Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 maart 2003, 17:02   #21
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royalist
Allemaal laster. Daar zijn geen bewijzen voor, en die fabel leeft enkel in Vlaamse middens. Dat zegt toch genoeg?
Het k�*n niet dat er iemand zo onwetend is, dit moet toch een karikatuur zijn? Ik vraag me in elk geval af aan wie die zelfvoldane voorgevel vandaan komt.

Ter informatie: Bij de volksstemming over het al of wel niet aanblijven van Leopold III vanwege zijn onfrisse rol in WOII, koos Vlaanderen vòòr het behoud van Leopold III en Wallonië stemde tegen.
Wallonië legde (zoals gewoonlijk) zijn wil op, dus abdiceerde Leopold III.

Zoiets is toch algemene kennis, dat leer je in het secundair onderwijs!? Wie dwaasheden verkondigt als zou het verzet tegen Leopold III (alleen) in Vlaamse middens geleefd hebben, maakt zich wel onsterfelijk belachelijk.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2003, 20:58   #22
Celebfin
Provinciaal Statenlid
 
Celebfin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Locatie: Antwerpen(Wilrijk)
Berichten: 668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royalist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royalist
Schijnheiligaard!!! Zo fier onze driekleur laten wapperen, en dan zo meeheulen met de Vlaamse fascisten? U bent het niet waard Belg te zijn
Uw manier van doen is gewoon een smet op de Belgische zaak.
Ik verdenk er u dan ook van een ANTI-belgicistische provocateur te zijn.
Niet elke flamingant is een fascist.
Lees hier eens een paar artikels en je zal merken dat er heel redelijke mensen in hun rangen een plaatsje vonden.

Van uw wijze van propagande distancieer ik me, ook als Belgicist en monarchist, volkomen.
Ik ben gewoon eerlijk in mijn gedachten. De BUB denkt hetzelfde als ik, alleen krimpen ze ineen bij het eerste weerwerk van de Vlamingen en slikken ze hun woorden in. Ik blijf bij wat ik zeg, en ik weet dat ik gelijk heb. Want 90% van de Belgen denkt er zo over.

Elke Vlaamsnationalist heeft ergens wel inspiratie uit het fascisme en nazisme, zelfs de linksen onder hen. Allemaal hebben ze wel ergens een foto van Hitler, Mussolini, Van Severen,... staan, een mp3 van het Horst Wessellied, hebben ze Mein Kampf gelezen (uiteraard uit educationele redenen ) of vonden ze het toch wel tof dat er aparte collaboratielegers waren in de Tweede Wereldoorlog.

De enige valsaard zijn zij die zogezegd Belgisch zijn, maar dan het federalisme of confederalisme toejuichen, dat ons juist verdeeld. Ben jij zo iemand?
Ik hoop dat men deze zielige fascist boycot. Hij scheldt iedereen die anders denkt maar uit. Ikhoop dat de BUB zich distansieert van deze persoon, of ik stuur mijn lidkaart terug.
__________________
You have a voice don't loose it
You have a choice so choose it
you have a brain so use it
the time has come to peace the fuck out
Celebfin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2003, 23:02   #23
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celebfin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royalist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royalist
Schijnheiligaard!!! Zo fier onze driekleur laten wapperen, en dan zo meeheulen met de Vlaamse fascisten? U bent het niet waard Belg te zijn
Uw manier van doen is gewoon een smet op de Belgische zaak.
Ik verdenk er u dan ook van een ANTI-belgicistische provocateur te zijn.
Niet elke flamingant is een fascist.
Lees hier eens een paar artikels en je zal merken dat er heel redelijke mensen in hun rangen een plaatsje vonden.

Van uw wijze van propagande distancieer ik me, ook als Belgicist en monarchist, volkomen.
Ik ben gewoon eerlijk in mijn gedachten. De BUB denkt hetzelfde als ik, alleen krimpen ze ineen bij het eerste weerwerk van de Vlamingen en slikken ze hun woorden in. Ik blijf bij wat ik zeg, en ik weet dat ik gelijk heb. Want 90% van de Belgen denkt er zo over.

