwen", aldus de wetenschapper die onderzoek uitvoert naar seksuele criminaliteit. (vsv)
20/06/08 16u56
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...n-Zweden.dhtml


Dit is trouwens nog zo'n gevolg van onze IK maatschappij.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 10:07   #26
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Drosophila is de naam. Met één i.

Twee keer beroerde ik het driehoekje. De eerste keer om te melden dat de verkrachting niets te maken had met "migratie en integratie".
Ah neen ???
In Scandinavië durft men het probleem van verkrachtingen door moslims wel aankaarten , het heeft wel degelijk te maken met integratie , namelijk de (quasi onmogelijke) integratie van de islam in onze maatschappij ...
Ik hoef hier geen links te zetten om aan te tonen dat (groeps)verkrachtingen door vreemdelingen met een moslimachtergrond wel degelijk meer en meer gebeuren ...(dat soort smeerlapperij kan je zelf ook googlen)

Nu ja , zolang er mensen zijn zoals u die alles goedpraten wat de "misbegrepen vreemdelingen" doen zal het hier ook enkel erger kunnen worden ...
Mss zou u zich eens moeten inzetten voor de rechten van de autochtone bevolking , ipv steeds knievallen te maken voor alles wat vreemd is ...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 10:22   #27
Haram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 juni 2008
Locatie: Dar Al Harb
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Drosophila is de naam. Met één i.
Mijn oprechte verontschuldigingen voor het fout spellen van de naam. Het was niet de bedoeling Drosophilia (zo er iemand met deze nick op het forum mocht zijn) van jouw laag-bij-de-grondse praktijken te beschuldigen. Dank voor het rechtzetten daarom. Wellicht zou je je naam beter veranderen in Scatophaga stercoraria? Die past m.i. beter bij hetgeen je gisteren hebt laten zien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Twee keer beroerde ik het driehoekje. De eerste keer om te melden dat de verkrachting niets te maken had met "migratie en integratie". Dan nog eens omdat iemand (ik vergat de naam van het onbenul) zijn racisme niet kon binnenhouden.
Wat de mods er daarna mee deden, is hun zaak.

Over de verkrachting zelf sprak ik me niet eens uit, hoe kan mijn "reactie" erop dan "walgelijk" geweest zijn? Tenzij u vindt dat reageren tegen verkeerd geplaatste posts en/of tegen racisme walgelijk is...
Ten eerste citeerde je de walgelijke reactie van Rudy en gaf je in jouw eigen antwoord daarop meer dan duidelijk aan dat je het met Rudy eens was.

Ten tweede klikte je op het knopje vanwege een (vermeend) racistische reactie van iemand -ikzelf heb overigens geen racisme kunnen ontdekken in de reacties van die gewiste draad- maar reageerde je n�*ét op de inhoud van het gewraakte artikel waar het religieus racisme, te weten het niet dragen van een hoofddoek, reden genoeg was voor die kerels om dat meisje te verkrachten. Waarom reageerde je niet op de inhoud van het bericht en de religieus-racistische verkrachting, maar ging je wel op dat rode driehoekje klikken? Met twee maten meten noem ik dat.

Het werd allemaal als een fait divers afgedaan, door zowel jou als door Rudy, en dat is meer dan walgelijk.
Haram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 10:25   #28
sfinx666
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2008
Berichten: 1.431
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Ah neen ???
In Scandinavië durft men het probleem van verkrachtingen door moslims wel aankaarten , het heeft wel degelijk te maken met integratie , namelijk de (quasi onmogelijke) integratie van de islam in onze maatschappij ...
Ik hoef hier geen links te zetten om aan te tonen dat (groeps)verkrachtingen door vreemdelingen met een moslimachtergrond wel degelijk meer en meer gebeuren ...(dat soort smeerlapperij kan je zelf ook googlen)

Nu ja , zolang er mensen zijn zoals u die alles goedpraten wat de "misbegrepen vreemdelingen" doen zal het hier ook enkel erger kunnen worden ...
Mss zou u zich eens moeten inzetten voor de rechten van de autochtone bevolking , ipv steeds knievallen te maken voor alles wat vreemd is ...
Zou het mogelijk zijn dat "drosophila" eveneens "geïmporteerd " is ? Dat zou één en ander verklaren ? Of behoort hij/zij tot deze groep autochtonen die met de verdediging van moslims hun boterhammen (+ de rijkelijke toespijs) verdienen ? "A qui profite le crime ?" zoals de Franstaligen zeggen...
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 11:20   #29
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Twee keer beroerde ik het driehoekje. De eerste keer om te melden dat de verkrachting niets te maken had met "migratie en integratie". Dan nog eens omdat iemand (ik vergat de naam van het onbenul) zijn racisme niet kon binnenhouden.
Wat de mods er daarna mee deden, is hun zaak.

Over de verkrachting zelf sprak ik me niet eens uit, hoe kan mijn "reactie" erop dan "walgelijk" geweest zijn? Tenzij u vindt dat reageren tegen verkeerd geplaatste posts en/of tegen racisme walgelijk is...
hoezo ?

waaronder gaat U dan volgende klasseren? Onder "katholieke kerk heeft een bekrompen geest"? want d�*t mag natuurlijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nieuwsblad
Lola stapte rond 21uur in het Zuidstation van de trein uit Waterloo. Zij begaf zich naar een geldautomaat toen plots twee jonge kerels haar op dreigende toon vroegen waarom ze geen hoofddoek droeg zoals het hoorde.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 11:41   #30
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haram Bekijk bericht
De reacties van die twee waren te walgelijk voor woorden. En ik ben niet te flauw om hun namen te noemen ook: Ene Rudy en ene Drosophilia - de laatste was de klikspaan overigens.

