Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 april 2017, 23:42   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Open brief: Delftse Werkgroep Homoseksualiteit (DWH Delft)

Miaauw, miaauw, namastiaauw Forum junks,

aangezien er veel over homofilie wordt gepost, dacht ik van laat mij de homofielen in Delft de harde waarheid vertellen in een lange brief, van 22 pagina's.

Pittig betoog, in overzichtelijke DAB Array data structuur, korrt en bondig afgewerkt.

Probeer het te lezen. Ik zal een paar leuke DAB blokken posten hierna.

Zelf heb ik homo verleden, en heel levensdrama, ja mijn leven is letterlijk:

'The weak must perish and die'.

En ik ben eigenlijk al dood nu. Zo werkt hele geschiedenis en hele natuur.

Dit is mijn dood, zo denk ik nu in feite.


veel leesplezier:

----------------------

=== [waction0091:54] Persbericht: openbare brief aan Delftse Werkgroep Homoseksualiteit (DWH Delft), verzoek participatie, samenwerking en activiteiten voor niet blanke Gamma's.

Delft, maandag 3 april 2017

(enkele kernzinnen geciteerd uit deze brief van 22 pagina's)

[waction0091:1] Hierbij ontvangt u en/of uw organisatie een document van het Kritisch Podium Dewanand, http://www.dewanand.com met als registratie nummer waction0091, bestaande uit in totaal 22 pagina's en 8302 woorden.
Dit document is openbaar gemaakt op onze site in de openbare brieven rubriek.

[waction0091:4] Verzoek expliciete activiteiten voor NIET blanke (Definitie Gamma-achtigen zijn alle niet zuivere hetero's, M/V zowel qua gevoelens als seksueel, zgn. LHBTers) in Delft

[waction0091:6] DWH zou echt met de NIET blanke organisaties van Delft en eventueel Den Haag (50 procent al niet zuiver blank Oer-Hollands) samen moeten werken en zelfs hiertoe verplicht moeten worden, op straffe van een boete of definitief ultimatum door de Gemeente Delft.

[waction0091:7] Verzoek thema/ discussie avond over boek (goudbruin gekleurde) Surinaams/ Hindoestaanse, homoseksueel, met Nederlandse nationaliteit, auteur pseudoniem: Radjesh, getiteld: 'Mijn leven in Drijfzand', 184 pagina's.

[waction0091:13] Over pakweg 18,1888 jaar is de kans groot dat Nederland min of meer ingelijfd zal zijn door of een oppermachtig Turks Kalifaat of een ander overkoepelende, internationale radicaal islamitische Kalifaat o.l.v. moderne islamisten,...

[waction0091:15] Helaas is homoseksualiteit toch een vorm van individuele biologische en genetische zelfmoord en elke homoseksueel is zich hier ter dege van bewust,...

[waction0091:16] Hierom kan gesteld worden dat homoseksualiteit ook gebruikt kan worden bij een stil, legaal, vreedzaam georganiseerd genocide plan voor een heel ras of gehate etnische minderheidsgroep.

[waction0091:37] Het is misschien toch waar dat homoseksualiteit een geestelijke afwijking en psychische ziekte is, want als ik naar mijzelf kijk dan geef ik dit volmondig toe,...

[waction0091:39] Homoseks is vaak liefdeloos, gevoelloos, ruw, pervers en daarom een echte afwijking en perversie in de natuur en het meedogenloos weg selecteren van lagere mannetjes met inferieure genen....

[waction0091:41] Hele Hindoeïsme is een extreem nazistisch geloof in feite en inderdaad is het zo dat Adolf Hitler via de Duitse Thule Society heel veel ideeën leerde van Hindoe fascisten en Arya Samajis die daar ook meededen.

[waction0091:43] DWH Delft ontvangt nu deze verzoek brief ondertekend en als zij als blanke homomannen organisatie in Delft het totaal negeren dan moeten wij hun harder aanpakken.

[waction0091:48] Geestelijke vervuilings belasting en accijns, voor alle religieuze haat organisaties, mbt homohaat, vrouwenhaat, volgens principe de vervuiler betaalt

Auteurs:
Waldo Dewanand, Wieroe, en T-Nanda.