Elke Vlaamsnationalist heeft ergens wel inspiratie uit het fascisme en nazisme, zelfs de linksen onder hen. Allemaal hebben ze wel ergens een foto van Hitler, Mussolini, Van Severen,... staan, een mp3 van het Horst Wessellied, hebben ze Mein Kampf gelezen (uiteraard uit educationele redenen ) of vonden ze het toch wel tof dat er aparte collaboratielegers waren in de Tweede Wereldoorlog.

De enige valsaard zijn zij die zogezegd Belgisch zijn, maar dan het federalisme of confederalisme toejuichen, dat ons juist verdeeld. Ben jij zo iemand?
Ik hoop dat men deze zielige fascist boycot. Hij scheldt iedereen die anders denkt maar uit. Ikhoop dat de BUB zich distansieert van deze persoon, of ik stuur mijn lidkaart terug.
Beste Cebebfin, ik denk dat je best je lidkaart al terugstuurt. Alhoewel ze het nooit zullen toegeven, toch zijn dat de diepere ideeën en standpunten van de BUB!
"Royalist" durft gewoon zeggen wat de rest van de BUB'ers dènken. Aan u de keuze of je lid wil zijn van zo'n club van haat...
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2003, 11:47   #24
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royalist
Ik ben gewoon eerlijk in mijn gedachten. De BUB denkt hetzelfde als ik, alleen krimpen ze ineen bij het eerste weerwerk van de Vlamingen en slikken ze hun woorden in. Ik blijf bij wat ik zeg, en ik weet dat ik gelijk heb. Want 90% van de Belgen denkt er zo over.
Wat betreft het voortbestaan van België en zijn monarchie, mag je inderdaad stellen dat een grote meerderheid in België dit wenst of er desnoods onverschillig voor is.
Je loze beschuldiging van fascisme naar alle flaminganten is gewoon ridicuul.

Citaat:
Elke Vlaamsnationalist heeft ergens wel inspiratie uit het fascisme en nazisme, zelfs de linksen onder hen. Allemaal hebben ze wel ergens een foto van Hitler, Mussolini, Van Severen,... staan, een mp3 van het Horst Wessellied, hebben ze Mein Kampf gelezen (uiteraard uit educationele redenen ) of vonden ze het toch wel tof dat er aparte collaboratielegers waren in de Tweede Wereldoorlog.
Provoceren is een fijne kunst.
Jij beheerst ze allerminst.
Je zondigt b.v. tegen een belangrijke techniek: leg het er in het begin niet te vingerdik op.................

Citaat:
De enige valsaard zijn zij die zogezegd Belgisch zijn, maar dan het federalisme of confederalisme toejuichen, dat ons juist verdeeld. Ben jij zo iemand?
Neen hoor.
Dergelijke comedianten moet je bij CD&V én VLD zoeken.
Ik pleit voor een unitair België mét een doorzichtig bestuur én met het bindend referendum op volksinitiatief zonder opkomstplicht als correctief middel van onderop.

Een echte mooie utopie want:
  • België drijft uiteen
    De particraten willen steeds hun macht consolideren
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2003, 12:43   #25
Bruno*
Banneling
 
 
Bruno*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Berichten: 8.868
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Een echte mooie utopie want:

België drijft uiteen
De particraten willen steeds hun macht consolideren
Superstaaf, nog een reden: De Belgischgezinden gaan nogal snel tot défaitisme over
Bruno* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2003, 17:23   #26
Celebfin
Provinciaal Statenlid
 
Celebfin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Locatie: Antwerpen(Wilrijk)
Berichten: 668
Standaard

