Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juli 2005, 17:36   #1
tsjernobyl
Vreemdeling
 
tsjernobyl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2003
Berichten: 30
Standaard Ik kan niet meer gaan en staan waar ik wil...

Op een zonnige dag beslissen we om naar een recreatepark te gaan met een meer. Spijtig genoeg kunnen we niet meer naar De nekker gaan tijdens de vakantie periode omdat het daar vol buitenlanders zit. De mensen op zich storen me niet, maar wel wat ze doen. We zijn met meisjes, en die gaan ook liever wat verder naar een ander park zonder die problemen en waar je zorgelozen kan genieten van de dag.

Enkele weken terug gaan we naar Dance-Night in de Lilse bergen. Voor onze veiligheid besluiten we om de overnachten op de camping.We zetten de tent op en sluiten ze met een klein slotje. Een marokkaan ziet dat en roept ter loops tot ons "haha, je denkt toch niet dat zo een slotje ons gaat tegenhouden"

om 3u is het feestje gedaan en gaan we naar onze tenten, om 7u smorgens zijn we holder de bolder uit onze tent gesprongen omdat er buitenlanders belgen aan het slagen waren. welliswaar de enigste buitenlanders van de camping!!

En niet normaal vechten, echt slagen tot je niet meer beweegt, en laf zijn ze ook door met 5 op 1 belg te vliegen!!


Als we een namiddag willen winkelen (meisjes dan) houden ze ook rekening met de plaats om geen 1000ste opmerking te krijgen van een onbeschofte buitenlander.

Vroeger in secundair onderwijs gingen we naar een toneel voorstelling zien met klein beetje bloot (bil) en die is moeten stoppen omdat buitenlandse jongeren weeral eens onbeschoft reageren. Ze roepen en gooien met propjes naar de actrice.
Sindsdien kijken we na of er geen school uit het mechelse (lees school met buitenlanders) mee de voorstelling bijwoont, dit ook bij uitstappen.

Door een tegenslag moest ik noodgedwongen in frankrijk overnachten in een stadje met men auto vol waardevolle spullen. Ik kwam aan rond 11u30, maar de buitenlanders bekeken me zo lang achterna dat ik heb beslist om verder te rijden naar een ander stadje waar geen rondhangede jongeren zijn. Ik heb wel om 12u snachts nog nieuw hotel kunnen zoeken en het vorige afzeggen.


Zodoende kan ik niet staan een gaan waar ik zin in heb, ik wordt in mijn eigen land buitengekeken! gelukkig heb ik daar weinig last van in mijn dorp en in een stad als Gent. Op de gentse feesten heb ik geen marokkaan tegengekomen.

Weinig last in mijn dorp, maar 10x per jaar organseren turken een feest in onze hallen. vaak palmen de jongeren cafetjes in zonder een consumptie te drinken en blijven hangen rond de biljard en vogelepikken. De klanten van het naburige cafe hebben zelfs het recht in eigen handen genomen en de buitenlanders zelf buiten gesmeten. Nu gaat het al een stuk beter.
Alhoewel niet zo lang geleden de concierge van de hallen in het ziekenhuis is geslagen omdat ze turkse vandalen wou tegenhouden de bierglazen van de zaal kapot te slagen. Dit heeft ze bekocht met kneuzingen.


Ofwel doen ze zoals het gros van de belgen doen, ofwel allemaal den boot in naar hun land! kben het gewoon beu.
gewoon elkaar gerustlaten...van elkaar afblijven, niets stelen, geen onzinnige dingen roepen, en stap nromaal...niet zoals een mafia baas in een film. Spreek normaal, spreek met normale gebarentaal, niet zoals die negers op de tmf en mtv.... en dan ben je een mens als een ander...
__________________
www.geen200jaar.be
tsjernobyl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 18:58   #2
atmosfear
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 94
Standaard

tja dat is de multicul waar onze regering zoveel van verwacht.ze begrijpen nog steeds niet dat we verschillen van elkaar hoe kan het ook,zij kunnen het verschil niet zien in hun ivoren torens.maar de man op de straat ziet het elke dag.
atmosfear is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 19:47   #3
Sounds of silence
Partijlid
 
Sounds of silence's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2005
Locatie: Limburg NL
Berichten: 244
Standaard

Ik heb belangstelling voor je verhaal, en jou verhaal is mijn verhaal!
__________________
Real people aren't perfect, perfect people aren't real.
Sounds of silence is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 20:17   #4
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Ik heb twee dingen te melden:

&
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 20:22   #5
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Ik kan niet meer gaan en staan waar ik wil...
Blijf dan gewoon thuis.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 20:58   #6
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Blijf dan gewoon thuis.
en geef je speelplein op, geef je zwembad op, geef je vriendin op...

dan hebben ze alles, want de rest ben je al kwijt.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 21:02   #7
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

De jongste weken liep de herrie die Brusselse jongeren maakten op hun weg tussen Lot en Huizingen de spuigaten uit. Ze lieten op weg naar het provinciaal domein van Huizingen een spoor van vernielingen na aan huizen en tuinen, vielen buurtbewoners en kinderen lastig en hinderden het verkeer.

