Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 januari 2004, 16:59   #21
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Misschien gaan de vragen wel over zulke dingen :


Please could you define the term 'concubine' from an Islamic perspective? Is it permissible to have a concubine in today's society?


(...)
Islam ensured that the slave girl's duties were not restricted merely to domestic chores but also gave her master permission to copulate with her. This concession created an atmosphere of love and harmony between the slave girl and her master. Islam thereby raised the status of the war captive-maidens close to that of wives(*). It was a psychological cure to her grief-stricken heart, being deprived of her family and thrown into the hands of a strange society.
(...)
One question that still remains is whether slavery still legally prevails anywhere in the Islamic world and whether it can be successfully implemented in this age. Well, there is no prevalence of lawful slavery in the Islamic world today and it would be difficult to implement it because of the stringent conditions attached to it. Firstly, the prisoners have to be captured in 'Jihaad' in the true sense of the word. Then again, If true 'Jihaad' did break out somewhere, there are still a number of other laws and conditions to abide by which are far too stringent for any Islamic country in the world to abide by in this time and age when people's personal gains and whims and desire are being given preference to over Islamic Law. According to Islamic Law, captive female prisoners are also part and parcel of the booty. One fifth of the booty has to be first distributed to the needy, orphans, etc. The remaining four-fifths should then be distributed among the soldiers who participated in the war. The distribution can only take effect after the booty is brought into Islamic territory. The Ameerul-Mu'mineen (Head of the Islamic State) remains the guardian of the female prisoners until he allocates them to the soldiers. Only after a soldier has been allotted a slave girl, and made the owner of her, will she become his lawful possession. After she spends a period called 'Istibraa', which is the elapse of one menstrual period, It becomes permissible for her owner to have relations with her. After possession of the slave too there are a number of other laws that affect the master and slave. There is hardly any Islamic country today that can abide to all these conditions, with the result that it is quite difficult to implement slavery in this time and age.

http://www.islam.tc/ask-imam/view.php?q=10684

-----------

(*) en als we het nu eens omdraaien? De status van een vrouw is dus praktisch hetzelfde als de status van een slavin.....
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2004, 17:09   #22
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Deze is ook interessant:


Is there such a thing as rape in marriage between husband and wife ? and what evidence does a wife need to prove if so ...


[size=6]In Islam, there is no such thing as rape between the husband and wife. [/size]However, both spouses should be considerate to one another in their conjugal relationship. If the wife or the husband does not wish to have a relationship due to circumstances, for example, being tired, ill, etc. then that should be considered.

Marriage is not all about conjugal relationship but about love, and compassion for one another.

and Allah Ta'ala Knows Best

Mufti Ebrahim Desai
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2004, 17:09   #23
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
een filosoof pakt zoiets met filosofie op
En jij?
heb ik de keuze?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2004, 17:11   #24
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

.......
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2004, 17:21   #25
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel

En jij?
heb ik de keuze?
Waarom zou je die niet hebben?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2004, 17:23   #26
Hanne
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2003
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 1.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Misschien gaan de vragen wel over zulke dingen :


Please could you define the term 'concubine' from an Islamic perspective? Is it permissible to have a concubine in today's society?


(...)
Islam ensured that the slave girl's duties were not restricted merely to domestic chores but also gave her master permission to copulate with her. This concession created an atmosphere of love and harmony between the slave girl and her master. Islam thereby raised the status of the war captive-maidens close to that of wives(*). It was a psychological cure to her grief-stricken heart, being deprived of her family and thrown into the hands of a strange society.
(...)
One question that still remains is whether slavery still legally prevails anywhere in the Islamic world and whether it can be successfully implemented in this age. Well, there is no prevalence of lawful slavery in the Islamic world today and it would be difficult to implement it because of the stringent conditions attached to it. Firstly, the prisoners have to be captured in 'Jihaad' in the true sense of the word. Then again, If true 'Jihaad' did break out somewhere, there are still a number of other laws and conditions to abide by which are far too stringent for any Islamic country in the world to abide by in this time and age when people's personal gains and whims and desire are being given preference to over Islamic Law. According to Islamic Law, captive female prisoners are also part and parcel of the booty. One fifth of the booty has to be first distributed to the needy, orphans, etc. The remaining four-fifths should then be distributed among the soldiers who participated in the war. The distribution can only take effect after the booty is brought into Islamic territory. The Ameerul-Mu'mineen (Head of the Islamic State) remains the guardian of the female prisoners until he allocates them to the soldiers. Only after a soldier has been allotted a slave girl, and made the owner of her, will she become his lawful possession. After she spends a period called 'Istibraa', which is the elapse of one menstrual period, It becomes permissible for her owner to have relations with her. After possession of the slave too there are a number of other laws that affect the master and slave. There is hardly any Islamic country today that can abide to all these conditions, with the result that it is quite difficult to implement slavery in this time and age.

