Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 augustus 2010, 16:54   #61
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Fantaseren? Ik ben aan het schrijven over de afgelopen 40 jaar grof geschat met dan de laatste 15 jaar als hoofdbrok. Ik verzeker je dit, de fantasie schiet tekort bij de realiteit.

De fratsen die ik gezien en meegemaakt heb kan je niet bedenken, die moet je meemaken.

Zo belicht ik ondermeer een aantal details uit de Nederlandse parlementaire commisie Van Traa, de zaken die daar besproken werden daar zat ik toevalligerwijze middenin. Dat ging ondermeer over de containers coke die de Nederlandse politie Nederland binnensmokkelde. En over hoe de politieinfiltranten een aantal mensen die ik ken leerden hoe de speedlabo's werkten. Daarbovenop leverden ze dan ook alles wat nodig was aan ingrediênten om letterlijk tonnen speed aan te draaien.
Plezier verzekerd.

Ik heb een aantal wasmanden aan vuile was om buiten te hangen.

En dan is er nog tien jaar club, ik heb zaken gezien en beleefd die de meeste mensen zich niet eens voor kunnen stellen.

Laat het gezegd zijn, een van mijn drijfveren is commercieel.
Je gaat toch heel goed je best moeten doen, opdat je (toekomstige) lezers je zomaar gaan geloven.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2010, 17:42   #62
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Je gaat toch heel goed je best moeten doen, opdat je (toekomstige) lezers je zomaar gaan geloven.
Ik zal mijn best doen.

Natuurlijk, gezien het sensitieve karakter van de zaak zullen er details aangepast worden bijvoorbeeld met zaken die nog niet verjaard zijn om de schuldigen - o.a. mezelf, te beschermen.

Ik schrijf het neer ongeveer zoals ik het heb meegemaakt en zoals ik het me herinner. Hou er dus rekening mee, niet alles wat ik zeg zal de zuivere waarheid zijn. (even indekken)

En of de lezer het gelooft of niet, dat doet niet eens terzake, de lezer zal een blik getoond worden in een wereld waar weinig mensen iets vanaf weten.

Alleen al de voorbestelling van de politiediensten in Belgie en Nederland gaan waarschijnlijk al komaf maken met de eerste druk.

Ik doe mijn best.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2010, 20:27   #63
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Fantaseren? Ik ben aan het schrijven over de afgelopen 40 jaar grof geschat met dan de laatste 15 jaar als hoofdbrok. Ik verzeker je dit, de fantasie schiet tekort bij de realiteit.

De fratsen die ik gezien en meegemaakt heb kan je niet bedenken, die moet je meemaken.

Zo belicht ik ondermeer een aantal details uit de Nederlandse parlementaire commisie Van Traa, de zaken die daar besproken werden daar zat ik toevalligerwijze middenin. Dat ging ondermeer over de containers coke die de Nederlandse politie Nederland binnensmokkelde. En over hoe de politieinfiltranten een aantal mensen die ik ken leerden hoe de speedlabo's werkten. Daarbovenop leverden ze dan ook alles wat nodig was aan ingrediênten om letterlijk tonnen speed aan te draaien.
Plezier verzekerd.

Ik heb een aantal wasmanden aan vuile was om buiten te hangen.

En dan is er nog tien jaar club, ik heb zaken gezien en beleefd die de meeste mensen zich niet eens voor kunnen stellen.

Laat het gezegd zijn, een van mijn drijfveren is commercieel.
Gaat dat over de eerste lichting (als we het zo mogen noemen) van de nederlandse anti drug brigade?
Enfin die welke nadien voltallig (naar men zegt tenminste) buiten zijn gezwierd omdat ze meer drugs binnen lieten smokkelen dan tegen hielden?
Er gaan daar idd zware verhalen over rond.

U zal dan toch goed moeten opletten wat u gaat schrijven!
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 27 augustus 2010 om 20:32.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2010, 21:57   #64
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Gaat dat over de eerste lichting (als we het zo mogen noemen) van de nederlandse anti drug brigade?
Enfin die welke nadien voltallig (naar men zegt tenminste) buiten zijn gezwierd omdat ze meer drugs binnen lieten smokkelen dan tegen hielden?
Er gaan daar idd zware verhalen over rond.

U zal dan toch goed moeten opletten wat u gaat schrijven!
Voorzichtig zijn is na een aantal "gebeurtenissen" mijn tweede natuur geworden alhoewel ik er niet van wakker lig, ik heb namelijk nog andere - en sterkere, drijfveren dan de louter commerciele.

Het is niet zomaar een fantasietje van mij omdat ik wat tijd overheb ofzo, er zit weldegelijk een weloverwogen plan achter, in wezen is het commerciele aspect een aangename bijzaak.