En een erg vreemde reactie van de moderatie om die hele draad dan maar weg te halen.
Ik heb de indruk dat de moderatie de laatste dagen gewoon knipt als personen dat vragen, en dat ze niet meer kijken of er effectief iemand persoonlijk wordt aangevallen (zie ban van Adrianhealy). Het verbaast me trouwens niet dat Drosophilia en Rudy dat vorig topic verwijderd wouden zien. Zoiets past waarschijnlijk moeilijk in hun visie op onze gezellige multiculturele samenleving, met al die toffe Noord-Afrikanen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 11:43   #31
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Wat is een "poco"?

Ik ben niet zo mee met de nieuwe terminologie die de jeugd van tegenwoordig gebruikt.

Is een "poco" hetzelfde als een "fasco" of een "rexie"?
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:09   #32
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Wat is een "poco"?

Ik ben niet zo mee met de nieuwe terminologie die de jeugd van tegenwoordig gebruikt.

Is een "poco" hetzelfde als een "fasco" of een "rexie"?
een poco is een POlitiek COrrecteling.

een linkiewinkie is een linksmensch.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:16   #33
sfinx666
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2008
Berichten: 1.431
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Wat is een "poco"?

Ik ben niet zo mee met de nieuwe terminologie die de jeugd van tegenwoordig gebruikt.

Is een "poco" hetzelfde als een "fasco" of een "rexie"?
Poco staat voor POlitiek COrrect
En Politiek Correct staat voor mensen die de waarheid verbergen als die ingaat tegen hun dogma's. Bvb Dogma 1: de meeste allochtonen zijn goede mensen. De POCO gaat alles doen wat hij kan om allochtonen die (vreselijke) misdaden begaan goed te praten, te verdedigen, en onschuldig te verklaren, als dat kan helpen om hun dogma te laten zegevieren. De waarheid is hieraan ondergeschikt. Poco's zijn dikwijls leugenaars dus.

Laatst gewijzigd door sfinx666 : 22 juni 2008 om 12:21.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:21   #34
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Wie verkrachting een fait divers noemt, lacht ermee.
Jij zou beter je excuses aanbieden voor je schandalige uitspraak.
Ik heb verkrachting nooit een fait divers genoemd!
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:34   #35
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haram Bekijk bericht

Ten eerste citeerde je de walgelijke reactie van Rudy en gaf je in jouw eigen antwoord daarop meer dan duidelijk aan dat je het met Rudy eens was.
Op de vaststelling van Rudy dat het bericht naar "K&K" moest, omdat er op politics.be geen "fait divers" (dit betekent overigens simpelweg "gemengde berichten", kijk in Van Dale) bestaat, heb ik gereageerd met de melding dat ik dat heb gemeld via het driehoekje.
Walgelijk?

Citaat:
Ten tweede klikte je op het knopje vanwege een (vermeend) racistische reactie van iemand -ikzelf heb overigens geen racisme kunnen ontdekken in de reacties van die gewiste draad- maar reageerde je n�*ét op de inhoud van het gewraakte artikel waar het religieus racisme, te weten het niet dragen van een hoofddoek, reden genoeg was voor die kerels om dat meisje te verkrachten. Waarom reageerde je niet op de inhoud van het bericht en de religieus-racistische verkrachting, maar ging je wel op dat rode driehoekje klikken? Met twee maten meten noem ik dat.
Het bericht waar ik op reageerde ging over "bruine apen"... en daarin hebt u geen racisme kunnen ontdekken? Wie is hier de walgelijke?

Citaat:
Het werd allemaal als een fait divers afgedaan, door zowel jou als door Rudy, en dat is meer dan walgelijk.
Kan ik eraan dat doen dat u geen Nederlands kent?

Maar van mij mag die hele draad best teruggeplaatst worden hoor - bij K&K. Of eventueel een nieuw subforum "knip en plak" of "misdaadberichten uit de pers"...
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:35   #36
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Het bericht waar ik op reageerde ging over "bruine apen"... en daarin hebt u geen racisme kunnen ontdekken? Wie is hier de walgelijke?
Dat heb ik nochtans nergens zien staan in de oorspronkelijke thread.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:36   #37
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Het verbaast me trouwens niet dat Drosophilia en Rudy dat vorig topic verwijderd wouden zien. Zoiets past waarschijnlijk moeilijk in hun visie op onze gezellige multiculturele samenleving, met al die toffe Noord-Afrikanen.
Drosophila wilde dat topic helemaal niet verwijderd zien.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:37   #38
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat heb ik nochtans nergens zien staan in de oorspronkelijke thread.
Maar wél dat ik heb gelachen met verkrachting?

Bruine apen, dat stond er wel degelijk.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:38   #39
Pick Nick
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Berichten: 1.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat heb ik nochtans nergens zien staan in de oorspronkelijke thread.

Ik heb dat ook niet zien staan, en ik was net die draad aan het volgen.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:39   #40
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ik heb verkrachting nooit een fait divers genoemd!
waarover maakte je je dan druk? Omdat we niet vriendelijk genoeg schreven over die verkrachters?

Trouwens ook in Noorwegen is het dus een echte plaag aan het worden. Daar verkrachten de verrijkers er maar op los (uiteraard enkel Zweedse meisjes). Ze mogen dat trouwens van hun heilig boekske: dat heet "alles wat hun rechterhand bezit" oorlogsbuit dus (ze wonen in dar al harb en de daar wonende vrouwen zijn dus voor hen rechtmatige oorlogsbuit).

Een interessant artikel hierover van iemand die het kan weten:

Oslo muslims six times more likely to rape

FJORDMAN - Rape in Oslo


en dan nog eens Zweden: Immigrant Rape Wave in Sweden

dus wat zei U nu weer?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be