Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 maart 2016, 04:12   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Standaard christelijke Pinkstergemeente erg extreem

Miaauw, miaauw, namastiaauw mede forum geleerden,

Ik ging eens rondkijken bij de PInkster gemeente in rijswijk, Evangeliegemeente De Deur en ben toch geschrokken afgelopen dag.

ze bidden in tongen, een soort sumerische Bababa gagaga taal, angstwekkend om te horen zeg, het zijn echte extremisten.

Ik ben flink gediscrimineerd door deze blanke christenen, mocht geen gedicht geven over jezus aan een nickeriaanse meisje daar die ik had ontmoet. En ik kreeg een persoonlijke bewaker gisteravond die mij flink op de vingers tikte en controleerde met wie ik sprak, en die liep mee met mij naar de koffiekamer boven na de dienst om mij te controleren. Hij luisterde alle gesprekken af die ik voerde en bemoeide ook actief mee.

En die blanke christenen beledigden hindoes en hindoeisme, eentje gilde bijbel is boek van god. En ze wilden mij samen met kracht en geweld tot hun geloof in jezus en de bijbel bekeren. Goh wat een KUT blanken zijn dit zeg.

Ik moet hen maar online een antwoord geven denk ik volgende week, en kijken hoe zij reageren.

Ook bij blanke christenen zie je nu toenemend religieus extremisme en een vlucht in al die duizenden christelijke sekten overal in Nederland, het is angstwekkend zeg.

HEt is enigszins verklaarbaar. zie onderstaand hfst over machtcyclus polybius,
nu is nederland een ochlocratie, het tuig regeert, toenemende chaos en armoede, dus de roep om een sterke man neemt toe bij het volk, en voor de blanke christenen is dit logischerwijs Jezus de verlosser, genezer, wonderdoener, zoon van god, de poort naar de hemel die je zonden vergeeft als je hem in je hart neemt.

Ja logisch verklaarbaar wat ik gisteravond zag bij de deur. Ik moet op meer plaatsen gaan kijken.

zie dit bekijk het stroomschema van de machtscyclus:

WEBpublication BOOK WART0141 / EPAGE 32 of 92
Een Dynamisch Vreemdelingenbeleid
Hindu nazism (Hindoe nazisme)
2.0. Breinfase 2:
Oplossen van de oplossingen
2.6. Machtscyclus Polybius

http://www.dewanand.com/dynamisch32.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 04:17   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Standaard

maw niet alleen de moslims zijn nu geradicaliseerd.

ik ga verder rondkijken bij diverse sekten en religieen, ook hindoeachtigen, diverse moslim stromingen, enz

relgieus extremisme is het begin van een bloedige religieuze burgeroorlog en de trigger daartoe na de segregatie fase is honger of een bloedige bomaanslag door een idiote club.

Ik moet de nederlandse regering toch benaderen om de oplossingen te presenteren van mijn en Wieroe. Ok eerst onze eigen organisatie bouwen komende zes maanden dan het middenveld opgaan.

Wie kent pinkster gemeente??? zijn het idioten???
ze zijn wel erg ziek, steeds zeiken over jezus dit en dt. ziekmakend, ze zijn even ziek als radicale moslims uit syrie.
en zo krijg je hele oorlogen in nederland.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 18:13   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Standaard

ja einde der tijden, jezus komt terug met space ships en zal alle zondaars even weglaseren van de aarde zoals in Independance Day.

Geniet dus nog even he van het leven als zondaar in alle verboden standjes uit de bijbel.

