Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 oktober 2016, 23:48   #241
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard V.I.P selection

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
En in elk ander tijdperk.
Word nog veel gedragen in Knokke(Palace hotel op de place m'as tu vu en vooral in het zuiden van Frankrijk, heb er daar trouwens gekocht in Juan les pins in 2009 ,dus het is zeker niet van de vorige eeuw.
Reden :in 5 sterren hotels mag je niet in de eetzaal met een short maar wel met een driekwart broek .Ik doe die aan om te lunchen daar en hier ook (Riu Palace,Bahia,Sheraton,H10 PALACE).Bij diner heb ik lange broek natuurlijk want dan mag je niet met 3/4 broek.

Zo nu hebben jullie ook eens iets geleerd van de V.I.P. world want aan jullie reakties te zien heeft nog niemand van jullie in deze wereld vertoefd (anders had je dit geweten)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 01:54   #242
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Onze internethelden zijn natuurlijk allemaal stuk voor stuk perfect gebouwde, gestroomlijnde adonissen die 't zich kunnen permitteren kritiek op anderen te leveren. Dat staat zo volwassen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 02:21   #243
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zoals reeds gezegd mijn ding niet. Ziet er saai en te "clean" uit en typisch gericht naar een zekere toeristenklasse. Na drie dagen wordt ik daar zot. Dit is trouwens niet het echte Spanje maar een soort veredeld Benidorm of Torremolinos.

Gelukkig dat we allemaal andere smaken hebben trouwens.
Dus bedoel je dat Benidorm of Torremolinos bijna niveau uitstralen of wat?
Akkoord dat smaken verschillen maar ik hoop toch je verkeerd begrepen te hebben.

-Toegegeven ik heb mijn hele leven eenmaal, en minder dan 8 uur doorgebracht naast de luchthaven van Malaga. Dus slechts minimale ervaring.-
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 02:52   #244
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
In feite iemand die optreedt als een lijkenpikker. Een gier die nog poogt wat restjes van een half-afgekloven karkas te bemachtigen.
Lijkenpikkers zijn slachthuisconsulenten (google voor het verschil)

http://forum.politics.be/showpost.ph...02&postcount=3

ik ben een sterfhuisconsulent.

Mijn werkwijze :

Ik word gecontacteerd door een bedrijf in moeilijkheden.

Er word een constract opgesteld tussen mij en het toekomstig vennootschap in oprichting Dus niet met het bedrijf in moeilijkheden !! ik ben geen lijkenpikker.

In dat contract staat eenvoudig de procedure van de meerwaarde op aandelen vastgelegd (mijn vergoeding ) dus als die nieuwe vennootschap er niet komt omdat de sterfhuisconstructie niet doorgaat of mislukt binne de 5 jaar heb ik niets.

Nadat dit contract getekend is (de baas neemt dus geen enkel risico NO CURE NO PAY) organiseer ik de brainstorm.

http://forum.politics.be/showpost.ph...08&postcount=6

Nadat het bijzonder verslag is opgesteld en getekend ,wordt de sterfhuisconstructie uitgevoerd door of de advocaat van de klant of, zoals in de meeste gevallen ,de bijgeroepen curator of een ander advocaat. IK NIET;

Hier eindigt mijn taak ,daarom dat ik kan werken vanuit Tenerife ,ik moet enkel overkomen als de brainstorm plaats heeft en om het contract te tekenen met de vennootschap in oprichting.

Hoe kan ik nu iets onwettelijks doen ??


Ik doe dus enkel opleidingen en brainstorms ,niet meer en ook niet minder.
Ik doe dit zo al 28 jaar met dien verstande dat door het Arrest Scheers de overname prijs van het handelsfonds verhoogd is en dat mijn betaling is verschoven naar de nieuwe maatschappij en niet naar de maatschappij in moeilijkheden.(sedert mijn beroepsverbod in 2005)


Ik kon even niet slapen en wou dit toch maar eens kwijt.
Nu ziet U dat ik niets onwettelijks kan doen.
ik hoop dat die meerwaarde taks er niet doorkomt want dat gaat me effectief geld kosten .
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2016-09-23.jpg‎
Bekeken: 92
Grootte:  114,2 KB
ID: 104434  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 03:44   #245
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard geld

