Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 februari 2023, 11:38   #21
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.259
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Helemaal niet: de mens ontstaat als een man een stijve krijgt door een bezwangerbare vrouw te bekijken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2023, 18:39   #22
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Helemaal niet: de mens ontstaat als een man een stijve krijgt door een bezwangerbare vrouw te bekijken.
Dan ben ik vader van vele kinderen, die door onbevlekte ontvangenis zijn “ontstaan.”
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2023, 18:44   #23
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
14th amendment:



een foetus is nog niet geboren en is dus volgens de constitutie geen citizen, en heeft dus ook geen rechten
De natuur bepaalt wanneer uw menszijn begint. Daar is geen constitutie tegen opgewassen.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2023, 07:59   #24
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Dan ben ik vader van vele kinderen, die door onbevlekte ontvangenis zijn “ontstaan.”
Nee, gij hebt ontelbare mensen hun bestaan omzeep geholpen. Hun bestaan was begonnen, en dan hebt gij door uw eigen keuzes, de verdere ontwikkeling daarvan belet.

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 februari 2023 om 08:00.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2023, 08:01   #25
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
De natuur bepaalt wanneer uw menszijn begint. Daar is geen constitutie tegen opgewassen.
Maar de mens bepaalt wanneer het eindigt
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2023, 12:47   #26
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Helemaal niet: de mens ontstaat als een man een stijve krijgt door een bezwangerbare vrouw te bekijken.
Dat is dan ook de reden waarom men in beschaafde landen de vrouwen in wijde boerka's hult. Andere onnatuurlijke voorbehoedsmiddelen zijn er verboden.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2023, 13:47   #27
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.259
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, gij hebt ontelbare mensen hun bestaan omzeep geholpen. Hun bestaan was begonnen, en dan hebt gij door uw eigen keuzes, de verdere ontwikkeling daarvan belet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2023, 11:10   #28
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Freedom of speach for me but not for thee.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230228_93369119

Citaat:
Ron DeSantis, de gouverneur van de Amerikaanse staat Florida, heeft maandag een wet ondertekend om het speciaal statuut van het entertainmentbedrijf Disney in zijn staat in te trekken, in de nieuwste episode van zijn offensief tegen de vermeende ‘woke’-cultuur.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2023, 14:09   #29
Glennos1
Burgemeester
 
Geregistreerd: 4 april 2020
Berichten: 550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Freedom of speach for me but not for thee.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230228_93369119
Het was oneerlijk in het verleden, dat er regeltjes waren voor andere pretparken behalve disney. Een beetje oneerlijke concurrentie zelfs. Nu word disney niet langer speciaal behandeld maar zoals al de rest...

hier legt ron het uit:
https://m.youtube.com/shorts/i-ensuEKNkg

Hier scoort hij alleen maar punten mee bij zijn achterban
Glennos1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2023, 14:20   #30
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Freedom of speach for me but not for thee.
Dat statuut van Disney was toch een beetje zoals Vatikaanstad he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2023, 14:44   #31
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Freedom of speach for me but not for thee.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230228_93369119
Ocharme toch. Weeral een heilige koe minder.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2023, 15:53   #32
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Ocharme toch. Weeral een heilige koe minder.
lol, deze wet gaat Disney niet tegenhouden om "woke" te blijven.

Het is vooral een pyrrusoverwinning van een door Desanctis zelf gecreerd "probleem", dat em nu zogezegd heeft "opgelost". Twee keer zelfs, want een gelijkaardige wet had em vorig jaar al getekend, tot hij tot de constatatie kwam dat de uitvoering van die wet ook inhield dat em al de schulden van het disctrict (ongeveer 1 miljard dollar) dan ook moest overnemen. En dus kwam er een tweede versie, die het district niet opheft (zijn eerste wet), maar gewoon 5 vriendjes aanstelt die "supervisie" houden. Een win-win-win, want Desanctis komt nog maar eens op nationale televies, 5 vriendjes krijgen een inhoudsloos postje, en zijn aanhangers denken dat "de libtards alweer geowned worden" en dat Desanctis de cultuuroorlog "aan het winnen is"
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2023, 15:59   #33
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, gij hebt ontelbare mensen hun bestaan omzeep geholpen. Hun bestaan was begonnen, en dan hebt gij door uw eigen keuzes, de verdere ontwikkeling daarvan belet.
dus ik "moet" neuken als ik ne stijve heb? Ik vrees dat ik dan snel in den bak ga zitten, en dan is het eigenlijk de schuld van de rechter die mij veroordeelde voor verkrachting dat er zovele mensen hun bestaan niet begon.

Een idee is geen fysieke manifestatie hé. Een aanslag plannen is geen aanslag plegen hé. Praten over moord is géén moord hé.

