Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 mei 2015, 14:55   #41
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Droom verder, alsof ik zou willen dat ze mijn praat, met of zonder zin, als zoetekoek zouden slikken... Dwaze slikkers lopen hier al genoeg rond en daar profiteert la Belgique al genoeg van. U moogt de dwazen voor uzelf houden; ik heb er liever niets mee te maken...
Er zijn er zelfs die rotte vis verkiezen boven zoetekoek. Marie, wie blind is, ziet niets!!

Er zijn er hier meerdere op dit forum die daarom ook blindelings in de afgrond lopen.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2015, 20:06   #42
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Er zijn er zelfs die rotte vis verkiezen boven zoetekoek. Marie, wie blind is, ziet niets!!

Er zijn er hier meerdere op dit forum die daarom ook blindelings in de afgrond lopen.
2. Heel triestig land dat zijn Eigen burgers zo bedriegt en nog triester Vlaamse regio waar de Vlaamshaters, de Vlaming-ontkenners nu de plak zwaaien en het politiek correct-denken uitmaken terwijl ze hun Eigen burgers meer en meer uitkleden en in de kou laten staan...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2015, 21:45   #43
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
2. Heel triestig land dat zijn Eigen burgers zo bedriegt en nog triester Vlaamse regio waar de Vlaamshaters, de Vlaming-ontkenners nu de plak zwaaien en het politiek correct-denken uitmaken terwijl ze hun Eigen burgers meer en meer uitkleden en in de kou laten staan...
Marie, de kiezer heeft altijd gelijk.
De meerderheid van de kiezers heeft nog niet door dat ze meer en meer in hun blootje komen te staan. Trouwens, de zomer is in aantocht.
Binnen kort als de winter zich aandient beginnen de onwetenden in hunne blote poeper te bibberen van de kou als de mazout-tank moet worden gevuld en betaald.
Maar tot zolang hebben ze gelijk. Ik vrees dat woorden niks zullen bijbrengen. Want lezen doen ze toch niet. Ze kijken liever naar "Familie" of "Thuis".
En als de ontnuchtering zal komen dan is Europa de schuldige vermoed ik.
Want onze beleidsmensen "haben das nicht" zien aankomen.
Zoals gewoonlijk.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 07:20   #44
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Zoals je zegt, misschien, maar dan wel heel misschien en dan moeten we vooral het lijstje van EDR niet vergeten waarbij men alle politiek benoemde functies mooi per job verkregen per partij optekende...

En dat nadat Vlaanderen decennialang en niet helemaal zonder succes tegen de politieke benoemingen gestreden had
; maar duidelijk dat de Wind, nu ook openlijk totaal komt aangewaaid vanuit het zuiden.

Hoe wil je in deze corrupte boel, terugingevoerd op aanvraag van de grote voorman van het zuiden over het niveau van politiekers spreken, ook in het zuiden...

Wat zoek je dan? Die politieker die het best met deze corruptie overweg kan en ernaar handelt?

Of moet de vraag dan openlijker zijn wie de grootste maffiabaas is?

Van welke planeet kom jij vandaan?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 07:48   #45
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
2. Heel triestig land dat zijn Eigen burgers zo bedriegt en nog triester Vlaamse regio waar de Vlaamshaters, de Vlaming-ontkenners nu de plak zwaaien en het politiek correct-denken uitmaken terwijl ze hun Eigen burgers meer en meer uitkleden en in de kou laten staan...
Eigen schuld, dikke bult.
Ze hebben zelf voor de N-Va gekozen.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 08:18   #46
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.599
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
En dat nadat Vlaanderen decennialang en niet helemaal zonder succes tegen de politieke benoemingen gestreden had
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht

Van welke planeet kom jij vandaan?
Ik heb nooit het succes van de kleuren TV ginder gesnapt wanneer uit alles blijkt dat ze heilig in zwart-wit zijn blijven denken.
(Zwart-geel voor sommigen, toegegeven)
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 09:13   #47
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Marie, de kiezer heeft altijd gelijk.
De meerderheid van de kiezers heeft nog niet door dat ze meer en meer in hun blootje komen te staan. Trouwens, de zomer is in aantocht.
Binnen kort als de winter zich aandient beginnen de onwetenden in hunne blote poeper te bibberen van de kou als de mazout-tank moet worden gevuld en betaald.
Maar tot zolang hebben ze gelijk. Ik vrees dat woorden niks zullen bijbrengen. Want lezen doen ze toch niet. Ze kijken liever naar "Familie" of "Thuis".
En als de ontnuchtering zal komen dan is Europa de schuldige vermoed ik.
Want onze beleidsmensen "haben das nicht" zien aankomen.
Zoals gewoonlijk.
Zelfs als ik ernaar niet kijk, kan ik die toeschouwers begrijpen. Zoiets is altijd "beter" dan mensen �* la Marie Daenen die alles in zwart zien.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 10:11   #48
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Zelfs als ik ernaar niet kijk, kan ik die toeschouwers begrijpen. Zoiets is altijd "beter" dan mensen �* la Marie Daenen die alles in zwart zien.
Je kunt ze begrijpen, dat wel.
Maar begrijpen zij iets?
En hun stem is evenveel waard als van dezen die zich wel op de hoogte proberen te houden.
En dat noemen ze dus democratie. Een mogelijke bende onnozelaars verplichten om te gaan stemmen.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 10:44   #49
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Marie, de kiezer heeft altijd gelijk.
De meerderheid van de kiezers heeft nog niet door dat ze meer en meer in hun blootje komen te staan. Trouwens, de zomer is in aantocht.
Binnen kort als de winter zich aandient beginnen de onwetenden in hunne blote poeper te bibberen van de kou als de mazout-tank moet worden gevuld en betaald.
Maar tot zolang hebben ze gelijk. Ik vrees dat woorden niks zullen bijbrengen. Want lezen doen ze toch niet. Ze kijken liever naar "Familie" of "Thuis".
En als de ontnuchtering zal komen dan is Europa de schuldige vermoed ik.
Want onze beleidsmensen "haben das nicht" zien aankomen.
Zoals gewoonlijk.
Oh, maak je geen zorgen, de schuldigen zijn al aangewezen, dat zijn de Vlamingen die durven protesteren en die durven de waarheid zeggen; ze hadden maar hun grote mond moeten houden, zoals de andere Vlaamse kontenlikkers; dat we al pijlsnel richting afgrond gingen dank zij die kontenlikkers wordt doodgewezen of met veel hoogmoed tegengesproken. Weet je met een anti-Vlaamse Vlaamse regimemedia is alles toegelaten en dat durven ze dan nog als democratie en de wil van de bevolking verkopen...

Zie hoe onze hoogwaardige Vlaamse politiekers, na nog maar pas, via een criminele zesde staatshervorming, Vlaanderen zomaar, zonder ook maar de minste tegenzet, miljarden bij heeft doen verliezen; elke kind kon toen weten dat gezien de mondiale economische en financiële crises en gezien de directe weigering van onzer aller premier toen, ook zogezegd van de Vlamingen (een impostuur puur classe) om ook maar een poot uit te steken (want er was zogezegd geen geld meer voor, na de jaarlijkse inning van een dikke bijkomende check uit Vlaanderen) om ook maar één toegeving richting herstelbeleid Vlaanderen te doen, want de francofonie mocht niet verarmen (de Vlamingen geen probleem dat werd zelfs in de staatshervorming en in de grondwet gezet en verankerd).
En nu komen diezelfde hoogwaardigheidsbekleders bij elke noodgedwongen afbouw van de Vlaamse sociale voorzieningen, gezien de zesde staatshervorming, heel veel tam-tam verkopen en dat zogezegd de Vlaamse bevolking zou verarmen, terwijl verdomd zijzelf die teksten hebben goedgekeurd.
Maar geen troost BDW en zijn NVa-bende zijn de door de hemel gezonden zondebokken die met alle zonden van Israël, lees hun Eigen verraad, zullen beladen worden.
Ofwel spelen ze gedeeltelijk het spelletje mee en dan verschijnen grote Koppen in de kranten dat ze hun verkiezers bedriegen en niet voor de grote verandering gaan; ofwel spelen ze op andere punten het spelletje niet mee en dan kunnen ze zogezegd geen compromissen maken en dan zijn ze regelrechte extremisten die de arme Vlamingen in de kou laten staan...

Ze hebben met hun leugens en hun verdraaiingen en hun drogredenen en hun horige regimemedia altijd gelijk, enfin ze bedriegen en ze liegen waar je erbij staat.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 10:56   #50
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht

Van welke planeet kom jij vandaan?
Oh, maak je geen zorgen, op hoog niveau is de politieke corruptie zonder verdroten verder gegaan, en de resultaten liegen er nu niet om...

Maar op volksniveau werd dat politiek dienstbetoon teruggedrongen en moesten de politiekers veel omzichtiger te werk gaan.

