Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 27 maart 2015, 23:39   #1
Resilient
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 23 januari 2014
Berichten: 40
Standaard Een getuigenis die kan tellen (must watch)

Ex-minister van defensie in Canada

https://www.youtube.com/watch?v=90AL...ature=youtu.be
Resilient is offline  
Oud 28 maart 2015, 00:40   #2
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Goed en wel, filmpje gezien. Maar ik kan me in het geheel niet voorstellen dat er hier op het forum iemand zit die maar 1% gelooft van wat die mens zegt. Ik geloof wel alles 100%. En jezelf ?
DeProf_eet is offline  
Oud 28 maart 2015, 01:04   #3
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Goed en wel, filmpje gezien. Maar ik kan me in het geheel niet voorstellen dat er hier op het forum iemand zit die maar 1% gelooft van wat die mens zegt. Ik geloof wel alles 100%. En jezelf ?
Ik heb dat zelfs gedeeld op mijn feestboek...

En ik ben daar ook zeker van dat er duidelijke tekenen zijn die helemaal teruggaat tot de geschiedenis van de khazaren...onder andere de donkere middeleeuwen zijn daarvan het missende stuk al floreerde de kunst en andere kunst als nooit te voren...intussen had Rusland dat land ingenomen omdat ze niet wouden ophouden met geweld en voortdurende oorlogen om niets...

Maar ik ook gelooft wat deze heer te vertellen heeft, het roswelincident was in feite een mooie keerpunt betreffende het onderscheid tussen waarheid en leugen...

Voor de rest..het wordt eens tijd dat deze khazaren met hun satanistische praktijken opgerold worden en berecht worden voor hun misdaden tegen de menselijkheid en waardigheid...

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 28 maart 2015 om 01:05.
Kristof Piessens is offline  
Oud 28 maart 2015, 06:58   #4
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Resilient Bekijk bericht
Er is al een draadje over de nieuwe wereld orde : http://forum.politics.be/showthread....ht=world+order
Al meer dan 24.000 postings.
Dit dit filmpje past er perfect

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 28 maart 2015, 07:36   #5
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Dat die kerel om de 5 zinnen reclame maakt voor zijn boek lijkt nog niemand te zijn opgevallen.
Hypochonder is offline  
Oud 28 maart 2015, 11:41   #6
Resilient
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 23 januari 2014
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Goed en wel, filmpje gezien. Maar ik kan me in het geheel niet voorstellen dat er hier op het forum iemand zit die maar 1% gelooft van wat die mens zegt. Ik geloof wel alles 100%. En jezelf ?
Ik geloof 99% wat hij zegt, en over die 1% geloof ik wel dat hij oprecht is. Ik heb het over die aliens in 7:59, dit gedeelte valt een beetje uit de toon met de rest vind ik.
Resilient is offline  
Oud 28 maart 2015, 11:48   #7
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Resilient Bekijk bericht
Ik geloof 99% wat hij zegt, en over die 1% geloof ik wel dat hij oprecht is. Ik heb het over die aliens in 7:59, dit gedeelte valt een beetje uit de toon met de rest vind ik.
Ik heb geluisterd tot hij over aliens begon.


Als ik dan toch naar standup comedy moet luisteren dan zijn er wel betere te vinden op het net.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 29 maart 2015, 11:26   #8
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik heb geluisterd tot hij over aliens begon.


Als ik dan toch naar standup comedy moet luisteren dan zijn er wel betere te vinden op het net.
En daar zit het probleem; zodra er moeilijke thema's aangesneden worden en men uit de comfortzone of geloofsovertuiging moet stappen klapt men dicht en begint men bitsig rond te spartelen en te bijten.
Maar ja we weten allemaal dat de geloofwaardigheid van getuigenissen en bekentenissen enkel waarde hebben als ze ons geloof versterken. Alles wat ingaat ertegen is plots ongeloofwaardig en moet absoluut door het slijk gehaald worden.

Maar steek uw vingerkes maar in uw oren, neurie maar luid een melodie en sluit uw ogen en uw geest maar lekker af.
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline  
Oud 29 maart 2015, 12:07   #9
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
En daar zit het probleem; zodra er moeilijke thema's aangesneden worden en men uit de comfortzone of geloofsovertuiging moet stappen klapt men dicht en begint men bitsig rond te spartelen en te bijten.
Maar ja we weten allemaal dat de geloofwaardigheid van getuigenissen en bekentenissen enkel waarde hebben als ze ons geloof versterken. Alles wat ingaat ertegen is plots ongeloofwaardig en moet absoluut door het slijk gehaald worden.