Miaauw, wat is een zondig bestaan toch lekker he maauwt Wieroe nu naar jullie allemaal.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 22:39   #4
msh
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 18 februari 2016
Berichten: 54
Standaard

mmm ... ik denk dat velen nog dienen te weten, dat 1 ieder van ons met een vergevend gezinde hernieuwbare situatie het leven kan voortzetten bij het verlossing moment, (en dus niet hoeft bang te zijn van de verlichting in wezen & werk) ... Het doel van de gebeurtenis is om een 1heidsweg te volgen om samen te leven in harmonie, waar ongelijke rechten, rechtvaardig worden. Meer vrijheid zal bekomen worden omdat positieve mogelijkheden ontstaan voor ieder van ons in diversiteit en creativiteit, alsook de middelen zullen worden vrijgemaakt. Vermits zo ook het gesloten systeem wordt overstegen door het bewust zijn, en onze opgeborgen weelde, gaan we samen delen om samen te groeien voor een betere leefwereld op te bouwen... De toekomst zal zijn als dat alles vanaf dan mogelijk kan worden -- Er staat niet voor niets geschreven, dat bij het moment van openbaring (Het God bewust zijn in ons) gelukkig is diegene die in verbondenheid leeft met de Here. (De Here die in ons zal samen leven, in genade volle manier om ons de weg te vrijwaren in 1heid). De tijd is inderdaad nabij dat het zal gebeuren, en voor als nog dit is het gene wat ik u dien te openbaren en het fundament is gelegd om het gemakkelijker te visualiseren, wat dient te gebeuren nadien en wat is nu: www.unitedone.info -- PS. U mag mij er altijd over aanspreken of over discussiëren. Met vredevolle en liefdevolle groeten J-I.
msh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 23:35   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door msh Bekijk bericht
mmm ... ik denk dat velen nog dienen te weten, dat 1 ieder van ons met een vergevend gezinde hernieuwbare situatie het leven kan voortzetten bij het verlossing moment, (en dus niet hoeft bang te zijn van de verlichting in wezen & werk) ... Het doel van de gebeurtenis is om een 1heidsweg te volgen om samen te leven in harmonie, waar ongelijke rechten, rechtvaardig worden. Meer vrijheid zal bekomen worden omdat positieve mogelijkheden ontstaan voor ieder van ons in diversiteit en creativiteit, alsook de middelen zullen worden vrijgemaakt. Vermits zo ook het gesloten systeem wordt overstegen door het bewust zijn, en onze opgeborgen weelde, gaan we samen delen om samen te groeien voor een betere leefwereld op te bouwen... De toekomst zal zijn als dat alles vanaf dan mogelijk kan worden -- Er staat niet voor niets geschreven, dat bij het moment van openbaring (Het God bewust zijn in ons) gelukkig is diegene die in verbondenheid leeft met de Here. (De Here die in ons zal samen leven, in genade volle manier om ons de weg te vrijwaren in 1heid). De tijd is inderdaad nabij dat het zal gebeuren, en voor als nog dit is het gene wat ik u dien te openbaren en het fundament is gelegd om het gemakkelijker te visualiseren, wat dient te gebeuren nadien en wat is nu: www.unitedone.info -- PS. U mag mij er altijd over aanspreken of over discussiëren. Met vredevolle en liefdevolle groeten J-I.
---------
miaauw, miaauw, namastiaauw msh;8018529,

Indrukwekkend betoog voer jij hier, maar besef jij wel hoeveel bloed kleeft aan de Joodse bijbel??? Ja, ik bekijk het erg logisch, lineair en wil terug rekenen vanaf T0 toen de bijbelse geschriften dus verzameld werken en gecompileerd werden tot het 'Boek van de here god, jehovah',

tsja als koelieschrijver van ruim 26 boeken weet ik hoe een boek geboren wordt uit mijn kont he na flink wat pennehoeren erin.

Maar heilig boek, 'boek van god', boek der hogere kennis, enz klinkt wel wat HOOGdravend.

Uit hoeveel pagina's zou nou het heilige boek van een bruine goudvis bestaan??? Effe googlen joh.

Fictie en non fictie zijn in elk geloof en religieus stelsel erg fuzzy en vaag, vaak onbewijsbaar zowel positief als negatief, zelfs in technische zin.

vb Jezus liep over water.
Technisch gezien kan dit wel en ook weer niet. Er is helaas geen hard fotografisch bewijs hiervan en van horen zeggen word je als technicus niets wijzer van.