K.I.S
Zo verdien ik mijn miljoenen vrij en onbelast (voorlopig nog)
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  1321 bw TEGENBRIEF AANDELENdoc-1.jpg‎
Bekeken: 100
Grootte:  148,5 KB
ID: 104435  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 14 oktober 2016 om 03:45.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 06:48   #246
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Dus bedoel je dat Benidorm of Torremolinos bijna niveau uitstralen of wat?
Akkoord dat smaken verschillen maar ik hoop toch je verkeerd begrepen te hebben.

-Toegegeven ik heb mijn hele leven eenmaal, en minder dan 8 uur doorgebracht naast de luchthaven van Malaga. Dus slechts minimale ervaring.-
Nee dat niet maar het zijn typische toeristenplaatsen van een niveau lager dan de Canarische eilanden. Niet het soort plaatsen waar ik ga. Ik ga trouwens zowel in 2 sterren als hogere categorie. In tegenstelling tot Paul zijn er mensen die geen behoefte hebben te tonen dat ze geld hebben maar integendeel dat verborgen houden.

Wat heeft hij trouwens? Een beenhouwer met 2 miljoen € denkt ook dat hij rijk is.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 09:19   #247
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Nee dat niet maar het zijn typische toeristenplaatsen van een niveau lager dan de Canarische eilanden. Niet het soort plaatsen waar ik ga. Ik ga trouwens zowel in 2 sterren als hogere categorie. In tegenstelling tot Paul zijn er mensen die geen behoefte hebben te tonen dat ze geld hebben maar integendeel dat verborgen houden.

Wat heeft hij trouwens? Een beenhouwer met 2 miljoen € denkt ook dat hij rijk is.
U hebt dan andere standaarden als ik ,als men 6.800.000 EURO vind op je bankrekening ben je niet bepaald arm .Gezien ik kan aantonen dat dat geld van meerwaarden komt door de tegenbrieven (zie hierboven) maak ik dus zeer veel kans het proces te winnen en dat ik alles terug krijg(auto's en appartementen en schade vergoeding)

vandaag 24 graden en lichte bewolking
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 11:53   #248
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
K.I.S
Zo verdien ik mijn miljoenen vrij en onbelast (voorlopig nog)
Dat is geen ernstig contract dat kan zo onderuit gehaald worden. Zo een contract bestaat doorgaans over tientallen pagina's en idem dito artikelen om alle uitwijkingsmaneuvers en interpretaties onmogelijk te maken.

Er staat bv gestipuleerd dat uw tegenpartij zich verbind na 5 jaar u 50 procent van de aandelen te verkopen voor 1€. Aangezien u een abnormaal beknopte overeenkomst voorlegt ben ik vrij na 4,5 jaar het bedrijf te verkopen zonder dat gij iets kunt doen en naar uw 50% gaat fluiten.

Bovendien is uw "sterfhuis" begeleiding zéér simplistisch en zelfs onwettelijk. Iemand met 2 gram verstand kan identiek hetzelfde doen zonder uw dure tussenkomst maar stelt zich ook bloot aan gerechtelijke vervolging.

Tot zover, verder kan ik zéér moeilijk geloven dat uw beroep slechts in 2025 wordt uitgesproken.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 14 oktober 2016 om 11:54.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 12:11   #249
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Word nog veel gedragen in Knokke(Palace hotel op de place m'as tu vu en vooral in het zuiden van Frankrijk, heb er daar trouwens gekocht in Juan les pins in 2009 ,dus het is zeker niet van de vorige eeuw.
Reden :in 5 sterren hotels mag je niet in de eetzaal met een short maar wel met een driekwart broek .Ik doe die aan om te lunchen daar en hier ook (Riu Palace,Bahia,Sheraton,H10 PALACE).Bij diner heb ik lange broek natuurlijk want dan mag je niet met 3/4 broek.