Alleszins, mijn belevenissen in de irt-affaire komen aan bod om te tonen wie ik was alvorens ik me aansloot bij de grootste verzameling gangsters in de wereld. Het waren onvoorstelbare tijden en er zijn niet veel mensen meer over die erbij waren.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2010, 21:58   #65
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Ik wil dat lezen.
Hoe lang moeten we daar nog op wachten?
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2010, 22:03   #66
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik wil dat lezen.
Hoe lang moeten we daar nog op wachten?
Dat zal nog wel even duren vermits een aantal delen van het verhaal nog niet uitgespeeld zijn.

Geduld is een schone zaak, het gaat het waard zijn, ik beloof het je.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2010, 11:28   #67
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Voorzichtig zijn is na een aantal "gebeurtenissen" mijn tweede natuur geworden alhoewel ik er niet van wakker lig, ik heb namelijk nog andere - en sterkere, drijfveren dan de louter commerciele.

Het is niet zomaar een fantasietje van mij omdat ik wat tijd overheb ofzo, er zit weldegelijk een weloverwogen plan achter, in wezen is het commerciele aspect een aangename bijzaak.

Alleszins, mijn belevenissen in de irt-affaire komen aan bod om te tonen wie ik was alvorens ik me aansloot bij de grootste verzameling gangsters in de wereld. Het waren onvoorstelbare tijden en er zijn niet veel mensen meer over die erbij waren.
Tja...afwachten op het boek dus.
Dat zullen er nog wel doen, of net niet?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2010, 13:49   #68
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Tja...afwachten op het boek dus.
Dat zullen er nog wel doen, of net niet?
Wie het weet mag het zeggen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 23:52   #69
Fred Kroket
Burger
 
Fred Kroket's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2003
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Kroket Bekijk bericht
Om koude rillingen van te krijgen.

http://www.scribd.com/doc/27885517/Grafe-Combined

Stel dat dat premier wordt, is het begrotings tekort bijzaak.
Beter een vogel in de hand dan tien in de lucht.
Wat mij vooral frappeert is dat er niet één getuige is, maar meerdere. Heb altijd gedacht dat het woord tegen wederwoord was.
__________________
Wie het laatst lacht, best lacht
Fred Kroket is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 22:54   #70
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wie het weet mag het zeggen.
Eerlijk gezegd weet ik niet of je in je boek veel feiten kan aanhalen die niet geweten zijn ...in die affaire dusdanig.
Je schrijft of wil schrijven over de spreekwoordelijke "in het hol van de leeuw". Men kan zich natuurlijk eerst eens afvragen hoe het komt dat er daar zoveel aan de hand is en er zijn besluiten uit trekken hoe dat zomaar lukt doorgaans.

Voor de buitenstaander zal dat wel wat licht op de zaken werpen, maar er zijn al een paar boeken uit over die kwesties alhoewel ik niet meteen de titels meer weet. Heb ze nochtans ooit al eens gelezen. Ik denk toch minstens een boek of 5 , misschien wel meer zijn er over.
En natuurlijk zijn allen een beetje vaag als het op details aankomt.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 22:56   #71
Discobitch
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 augustus 2010
Locatie: Duits Nepal
Berichten: 845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Eerlijk gezegd weet ik niet of je in je boek veel feiten kan aanhalen die niet geweten zijn ...in die affaire dusdanig.
Je schrijft of wil schrijven over de spreekwoordelijke "in het hol van de leeuw". Men kan zich natuurlijk eerst eens afvragen hoe het komt dat er daar zoveel aan de hand is en er zijn besluiten uit trekken hoe dat zomaar lukt doorgaans.

Voor de buitenstaander zal dat wel wat licht op de zaken werpen, maar er zijn al een paar boeken uit over die kwesties alhoewel ik niet meteen de titels meer weet. Heb ze nochtans ooit al eens gelezen. Ik denk toch minstens een boek of 5 , misschien wel meer zijn er over.
En natuurlijk zijn allen een beetje vaag als het op details aankomt.
Ik ben dus een van die buitenstaanders. Wat is de affaire in kwestie?
Discobitch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 23:00   #72
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Discobitch Bekijk bericht
Ik ben dus een van die buitenstaanders. Wat is de affaire in kwestie?
Bah in het kort.
De anti drugs brigade van Nederland jaren geleden die al snel doorhadden dat het interessanter was voor hun portemonnee om drugs door te laten in plaats van ze tegen te houden.
En dat ging om grote hoeveelheden. Uiteindelijk zijn ze de laan uitgestuurd of toch een deel daarvan en naar men fluistert zijn ze sindsdien de grootste organisatie geworden in tenminste Nederland en misschien ook wel andere landen met vertakkingen in allerlei diensten voor hand en spandiensten of informatie waar nodig.
Maar dat kunnen allemaal ook leugens zijn natuurlijk ?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 31 augustus 2010 om 23:02.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2010, 16:10   #73
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
*knip*
Waarom is er hier door de moderatie geknipt?