Denkt de BUB als royalist of niet? Ik hoop voor hen niet, want ik denk dat ze toch een democratische partij zijn. Moeten velen(royalist, vlaanderen72) hier toch altijd zo extreem zijn. Leve de gematigden!!
__________________
You have a voice don't loose it
You have a choice so choose it
you have a brain so use it
the time has come to peace the fuck out
Celebfin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2003, 17:28   #27
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Superstaaf, nog een reden: De Belgischgezinden gaan nogal snel tot défaitisme over
Vaak is défaitisme een vorm van realisme.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2003, 20:12   #28
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Zeno uw laster en eerroof gaan wel erg ver
Ik zeg toch ook niet dat u hetzelfde denkt als Vlaanderen72, en consoorten

Wij distantiëren ons dan ook volledig van Royalist en zijn fascistische praat. Dit kan niet door de beugel. Volgens mij is hij zelfs een vals profiel van een of andere Vlaams-nationalist. Zeno?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2003, 20:22   #29
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Mocht het zo zijn, ik pleit in elk geval onschuldig!
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2003, 20:25   #30
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Dit kan toch niet meer he, beste zorroaster, zo'n onnozele standpunten.
Zelfs echte Belgo-fascisten, type FN, zouden ze wat beter verpakken.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2003, 23:16   #31
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Royalist overdrijft in zijn woorden, maar misschien bedoelt hij het niet slecht.

Als je ziet welke vijandige praat de flaminganten de hele tijd verkopen, dan zou je van minder boos worden.

Maar zelfs boos word ik niet meer. Vroeg of laat zal de overwinning toch aan de Belgen zijn!

[img]
[/img]
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2003, 23:21   #32
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Royalist overdrijft in zijn woorden, maar misschien bedoelt hij het niet slecht.

Als je ziet welke vijandige praat de flaminganten de hele tijd verkopen, dan zou je van minder boos worden.

Maar zelfs boos word ik niet meer. Vroeg of laat zal de overwinning toch aan de Belgen zijn!

[img]
[/img]
Vijandige praat??

Verduidelijk even, alstublieft?
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2003, 23:21   #33
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Royalist overdrijft in zijn woorden, maar misschien bedoelt hij het niet slecht.

Als je ziet welke vijandige praat de flaminganten de hele tijd verkopen, dan zou je van minder boos worden.

Maar zelfs boos word ik niet meer. Vroeg of laat zal de overwinning toch aan de Belgen zijn!

[img]
[/img]
Blij te zien dat je Royalist steunt.

PS: Welkom bij Politics.be, Hans! (Toch iets beter dan het voorhistorische RDV, niet?)
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2003, 23:08   #34
el flamon
Burger
 
Geregistreerd: 8 maart 2003
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royalist
België is hopeloos verdeeld. Daarom eis ik:

-een unitair België
Als Vlamingen en Walen zich nu eens als gelijken beschouwden, waren we al verder.
Citaat:
-het afschaffen van gewesten en gemeenschappen
Ik ben voor decentralisatie van het bestuur, niet het omgekeerde.
Citaat:
-verplichte tweetaligheid vanaf de geboorte
LOL, ga je ouders die niet tweetalig zijn dan in de bak smijten?
Citaat:
-verplichte kennis van de Brabançonne
snurk
Citaat:
-TV programma's die de bevolking weer Belgischgezind maken
Wil je het vrije denken ondermijnen?
Citaat:
-Verbod op communautaire partijen
Hoe lang zeggen de Vlaams-nationalisten dat nu al?
Citaat:
-Majesteitsschennis streng straffen
En dan altijd zeggen dat iedereen gelijk voor de wet is...
Citaat:
De fascisten van de NV-A en het Vlaams Blok moeten gestopt worden. Ik zou zelfs overwegen om hen te verbieden, omdat ze onze welvaart bedreigen en de vrede tussen Nederlandstaligen en Franstaligen.
Dweil wel je zever even van de grond op als je weggaat.
Citaat:
We zijn een volk, en dat volk wil nog altijd België.
Vlamingen en Walen die onder elkaar leven, denken daar anders over.
Citaat:
Vive le roi!!!!
Leve de democratie!!!!
el flamon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2003, 00:24   #35
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Voor de liefhebbers:

Persbericht n.a.v. het debat Burgerzin & solidariteit: welke natie?