Zo nu hebben jullie ook eens iets geleerd van de V.I.P. world want aan jullie reakties te zien heeft nog niemand van jullie in deze wereld vertoefd (anders had je dit geweten)
's avonds een lange broek dragen is niet enkel verplicht in heel sjieke hotels hoor.

Maar als je er een beetje deftig bij wil lopen, dan draag je gewoon een lange broek of een short, niets er tussen in.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 12:13   #250
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Onze internethelden zijn natuurlijk allemaal stuk voor stuk perfect gebouwde, gestroomlijnde adonissen die 't zich kunnen permitteren kritiek op anderen te leveren. Dat staat zo volwassen.
Een driekwartsbroek is een quasi even grote modemisser als sokken in sandalen. Men hoeft zelf geen perfect gebouwde, gestroomlijnde adonis te zijn om daar kritiek op te kunnen geven.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 14 oktober 2016 om 12:13.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 12:22   #251
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Een driekwartsbroek is een quasi even grote modemisser als sokken in sandalen. Men hoeft zelf geen perfect gebouwde, gestroomlijnde adonis te zijn om daar kritiek op te kunnen geven.
Jammer dat 't Flair forum opgedoekt is, daar kon kledingadvies gegeven worden. 😄

Maar 't gaat mij niet (enkel) om die driekwartsbroek.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 13:10   #252
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Jammer dat 't Flair forum opgedoekt is, daar kon kledingadvies gegeven worden. 😄
Maar 't gaat mij niet (enkel) om die driekwartsbroek.
Zeg nu niet dat 't de inhoud is die je interesse wekt, he???
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 14:02   #253
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er staat bv gestipuleerd dat uw tegenpartij zich verbind na 5 jaar u 50 procent van de aandelen te verkopen voor 1€. Aangezien u een abnormaal beknopte overeenkomst voorlegt ben ik vrij na 4,5 jaar het bedrijf te verkopen zonder dat gij iets kunt doen en naar uw 50% gaat fluiten.

Bovendien is uw "sterfhuis" begeleiding zéér simplistisch en zelfs onwettelijk. Iemand met 2 gram verstand kan identiek hetzelfde doen zonder uw dure tussenkomst maar stelt zich ook bloot aan gerechtelijke vervolging.

Tot zover, verder kan ik zéér moeilijk geloven dat uw beroep slechts in 2025 wordt uitgesproken.
klopt van de 313 heeft er welgeteld 1 dat geriskeerd tegen mij en die zit nu op de bladeren want die gaat me het bedrag X 3 betalen (hoe leg ik je niet uit)

en lees eens de draad over dat fabriek (die heeft ook getekend ) en dan zal je zien dat mijn sterfhuisconstructies niet simpel zijn en zelfs niet gekend onder juristen (verkapte vereffening was da ! )

Lig aan zwembad met tablet ,viv weet niet wat ik aan het doen ben want ik mag niet meer forummen .

beroep ik verdedig mzelf en dat is altijd zeer moeilijk tegen mij de eerste maal heeft het 18 jaar geduurd om zelfs maar in eerste aanleg te komen.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 14:24   #254
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Bovendien is uw "sterfhuis" begeleiding zéér simplistisch en zelfs onwettelijk. Iemand met 2 gram verstand kan identiek hetzelfde doen zonder uw dure tussenkomst maar stelt zich ook bloot aan gerechtelijke vervolging.
Al mijn sterfhuisconstructies bevatten gedeelten CONTRA LEGEM en zelfs tegen de openbare orde ! nogmaals lees de draad van dat fabriek waar ik 1 miljoen euro ga aan verdienen.

Geen enkel advocaat of boekhouder moet zoiets riskeren (verkapte vereffenings techniek en uur 00.00 ) maar ik moet ,mij niet schikken naar een stafhouder ,ik ben geen advocaat.