http://www.islam.tc/ask-imam/view.php?q=10684

-----------

(*) en als we het nu eens omdraaien? De status van een vrouw is dus praktisch hetzelfde als de status van een slavin.....
uit welke eeuw dateert dat tekstje?
Uit de 7de eeuw, net zoals de koran en alle randteksten die vandaag nog letterlijk geïndoctrineerd worden. Aan het woord van de Profeet en 2de rangsluitenants raakt men niet Filosoof !
Maar ik kan erin komen dat imams in het westen ze van het menu geschrapt hebben, kwestie van niet in aanvaring te komen met het gerecht, en om te vermijden dat wakkere moslima's ze in vraag zouden stellen. Dan zou heel de islam in vraag kunnen gesteld worden, en zo idioot zijn ze ook niet.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2004, 17:30   #27
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
uit welke eeuw dateert dat tekstje?
Uit de 7de eeuw, net zoals de koran en alle randteksten die vandaag nog letterlijk geïndoctrineerd worden. Aan het woord van de Profeet en 2de rangsluitenants raakt men niet Filosoof !
Maar ik kan erin komen dat imams in het westen ze van het menu geschrapt hebben, kwestie van niet in aanvaring te komen met het gerecht, en om te vermijden dat wakkere moslima's ze in vraag zouden stellen. Dan zou heel de islam in vraag kunnen gesteld worden, en zo idioot zijn ze ook niet.
Jij komt dus aandraven met een tekst uit de VII° eeuw, door de imams van het menu geschrapt, schrijf je, en d�*t moet dan je GROTE GELIJK BEWIJZEN?
Je doet maar...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2004, 17:31   #28
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2004, 17:31   #29
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2004, 17:35   #30
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
heb ik de keuze?
Waarom zou je die niet hebben?
omdat het alternatief censuur zou zijn, en die wil ik niet, dus:
"les chiens aboient et la caravane passe"
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2004, 17:38   #31
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
uit welke eeuw dateert dat tekstje?
Als je naar de betreffende site gaat kijken, kan je vinden dat die vraag gesteld werd en beantwoord op 18 januari 2004.

Het is zeer leerrijk om ook het VOLLEDIGE antwoord te lezen.

nog een stukje:

Rasulullah (Sallallahu Alayhi Wasallam) enjoined his followers to treat the slaves kindly, gently, and, above all, to regard them as members of the family. In this way, they were made to feel wanted; which was far better than treating them as outcasts and leaving them to wander the streets of a strange society in a peniless, destitute condition. Such treatment would have ultimately forced them to take up evil occupations such as prostitution in the case of slave woman in order to fill their hungry stomachs. The First World War in 1914 was a clear reflection of the evils involved in setting captive women free to roars about in a strange society with strange surroundings. During that war, German and English women prisoners on either side were set free to roam the streets with no-one to feed them. The result was obvious that they resorted to other unrefined and uncivilised methods of income on the streets. Thus, it is evident that the Islamic treatment of women prisoners of war was conducive towards better social relations and led to the refinement of their overall social lives.

