Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 februari 2015, 19:23   #21
Nexer
Parlementslid
 
Nexer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 1.901
Standaard

Link, aub?

Een bron waar dit geverifeerd kan worden?
__________________
Citaat:
"The liberals of today are the tyrants of tomorrow."

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2015, 23:41   #22
DMT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 september 2013
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Link, aub?

Een bron waar dit geverifeerd kan worden?
er zijn 100 den artikels hierover te vinden. gebruik google

http://www.breitbart.com/big-governm...ternet-access/

Laatst gewijzigd door DMT : 28 februari 2015 om 23:43.
DMT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2015, 14:31   #23
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Die quote gaat over providers. De hele discussie gaat dan ook over internet toegang, over providers. Het betekent dat toegang tot het internet nu dezelfde status heeft als toegang tot elektriciteit en stromend water.
Bovenbuur. Je zegt dat internet ondertussen dezelfde status heeft als gas en elektriciteit. Daar ben ik het niet zo volledig mee eens.
Internet blijft een luxeproduct. Terwijl gas en elektriciteit een basisbehoefte is.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2015, 14:43   #24
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Bovenbuur. Je zegt dat internet ondertussen dezelfde status heeft als gas en elektriciteit. Daar ben ik het niet zo volledig mee eens.
Internet blijft een luxeproduct. Terwijl gas en elektriciteit een basisbehoefte is.
welkom in de 21ste eeuw Rudy, enjoy your stay
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2015, 14:50   #25
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
welkom in de 21ste eeuw Rudy, enjoy your stay
Sorry morte-vivante. Nogmaals. Internet is voorlopig nog steeds een luxeproduct. Het is gemakkelijk, om welke reden ook. Maar voor elke optie bestaat nog steeds een middeleeuwse oplossing, al is het maar een brief schrijven en een postzegel plakken.

Ik ben de eerste om te pleiten voor internet als basisbehoefte.

Morte-vivante. Wie ben jij om mij welkom te heten in de 21ste eeuw. Ben je nog ouder dan ik misschien ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2015, 14:51   #26
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Die quote gaat over providers. De hele discussie gaat dan ook over internet toegang, over providers. Het betekent dat toegang tot het internet nu dezelfde status heeft als toegang tot elektriciteit en stromend water. Het idee zal wel zijn dat providers niet makkelijk iemand bijvoorbeeld kunnen afsluiten bij een betalingsgeschil. Volgens mij gebeuren dat soort zaken ook niet erg veel, maar in die richting moet je denken. Ook speelt er vast mee dat private providers website eigenaars wilden gaan laten betalen om mensen snellere toegang tot hun site te geven, een eind aan de netneutraliteit. Het controleren van de inhoud van het internet is een hele andere juridische strijd waar deze maatregel slechts een beperkt effect op zal hebben.
die hele OP neemt dan ook een loopje met de werkelijkheid.
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2015, 14:54   #27
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Sorry morte-vivante. Nogmaals. Internet is voorlopig nog steeds een luxeproduct. Het is gemakkelijk, om welke reden ook. Maar voor elke optie bestaat nog steeds een middeleeuwse oplossing, al is het maar een brief schrijven en een postzegel plakken.
voor gas (houtkachel, kampvuur) en electriciteit (kaars bvb) ook. 1.3 miljard mensen hadden in 2009 bvb geen toegang tot electriciteit.
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2015, 15:02   #28
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
voor gas (houtkachel, kampvuur) en electriciteit (kaars bvb) ook. 1.3 miljard mensen hadden in 2009 bvb geen toegang tot electriciteit.
zou kunnen. Hebben die 1.3 miljard dan wel toegang tot internet ? Het onderwerp gaat uiteindelijk over toegang tot het internet.
Ik heb de indruk dat je de boodschap van Obama niet hebt begrepen of verwart met jou persoonlijke ideologie.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2015, 15:55   #29
Cliff Huylebroeck
Partijlid
 
Cliff Huylebroeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 248
Standaard

Ik weet dat het schoon wordt voorgesteld. De meest genoemde reden is dat ze willen voorkomen dat sommige websites tegen betaling meer bandbreedte krijgen. Maar het is toch wel de aanzet tot verregaande censuur van het internet. Ga maar kijken in bibliotheken en zo waar je internet gratis mag gebruiken als een OPENBARE DIENST. Dat wordt dan direct geïnterpreteerd als wij moeten hier een babysitterprogramma installeren zodat de activiteiten hier overeenkomen met wat je van een openbare dienst verwacht, dus sommige websites zoals psiterror.ru mogen niet bekeken worden wegens 'bedenkelijk' en sommige bestanden zoals exe en zip mogen niet gekopieerd worden, want ze zouden een virus kunnen bevatten. Wie nu zo'n 'bedenkelijke' website heeft (en ik ben daar bij) ziet van ver aankomen dat zijn website straks niet meer bekeken kan worden terwijl hij wel nog het recht heeft van ze te publiceren. Infowars.com bijvoorbeeld zal een van de eerste websites zijn die uit beeld verdwijnt. psiterror.ru wordt nu al geblokkeerd door mijn provider, terwijl daar volgens mij niets mis mee is. Er zijn zo al 400 websites.
__________________
www.gangstalkingwiki.com
Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was.

Laatst gewijzigd door Cliff Huylebroeck : 2 maart 2015 om 16:01.
Cliff Huylebroeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2015, 15:58   #30
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cliff Huylebroeck Bekijk bericht
Ik weet dat het schoon wordt voorgesteld. De meest genoemde reden is dat ze willen voorkomen dat sommige websites tegen betaling meer bandbreedte krijgen. Maar het is toch wel de aanzet tot verregaande censuur van het internet. Ga
ja ? en de rest van het verhaal ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2015, 16:02   #31
Cliff Huylebroeck
Partijlid
 
Cliff Huylebroeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 248
Standaard

Ja ik had even een verkeerde toets geraakt.
__________________
www.gangstalkingwiki.com
Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was.
Cliff Huylebroeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2015, 16:03   #32
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cliff Huylebroeck Bekijk bericht
Ik weet dat het schoon wordt voorgesteld. De meest genoemde reden is dat ze willen voorkomen dat sommige websites tegen betaling meer bandbreedte krijgen. Maar het is toch wel de aanzet tot verregaande censuur van het internet. Ga
juist het tegenovergestelde. Net neutraliteit verhindert net dat providers, zoals de maffia, naar de amazons, de youtubes en de netflixen van de wereld kunnen gaan en 10% van hun omzet eisen, anders geen of uiterst trage toegang tot hun websites.
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 10:24   #33
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cliff Huylebroeck Bekijk bericht
Het is gisteren goedgekeurd.
Het betekent onder meer:

Vaarwel vrije meningsuiting.
Niets van gehoord en/of gelezen in de media.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 14:36   #34
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Terwijl gas en elektriciteit een basisbehoefte is.
Gas en elektriciteit zijn geen basisbehoeftes. Iemand die bijvoorbeeld op mazout verwarmt kan perfect zichzelf voorzien in zijn basisbehoeftes. Dat maakt van mazout geen basisbehoefte.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2015, 13:08   #35
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Gas en elektriciteit zijn geen basisbehoeftes. Iemand die bijvoorbeeld op mazout verwarmt kan perfect zichzelf voorzien in zijn basisbehoeftes. Dat maakt van mazout geen basisbehoefte.
pfff
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be