Als het een overtreding is van het regelement, waarom krijg ik dan geen strafpunten of een waarschuwing?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2010, 16:12   #74
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Bah in het kort.
De anti drugs brigade van Nederland jaren geleden die al snel doorhadden dat het interessanter was voor hun portemonnee om drugs door te laten in plaats van ze tegen te houden.
En dat ging om grote hoeveelheden. Uiteindelijk zijn ze de laan uitgestuurd of toch een deel daarvan en naar men fluistert zijn ze sindsdien de grootste organisatie geworden in tenminste Nederland en misschien ook wel andere landen met vertakkingen in allerlei diensten voor hand en spandiensten of informatie waar nodig.
Maar dat kunnen allemaal ook leugens zijn natuurlijk ?
Het ging nog wel iets verder dan dit.

Zo waren er politieagenten die met de minister van justitie - haar naam schiet me niet te binnen, het was een vrouw, een afspraak hadden gemaakt dat ze zouden infiltreren en zich zouden gedragen als gangsters zonder dat er gerechterlijke gevolgen , zouden op komen voor hen.

Die mensen hadden een vrijbrief om ongestraft misdaden te plegen en die hebben dat dan ook gedaan. Daar zijn fortuinen verdient door de agenten die miloenen XTC-pillen hebben verkocht, er zijn duizenden kilo's speed aangedraaid en verkocht en die een groot aantal containers coke hebben binnengesmokkeld en verkocht.

Onder andere want het verhaal gaat nog wel iets verder dan dat.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 september 2010 om 16:17.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 08:57   #75
Fien Fluytenzuyger
Gouverneur
 
Fien Fluytenzuyger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2010
Berichten: 1.203
Standaard

Wikileaks ligt plat voor het moment, en het Dutroux dossier is blijkbaar niet meer verkrijgbaar op de mirror van wikileaks.

http://mirror.wikileaks.info/

http://mirror.wikileaks.info/wiki/Be..._pages%2C_2005

EDIT: maar nog verkrijgbaar hier bij archive.org (god bless them)

http://ia311229.us.archive.org/3/ite...aseBelgium.pdf

Laatst gewijzigd door Fien Fluytenzuyger : 11 oktober 2010 om 08:58.
Fien Fluytenzuyger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 10:49   #76
Fien Fluytenzuyger
Gouverneur
 
Fien Fluytenzuyger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2010
Berichten: 1.203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Maar hadden ze ons niet wijsgemaakt dat er 1 "onbetrouwbare getuige" Di Rupo er wou bijlappen? Mijn Frans is niet zo goed, maar volgens mij zijn er precies wel meerdere mensen die Di Rupo vermeldden?
Die onbetrouwbare getuige was de fantast Olivier Trusnach, die zich ook al als consul van de Seychellen en als Duitse prins uitgaf.

Maar van Di Rupo wordt regelmatig door anderen vermeld, meestal in gezelschap van een zekere Jean-Pierre Graffe, en in combinatie met jongens van 15-18 jaar op seksfeestjes. Die Graffe zou eind de jaren '80 enkele malen een 14-jarige 15000 Bfr. betaald hebben voor sexueel contact.
Fien Fluytenzuyger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 13:43   #77
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Ooit werd Di Rupo in Wallonië bij een politiecontrole betrapt op heterdaad met een minderjarige in zijn auto . Onmiddellijk haalde hij zijn portefeuille boven om zwijggeld te betalen. Dit is zo goed als in heel Wallonië bekend. Het is wel verschillende jaren geleden.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 16:17   #78
gehuigert
Europees Commissaris
 
gehuigert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2008
Berichten: 6.094
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Ooit werd Di Rupo in Wallonië bij een politiecontrole betrapt op heterdaad met een minderjarige in zijn auto . Onmiddellijk haalde hij zijn portefeuille boven om zwijggeld te betalen. Dit is zo goed als in heel Wallonië bekend. Het is wel verschillende jaren geleden.
En wie heeft dat verhaal verklikt? De agenten met kans op schorsing of ontslag? Di Rupo met kans op afgestraft te worden door de publieke opinie?

Mensen toch, geloven jullie echt alles wat er geroddeld wordt?
__________________
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques
~Siméon Poisson (Wiskundige)

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 16:30   #79
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
En wie heeft dat verhaal verklikt? De agenten met kans op schorsing of ontslag? Di Rupo met kans op afgestraft te worden door de publieke opinie?

Mensen toch, geloven jullie echt alles wat er geroddeld wordt?
Er waren op een gegeven moment drie verschillende pedofillie strafdossiers lopende tegen Di Rupo. Op een vraag van G Annemans kwam de minister van justitie dit bevestigen in het parlement.

Ook roddels van de minister van justitie misschien?
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 oktober 2010 om 16:31.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 16:35   #80
gehuigert
Europees Commissaris
 
gehuigert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2008
Berichten: 6.094
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Er waren op een gegeven moment drie verschillende pedofillie strafdossiers lopende tegen Di Rupo. Op een vraag van G Annemans kwam de minister van justitie dit bevestigen in het parlement.

Ook roddels van de minister van justitie misschien?
Zwijggeld betalen en dan een dossier bij justitie, het verhaal verbetert er elke keer op.

Anyway, wat was de reactie op Annemans?
__________________
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques
~Siméon Poisson (Wiskundige)

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be