Sinds eind juni moest de politie versterking laten aanrukken van federale politieagenten met een waterkanon en overvalwagens.

De bewoners van Lot halen opgelucht adem. ,,De situatie is opmerkelijk verbeterd. Ook de cijfers van de Beerselse politie bewijzen de positieve kentering.

Na de relletjes in de Ster en anderen was het ook daar weer eens prijs... het heeft lang geduurd eer de media er mee naar buiten kwam !

Met dank aan het Nieuwsblad.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 21:06   #8
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Jullie zijn echt wel hilarisch.

Ik heb ook wat te melden: soms kruipt er een spin over een muur van mijn huis. Aan de binnenkant dus eh. Ik vind dat keistom want spinnen zijn vies en ze slaan mij in elkaar en pikken mijn lieven.

Miljaar!
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 21:08   #9
Zwarte Orde
Schepen
 
Geregistreerd: 11 juli 2005
Berichten: 475
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Blijf dan gewoon thuis.
Leuk toch, dat onze eigen mensen niet meer kunnen gaan en staan waar ze willen? En dit allemaal omdat een handvol idioten en gewetenloze politici beslist hebben dat er een multiculturele drek moest komen.
Zwarte Orde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 21:15   #10
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Jamaar Zwarte Orde, ge moet niet kwaad zijn op de linkiewinkies.

Het zijn de rechtse mannen die van die broekschijtverhaaltjes verzinnen. Op internet zijn ze altijd 'neig' maar als ze dan eens aangevallen worden nemen ze de benen.


B�*h.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 21:34   #11
Zwarte Orde
Schepen
 
Geregistreerd: 11 juli 2005
Berichten: 475
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Jamaar Zwarte Orde, ge moet niet kwaad zijn op de linkiewinkies.

Het zijn de rechtse mannen die van die broekschijtverhaaltjes verzinnen. Op internet zijn ze altijd 'neig' maar als ze dan eens aangevallen worden nemen ze de benen.


B�*h.
Broekschijtersverhaaltjes? Straks ga je nog beweren dat het een 'broodje aap' is. Voor veel mensen is dit de spijtige realiteit waarmee ze haast dagelijks geconfronteerd worden.
Of je nu links of rechts bent, iedere Vlaming die zich in de 'melting pot' gewaagd krijgt er vroeg of laat mee te maken.

Ik heb ook wel eens vreemdelingen zien de benen nemen, zo af en toe komen ze de juiste personen tegen op het juiste moment.
Zwarte Orde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 22:12   #12
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tsjernobyl

om 3u is het feestje gedaan en gaan we naar onze tenten, om 7u smorgens zijn we holder de bolder uit onze tent gesprongen omdat er buitenlanders belgen aan het slagen waren. welliswaar de enigste buitenlanders van de camping!!

En niet normaal vechten, echt slagen tot je niet meer beweegt, en laf zijn ze ook door met 5 op 1 belg te vliegen!!
en waarom doen die dat?
omdat ze weten dat belgen mekaar toch niet helpen.
omdat ze een belg in het openbaar kunnen bijeenslagen terwijl de andere belgen er gewoon op staan te kijken.

geen enkele politieke partij, noch de politie kan daaraan iets veranderen.
nochtans is dat de essentie.
wat nodig is, is een terugkeer naar de clan-mentaliteit van weleer. een gezonde onverschrokken agressieve reflex op onrecht en bedreiging.

laat u niets wijsmaken door partijen die parasiteren op dit soort voorvallen, en vanalles beloven wat ze toch niet kunnen waarmaken, maar u een repressief kutbeleid door de strot gaan rammen waar ge uiteindelijk meer last van hebt dan van die paar allochtonen.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 23:28   #13
tsjernobyl
Vreemdeling
 
tsjernobyl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2003
Berichten: 30
Standaard

dat is waar, wij belgen klitten niet samen.

En het grote probleem is dat een een kettingreactie is die je moeilijk kan tegenhouden.
Door hun slecht gedrag krijgen wij Belgen een afkeer van allochtonen, en allochtonen zien dat wij een afkeer van hun hebben en verzetten zich nog harder tegen "de belg" en voelen zich onderdrukt.

De vraag is, wie geeft er toe? en volgens vele personen moeten wij ons toleranter opstellen tegenover het volk zonder kansen, we geven ze geen kans. Maar ik heb gewoon niets anders geweten dan problemen met die mensen.En bij veel mensen zit die afkeer tegen allochtonen erg diep, en met reden.