Libellen lopen wel over water, nou techneuten denken van ok, Jezus heeft zichzelf even in een libelle veranderd, want hij is de zoon van god en kan dat eventjes doen, net als onsterfelijke Alien Q uit Star Trek toch.

Technisch kan alles, en de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Maar gisteren kon ik mijn ogen en oren haast niet geloven:

vijf lange, grootgeschapen, sterke, potente, absoluut superieure, blanke, heteroseksuele Hollandse mannen maakten mij samen met kracht en geweld duidelijk dat de bijbel het boek van god is, dat ik in jezus moet geloven, dat hindoeisme heidens is, ja ja joh ongelooflijk, er is ahw sprake van genetische degeneratie bij al deze vijf hogere blanke kerels.

Ik vind dit echt zielig. En geloof mij, ik lachte hen hard uit recht in hun gezicht, zette foto van Wieroe en mijn krokodil op tafel en ze waren totaal sprakeloos, daarna liepen wij weg naar trap en ik gaf hen een trap na als trotse NIET BLANKE HINDOE FUNDAMENTALIST. Ja joh, alle vijf had ik direct verslagen, wat een fun had ik zeg. Mijn krokodil lachte lekker mee.

Lange, blanke, grootgeschapen mannen moeten toch in india minstens 100 miljoen lage kaste, vieszwarte, gedegenereerde hindoe meiden zwanger neuken en lekker natuurlijk he, flink uitrekken daarbij om dat inferieure koelieras daar een EFJ sprong te laten maken van minstens 20.000 jaar lekker met die hete, vieszwarte hindoe hoeren spillebeentjes wijd en hoog, zalig zal dat zijn voor al deze arme, sekshongerende koelie hoertjes uit India.


ja Wieroe miaauwde mee en typte mee, samen met zes poten schrijven wij erg sappige en anaal geile teksten.


dewa aapje en Wieroe
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2016, 00:36   #6
msh
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 18 februari 2016
Berichten: 54
Standaard

Het lopen over water, heeft als zinvolle redenatie: verlicht voelen en ervaren als gelijkenis met dat watercellen in het lichaam ionisch geladen zijn, waardoor het gevoel is gelijk aan dat men het lichaam amper voelt. Netzoals laatste notas in openbaring: behold Iam coming quickly... het voelt netzoals men vliegt vanbinnen uits gevoel. (Wonderbaarlijke experiances are possible and have healthened powers),... onbeschrijflijk hemels,.. De Bijbel is slechts 22hoofdstukken (de openbaring of apocaloca), de andere geschriften in Bijbel zijn verdere verklaringen ontstaan vanuit de apocalypse/openbaring. Men heeft al eeuwenlang het boek verkeerd begrepen, maar is nu zijn geheimen aan het onthullen... het is nu de eindtijd voor een begin van een hogere bewustheidsfase, dat kan u ook bemerken op de gegeven website... de Bijbel is een weergave op de tijd van nu, omdat men toen vooraf wist wat het gevolg was op het gevolg van de verdeeldheden, die gingen samenvloeien in een bepaalde tijd, die nu is. maar zoals gezegt men interpreteerd het anders omdat men het niet inzichtelijk begrepen heeft,... Groetjes JHVH

Laatst gewijzigd door msh : 7 maart 2016 om 00:39.
msh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2016, 01:12   #7
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ja he mooi verhaal vanjou, maar misschien moet je dit oude hindoeistische geschrift bekijken. Garuda Purana. 19.000 verzen, erg oud, purana betekent oud geschrift in sanskriet. Ja ik moet het ook gaan lezen.

de zwarte hindoewereld is erg groot nu, en groeit razendsnel.
Mijn Hindoeras en hele Hindoewereld zal na 2040 dominant worden op aarde en ze worden grootste raciaal homogene dharmische groep op aarde.

ja ik ben bang dat blanken verdoemd zijn nu. negers rukken ook op, en zwarte arabieren marcheren europa bij miljoenen binnen, spoor van massa verkrachtingen achterlatend van de arme blanke meiden. En blanke mannen betalen deze verkrachters via Coa in nederland, ziek ziek ziek, dit kan niet zo langer doorgaan. Nu die revolutie,

nu Arische revolutie starten val aan ariers met scherpgeslepen gouden vibrators en pak die besneden halal vretende verkrachters lekker diep in hun kont terug.