"Bert Anciaux beweerde ooit dat zo goed als niemand wakker ligt van de communautaire problemen. In Rijkevorsel, ver verwijderd van alle communautaire en vele andere samenlevingsproblemen, stellen wij nochtans vast dat het Vlaams bewustzijn van de mensen zich steeds meer vertaalt in effectief politiek engagement. Aan de toog in het café, op het werk of thuis: over solidariteit tussen mensen wordt vaak een boompje opgezet. Wat moet je doen en soms ook laten om solidair te zijn met je naasten? En kan je zelf beslissen met wie je in de eerste plaats solidair wil zijn? Voor Vlamingen is dat een belangrijke kwestie: zij storten elk jaar een slordige 11,2 miljard Euro in de Waalse bodemloze putten. Toch zijn er mensen die deze solidariteit in één richting verdedigen. De partij BUB bijvoorbeeld, die tevens pleit voor een terugkeer naar het unitaire België, terwijl het Vlaams Blok voorstander is voor het afschaffen van deze transfers en naar een doorzichtige solidariteit wil. Ook zijn zij voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen, als lidstaat van Europa. Om die tegenstelling uit te klaren besloot de Vlaamse Volksbeweging Rijkevorsel een debat te wijden aan deze twee uitgesproken visies op solidariteit.

Daarom: Vrijdag 28 maart 'Burgerzin en solidariteit: welke natie?'

Is solidariteit 'iets' dat enkel maar boven culturen kan worden gedefinieerd (een Verlichte idee...) of is solidariteit cultuurgebonden en kan solidariteit dus ook een cultuurgebonden invulling krijgen? Een debat over België of Vlaanderen.

Met als deelnemers Hans Van De Cauter en dr. Geert Van Cleemput.
In zaal "den bakker" ( www.denbakker.be) bochtenstraat 2 , 2310 Rijkevorsel. Vrijdag 28 maart, Om 20 u. Als moderator treedt Ward Kennes op
.



Wie is wie?

Hans Van De Cauter is voorzitter van de Belgische unie/union Belge
, die pleit voor een terugkeer naar het unitaire België met behoud van de taalwetten, de drie gemeenschappen en een decentralisatie op basis van de 9 provincies (wat het herstel van de provincie Brabant inhoudt). De gewesten moeten zo snel mogelijk worden afgeschaft want hun economische en ecologische bevoegdheden hebben niet te zien met het taalverschil
(overgenomen van hun webstek)

Dr. Geert Van Cleemput is Licentiaat in de Klassieke Filologie, M.A. in Wijsbegeerte, M.A. en Ph.D. in antieke wijsbegeerte, Kandidaat Rechten, doceerde aan buitenlandse universiteiten over deze materies, winnaar van verschillende beurzen en prijzen, en is nu Coördinator van de studiedienst van het Vlaams Blok. Het Vlaams Blok pleit voor een onafhankelijk Vlaanderen als lidstaat van Europa.




Wij hopen u te mogen verwelkomen op dit, toch wel spectaculaire, debat tussen twee uitgesproken visies op solidariteit.

Stof voor discussie verzekerd! Tot dan!

info: http://rijkevorsel.vvb.org
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2003, 00:12   #36
Royalist
Burger
 
Geregistreerd: 9 maart 2003
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Je loze beschuldiging van fascisme naar alle flaminganten is gewoon ridicuul.
Dit is nochtans een officieel standpunt van de BUB en jongeren. Staat overigens nog altijd op die laatste website.

Maar na de uitzending met Hans Van de Cauter van Zwart of Wit op Liberty TV, trok die meteen die woorden in en ontkende zwart op wit dat dit de ideeën van de BUB zijn. Ondanks dat het nog altijd op de site staat van de jongeren. Samen met een logo dat hard doet denken aan de bokshandschoentjes van het Vlaams Blok, niet verwonderlijk gezien o.a. Nello nog in het Vlaams Blok hebben gezeten.

De BUB heeft goede ideeën, maar zijn totaal onbetrouwbaar als het over ernstige Belgische politiek gaat.