Email: [email protected]
Website: Kritisch Podium Dewanand
deeplnk url:
http://www.dewanand.com/waction0091.htm
//////
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 23:44   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard (gedicht) '2017: Blitzkrieg Delftse Hindoe Nazi katten leger'

hier DAB blok 45, eigenlijk is dit 100 procent waar:

[waction0091:45] Zie dit, jazeker, homohaat en het dood wensen, vernietigen en afmaken van homofielen of homohaat zijn natuurlijke processen in harde, meedogenloze en darwinistische mensaaptopen van hetero's en het is vanuit evolutionair oogpunt beter voor de vitaliteit van de eigen soort, etnisch/ religieuze sociogenetische familieclan, natie volk, zuiver (optisch, op het oog) raciale volk of ras, en moet in theorie gelegaliseerd worden, omdat dit een natuurlijk BIOGENETISCH vernietigingsproces is van lagere, seksueel mismaakte of te kleingeschapen, minder potente mannetjes in elke biotoop en in theorie zijn gelijke wettelijke en juridische rechten onnatuurlijk in een blank/ Westerse rechtsstaat voor hetero's en niet zuivere hetero's. En het zijn feitelijk de jonge, krasse, vruchtbare wijfjes die de vernietiging en moord eisen van de minderwaardige homofiele mannetjes, om zo te voorkomen dat zij zich voortplanten en inferieure nageslacht verwekken.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2017, 20:40   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ja ok, homofiele jongens zijn vaak fysiek inferieur en seksueel minderwaardig, te kleine lullen, te kort, te zwak, te mager, dus zij worden zo weggeselecteerd en zijn verdoemd om veel te lijden en genaaid te worden door de langere, potentere mannetjes apen in hun reet.

de natuur is wreed en genadeloos:

'the weak must perish and die'.:ev il:

Dit is de echte ware natuurwet op aarde en de enige heilige mantra die eeuwig geldt.

denk aan natuurrampen, ja vulkanen, tornado's, aardbevingen, overstromingen, enz enz en natuurlijk ook de duizenden genocides en holocausten sedert de oertijd al bij onze mensapen soort wereldwijd op aarde.

ja die mantra geldt absoluut.

nu begrijp ik de natuur.

En God, jahweh, Allah, Boeddha, Krishna, Laxmie Maata, Odin, enz enz allemaal goden godinnen halfgoden duivels zijn samen gesommeerd dus ahw de MOEDER NATUUR zelf.

dit leven is wreed.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2017, 22:25   #4
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Uit je post begrijp dat heb je die vreselijke geestesstoornis hebt overwonnen.
Nu nog leren om op een voor het publiek toegankelijk forum geen propaganda voor perversie meer te maken.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2017, 22:51   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

hier posting over homogeweld discussie frontaal naakt site:


============== [wfor1346:14]
[04.04.2017]
Betonschaar
Peter Breedveld

op 05 04 2017 at 22:30 schreef dewanand:

============== [wfor1346:14:1]
N1. Ja Peter, geweld tegen homofiele mannen, hoe zit dat ook al weer, want het is iets dat toch een wereldwijd probleem is. In landen als India, Suriname, Marokko, ed moet je niet durven om openlijk homofiel te zijn, want je speelt met je leven en je hele familie en sociale kring zal je meedogenloos verstoten en mishandelen.

N2. Nou, toeval wil dat ik nog afgelopen maandag een verzoek brief voor participatie en samenwerking overhandigde tijdens de ALV, aan Delftse Werkgroep Homoseksualiteit (DWH Delft)van 22 pagina’s, met eea over mijn eigen problematiek en mbt biologische homo zaken. deepLink brief:

http://www.dewanand.com/waction0091.htm

N3. Toch valt het reuze mee met homohaat, omdat ik gewoon met hoge meiden veterlaars en meisjes kleding rondliep afgelopen 3 maanden en tot mijn verbazing geen enkele agressie ondervond op straat, terwijl het redelijk zichtbaar was onder mijn jas en de hoerige laarzen spraken boekdelen. De foto’s zet ik nog even niet op mijn site, lijkt mij iets te gevaarlijk, ben nu opnieuw geband van facebook hierom.

N4. Fundamenteel: homohaat en fysieke agressie is natuurlijk, en biologisch noodzakelijk in natuur


http://www.frontaalnaakt.nl/archives...comment-838934
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be