Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 juli 2022, 14:11   #201
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Zoals eerder gezegd, er zijn sectoren en diensten die faciliteiten voorzien. Na het geven van bloed de rest van de dag thuis, en eventueel een dagje extra verlof mogen optekenen.
Geef daar eens een voorbeeld van. Voor zover mij bekend zijn beloningen, van welke aard dan ook, al 10 jaar geleden onder druk van Europese richtlijnen en met volle instemming van Het Rode Kruis afgevoerd.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2022, 17:03   #202
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Echt tijd voor segregatie. Wij willen geen homobloed of van plebs van die vaccinazi.
Superverspreiders van soa en eugenetisch aangepaste virussen.

Geef Joden jodenbloed, christenen christenbloed, moslims moslimbloed en heidenen heidenbloed. Waar die groepen nog eens in 2 gedeeld worden tussen gevaccineerden en niet gevaccineerden. Diversiteit is onze kracht.

Tijd die gijzeling van de geneeskunde door derde rijkers/darwinisten/globalistrn/fake nationalisten te stoppen en meer alternatieven te voorzien. Wij willen dit niet en sterven liever dan die derde rijkers, die wapens dealen aan minderjarigen en kinderen van in de baarmoeder of door vaccinatie/lockdowns doden, ons leven te laten verlengen door te plooien voor hun chantage/sociaal darwinisme.

Dit is pure dwang als we niet kunnen kiezen tussen hetero, homo en ongevaccineerd bloed. Ik troost mij aan de realiteit die komende is.
Ongelovige honden... duivelbedrijvers die exposed staan als de NWO slash dajjal. Een fatwa over ALLE collaborateurs van die derde rijkers is rechtvaardig. Ontploft ofzo
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 31 juli 2022 om 17:33.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2022, 19:13   #203
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Geef daar eens een voorbeeld van. Voor zover mij bekend zijn beloningen, van welke aard dan ook, al 10 jaar geleden onder druk van Europese richtlijnen en met volle instemming van Het Rode Kruis afgevoerd.
Dat wist ik niet. Het is ook al meer dan 10 jaar geleden dat ik nog bloed heb gegeven. Er werden destijds nogal wat dagjes verlof uitgedeeld, aan de ambtenaren.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2022, 21:12   #204
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Het is nooit uitgesloten dat iemand een ziekte ontwikkelt en zich daar niet bewust van is.
Maar eenmaal iemand een ziekte gehad heeft, bestaat er een groter risico dat die persoon terug ziek wordt.

Meer moet u daar niet achter zoeken.
Flauwe kul!

Al het bloed wordt onderzocht voor het naar een patiënt gaat. Daar moet men een oordeel vellen wie al dan niet bloed mag geven!
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be