Citaat:
Provoceren is een fijne kunst.
Jij beheerst ze allerminst.
Je zondigt b.v. tegen een belangrijke techniek: leg het er in het begin niet te vingerdik op.................
Is dit misschien een of ander politiek trukje? Dat leg je er dan vingerdik op (sic).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Ik pleit voor een unitair België mét een doorzichtig bestuur én met het bindend referendum op volksinitiatief zonder opkomstplicht als correctief middel van onderop.
Vervang België door Vlaanderen, en je krijgt Alexandra Colen aan het woord. Dat zegt genoeg.
__________________

Voor vorst, voor vrijheid en voor recht
Royalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2003, 00:42   #37
Napoleon
Burger
 
Geregistreerd: 23 februari 2003
Berichten: 189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royalist
België is hopeloos verdeeld. Daarom eis ik:

-een unitair België
-het afschaffen van gewesten en gemeenschappen
-verplichte tweetaligheid vanaf de geboorte
-verplichte kennis van de Brabançonne
-TV programma's die de bevolking weer Belgischgezind maken
-Verbod op communautaire partijen
-Majesteitsschennis streng straffen

De fascisten van de NV-A en het Vlaams Blok moeten gestopt worden. Ik zou zelfs overwegen om hen te verbieden, omdat ze onze welvaart bedreigen en de vrede tussen Nederlandstaligen en Franstaligen.

We zijn een volk, en dat volk wil nog altijd België.

Vive le roi!!!!
A) België heeft geen bestaansreden
B) Gij hebt niks te eisen
C) DE BELGICISTEN HEBBEN OOK GECOLLABOREERT ...
D) Hans1 ....vijandige praat ? kijk eens goed in uw stinkpotje .
__________________
Ik kwam , Ik zag en Ik ging op vakantie naar ELBA !
Lang Leve de Graaf van Vlaanderen

The general idea is to make the other sucker die for his country .
Napoleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2003, 14:58   #38
Royalist
Burger
 
Geregistreerd: 9 maart 2003
Berichten: 106
Standaard

A) Vlaanderen heeft geen bestaansrecht, BELGIE BESTAAT!!!!!!!!!!!
B) Oh jawel!!!!!!!
C) U maakt van de uitzondering de regel. Of gaat u Degrelle een trouwe patriot noemen?
D) Och, sla maar eens een willekeurige folder open van NV-A en Vlaams Blok en dan gaan de beerputten wel open.
__________________

Voor vorst, voor vrijheid en voor recht
Royalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2003, 15:05   #39
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royalist
Dit is nochtans een officieel standpunt van de BUB en jongeren. Staat overigens nog altijd op die laatste website.
Jammer voor BUB dan.

Citaat:
De BUB heeft goede ideeën, maar zijn totaal onbetrouwbaar als het over ernstige Belgische politiek gaat.
Ze hebben inderdaad een paar goede ideetjes, maar de uitwerking (o.a. hun 'historisch' discours en hun bestuurlijke ideetjes) rammelt hier en daar fameus........


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royalist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Ik pleit voor een unitair België mét een doorzichtig bestuur én met het bindend referendum op volksinitiatief zonder opkomstplicht als correctief middel van onderop.
Vervang België door Vlaanderen, en je krijgt Alexandra Colen aan het woord. Dat zegt genoeg.
[/quote]
Een unitair Vlaanderen hoorde ik dat mens anders nog nooit uitschruwelen.
Ook over het referendum hoorde ik haar nooit een standpunt bekendmaken.
Zij is toch dat VB-mens dat haar latente homosexuele neigingen aan banden tracht te leggen door ze met politieke bezigheden te sublimeren? Of heb ik het verkeerd voor?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2003, 15:09   #40
Royalist
Burger
 
Geregistreerd: 9 maart 2003
Berichten: 106
Standaard

Dan kent u niet veel van politiek, in het bijzonder Alexandra Colen.
__________________

Voor vorst, voor vrijheid en voor recht
Royalist is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be