Ge moet er maar opkomen!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 10:52   #32
Hanne
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2003
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 1.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne

Uit de 7de eeuw, net zoals de koran en alle randteksten die vandaag nog letterlijk geïndoctrineerd worden. Aan het woord van de Profeet en 2de rangsluitenants raakt men niet Filosoof !
Maar ik kan erin komen dat imams in het westen ze van het menu geschrapt hebben, kwestie van niet in aanvaring te komen met het gerecht, en om te vermijden dat wakkere moslima's ze in vraag zouden stellen. Dan zou heel de islam in vraag kunnen gesteld worden, en zo idioot zijn ze ook niet.
Jij komt dus aandraven met een tekst uit de VII° eeuw, door de imams van het menu geschrapt, schrijf je, en d�*t moet dan je GROTE GELIJK BEWIJZEN?
Je doet maar...
Probeer jij maar eens om mijn ongelijk te bewijzen?
Doe eens een poging ipv weg te lopen en de kern van de zaak te ontwijken zoals steeds als het wat te moeilijk weerleggen wordt.... En niet komen aandraven met 'overtuigende' bewijzen mbt KOPTISCHE VROUWEN om je GROTE GELIJK TE BEWIJZEN
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 11:14   #33
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

H,

Nounou, een tekst uit de jaren stillekes over de Islam is voldoende bewijs voor u? Ik denk dat er in de kelders van Vaticaanstad ook nog leuke teksten liggen...

Ik had het over DIT initiatief en u sleurt er het verleden bij . Als je zo redeneert kan er nooit evolutie zijn?
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 16:02   #34
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
H,

Nounou, een tekst uit de jaren stillekes over de Islam is voldoende bewijs voor u? Ik denk dat er in de kelders van Vaticaanstad ook nog leuke teksten liggen...

Ik had het over DIT initiatief en u sleurt er het verleden bij . Als je zo redeneert kan er nooit evolutie zijn?
de tekst dateert van 18 januari van DIT JAAR! Anno 2004 dus!
Dit is de mentaliteit van ISLAM in de EENENTWINTIGSTE EEUW!

(niks kelders van vaticaanstad of sites van archeologen! het was een vraag uit het UNITED KINGDOM: EUROPE met andere woorden, in de EENENTWINTIGSTE EEUW)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 17:54   #35
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
H,

Nounou, een tekst uit de jaren stillekes over de Islam is voldoende bewijs voor u? Ik denk dat er in de kelders van Vaticaanstad ook nog leuke teksten liggen...

Ik had het over DIT initiatief en u sleurt er het verleden bij . Als je zo redeneert kan er nooit evolutie zijn?
de tekst dateert van 18 januari van DIT JAAR! Anno 2004 dus!
Dit is de mentaliteit van ISLAM in de EENENTWINTIGSTE EEUW!

(niks kelders van vaticaanstad of sites van archeologen! het was een vraag uit het UNITED KINGDOM: EUROPE met andere woorden, in de EENENTWINTIGSTE EEUW)
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 18:03   #36
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
de tekst dateert van 18 januari van DIT JAAR! Anno 2004 dus!
Dit is de mentaliteit van ISLAM in de EENENTWINTIGSTE EEUW!

(niks kelders van vaticaanstad of sites van archeologen! het was een vraag uit het UNITED KINGDOM: EUROPE met andere woorden, in de EENENTWINTIGSTE EEUW)
Okay, mijn diagonale leesstijl komt me hier duur te staan. Made your point.
Maar dat heeft nog niet zo heel veel te maken met het initiatief in Nederland, en het bij voorbaat al gaan afschrijven als vergeefse moeite lijkt mij te stom voor woorden. Op zo'n manier is er geen evolutie mogelijk.
Wat die gynaecologische maagdenvliesherstellingen betreft: gynaecologen die zichzelf 's avonds nog in de spiegel willen kijken zouden moeten weigeren deze operaties uit te voeren, en anders mogen ze wat mij betreft uit hun orde gezet worden (als gynaecologen ook zoiets als dokters hebben). En de ouders die hun dochters zo'n operatie laten ondergaan moeten worden vervolgd voor mishandeling. Laat daar vooral geen twijfel over bestaan. Hoe je dat probleem gaat aanpakken? Misschien door seksualiteit bespreekbaar te maken binnen de allochtone gemeenschap? Het is zomaar een ideetje hé...
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 18:28   #37
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
de tekst dateert van 18 januari van DIT JAAR! Anno 2004 dus!
Dit is de mentaliteit van ISLAM in de EENENTWINTIGSTE EEUW!