Maar we leven ook al lang samen met joden, het is een volk dat zich niet veel aantrekt van integratie en toch leven we ermee samen. Ze bezorgen ons geen problemen, zij doen alles wat ze willen en vallen daar andere mensen niet mee lastig.
Toch is er een zekere haat tussen marokkanen en Joden, ik heb dat duidelijk gemerkt toendat ik met een halfvolle bus marokkanen door een jodenwijk reed. De Marokkanen die inmiddels Belg zijn riepen vanalle vuile dingen naar de joden en staken hun middelvinger uit. We reden er gewoon voorbij...en die Joden waren slechts met 2 aan het wachten om over te steken.

De marokkanen stellen zich op hun beurt ook niet tollerant op tegen andere buitenlanders ( alhoewel "landers")

Ouders van allochtonen kennen geen opvoeding, ik wil nu niet veralgemenen, maar als ouder heb je toch in de hand of u kind te laat op straat zit of niet?

Ook valt het me op dat er precies enkel maar mannelijke allochtonen bestaan in Belgie, hebben jullie dat ook niet? een duidelijk signaal dat de vrouw nog erg onderdrukt wordt.

Als ik uitga zie ik geen vrouwelijke allochtonen
Als ik savonds op 12u in kortrijk naar de nachtwinkel ga zie ik tientalle mensen rondhangen en wandelen, maar ik zie nergens een vrouw.

Als ik een vrouw opmerk zijn het heel rustige mensen en vaak redelijk dik of wandelen met kleine kinder rond. Ook dragen ze een hoofddoek, voor mij zijn het wandelende doeken en geen personen die je kan herkennen.

Waar zitten die?
__________________
www.geen200jaar.be
tsjernobyl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 10:14   #14
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Wat een geneut en gekoek weeral. Als iedereen elkaar graag ziet dan is alles opgelost.

Dus kak niet.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 10:21   #15
bratvdb
Vreemdeling
 
bratvdb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2003
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Wat een geneut en gekoek weeral. Als iedereen elkaar graag ziet dan is alles opgelost.

Dus kak niet.

pfff man, u praat als Mieke Vogels! Vooral verder blijven dromen!

Ik wacht op een etnische burgeroorlog, het kleinste incident, of erger nog: aanslag kan de lont in het kruitvat aansteken. Dan moeten we tot het uiterste gaan, en dit zal eventueel leiden tot een soort katharsis van de huidige maatschappij. Met wijzigingen in de grondwet en in het huidige rechtssysteem.

Ik ben voorbereid en zou het liever vandaag nog dan morgen hebben, want ik ben het ook spuugzat. In Antwerpen waarschuwden ze voor een rattenplaag tijdens 'de werf van de eeuw', maar de ratten zitten hier al veel langer...
bratvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 10:22   #16
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Ok, veel plezier. Ik bak in de tussentijd wel een cake.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 10:23   #17
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
en waarom doen die dat?
omdat ze weten dat belgen mekaar toch niet helpen.
omdat ze een belg in het openbaar kunnen bijeenslagen terwijl de andere belgen er gewoon op staan te kijken.

geen enkele politieke partij, noch de politie kan daaraan iets veranderen.
nochtans is dat de essentie.
wat nodig is, is een terugkeer naar de clan-mentaliteit van weleer. een gezonde onverschrokken agressieve reflex op onrecht en bedreiging.

laat u niets wijsmaken door partijen die parasiteren op dit soort voorvallen, en vanalles beloven wat ze toch niet kunnen waarmaken, maar u een repressief kutbeleid door de strot gaan rammen waar ge uiteindelijk meer last van hebt dan van die paar allochtonen.
Volgens de WET mogen Belgen anderen niet slagen. Volgens de WET worden den BELGEN dan meegenomen naar het politiekantoor. Volgens het Centrum voor Inquisitie kunnen ze dan nog een paar duizend euro boete betalen.

D�*t is de realiteit.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 10:27   #18
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Ja, al die Belgen die weglopen als er eentje 'van hun' in elkaar gemot wordt, denken allemaal van "Spijtig dat het Centrum voor Inquisitie mij niet toelaat om die arme drommel te helpen."

We moeten dat Centrum maar eens afschaffen. Dan zult ge die beesten van Vlamingen eens zien klauwen se.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 10:43   #19
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Volgens de WET mogen die Belgen ook niet bewapend rondlopen. Iets dat sommigen dan weer als "het behoud van eigen cultuur" beschouwen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by circe on 28-07-2005 at 11:43
Reason:
--------------------------------

Volgens de WET mogen die Belgen ook niet bewapend rondlopen. Iets dat sommigen dan weer als "het behoud van eigen cultuur" beschouwen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Volgens de WET mogen die Belgen ook niet bewapend rondlopen. Iets dat sommigen dan weer tot "het behoud van eigen cultuur" beschouwen.[/size]
[/edit]
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 28 juli 2005 om 10:43.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 11:14   #20
Teerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 732
Standaard

Wat een gezwam! Wat een niveau! Wat een taalkunde! Wat een...ach laat maar!!!
Teerke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be