Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juli 2023, 14:26   #61
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik ben het met je eens, maar het is dan wel vreemd dat u partijen steunt die dat extreem rechts gedachtengoed hier importeren en faciliteren.
ik denk niet dat hij je opmerking begrijpt, of liever wil begrijpen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2023, 14:26   #62
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.233
Standaard

koning keizer admiraal
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2023, 14:28   #63
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Sorry, maar boven een bos vind ik niet kunnen.. pak dan woestijngebied ofzo, kans is kleiner dat ik daar eens wandel..
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2023, 14:31   #64
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De opkomst van de extreem-rechtse kanker in onze maatschappij is nu al +35 jaar bezig
Het is juist dat het gros van de massa moslim immigratie ongeveer dat tijdvak beslaat ja. Misschien zelfs iets langer. Waarschijnlijk is het startschot ongeveer gegeven door de Iraanse revolutie in 1979. Het makakkengebroed dat je terecht hekelt is nadien in steeds grotere golven hier binnengevallen, en nu zien we inderdaad de extreem rechtse omslag aan de gang hierdoor.

Kopvodden overal.

En jij bent een politiek steuner van dat extreem rechtse gedoe.

Nu ben jij waarschijnlijk zodanig verblind dat je denkt dat de mensen die proberen die extreem rechtse machtsgreep af te wijzen, zelf "extreem rechtsen" zijn, he. Dat maakt natuurlijk deel uit van de religieuze makakken indoctrinatie waar jij "slachtoffer" (of aanzetter - wat is het verschil he, met zo een besmetting van de geest) van bent.

Kijk, uw verblinding is zodanig dat jij naast een defile van Derde Rijk soldaten zou kunnen gaan staan kijken, en roepen dat die smeerlappen van fascisten van Joden nu toch eens weg zouden moeten, want er zou anders wel eens een totalitair jodenregime kunnen komen.

Nadien zal jij dan een van de velen zijn die het "niet geweten zal hebben" zekeres.

Laatst gewijzigd door patrickve : 9 juli 2023 om 14:33.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2023, 14:35   #65
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Extreem-rechts is gewoon de kanker van de maatschappij. En ziektes moet je bestrijden en indien dat haalbaar is uitroeien.

Die 5 smeerlappen in Malta moeten voor vele jaren in jail gestopt worden.

Het is geen "of" verhaal maar een "en - en"
Het is eigenaardig, want het enige wat die mensen die jij ten onrechte voor extreem rechts uitmaakt, doen, is U nu al 40 jaar zeggen dat we niks anders doen dan "smeerlappen zoals die van Malta" binnendoen en kweken. Wat jij doet is die mensen uitmaken voor racisten, en dan verwonderd zijn dat het rondloopt van mensen zoals die 5 smeerlappen van Malta.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2023, 14:37   #66
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Populisten en extreem-rechts zijn tegen alles, iedereen is rot, iedereen is corrupt, alleen het 'eigen volk' (wat dat ook moge betekenen...) is OK en de rest moet weg. De EU is rot, de politici zijn rot (behalve de extreem-rechtsen zelf uiteraard...)

Dit is een woekerende maatschappij kanker, en die dreigt alarmerende proporties aan te nemen.
Het zou zo genomen kunnen zijn uit een discours van Mélanchon

Die is zogezegd extreem - links he, zijn "eigen volk" dat zijn de makakken (hij heeft niet eens door dat hij er zelf geen is).

Ik ben het met U eens dat zo een discours niet echt productief is. Het volstaat de makakken te elimineren, en veel dingen komen vanzelf in orde.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2023, 14:45   #67
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is juist dat het gros van de massa moslim immigratie ongeveer dat tijdvak beslaat ja.
Ik weet dat jij een fobie hebt tegenover sprinkhanen, dat heb je al eerder toegelicht. Anderen (zoals ik) hebben dan weer een probleem met kakkerlakken.

Gelukkig zijn er voor alles oplossingen.

https://www.google.com/search?client...id:tRcOwM5h6ME
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2023, 14:50   #68
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het zou zo genomen kunnen zijn uit een discours van Mélanchon

Die is zogezegd extreem - links he, zijn "eigen volk" dat zijn de makakken (hij heeft niet eens door dat hij er zelf geen is).

