Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 februari 2017, 10:12   #61
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wij gaan ook niet naar Islamitische landen varkensvlees eisen. .
er is natuurlijk een verschil tussen een recept van Jeroen Mens en het vrouwonvriendelijke discriminerende dat een vrouw zich, uit culturele redenen, toch moet schikken naar de man.

dat hoef je niet te pikken, nooit en onder geen enkel beding.
tussen niet roken aan tafel, je schoenen uitdoen en kruipen voor een man is toch wel een wezenlijk verschil

de moefti eist van mannen geen hoofddoek hé

maar wil je op lePen inhakken dan snap ik dat men nu de morele waarden en cultuur vd discriminerende moslim goed moet praten en verdedigen
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 11:33   #62
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Zowat de helft van het land is christelijk.

Hoofddoeken zijn dus geen lokale gewoonte.

Los van het feit dat zelfs moslima's er amper hoofddoeken dragen, tenzij in de Palestijnse vluchtelingenkampen.
"A study conducted by the Lebanese Information Center and based on voter registration numbers shows that by 2011 the Christian population was stable compared to that of previous years, making up 34.35% of the population; Muslims, the Druze included, were 65.47% of the population."

34% is niet de helft.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 12:45   #63
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Tss de gastheer vroeg het.

Rechtsen zijn er mee akkoord dat je de regels van de gastheer volgt.

Punt voor marine dat ze rechtsomkeert als het haar niet bevalt.
Dat moet ik ze wel geven
Je daast!

Rechtsen zijn er mee akkoord dat je de regels van het gastland volgt.

Een hoofddoek is geen regel in Libanon.

Al de rest is hypocriet, intolerant links gezeik.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 12:51   #64
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
"A study conducted by the Lebanese Information Center and based on voter registration numbers shows that by 2011 the Christian population was stable compared to that of previous years, making up 34.35% of the population; Muslims, the Druze included, were 65.47% of the population."

34% is niet de helft.
Ik haalde het van Wikipedia, waar jij het haalt weet ik niet. Citaten zonder link zijn verboden.
Als je op onderstaande grafiek het aantal moslims samen telt, kom je ook amper boven de helft uit.

En dan nog, Libanon is geen islamitisch land, waar een hoofddoek een gewoonte is, zoals te zien op de massa foto's die ik linkte van volksstammen Libanezen zonder hoofddoek en in bikini.


Maar ik begrijp dat je aversie jegens Le Pen je niet in staat stelt om minder dan bovenmenselijk verkrampt te reageren.

Druzen 250 duizend 6,25% (etnische Arabieren)
Koerden 80 duizend 2% (met name soennieten)
Palestijnen 400 duizend 10% (etnische Arabieren, met name soennieten, enkele Christenen)
Sjiieten 1 miljoen 27% (etnische Arabieren)
Turkomannen 80 duizend 2% (veelal soennieten)
Tsjerkessen onbekend onbekend (veelal soennieten)

Alawieten 100 duizend 2,5% (etnische Arabieren)
Arabieren 3,75 miljoen 93% (Christenen, Alawieten, Druzen, Soennieten alsook Sjiieten)
Armeniërs 160 duizend 4% (Christenen)
Assyriërs / Arameeërs 100 duizend 2.5% (Christenen)
Christenen 1,6 miljoen 41% (etnische Arabieren, Armeniërs, Assyriërs, Grieken, Arameeërs)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Libanon
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 12:53   #65
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
lol

knap signaal van de nationaliste: lokale gewoonten en gebruiken moeten niet gerespecteerd worden
Hypocrisie ten top!
Vertel dat dan eens aan diegene die naar hier komen, begin met de Walen in Vlaanderen, en ga door tot hoofddoekdragers,de boerkinidragers en de raperefugee's...
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be