---------
Garuda Purana
From Wikipedia, the free encyclopedia
Part of a series on
Hindu scriptures and texts
Om symbol.svg

Sruti Smriti

Vedas
[show]
Upanishads
[show]
Other scriptures
[show]
Related Hindu texts
Vedangas
[show]
Puranas
[show]
Itihasa
[show]
Shastras and Sutras
[show]
Timeline
[show]

v t e

Part of a series on
Vaishnavism
Vishnu.jpg
Supreme Deity
[show]
Important deities
[show]
Texts
[show]
Sampradayas
[show]
Philosopher-Acharyas
[show]
Related traditions
[show]
Portal icon Hinduism portal

v t e

The Garuda Purana is one of eighteen Mahāpurāṇa genre of texts in Hinduism. It is a part of Vaishnavism literature corpus,[1] primarily centering around Hindu god Vishnu but praises all gods.[2] Composed in Sanskrit, the earliest version of the text may have been composed in the 1st millennium CE,[3] but it was likely expanded and changed over a long period of time.[4][5]

The Garuda Purana text is known in many versions, containing between 8,000 to 19,000 verses.[5][6] Its chapters encyclopedically deal with highly diverse collection of topics.[7] The text contains cosmology, mythology, relationship between gods, ethics, good verses evil, various schools of Hindu philosophies, the theory of Yoga, the theory of "heaven and hell" with "karma and rebirth", ancestral rites and soteriology, rivers and geography, types of minerals and stones, testing methods for gems for their quality, listing of plants and herbs,[8] various diseases and their symptoms, various medicines, aphrodisiacs, prophylactics, Hindu calendar and its basis, astronomy, moon, planets, astrology, architecture, building home, essential features of a Hindu temple, rites of passage, charity and gift making, economy, thrift, duties of a king, politics, state officials and their roles and how to appointment them, genre of literature, rules of grammar, and other topics.[2][9][6] The final chapters discuss how to practice Yoga (Samkhya and Advaita types), personal development and the benefits of self-knowledge.[2]

The Padma Purana categorizes the Garuda Purana, along with itself, Bhagavata Purana and Vishnu Purana, as a Sattva Purana (a purana which represents goodness and purity).[10] The text, like all Mahapuranas, is attributed to sage Veda Vyāsa in the Hindu tradition.[11]

https://en.wikipedia.org/wiki/Garuda_Purana
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2016, 16:44   #8
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Standaard

zo te zien is het relgieus extremisme bij de blanke hollanders nu ook toegenomen.
gistermiddag nog liep ik mee met mijn blanke buurman van 5 deuren verder op de galerij die zijn hond uitliet en inderdaad bleek dat hij een radicale blanke christelijke man nu is en hij bezoekt de christelijke sekste Levend Water in delft.

dit alles betekent dat wij aan de vooravond zijn van een nieuwe religieuze oorlog in Europa binnen 14 jaar tijd, dus voor 2040.

Wie heeft hier een mening over???