Ik ben het met U eens dat zo een discours niet echt productief is. Het volstaat de makakken te elimineren, en veel dingen komen vanzelf in orde.
Ik sta altijd open voor goedbedoelde sociale experimenten, maar inzake methodiek zien we het op verschillende wijze. Ik zou liever eerst experimenteren op de extreem-rechtse fractie, kijken hoe we die best (met het minste overlast) elimineren en milieubewust recycleren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2023, 15:17   #69
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is eigenaardig, want het enige wat die mensen die jij ten onrechte voor extreem rechts uitmaakt, doen, is U nu al 40 jaar zeggen dat we niks anders doen dan "smeerlappen zoals die van Malta" binnendoen en kweken. Wat jij doet is die mensen uitmaken voor racisten, en dan verwonderd zijn dat het rondloopt van mensen zoals die 5 smeerlappen van Malta.
lijkt erg op een vorm van autisme, ik zie geen andere uitleg mogelijk.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2023, 16:00   #70
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.650
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat was er dan niet duidelijk in mijn antwoord ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Belg, Vlaming, democraat, en bijgevolg iemand die spuwt in het gezicht van extreem-rechts gezien die laatsten de vijand van de democratie zijn.
En je snapt dan nog altijd niet dat je dan als Vlaming eigenlijk in je eigen gezicht spuwt?
Je vindt democratie belangrijk maar je sluit dan wel ondemocratisch een politieke partij/strekking met 2 miljoen kiezers uit.....dan ben je ook geen democraat maar een dictator.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2023, 22:16   #71
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
koning keizer admiraal
Hertog, graaf, generaal
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2023, 23:47   #72
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
En je snapt dan nog altijd niet dat je dan als Vlaming eigenlijk in je eigen gezicht spuwt?
Je vindt democratie belangrijk maar je sluit dan wel ondemocratisch een politieke partij/strekking met 2 miljoen kiezers uit.....dan ben je ook geen democraat maar een dictator.
Iemand die zijn politieke tegenstanders wil bestrijden met gas en niet met woorden kan je onmogelijk een democraat noemen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2023, 00:00   #73
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Uiteraard heb ik 'het recht' om extreem-rechts te haten...

Waar haal je zulke rare ideeën alsof dat niet zou mogen ?
Maar als VB'ers zeggen dat ze niets van de islam willen hebben zijn het in jouw vertroebelde ogen racisten.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2023, 06:31   #74
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik zou liever eerst experimenteren op de extreem-rechtse fractie, kijken hoe we die best (met het minste overlast) elimineren en milieubewust recycleren.
Ik ook. Laten we dus eerst al die extreem-rechtse makakken aflappen.

Wat is volgens U extreem-rechts ?

- etnisch solidairen (racisten dus)
- misprijzen voor goede gang van de vrije maatschappij en hun regels
- onderdrukken en misprijzen van vrouwen
- irrationeel gedachtengoed dat ze willen opdringen in een totalitair regime
- meestal bijzonder weinig culturele kennis van onze maatschappij
- in het algemeen nogal dwaas en dom volk dat, wegens gebrek aan intellectuele capaciteiten, bij de minste frustratie naar bruut en willekeurig geweld grijpt
- haatdragend zijn ten aanzien van andersdenkenden

Welnu, dat is de PERFECTE beschrijving van uw islamietenkweek en import he.

Waar wacht je op om dat extreem rechts volk te lijf te gaan ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 10 juli 2023 om 06:40.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2023, 06:44   #75
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Waarom zit Ninoviet Blokker Guy dan te fulmineren tegen afrikanen die in zijn stad komen wonen, terwijl dat voor +90% allemaal brave katholieken zijn ?
Omdat je soms collateral damage moet kunnen aanvaarden. Als je 90% goeie katholieken elimineert, dan ben je ook van 10% smeerlappen af. Dat is de kost misschien waard
Het volstaat dat de fractie probleemgevallen bij Afrikanen groter is dan in eigen volk om gewoon door totaal elimineren van alle Afrikanen, de fractie probleemgevallen in de ganse bevolking naar omlaag te halen.