Ik doe het en betaal de boete van 250 EURO en klaar is kees. Daarom dat ik zoveel geld verdien ik werk met oneigenlijke constructies en met contra legem , ik weet wat de sancties zijn .Daarom zit de Sv in mijn conjugy classes en niet de SW.Ik rijd constant door rood licht maar veroorzaak geen accidenten en betaal de boetes.Mijn klanten riskeren niets zij zijn maar passagiers ,ik zit aan het stuur en krijg de boete.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  35308219-trafiic-light-illustrator-red-yellow-and-green-light-Stock-Photo.jpg‎
Bekeken: 60
Grootte:  122,3 KB
ID: 104439  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 14:51   #255
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Zeg nu niet dat 't de inhoud is die je interesse wekt, he???
Nee, mensen op hun uiterlijk afkraken, terwijl de afkrakers zelf 't lef niet hebben om zichzelf bloot te geven. (Niet letterlijk natuurlijk)

De inhoud (hetgeen de bedrijvendings verkoopt) interesseert me niet.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 14:57   #256
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er staat bv gestipuleerd dat uw tegenpartij zich verbind na 5 jaar u 50 procent van de aandelen te verkopen voor 1€. Aangezien u een abnormaal beknopte overeenkomst voorlegt ben ik vrij na 4,5 jaar het bedrijf te verkopen zonder dat gij iets kunt doen en naar uw 50% gaat fluiten.
Mensen die uit een sterfhuisconstructie komen doen zoiets niet,dat zijn je vrienden voor het leven ,zij voelen zich moreel verplicht mij te betalen en dat papieertje dient meer voor mijn belastingen (bewijs meerwaarde) dan als middel om hen te laten betalen.

Heb buiten die zeer grote zaak (meer dan 1100 mensen werken er ) nog 1 dispuut gehad in 28 jaar over mijn betaling.
Deze persoon had wel al vijf jaar elke maand voorschotten op de afkoop betaald en vond at dit genoeg was.Ik heb dan zelf de schatter betaald want normaal betaald de klant dat ,en het bleek dat hij 65 procent had betaald.
Ik heb daarop zijn kinderen gebeld en hen uitgelegd wat pa van plan was (de kinderen zaten in de zaak ) zij hebben mij binnen de week het verschil gebracht kontant aan de Cote d'zur en schaamde zich in de plaats van hun vader voor dood.
95 procent van mijn klanten zijn vrienden voor het leven en geen enkele denkt er zelfs maar aan om mijn fee te betwisten .Ze mogen trouwens allen na de wederverkoop afbetalen zoals het hun uitkomt. In 1 dossier is het laatste afbetaald in 2009 en de overdracht dateerde van 1996.
Het is U die schijnbaar de linke wilt spelen en de zaak te verkopen voor ik mijn optie licht ,net zoals die zeer grote onderneming gedaan heeft ,hij betaald nu 3x
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 15:15   #257
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Mensen die uit een sterfhuisconstructie komen doen zoiets niet,dat zijn je vrienden voor het leven ,zij voelen zich moreel verplicht mij te betalen en dat papieertje dient meer voor mijn belastingen (bewijs meerwaarde) dan als middel om hen te laten betalen.

Heb buiten die zeer grote zaak (meer dan 1100 mensen werken er ) nog 1 dispuut gehad in 28 jaar over mijn betaling.
Deze persoon had wel al vijf jaar elke maand voorschotten op de afkoop betaald en vond at dit genoeg was.Ik heb dan zelf de schatter betaald want normaal betaald de klant dat ,en het bleek dat hij 65 procent had betaald.
Ik heb daarop zijn kinderen gebeld en hen uitgelegd wat pa van plan was (de kinderen zaten in de zaak ) zij hebben mij binnen de week het verschil gebracht kontant aan de Cote d'zur en schaamde zich in de plaats van hun vader voor dood.
95 procent van mijn klanten zijn vrienden voor het leven en geen enkele denkt er zelfs maar aan om mijn fee te betwisten .Ze mogen trouwens allen na de wederverkoop afbetalen zoals het hun uitkomt. In 1 dossier is het laatste afbetaald in 2009 en de overdracht dateerde van 1996.
Het is U die schijnbaar de linke wilt spelen en de zaak te verkopen voor ik mijn optie licht ,net zoals die zeer grote onderneming gedaan heeft ,hij betaald nu 3x

Jij leeft echt op een andere planeet


Als er een 'klant' u kan naaien, zal hij u naaien.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 oktober 2016 om 15:16.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 15:39   #258
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Mensen die uit een sterfhuisconstructie komen doen zoiets niet,dat zijn je vrienden voor het leven ,zij voelen zich moreel verplicht mij te betalen en dat papieertje dient meer voor mijn belastingen (bewijs meerwaarde) dan als middel om hen te laten betalen.