Uw argument raakt kant noch wal. En dat is nog steeds zo sinds de eerste keer dat we de discussie hadden.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2023, 15:59   #34
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar de mens bepaalt wanneer het eindigt
Als er ne rotsblok op uwe kop valt niet hé. Allez, ik had wel kunnen kiezen om niet te gaan wandelen hé.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2023, 16:08   #35
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Freedom of speach for me but not for thee.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230228_93369119
Waar zegt desantis dat disney niet mag zeggen wat ze willen? Nu krijgen ze subsidies die andere bedrijven niet krijgen, gewoon omdat disney "zo groot" is. Da's op zich al vervalste concurrentie.
Dus terecht dat daar paal en perk wordt aan gesteld.
Laat disney maar lekker woke en anti-wetenschappelijk blijven uit hun nek kletsen.
Ik heb daar geen enkel probleem mee.
Ik vind minder "free speech" (om woke-idioten en lib-tards het zwijgen op te leggen) compleet verkeerd. Maar woke-idioten en lib-tards leggen MIJ wel het zwijgen op.
We hadden ne rare zuid-afrikaan nodig om daar materieel bewijs van te leveren.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2023, 17:18   #36
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
dus ik "moet" neuken als ik ne stijve heb?
Zoals een vrouw "moet" bevallen als ze een bevrucht eicel heeft he. Alles is een kwestie van wat je een "niet-vermoordbare mens" noemt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2023, 17:26   #37
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Een idee is geen fysieke manifestatie hé. Een aanslag plannen is geen aanslag plegen hé. Praten over moord is géén moord hé.
Maar het samensmelten van twee aparte stukken tot 1 stuk is niet HET BEGINPUNT, maar gewoon EEN STAP langsheen het pad dat materie laat reorganiseren tot wat we een uiteindelijke mens noemen, waar je mee kan praten, die over dingen kan nadenken en zo en die de UITEINDELIJKE REDEN is waarom je aan "een mens" enigerlei waarde zou willen geven.

Een auto "ontstaat" niet noodzakelijk wanneer de zuigers in het motorblok gemonteerd worden he. Dat is maar een stap langsheen een lange weg. Je kan zeggen dat de auto ontstond toen het eerste gat in de motorblok werd geboord, dan wel, wanneer hij geverfd wordt en naar de showroom gaat.

Langsheen het ontstaanspad van een mens zijn er verschillende momenten, o.a. waar een man een stijve krijgt, een ander moment is jouw favoriete moment, er zijn er nog verschillende, er is de geboorte, er is de eerste woordjes, ....

Naargelang je een van die merkwaardige gebeurtenissen omdoopt tot "het ontstaan van de onvermoordbare mens", krijg je allerhande min of meer grappige, zielige of absurde situaties he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2023, 21:56   #38
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar het samensmelten van twee aparte stukken tot 1 stuk is niet HET BEGINPUNT, maar gewoon EEN STAP langsheen het pad dat materie laat reorganiseren tot wat we een uiteindelijke mens noemen, waar je mee kan praten, die over dingen kan nadenken en zo en die de UITEINDELIJKE REDEN is waarom je aan "een mens" enigerlei waarde zou willen geven.

Een auto "ontstaat" niet noodzakelijk wanneer de zuigers in het motorblok gemonteerd worden he. Dat is maar een stap langsheen een lange weg. Je kan zeggen dat de auto ontstond toen het eerste gat in de motorblok werd geboord, dan wel, wanneer hij geverfd wordt en naar de showroom gaat.

Langsheen het ontstaanspad van een mens zijn er verschillende momenten, o.a. waar een man een stijve krijgt, een ander moment is jouw favoriete moment, er zijn er nog verschillende, er is de geboorte, er is de eerste woordjes, ....

Naargelang je een van die merkwaardige gebeurtenissen omdoopt tot "het ontstaan van de onvermoordbare mens", krijg je allerhande min of meer grappige, zielige of absurde situaties he.
Een plan van een auto is geen auto. Een plan van een mens is geen mens. De mens ontstaat bij de penetratie van de eicel door de zaadcel, er vormt zich een zygote, en er vindt een wonderbaarlijke eerste celdeling plaats, middels een energie die nog niet verklaard is. Op dat ogenblik ligt de fysieke mens vast, tot aan de dood, wanneer je terug uiteenvalt. Enkel externe factoren hebben daar nog invloed op: leren, leven, ervaren, ziek worden, ongelukken meemaken, etc.

Maar de genetische “jij” ligt vast. Geen “trans” meer mogelijk, of enkel door externe beïnvloeding.

Voor die eerste celdeling speelt het loutere toeval. Ejaculeer ik 1 seconde later, dan wordt een andere mens gemaakt. Zwik ik mijn voet om tijdens het klaarmaken om te gaan dansen, dan kom ik mijn toekomstige vrouw misschien nooit tegen, misschien ook wel, maar het zullen genetisch andere kinderen zijn die daaruit voort komen, dan als ik mijn voet niet had omgezwikt.

Toeval dus. De enige lijn die vastligt, is die van het verleden. En daar kan je niets meer aan wijzigen. Enkel op het oneindig kleine NU heb je invloed, zonder zeker te weten wat deze of gene beslissing als toekomstig resultaat heeft.

Naar de analogie van een auto, daar kunnen de plannen tijdens het bouwen uiteraard nog wijzigen; kleur van buiten, kleur vanbinnen, etc. Men zou zelfs van de auto nog een boot kunnen maken.

Bij ne mens gaat dat niet he. Die kan men enkel nog maar vermoorden.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2023, 21:58   #39
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Zoals een vrouw "moet" bevallen als ze een bevrucht eicel heeft he. Alles is een kwestie van wat je een "niet-vermoordbare mens" noemt.
Een vrouw wordt niet zwanger van een gedachte. Want dan zou een hete stoot elke zaterdagavond 20 keer zwanger zijn.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 11:22   #40
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.259
Standaard

een goeie cartoon van Mat Wuerker, politico.com over DeSantis



Soms zegt één beeld meer dan 1.000 woorden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be