Hoe heet onze lallende, altijd dronken, nu overleden franstalige vriend nog, die met gemeenschapsgeld en de goedkeuring van de ganse bevolking Ans zo goed bevoordeligd heeft; zijn zoontje doet nu hetzelfde in Herstal, alhoewel er nu wel tegenwerking schijnt te komen...?

Hier in franstalig België wordt een goed politieker gezien als iemand die eenzijdig zijn Eigen beperkte kring, dorp, stad, kon bevoordeligen, zonder dat de mensen ook maar een ogenblik verder dachten dat die bevoordeling van de Eigen mensen ten koste van de andere burgers ging...

En dan komt daar een eerste minister, zogezegd van heel België, af met zijn lijstje om openlijk het geschoemel, zogezegd rechtvaardig over de meeheersende regeringspartijen te verdelen. De corruptie ten top gedreven en zelfs gelegaliseerd...

Inderdaad op welke planeet leven wij dat dat allemaal zo maar door de strot van wakkere burgers gewrongen kan worden...

En inderdaad, dank zij vooral onze linkse vrienden, die heel veel goeds zagen in dat corrupte franstalige gedoe en die het flink ook bij ons hebben terugingevoerd...
Maar sst... tegen links zijn is en een regimepers...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 10:57   #51
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Straks eens een bami goreng van 't Surinaams eethuis bestellen.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 11:00   #52
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Eigen schuld, dikke bult.
Ze hebben zelf voor de N-Va gekozen.
Over wie heeft u het? Ik sprak in eerste instantie over alle andere partijen en de NVa is nog de enige partij die men nog het recht op twijfel kan en mag geven; alle andere Vlaamse partijen hebben hun verraad dubbel en dik bewezen...
Buiten komen zeveren over sex op veertien jaar hebben ze niets meer in de pap te brokken en Vlaanderen met hen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 11:05   #53
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik heb nooit het succes van de kleuren TV ginder gesnapt wanneer uit alles blijkt dat ze heilig in zwart-wit zijn blijven denken.
(Zwart-geel voor sommigen, toegegeven)
Schaf de kiesplicht af en die achtergeblevenen thuis gelaten, het beeld zou wel eens heel vlug veranderen. Maar ja, het beeld mag niet veranderen en zelfs indien het het wel doet dan gebruiken ze nu hun zogezegde opjectieve opinipeilingen om het bij te schaven...
Vreemd in Engeland dat de laatste opiniepeilingen er compleet naast zaten?
Maar ja zij hebben hier nog vier jaar om te doen alsof hun neus bloedt...
En op vier jaar kunnen ze heel veel schaven aan een beeld dat hen niet aanstaat en de verplichte kiesplicht zal de rest wel doen, niet?
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 11:11   #54
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Zelfs als ik ernaar niet kijk, kan ik die toeschouwers begrijpen. Zoiets is altijd "beter" dan mensen �* la Marie Daenen die alles in zwart zien.
Kijk naar Bruxelles, het levende, hedendaagse, heel actieve en altijd even overheersend Vlaamsonterende beeld dat ik meer dan gelijk heb.

Lees de zesde staatsmisvorming, waarvan nu de lijken uit de kast beginnen te vallen en het zijn alleen dwaze die nog een woord van de Vlaamse loftrompet voor la Belgique en tegen Vlaanderen geloven.

Bij de Vlaamse media gaat het al lang niet meer om de mensen te overtuigen van hun gelijk; het draait alleen nog over het percentage van Vlamingen die ze dwaas en onnozel kunnen houden.

En met die kiesplicht hebben ze alleen maar alles te winnen en heeft Vlaanderen alleen maar verder en verder te verliezen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 15:20   #55
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Oh, maak je geen zorgen, op hoog niveau is de politieke corruptie zonder verdroten verder gegaan, en de resultaten liegen er nu niet om...

Maar op volksniveau werd dat politiek dienstbetoon teruggedrongen en moesten de politiekers veel omzichtiger te werk gaan.

Hoe heet onze lallende, altijd dronken, nu overleden franstalige vriend nog, die met gemeenschapsgeld en de goedkeuring van de ganse bevolking Ans zo goed bevoordeligd heeft; zijn zoontje doet nu hetzelfde in Herstal, alhoewel er nu wel tegenwerking schijnt te komen...?