Heb buiten die zeer grote zaak (meer dan 1100 mensen werken er ) nog 1 dispuut gehad in 28 jaar over mijn betaling.
Deze persoon had wel al vijf jaar elke maand voorschotten op de afkoop betaald en vond at dit genoeg was.Ik heb dan zelf de schatter betaald want normaal betaald de klant dat ,en het bleek dat hij 65 procent had betaald.
Ik heb daarop zijn kinderen gebeld en hen uitgelegd wat pa van plan was (de kinderen zaten in de zaak ) zij hebben mij binnen de week het verschil gebracht kontant aan de Cote d'zur en schaamde zich in de plaats van hun vader voor dood.
95 procent van mijn klanten zijn vrienden voor het leven en geen enkele denkt er zelfs maar aan om mijn fee te betwisten .Ze mogen trouwens allen na de wederverkoop afbetalen zoals het hun uitkomt. In 1 dossier is het laatste afbetaald in 2009 en de overdracht dateerde van 1996.
Het is U die schijnbaar de linke wilt spelen en de zaak te verkopen voor ik mijn optie licht ,net zoals die zeer grote onderneming gedaan heeft ,hij betaald nu 3x
Nee ik ben geen linke. Ben trouwens in gans mijn leven nooit in vereffening of failliet geweest dus aan mij gaat u nooit een klant hebben. Laat staan een veroordeling opgelopen. Ik zeg u alleen dat uw overeenkomst een waardeloos stuk papier is waar een gespecialiseerde advocaat brandhout van maakt.

Het valt op dat ge nooit rechtstreeks op een punt reageert maar steeds oncontroleerbare verhalen ventileert. Op uw 313 klanten zou dus ene zijn bedrijf voor de term van 5 jaar verkocht hebben. Het gebrekkig hiaat in uw overeenkomst die zit nu op de bladeren want die gaat me het bedrag X 3 betalen (hoe leg ik je niet uit)
Dit zou net interessant zijn maar wordt ontweken met een oncontroleerbaar verhaal.

Uw Daarom zit de Sv in mijn conjugy classes en niet de SW. is ook zo een mistspuiterij zonder relevantie. Om indruk te maken met iets te citeren dat geleerd klinkt. Typisch voor een aandachtshoer.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 14 oktober 2016 om 15:44.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 16:03   #259
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Al mijn sterfhuisconstructies bevatten gedeelten CONTRA LEGEM en zelfs tegen de openbare orde ! nogmaals lees de draad van dat fabriek waar ik 1 miljoen euro ga aan verdienen.

Geen enkel advocaat of boekhouder moet zoiets riskeren (verkapte vereffenings techniek en uur 00.00 ) maar ik moet ,mij niet schikken naar een stafhouder ,ik ben geen advocaat.

Ik doe het en betaal de boete van 250 EURO en klaar is kees. Daarom dat ik zoveel geld verdien ik werk met oneigenlijke constructies en met contra legem , ik weet wat de sancties zijn .Daarom zit de Sv in mijn conjugy classes en niet de SW.Ik rijd constant door rood licht maar veroorzaak geen accidenten en betaal de boetes.Mijn klanten riskeren niets zij zijn maar passagiers ,ik zit aan het stuur en krijg de boete.
Voorbeeld van een handeling tegen de openbare orde waar enkel advocaten (of boekhouders) zich aan moeten houden, maar waar u volledig vrij in zou zijn?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 17:16   #260
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Voorbeeld van een handeling tegen de openbare orde waar enkel advocaten (of boekhouders) zich aan moeten houden, maar waar u volledig vrij in zou zijn?
ART 181 volkomen negeren en zonder veslag in vereffening gaan (zie draad fabriek)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be