(niks kelders van vaticaanstad of sites van archeologen! het was een vraag uit het UNITED KINGDOM: EUROPE met andere woorden, in de EENENTWINTIGSTE EEUW)
Okay, mijn diagonale leesstijl komt me hier duur te staan. Made your point.
Maar dat heeft nog niet zo heel veel te maken met het initiatief in Nederland, en het bij voorbaat al gaan afschrijven als vergeefse moeite lijkt mij te stom voor woorden. Op zo'n manier is er geen evolutie mogelijk.
Wat die gynaecologische maagdenvliesherstellingen betreft: gynaecologen die zichzelf 's avonds nog in de spiegel willen kijken zouden moeten weigeren deze operaties uit te voeren, en anders mogen ze wat mij betreft uit hun orde gezet worden (als gynaecologen ook zoiets als dokters hebben). En de ouders die hun dochters zo'n operatie laten ondergaan moeten worden vervolgd voor mishandeling. Laat daar vooral geen twijfel over bestaan. Hoe je dat probleem gaat aanpakken? Misschien door seksualiteit bespreekbaar te maken binnen de allochtone gemeenschap? Het is zomaar een ideetje hé...
Waar kan ik die maagdenvliesherstelling ergens gaan leren.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 19:28   #38
mad_drone
Gouverneur
 
mad_drone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2003
Locatie: destelbergen
Berichten: 1.280
Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
uit welke eeuw dateert dat tekstje?
Uit de 7de eeuw, net zoals de koran en alle randteksten die vandaag nog letterlijk geïndoctrineerd worden. Aan het woord van de Profeet en 2de rangsluitenants raakt men niet Filosoof !
Maar ik kan erin komen dat imams in het westen ze van het menu geschrapt hebben, kwestie van niet in aanvaring te komen met het gerecht, en om te vermijden dat wakkere moslima's ze in vraag zouden stellen. Dan zou heel de islam in vraag kunnen gesteld worden, en zo idioot zijn ze ook niet.
allee ik wil ni moeilijk doen, maar zoiets enkel durven beweren... hedendaags engels uit de zevende eeuw. Zelfs als je zou vertalen kan je de nieuwe begripee nie verklare.
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 20:41   #39
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne

Uit de 7de eeuw, net zoals de koran en alle randteksten die vandaag nog letterlijk geïndoctrineerd worden. Aan het woord van de Profeet en 2de rangsluitenants raakt men niet Filosoof !
Maar ik kan erin komen dat imams in het westen ze van het menu geschrapt hebben, kwestie van niet in aanvaring te komen met het gerecht, en om te vermijden dat wakkere moslima's ze in vraag zouden stellen. Dan zou heel de islam in vraag kunnen gesteld worden, en zo idioot zijn ze ook niet.
allee ik wil ni moeilijk doen, maar zoiets enkel durven beweren... hedendaags engels uit de zevende eeuw. Zelfs als je zou vertalen kan je de nieuwe begripee nie verklare.
Wie garandeert mij
de authenticiteit van
1° de tekst
2°degene die de vraag stelde
3° de tekst van die vraag
4° degene die de tekst koos om die vraag te beantwoorden?
5° degene(n) die de site opzetten?
Op internet kan IK mij gerust
Paus of
God de Vader,
Jezus Christus,
Boeddha of Mohammed noemen: geen haan die ernaar zal kraaien!!!

Ik wil wel geloven dat één of misschien twee van de elementen
vraagsteller,
beantwoorder,
tekst,
site
authentiek en geloofwaardig zijn, zijn
maar mij vragen te geloven dat ze allemaal authentiek zijn is toch wat te veel
geloven: iets voor waar aannemen dat niet bewezen is
Er lopen natuurlijk overal idioten van de vreemdste soorten rond.....
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2004, 22:45   #40
dutch
Provinciaal Statenlid
 
dutch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2003
Locatie: Darul Intisar
Berichten: 632
Standaard

Filosoof, waarom waagt ge zelf niet eens een vraagje op een islam-on-line site?
Dan weet ge direct al wat meer over alle gegevens...

Ben er zeker van dat een imam u op seksueel gebied één en ander kan bijbrengen, daar zou je nog van staan te kijken Zeker in verband met slavinnen, meiden en zo...

Dutch
__________________
http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum
islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be