Maar steek uw vingerkes maar in uw oren, neurie maar luid een melodie en sluit uw ogen en uw geest maar lekker af.
Ik wil niet al te bitsig rondspartelen en bijten, ik heb zelf UFO's gezien toen ik jong was.

Maar ik geloof niet in aliens, sorry.

Nu, toon mij uw aliens en ik verander ongetwijfeld van gedacht.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 29 maart 2015, 12:47   #10
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik wil niet al te bitsig rondspartelen en bijten, ik heb zelf UFO's gezien toen ik jong was.

Maar ik geloof niet in aliens, sorry.

Nu, toon mij uw aliens en ik verander ongetwijfeld van gedacht.
Wat is uw interpretatie van een 'alien' dan ?

Wat stel je je u er bij voor ? Stel je aliens voor als een soort monsters die niet mensachtig zijn...of mag ik denken dat aliens toch wel buiten aards zijn ?
Kristof Piessens is offline  
Oud 29 maart 2015, 15:49   #11
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik wil niet al te bitsig rondspartelen en bijten, ik heb zelf UFO's gezien toen ik jong was.

Maar ik geloof niet in aliens, sorry.

Nu, toon mij uw aliens en ik verander ongetwijfeld van gedacht.
Ik zou hier durven zeggen: toon mij uw aliens, en ik zal zeggen wie u zijt.
Wapper is offline  
Oud 29 maart 2015, 16:38   #12
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Wat is uw interpretatie van een 'alien' dan ?

Wat stel je je u er bij voor ? Stel je aliens voor als een soort monsters die niet mensachtig zijn...of mag ik denken dat aliens toch wel buiten aards zijn ?
Je mag denken dat aliens buitenaards zijn, dat zal zowat de meest gebruikte definitie denk ik.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 30 maart 2015, 15:51   #13
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Filmpjes van aliens kunnen ze meestal niet laten zien

Filmpjes van mensen die zeggen dat ze filmpjes van aliens gezien hebben daarentegen: jawadde
Klein Licht is offline  
Oud 30 maart 2015, 16:34   #14
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
... ik heb zelf UFO's gezien toen ik jong was.
Met andere woorden ge geloofde uw eigen ogen niet. Wat dacht ge dan dat het was ? Hebt ge het ooit aan anderen verteld ? Want veel mensen durven dat niet uit schrik dat ze belachelijk worden gemaakt. Kom op, beschrijf wat ge gezien hebt ! Ik zal in elk geval niet lachen. En ik beloof zelfs dat diegenen die er dan wel mee zouden lachen, dat ik die hier zelf zo belachelijk zal maken dat ze er niet goed van zullen zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Nu, toon mij uw aliens en ik verander ongetwijfeld van gedacht.
Waarom maakt ge uzelf nu wijs dat ge er dan zou in geloven ? Wat wilt ge zien. Wat is voor U genoeg "bewijs"

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 30 maart 2015 om 16:39.
DeProf_eet is offline  
Oud 30 maart 2015, 16:46   #15
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
En daar zit het probleem; zodra er moeilijke thema's aangesneden worden en men uit de comfortzone of geloofsovertuiging moet stappen klapt men dicht en begint men bitsig rond te spartelen en te bijten.
Maar ja we weten allemaal dat de geloofwaardigheid van getuigenissen en bekentenissen enkel waarde hebben als ze ons geloof versterken. Alles wat ingaat ertegen is plots ongeloofwaardig en moet absoluut door het slijk gehaald worden.

Maar steek uw vingerkes maar in uw oren, neurie maar luid een melodie en sluit uw ogen en uw geest maar lekker af.
Al tientallen keren gezegd "cognitive dissonance"

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantie

- Deze ervaren onvrede leidt ertoe dat men een of meer meningen of attituden onbewust herziet om ze meer met elkaar in overeenstemming te brengen, consonant te maken. Gewoonlijk merken anderen zo'n verandering van mening of attitude eerder op dan de persoon zelf.

- In psychology, cognitive dissonance is the mental stress or discomfort experienced by an individual who holds two or more contradictory beliefs, ideas, or values at the same time, or is confronted by new information that conflicts with existing beliefs, ideas, or values.[1][2]

Leon Festinger's theory of cognitive dissonance focuses on how humans strive for internal consistency. When inconsistency (dissonance) is experienced, individuals tend to become psychologically uncomfortable and they are motivated to attempt to reduce this dissonance, as well as actively avoiding situations and information which are likely to increase it.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 30 maart 2015 om 16:48.
DeProf_eet is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be