Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 januari 2015, 08:24   #1
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard Forummers die hun vertrek aankondigen

Beste moderatie,


Forummers komen en gaan. Zo is het nu eenmaal. Waar ik mij het meeste aan stoor is echter dat heel wat forummers een onderwerp aanmaken waarin ze met veel tralali tralala hun vertrek aankondigen, om dan een paar dagen later terug op te duiken alsof er niets aan de hand is. Bij mijn weten is er geen enkele forummer die zijn vertrek aankondigde en effectief vertrokken is. Wie geen zin meer heeft om te posten, vertrekt meestal met stille trom.

Daarom mijn voorstel. Ik stel voor dat iedere forummer die aankondigt te vertrekken en dat toch niet doet, het recht te ontnemen zijn eigen avatar te kiezen. Deze personen zouden moeten getrakteerd worden op een avatar met een zotskap.

Hopende dat dit voorstel aanvaard wordt,

plǝɹǝʍ ǝp

plǝɹǝʍ ǝp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2015, 11:26   #2
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Als dat uw enigste probleem is met het rariteitenkabinet dat hier rondwaart: prijs u gelukkig.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2015, 11:30   #3
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.769
Standaard

Doet me denken aan een gebeurtenis op het werk, jaren geleden.

Collega die echt slecht bezig was en drankprobleem had kreeg kritiek van het afdelingshoofd. Maakte een minutenlange scene met veel beledigingen en geroep die eindigde met "ik ben hier weg en kom nooit meer terug". Tien minuten later keerde hij zo onopvallend mogelijk terug en mompelde "ben mijn boekentas vergeten".
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2015, 13:02   #4
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Waar zit u zich toch druk om te maken.
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2015, 13:15   #5
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Het is niet bepaald bevorderlijk voor de geloofwaardigheid van een forumlid om met veel bombarie zijn vertrek aan te kondigen en enige tijd later terug te komen om met hangende pootjes de Belgische vlag te zwaaien....
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2015, 13:28   #6
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp Bekijk bericht
Beste moderatie,


Forummers komen en gaan. Zo is het nu eenmaal. Waar ik mij het meeste aan stoor is echter dat heel wat forummers een onderwerp aanmaken waarin ze met veel tralali tralala hun vertrek aankondigen, om dan een paar dagen later terug op te duiken alsof er niets aan de hand is. Bij mijn weten is er geen enkele forummer die zijn vertrek aankondigde en effectief vertrokken is. Wie geen zin meer heeft om te posten, vertrekt meestal met stille trom.

Daarom mijn voorstel. Ik stel voor dat iedere forummer die aankondigt te vertrekken en dat toch niet doet, het recht te ontnemen zijn eigen avatar te kiezen. Deze personen zouden moeten getrakteerd worden op een avatar met een zotskap.

Hopende dat dit voorstel aanvaard wordt,

plǝɹǝʍ ǝp

Beste,

Op dit ogenblik kent het forum problemen die urgenter zijn, dan het (al bij al vermakelijke) heen-en-weertje dat sommigen hier uithalen.
Het buitenhouden van dubbelnicks die de boel hier gegarandeerd proberen te bederven, schelders, flooders, spammers, trollen etc. lijkt me echt belangrijker dan het aan de schandpaal nagelen van een paar figuren die het belang van hun aanwezigheid hier ietwat fout inschatten...

Pontifex.
Pontifex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2015, 00:07   #7
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Het lijkt er eerder mee te maken te hebben dat die welbepaalde personen gezegd hebben dat ze vertrekken omdat een discussie niet meer mogelijk is, wegens het oeverloze getrol in bijvoorbeeld binnenland van een groep die een bepaalde ideologie aanhangt.
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2015, 11:19   #8
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp Bekijk bericht
Beste moderatie,


Forummers komen en gaan. Zo is het nu eenmaal. Waar ik mij het meeste aan stoor is echter dat heel wat forummers een onderwerp aanmaken waarin ze met veel tralali tralala hun vertrek aankondigen, om dan een paar dagen later terug op te duiken alsof er niets aan de hand is. Bij mijn weten is er geen enkele forummer die zijn vertrek aankondigde en effectief vertrokken is. Wie geen zin meer heeft om te posten, vertrekt meestal met stille trom.

Daarom mijn voorstel. Ik stel voor dat iedere forummer die aankondigt te vertrekken en dat toch niet doet, het recht te ontnemen zijn eigen avatar te kiezen. Deze personen zouden moeten getrakteerd worden op een avatar met een zotskap.

Hopende dat dit voorstel aanvaard wordt,

plǝɹǝʍ ǝp
Blijf nog maar een beetje.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2015, 01:06   #9
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Sommige mensen hebben een hobby nodig.

Er zijn nieuwe wagentjes op afstandsbediening met first person view. Een bende kleuters daar zien mee spelen, vorige zaterdag.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2015, 14:32   #10
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Wat voor zin heeft het om een vertrek aan te kondigen ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be