Hier in franstalig België wordt een goed politieker gezien als iemand die eenzijdig zijn Eigen beperkte kring, dorp, stad, kon bevoordeligen, zonder dat de mensen ook maar een ogenblik verder dachten dat die bevoordeling van de Eigen mensen ten koste van de andere burgers ging...

En dan komt daar een eerste minister, zogezegd van heel België, af met zijn lijstje om openlijk het geschoemel, zogezegd rechtvaardig over de meeheersende regeringspartijen te verdelen. De corruptie ten top gedreven en zelfs gelegaliseerd...

Inderdaad op welke planeet leven wij dat dat allemaal zo maar door de strot van wakkere burgers gewrongen kan worden...

En inderdaad, dank zij vooral onze linkse vrienden, die heel veel goeds zagen in dat corrupte franstalige gedoe en die het flink ook bij ons hebben terugingevoerd...
Maar sst... tegen links zijn is en een regimepers...
En jij denkt dat dat in Vlaanderen niet gebeurd? Enkel bij links?

Nogmaals, van welke planeet kom jij vandaan?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 16:05   #56
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
En jij denkt dat dat in Vlaanderen niet gebeurd? Enkel bij links?

Nogmaals, van welke planeet kom jij vandaan?
We zullen nu eens teruggaan naar het Belgische collaboratiedebat..., maar de franstaligen (in dit geval de Vlamingen) beroemen zich er niet op...

Maar ja, ik moet toegeven dat ik al vele jaren niet meer in Vlaanderen woon (maar er wel nog kom) en dat er ondertussen, gezien de linkse druk op de hele maatschappij die overal de Vlamingen Klein en dom houdt, enorm veel veranderd moet zijn... En inderdaad de Vlaamse omroep, die eens een heel goed en degelijk niveau had, hebben ze totaal om zeep geholpen en omgebouwd tot een regelrechte populistische regimepers van het allerlaagste niveau, waar zelfs ik mijn neus voor ophaal...

En bovendien als links het doet zonder afgestraft te worden, de andere zijn geen grotere helden en zullen het zeker niet laten...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 29 mei 2015 om 16:07.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 16:23   #57
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
We zullen nu eens teruggaan naar het Belgische collaboratiedebat..., maar de franstaligen (in dit geval de Vlamingen) beroemen zich er niet op...

Maar ja, ik moet toegeven dat ik al vele jaren niet meer in Vlaanderen woon (maar er wel nog kom) en dat er ondertussen, gezien de linkse druk op de hele maatschappij die overal de Vlamingen Klein en dom houdt, enorm veel veranderd moet zijn... En inderdaad de Vlaamse omroep, die eens een heel goed en degelijk niveau had, hebben ze totaal om zeep geholpen en omgebouwd tot een regelrechte populistische regimepers van het allerlaagste niveau, waar zelfs ik mijn neus voor ophaal...

En bovendien als links het doet zonder afgestraft te worden, de andere zijn geen grotere helden en zullen het zeker niet laten...
Ik geef jou gelijk (dat gebeurt niet vaak, hé? ): onder Meneer de Pastoor was het allemaal veel beter!
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 29 mei 2015 om 16:23.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 16:32   #58
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik geef jou gelijk (dat gebeurt niet vaak, hé? ): onder Meneer de Pastoor was het allemaal veel beter!
Zulk een opmerking zegt veel meer over jouw bekrompenheid en die van jouw vriendjes dan over mij...

Maar ja, wat men al niet allemaal moet bedenken om zijn Eigen onwetendheid verborgen te houden en meestal gaat zulke domme praat dan nog gepaard met een gevoel van zelfvoldaanheid terwijl men niet inziet hoe men zijn Eigen onbenulligheid in de schijnwerpers zet...

Doe zo voort, als je al ietwat krediet had, dan is dat de beste manier om het helemaal te verliezen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 16:33   #59
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
http://de-bron.org/content/mijn-wereld

Ik denk dat iedereen zich wel ergens in dit gedicht herkent, de grote roepers, de grote anti's, de grote verdedigers en de grote collabo's en ik denk dat het heel pijnlijk is voor zij die de moed hebben om zichzelf in de spiegel te kijken. Maar ja de meeste steken liever hun kop in het Belgische zand...
Noemen ze dat een gedicht ?

En wat staat dat te doen in "Binnenland" ?
Dit hoort thuis in "K&K".
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 16:45   #60
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Noemen ze dat een gedicht ?

En wat staat dat te doen in "Binnenland" ?
Dit hoort thuis in "K&K".
Het is la Belgique dat thuishoort in "K&K", dus zwijg jij maar...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be