Dat is de goeie kant aan wat ik pragmatisch racisme noem (daar waar principieel racisme gewoon dom is, want geen rationele basis heeft).
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2023, 06:53   #76
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
lijkt erg op een vorm van autisme, ik zie geen andere uitleg mogelijk.
Ze passen nochthans goed samen. De ene is wat meer een sadistische kampbewaker ondertussen dat de ander meer eficiente exterminatie methoden aan het uitdenken is. Oeps.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2023, 06:54   #77
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ze passen nochthans goed samen. De ene is wat meer een sadistische kampbewaker ondertussen dat de ander meer eficiente exterminatie methoden aan het uitdenken is. Oeps.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2023, 07:33   #78
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Extreem-rechts is gewoon de kanker van de maatschappij. En ziektes moet je bestrijden en indien dat haalbaar is uitroeien...
Is het echt zo'n goed idee te proberen van "politiek" alsnog een soort "toegepaste sociale geneeskunde" te maken?

Ik weet dat u lang niet de éérste, noch de énige bent die zich daaraan waagde/waagt, maar dan nog; ik beschouw het als mijn plicht u erop te wijzen dat u zich daarmee niet bepaald in 'proper' gezelschap bevindt.


Mocht ik mij zélf ook met zo'n 'wetenschappelijk experiment' bezig willen houden - quod non, natuurlijk - dan zou ik 'extreem-rechts' in elk geval eerder als 'symptoom' - of misschien zelfs als 'immuunreactie' van het aangetaste lichaam - beschouwen en de (oorzaken van de) 'ziekte' elders beginnen te zoeken.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik weet dat jij een fobie hebt tegenover sprinkhanen, dat heb je al eerder toegelicht. Anderen (zoals ik) hebben dan weer een probleem met kakkerlakken...

Maar nu (b)lijkt "politiek" eerder een soort "op agro-industriële wijze toegepaste biologie" te (moeten) worden, wat de verwarring uiteraard alleen maar groter kan maken.



Elders op dit forum had u het over 'flapdrollen', wat ik overigens een tamelijk accurate omschrijving vind.

Mijn vraag is dan: kunnen zo'n 'flapdrollen' eigenlijk ooit dermate 'gevaarlijk' worden dat de nogal 'extreme' reactie erop die uw voorkeur lijkt weg te dragen zelfs maar 'overweging' verdient?

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2023, 08:36   #79
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik weet dat jij een fobie hebt tegenover sprinkhanen, dat heb je al eerder toegelicht. Anderen (zoals ik) hebben dan weer een probleem met kakkerlakken.
Je verwart nog steeds fobieen en waanbeelden met de werkelijkheid, maar dat is niet verwonderlijk, vermits gans jouw politiek inzicht gebaseerd is op waanbeelden.

Het verschil tussen een sprinkhanenplaag en uw zogezegde kakkerlakken is dat er na de voorbijgang van de sprinkhanenplaag, er niks meer te eten valt, objectief gezien, en uw maatschappij totaal naar de knoppen is. Daar waar uw kakkerlakkenfobie enkel maar een ingebeelde fobie is, waarbij jij je eigen waanbeelden van kakkerlakken die de maatschappij naar de vaantjes zouden helpen, voor werkelijkheid neemt maar daar niks van aan is.

Hier in Frankrijk is het heel concreet geworden. Daar waar de "extreem rechtse" vijand totaal ingebeeld is als een soort van gouden kalf van de makakkenvrienden, zijn de uitgebrande scholen, de stukgeslagen winkels, de vernietigde bibliotheken heel reeel. En dat is een piepklein voorsmaakje van uw crapuleus kalifaat.

Het verschil tussen uw kakkerlakken en mijn sprinkhanen is gewoon de werkelijkheid. Daar waar de rampen door kakkerlakken enkel maar te vinden zijn in de discours van makakkenvrienden, is de concrete schade door mijn sprinkhanen heel tastbaar en reeel.

Het ingebeelde gevaar van het eerste, waar jij aan lijdt, is een fobie. Het daadwerkelijke concrete nadeel van de sprinkhanenplaag is gewoon objectief vaststelbaar.

Laatst gewijzigd door patrickve : 10 juli 2023 om 08:39.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2023, 09:31   #80
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hmm… Vlamingen? Bestaan die juridisch wel? Nederlandstalige Belgen , die bestaan.
Culturele identiteit is een ding, juridisch wordt het ook aanvaard dit dit kan meespelen in een misdaad. Het wordt soms bezien als bezwarend, soms als verlichtend. Bv een vluchteling in Duitsland die een jongen aanrandde in een zwembad kreeg een lichtere straf omdat dit in zijn cultuur niet gezien werd als een probleem, hij moest onze cultuur nog leren.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be