HOe voorkomen wij deze nieuwe Holocaust in europa??? De vele kleingeschapen duivels uit de heilige boeken een pootje lichten???
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 12:31   #9
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

o ja, by the way, ik moet nog reageren he online en ik was al vorig jaar gestart met een herdenkingstekst over de Koloniale Holocaust en de daders hiervan waren allemaal blanke, europese christelijke, heteromannen. Aantal slachtoffers van deze Holocaust op de niet blanken op aarde vanaf 1492 tm 1863 is toch snel een slordige 600 miljoen, incl lijken, slaven, verkrachte vrouwen, vermoorde babies en de zwarte afstammelingen na 1863 die levenslang kampten met een ongeneeslijk slavernij trauma. HIerbij is ook meegerekend de hele indentured labour van de zwarte indiers die de negerslaven moesten vervangen en die gewoon het nieuwe slavenleger werden in vele kolonien en zij kregen inderdaad een hongerloon en duizenden zijn letterlijk doodgewerkt, gemarteld en verkracht door de superieure, grootgeschapen blanke baasjes.

GESCHIEDENIS IS DIT:


DE STERKSTE WINT ALTIJD.

thanks Allah, jezus, god, jawah, krishna, hanuman, durga maata, enz
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 12:40   #10
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
o ja, by the way, ik moet nog reageren he online en ik was al vorig jaar gestart met een herdenkingstekst over de Koloniale Holocaust en de daders hiervan waren allemaal blanke, europese christelijke, heteromannen. Aantal slachtoffers van deze Holocaust op de niet blanken op aarde vanaf 1492 tm 1863 is toch snel een slordige 600 miljoen, incl lijken, slaven, verkrachte vrouwen, vermoorde babies en de zwarte afstammelingen na 1863 die levenslang kampten met een ongeneeslijk slavernij trauma. HIerbij is ook meegerekend de hele indentured labour van de zwarte indiers die de negerslaven moesten vervangen en die gewoon het nieuwe slavenleger werden in vele kolonien en zij kregen inderdaad een hongerloon en duizenden zijn letterlijk doodgewerkt, gemarteld en verkracht door de superieure, grootgeschapen blanke baasjes.
Amen.

Soms wou ik dat ik een Nederlander was.
__________________
Ex Gladio Libertas

Laatst gewijzigd door Gamla : 23 maart 2016 om 12:41.
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 12:48   #11
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Plus 2.
Ik stel mij trouwens de vraag OF Nederland ooit slachtoffer van terrorisme wordt?
Is daar wel hetzelfde radicalisme als hier? Daar is het niet uitzichtloos zoals hier.
Er is een hemelsgroot verschil tussen België en Nederland. In BE is er geen cultuur die ons verenigt, in Nederland wel. De Nederlandse. Men praat ook helemaal in het dialect en er is maar één taal die hen verenigd, Nederlands.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2016, 19:09   #12
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Plus 2.
Ik stel mij trouwens de vraag OF Nederland ooit slachtoffer van terrorisme wordt?
Is daar wel hetzelfde radicalisme als hier? Daar is het niet uitzichtloos zoals hier.
Er is een hemelsgroot verschil tussen België en Nederland. In BE is er geen cultuur die ons verenigt, in Nederland wel. De Nederlandse. Men praat ook helemaal in het dialect en er is maar één taal die hen verenigd, Nederlands.

nou peche

ik hoorde paar weken geleden via online college univ dat de blanke protestants gereformeerde nederlanders vroeger er heilig in geloofden dat zij het UITVERKOREN VOLK ZIJN VAN GOD UIT DE BLANKE BIJBEL. Kan jij dit uitzoeken, en volgens mij heeft Calvijn deze Heilsgedachte hier verspreid. Nu begrijp ik het racistische en bruut discriminerende gedrag beter van vele lange, sterke, grootgeschapen, hogere, BLANKE christelijke Hollanders jegens mij als inferieure, korte, mini piemelige, kwatta, Afro koelie aapje uit de surinaamse apenstaat in zuid amerika.

Geloof uitverkoren volk gods te zijn is erg bizar en levensgevaarlijk.

Wat is nou gevaarlijker:

1. een absolutistisch superioriteitscomplex

of

2. een extreem, pijnlijk, tergend, suicidaal, verlammend minderwaardigheidscomplex??
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be